Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 77.114
|
čitano: 13.258.734
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Možda zato što sam godinama u bmw svijetu pa znam tržište. Neka uzme sada E36 šestaka,a prodaje se jedan E36 limuzina 320i za 4000€ i neka se vozi koju godinu i može prodati samo za više para jer on to gleda

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja mislim da sto god napravio sjebat ces sam sebe. Prodat ces auto iz 2015 koji si odrzavao i znas sto imas i kupiti nesto iz 2010-2012 sa upitnom kilometrazom. Moras opet radit veliki servis,gume,kocnice i imas stariji auto. Evo iskreno i bez ljutnje mislim da radis veliku glupost.  Pa 40km dnevno je smijurija od kilometraze.  

 

Ako tvoj clio ima nekih sitnih mana sredi to na njemu i vozi ga i dalje. Mislim ne kuzim kaj ti ima bit sad nesto zao clia iz 2015 i kupit npr i30 iz 2012. Tog ce ti bit manje zao?

PSN:Tomislav025
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ima li netko iskustva ili saznanja o pouzdanosti Audi A4 iz 2019.? Ono sto sam nasao na internetu zasada je ohrabrujuce, ali bih volio cuti iskustva i ovdje.

Prosao sam nesto vise od polovice leasea i nisam do kraja rascistio da li ga vracati ili otkupiti po isteku leasea. Nisam prosao nekakvu kilometrazu (malo iznad 34 000 km), ali za sada se pokazao kao izvrstan - apsolutno nikakvih znacajnijih problema nisam imao.

 

Osobito me zanima 2.0 TFSI motor od 250 KS - ako netko zna koje su mu slabe tocke ili koliko je generalno pouzdan?

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
omomomomoomm kaže...

Ja mislim da sto god napravio sjebat ces sam sebe. Prodat ces auto iz 2015 koji si odrzavao i znas sto imas i kupiti nesto iz 2010-2012 sa upitnom kilometrazom. Moras opet radit veliki servis,gume,kocnice i imas stariji auto. Evo iskreno i bez ljutnje mislim da radis veliku glupost.  Pa 40km dnevno je smijurija od kilometraze.  

 

Ako tvoj clio ima nekih sitnih mana sredi to na njemu i vozi ga i dalje. Mislim ne kuzim kaj ti ima bit sad nesto zao clia iz 2015 i kupit npr i30 iz 2012. Tog ce ti bit manje zao?

 Ja bi rado i platio ovo sto si nabrojao jer nije sve u sto manje ulaganja, ima nesto i u uzitku voznje.. A 2.0 tdi i slicni motori, normalno da ih je puno ljepse vozit nego one 1.5 i 1.2 gluposti.. Da mi netko ponudi octaviu istog godista sa npr 5k ulaganja dao bi odmah svoju 1.6 u zamjenu iako nemam kaj na njoj vise ulagat

9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Gdje ima za naručit prednji lijevi far. Ženi je vozila iza kamiona ima to već par mj i kamen je odletio i far je napukao te se sad užasno sapa iznutra. Nema šanse da me puste na tehničkom. Jer svijetlo jedva da dopire kroz sapu. 

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.3.2022 10:51 (BeLLicus).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BeLLicus kaže...

Gdje ima za naručit prednji lijevi far. Ženi je vozila iza kamiona ima to već par mj i kamen je odletio i far je napukao te se sad užasno sapa iznutra. Nema šanse da me puste na tehničkom. Jer svijetlo jedva da dopire kroz sapu. 

 Ako si iz ZG ili imas volje mozes se njima javiti. Raskopanu far zamijnene plastiku i sve sto treba. 

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BeLLicus kaže...

Gdje ima za naručit prednji lijevi far. Ženi je vozila iza kamiona ima to već par mj i kamen je odletio i far je napukao te se sad užasno sapa iznutra. Nema šanse da me puste na tehničkom. Jer svijetlo jedva da dopire kroz sapu. 

 Ima u siluxu za 900kn

14 godina
online
Auti - ultimativna tema

Gleda da ne bi slučajno potrošio 100kn više na kvalitetnu gumu al 5k ulaganja nije problem da bi "uživao" u vožnji. Kaj, do prve grabe?

 

13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mystik kaže...

Gleda da ne bi slučajno potrošio 100kn više na kvalitetnu gumu al 5k ulaganja nije problem da bi "uživao" u vožnji. Kaj, do prve grabe?

 

 Pa da, jer cim nemas 100 kuna skuplje gume odma si osuden na grabu i nema veze sto je dot iz isusovog doba bitno da je navikana marka i nemas frke buraz.. I kad se napise uzivanje u voznji to je odma nateravanje u zavoje i brza voznja.. Vrhunac razmisljanja

 

Oni sto voze male motore a malo teze aute ce znat o cemu pricam, ide to fino kad se mapira al kad padne ispod 1600 rpm na uzbrdici samo gubi gas + kombinacija getribe s produzenim omjerima na to sve.. Zato kazem 2.0 tdi sa 6 brzina kracih omjera je zvrk naspram 1.6 sa 5 brzina ali duzih omjera, na to sam mislio pod uzivanje u voznji, kad se ne moras toliko jebat sa saltanjem jer motor moze izvuci cak i kad padne na 1200 rpm..

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.3.2022 18:37 (domac5).
11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

Oni sto voze male motore a malo teze aute ce znat o cemu pricam, ide to fino kad se mapira al kad padne ispod 1600 rpm na uzbrdici samo gubi gas + kombinacija getribe s produzenim omjerima na to sve.. Zato kazem 2.0 tdi sa 6 brzina kracih omjera je zvrk naspram 1.6 sa 5 brzina ali duzih omjera, na to sam mislio pod uzivanje u voznji, kad se ne moras toliko jebat sa saltanjem jer motor moze izvuci cak i kad padne na 1200 rpm..

 sve ovisi kako se voziš, nedavno sam vozio 1.6 tdi passata od zadra do zagreba i natrag, mislim da je 5-6 godina star

u odnosu na moj polo 1.6 tdi daleko bolje ide, doduše mislim da ima 20-ak konja više i 6 brzina u odnosu na 5 brzina kod pola

 

istina, u odnosu na neke automobile od 300+ konja koje sam vozio je to relativno slabo, ali za sasvim ugodnu vožnju je itekako dobar i taj jači 1.6 tdi, pogotovo na našim cestama

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.3.2022 19:04 (picajzla0707).
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
picajzla0707 kaže...
domac5 kaže...

Oni sto voze male motore a malo teze aute ce znat o cemu pricam, ide to fino kad se mapira al kad padne ispod 1600 rpm na uzbrdici samo gubi gas + kombinacija getribe s produzenim omjerima na to sve.. Zato kazem 2.0 tdi sa 6 brzina kracih omjera je zvrk naspram 1.6 sa 5 brzina ali duzih omjera, na to sam mislio pod uzivanje u voznji, kad se ne moras toliko jebat sa saltanjem jer motor moze izvuci cak i kad padne na 1200 rpm..

 sve ovisi kako se voziš, nedavno sam vozio 1.6 tdi passata od zadra do zagreba i natrag, mislim da je 5-6 godina star

u odnosu na moj polo 1.6 tdi daleko bolje ide, doduše mislim da ima 20-ak konja više i 6 brzina u odnosu na 5 brzina kod pola

 

istina, u odnosu na neke automobile od 300+ konja koje sam vozio je to relativno slabo, ali za sasvim ugodnu vožnju je itekako dobar i taj jači 1.6 tdi, pogotovo na našim cestama

 Ma nije ti stvar uopce u tih 10-15 ks kaj je jaci(moj ima 145 ks na stage 1 mapi) nego u mrtvoj getribi.. Tom motorceku pase getriba sa sto kracim omjerima da lakse izvuce iz niskih obrtaja, al valjda im je jeftinije bilo uvalit nam 5 brzinsku sa duzim omjerima za manju potrosnju ali na stetu elasticnosti motora.. Zato sam razmisljao o kupnji getribe iz passata ali to je vec kemijanje, jel ce odgovarat sve na saraf, gubis tempomat, drukciji set kvacila sa dvomasenim dok je kod mene jednomaseni tvornicki.. Jednostavnije je prodat, dodat malo za 2.0 tdi sa 6 brzina i bosch diznama i eventualno ulozit kaj treba.. Ovo je koma vozit po brdovitom terenu, cas si u trecoj na 1800 rpm, dode zavoj pustis gas par sekundi padnes na 1300 i tu je gotovo, mozes gas u pod on to ne moze izvuc i pocne padat lagano sve dok ne vratis u nizu i onda naravno bude preko 2k rpm i tu ljepi u sic i blinka asr.. 2.0 ide kao raketa po istoj cesti bez potrebe za cestim saltanjem i vjerujem da bi i 1.6 to mogao odradit solidno samo da ima getribu s normalnim omjerima ali jbg.. 

12 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja kada sam govorio da je 1.6TDI trom onda je bilo da sam divljak.

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ja kada sam govorio da je 1.6TDI trom onda je bilo da sam divljak.

 ovaj moj u polu jest trom, ovaj jači sa šest brzina u passatu uopće nije trom

al opet i to ovisi, nekom tko redovito vozi jače aute i taj je vjerojatno trom

4 godine
offline
Auti - ultimativna tema

vozim seat leona 2014 fr i pred cca pola godine mi je doletio kamenčić u far i napuknuo je na rubu i zna se zamagliti i dogovorio sam sa tipom u osiguranju polu kasko za farove i stakla da to riješimo. Ali, kako sam pred godinu i nešto sitno kupio auto od prijašnjeg vlasnika su po vjetrobranskom staklu neke sitne točkice, kao od kamenčića samo što je po cijelom staklu, vjerojatno iskre od fleksa ili tako nešto. Uglavnom kad posije sunce direktno u šajbu jako smeta i slabo se vidi van. Dosta je izgrebano staklo i ima te točkice posvuda. E sad moje pitanje je, da li može osiguranje to obadvoje pokrit preko kaskija da se iscenira nezgoda? ako ne može koje bi bilo isplativije popravit? Da li se far da zakrpati kako? Ledice su u faru pa se bojim da to ne krepa još..

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.3.2022 8:22 (Stane256).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

vozim seat leona 2014 fr i pred cca pola godine mi je doletio kamenčić u far i napuknuo je na rubu i zna se zamagliti i dogovorio sam sa tipom u osiguranju polu kasko za farove i stakla da to riješimo. Ali, kako sam pred godinu i nešto sitno kupio auto od prijašnjeg vlasnika su po vjetrobranskom staklu neke sitne točkice, kao od kamenčića samo što je po cijelom staklu, vjerojatno iskre od fleksa ili tako nešto. Uglavnom kad posije sunce direktno u šajbu jako smeta i slabo se vidi van. Dosta je izgrebano staklo i ima te točkice posvuda. E sad moje pitanje je, da li može osiguranje to obadvoje pokrit preko kaskija da se iscenira nezgoda? ako ne može koje bi bilo isplativije popravit? Da li se far da zakrpati kako? Ledice su u faru pa se bojim da to ne krepa još..

 par poruka iznad je preporuka servisa za popravak fara. Novo vjetrobransko staklo je 1000-1500kn. Razmisli isplati li ti se aktivirati kasko zbog takvih sitnica da ne bi kasnije kroz malus platio trostruko, a mogu ti još dodatno podići i osnovicu.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

1.6TDI sam vozio u dva primjerka golfa (VII) s ručnim mjenjačem i ide sasvim OK. Nisam očekivao previše, ali u usporedbi s 308 1.6HDi - Golf 1.6 TDI ide kao raketa. Možda nakon sklapanja na stolu testiraju motore pa slabije stave u Polo, a najbolje u Passata (iako ne vjerujem da im se isplati petljat s time). U to vrijeme sam inače vozio 3.0 benzinca, ali mi se 1.6TDI nije učinio trom.

7 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...

1.6TDI sam vozio u dva primjerka golfa (VII) s ručnim mjenjačem i ide sasvim OK. Nisam očekivao previše, ali u usporedbi s 308 1.6HDi - Golf 1.6 TDI ide kao raketa. Možda nakon sklapanja na stolu testiraju motore pa slabije stave u Polo, a najbolje u Passata (iako ne vjerujem da im se isplati petljat s time). U to vrijeme sam inače vozio 3.0 benzinca, ali mi se 1.6TDI nije učinio trom.

Zanimljivo, vozio sam 308 1.5 HDi i nije normalno kako fino ide :) 

11 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Ne znam kako određuju kud koji, ali ovaj 1.6tdi u polu po speckama ima 66kw, a 1.6tdi u passatu ima 88kw, što nije mala razlika + 6 brzina
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
robogo kaže...
jozef kaže...

1.6TDI sam vozio u dva primjerka golfa (VII) s ručnim mjenjačem i ide sasvim OK. Nisam očekivao previše, ali u usporedbi s 308 1.6HDi - Golf 1.6 TDI ide kao raketa. Možda nakon sklapanja na stolu testiraju motore pa slabije stave u Polo, a najbolje u Passata (iako ne vjerujem da im se isplati petljat s time). U to vrijeme sam inače vozio 3.0 benzinca, ali mi se 1.6TDI nije učinio trom.

Zanimljivo, vozio sam 308 1.5 HDi i nije normalno kako fino ide :) 

 Dizel, pa da je trom...u 2022 to bi bio fail poprilican. To sto se na aute od 110ks gura stakleni krov, automatik, felge od 15kg (jer vece je bolje), je samo krivica kupca.

Di2 & EPS FTW!
4 godine
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jozef kaže...
Stane256 kaže...

vozim seat leona 2014 fr i pred cca pola godine mi je doletio kamenčić u far i napuknuo je na rubu i zna se zamagliti i dogovorio sam sa tipom u osiguranju polu kasko za farove i stakla da to riješimo. Ali, kako sam pred godinu i nešto sitno kupio auto od prijašnjeg vlasnika su po vjetrobranskom staklu neke sitne točkice, kao od kamenčića samo što je po cijelom staklu, vjerojatno iskre od fleksa ili tako nešto. Uglavnom kad posije sunce direktno u šajbu jako smeta i slabo se vidi van. Dosta je izgrebano staklo i ima te točkice posvuda. E sad moje pitanje je, da li može osiguranje to obadvoje pokrit preko kaskija da se iscenira nezgoda? ako ne može koje bi bilo isplativije popravit? Da li se far da zakrpati kako? Ledice su u faru pa se bojim da to ne krepa još..

 par poruka iznad je preporuka servisa za popravak fara. Novo vjetrobransko staklo je 1000-1500kn. Razmisli isplati li ti se aktivirati kasko zbog takvih sitnica da ne bi kasnije kroz malus platio trostruko, a mogu ti još dodatno podići i osnovicu.

 Hvala na odgovoru.

U autolausu je staklo 2000 kn.

a kako to ide sa osiguranjem? npr ako bi ja sada prijavio štetu na faru da mi ga srede u njihovom trošku, da li mogu onda opet kasnije prijaviti za ataklo pa da opet pokriju ili bi pokrili samo neki postotak?

u osiguranju imam polu kasko samo na stakla i farove. Da li to mogu prekinuti pa opet kroz 5 god cca ponovo plačati? pošto nije full kasko.

prema tome bi se više isplatilo preko osiguranja riješit far pošto je puno skuplji od stakla..

11 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Da javim dojmove nakon 2 mjeseca vožnje Kie od 160 KS, 1.5 TGDI, automatik.

 

Osjeti se da 18 cola je možda previše za ovu karoseriju, 17 bi bilo idealno, nije neudobno, ali za moj ukus se previše osjeti cesta, dok s druge stane drži cestu ko vlak na tračnicama, genijalan ovjes (mada i nove kontinentalke ljetne pridonose držanju).

 

Potrošnja je zanimljiva, ako se vozim cestom s uoibičajenim prometom i semaforima, potrošnja je od 5 do 6 litara, uglavnom je ispod 5.5, čak i bez neke štednje na gasu. Ako se ganjam od semafora do semafora u sport modu ( ponekad moram, jednostavno auto to traži) onda je potrošnja oko 8 litara, nikad iznad 8.5.

Autoput ako držim na tempomatu 110, onda je potrošnja 5.5 litara, ako idem iznad 130, tj. ako se vozim "normalnih" 160 i mrvicu iznad, onda pije 9 litara.

 

Isprobao sam svašta s autom, nikako mu navući potrošnju iznad 9.5 litara. Više pokaže jedino ako na hladno ga zapalim i prevezem se 2 km.

 

Dosad sam spalio samo 6 rezervara, tako da mjerim po točenju i po BC, BC laže 1 dcl. Nadam se da će tako i ostati.

 

Po pitanju performansi i navodnog turbo laga sam ugodno iznenađen, turbo lag je samo u normal modu ako probam startati brzo, a ponaša se ko da ima i više od deklariranih 160 KS (znam da je subjektivno).

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stane256 kaže...

 Hvala na odgovoru.

U autolausu je staklo 2000 kn.

a kako to ide sa osiguranjem? npr ako bi ja sada prijavio štetu na faru da mi ga srede u njihovom trošku, da li mogu onda opet kasnije prijaviti za ataklo pa da opet pokriju ili bi pokrili samo neki postotak?

u osiguranju imam polu kasko samo na stakla i farove. Da li to mogu prekinuti pa opet kroz 5 god cca ponovo plačati? pošto nije full kasko.

prema tome bi se više isplatilo preko osiguranja riješit far pošto je puno skuplji od stakla..

 U uvjetima osiguranja toga tvog djelomičnog kaska piše šta točno pokriva i koliko puta, pročitaj pa ćeš znati. Neki pokrivaju jednu zamjenu godišnje, neki pokrivaju više, sve ovisno kako si dogovorio policu.

Kasko polu kasko i svi dodatci na osnovnu policu su dodatci koje iz godine u godinu biraš hoćeš li imati ili ne.

 

Uglavnom se više isplati uzeti za 300,400kn tu zaštitu stakala pa provući šajbu ili far na to jer tebe to inače košta dosta više. Far nema smisla stavljati novi i plaćati ga skupo, nađi na njuškalu polovan za 300-500kn i riješena stvar.

http://www.njuskalo.hr/korisnik/VTxCRO
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Bok, a performanse (krajnje)?

 

To svi skrivaju sad ko zmija noge, jebala ih WLTP korektnost...

 

Kakve su kočnice?

 

Koliki je odmak od tla i na kojoj visini je sjedalo?

 

 

Mene jedino muči u njemu (sjedio čim je izašao) što se pri ulasku u nj, zviznem u glavu (ali to je po definiciji pucanj u prazno :-))

 

Ju je je? Je ju je!
9 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Evo moram se pohvaliti: Prve aluminijske felge, na mom prvom autu!

 

Po mom mišljenju, super su mu sjele i digle izgled auta, Borbet BL5.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MedO1337 kaže...

Evo moram se pohvaliti: Prve aluminijske felge, na mom prvom autu!

 

Po mom mišljenju, super su mu sjele i digle izgled auta, Borbet BL5.

 Auto izgleda vrlo dobro! Boja je zahvalna za odrzavanje :)

 S time ne bi trebao imat visoke troskove servisa ukoliko je auto ispravan.

Truth in engineering.
12 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da su još col veće bilo bi top

"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae
9 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Da su još col veće bilo bi top

 E istina! Htio sam ja 17", ali ovaj sam komplet jako povoljno nabavio, a gume su još DOT21 bile, što mi je uz moj ograničeni studentski budžet leglo k'o budali šamar :)

16 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MedO1337 kaže...

Evo moram se pohvaliti: Prve aluminijske felge, na mom prvom autu!

 

Po mom mišljenju, super su mu sjele i digle izgled auta, Borbet BL5.

 Nice!

10 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
MedO1337 kaže...

Evo moram se pohvaliti: Prve aluminijske felge, na mom prvom autu!

 

Po mom mišljenju, super su mu sjele i digle izgled auta, Borbet BL5.

 Predobro stoji ova boja na ovom modelu, sa felgama top. Koji motorcek je unutra ?  

 

 Bas promatram jednog Civica 1.8 TypeS 2008 slicna takva boja i auto isto tak izgleda vrhunski, jedino kaj je skup za svoje godine :/

6 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Isprobao sam danas onu carVertical aplikaciju za provjeru dva vozila: prvo za vozilo koje me je stvarno interesiralo (koje sam i išao pogledati) i kasnije, čisto za usporedbu, za moj sadašnji auto.

 

Mogu reći da mi je u prvom slučaju puno pomogla. Ne samo da je pokazala da je auto uvezen (o čemu nije bilo riječi na oglasu), već da su i kilometri bili skidani (oko 7% skinuto), vlasnik nije bio prvi (rećeno mi je da je) i da je vozilo dva puta bilo oštećeno u inozemstvu (prvi puta za 5k do 10k eura bez daljnjih detalja). Uz to prikazana su i manja oštećenja na slikama koja nisu bila navedena na oglasu, a koja je teže uočiti. Primijetio sam da su krivo u aplikaciju upisali model, ali ostale specifikacije i slike odgovaraju viđenom. Inače, lokalni mehaničar koji je prije zvao i provjerio ovo vozilo rekao je da je u redu. Na kraju svega mogu reći da taj auto i bez provjere ne bih kupio jer mi se ne sviđa kako se mijenjaju brzine.

U drugom slučaju provjeravao sam svoj sadašnji auto koji je bio udaren više puta u nesrećama i to su uglavnom tuđa osiguranja pokrila u cijelosti (manje štete na karoseriji), no u aplikaciji ništa od toga nije bilo navedeno. Nisu niti kilometri bili navedeni iako je službeni servis popravljao ovo vozilo više puta. Zbog manjka informacija za ovu provjeru aplikacija mi nije skinula taj jedan "kredit" za izvješće.

Sve u svemu naučio sam da bez aplikacije ne vrijedi ići gledati nikakvo vozilo i da ću sada puno više preferirati nova vozila iz salona. Također, provjerama lokalnih mehaničara isto ne treba vjerovati.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice