Lošije filtriranje naspram standardnih filtera ali ti vjerojatno želiš više zvuka.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Sta uzeti kao komplet plocica + diskova za Mazdu 6
Ate diskovi i plocice u ciaku za 2000 kn
Trw preko auto krese za 1200 kn
Lošije filtriranje naspram standardnih filtera ali ti vjerojatno želiš više zvuka.
Zvuk se dobiva s gljivama, a ne panel filterima... Oni koji stavljaju gljive naspem oem kutije su debili, pgotovo ak nije napravljen cold air intake, i opet, ja to nebi nikad stavio na daily auto. Previše seljaka je hidroudar dobilo radi takvih pizdarija(gljiva klasičnih).
A za panel filtere uvijek jesam, on je taj filter možda s rabatom platio 300kn(da, tolko košta s rabatom za većinu vozila, osim za v6 s dvije kutije) - u 5 god će duplo toliko dati za kvalitetan papirnati filter, znači tu pričamo o Filtronu, Mannu, itd.
Ja u svim svojim grobovima imam pipercross filtere, perem ih svaku godinu, i nema problema. I svima ih stavljamo jer nisu ništa lošiji nasprem k&n, dapače bolje diše.
nabavljeno potrebno za mali servis za kupejku
Ja nebi ceratec stavljao u noviji motor, pogotovo ak ima varijatore na bregastama(Nisam imao priliku radit na tom motoru). Iskreno, ja bi to samo točio u starija vozila koji troše ulje. Jer ak ikad bude se trebao motor raditi, napravit ćeš si pizdariju i sebi i tokaru.
htio sam piper, ali nisam nigdje ga mogao nabaviti za kupejku, pa sam onda odlucio k&n
htio sam piper, ali nisam nigdje ga mogao nabaviti za kupejku, pa sam onda odlucio k&n
Vidim da nema u intercarsu, baš sam išao gledati cijene klasičnih filtera, i vidim da pod zamjenski artikal ne daje pipercross
Mene filter zraka košta 90kn, a mijenja se svake 3 godine. Što znači da bi tek za 12 godina isplatio K&N jer još treba uzeti posebno ulje za filter.
Sta uzeti kao komplet plocica + diskova za Mazdu 6
Ate diskovi i plocice u ciaku za 2000 kn
Trw preko auto krese za 1200 kn
Koliko ja znam (a to nije baš puno) TRW i ATE bi trebali biti više manje slični po pitanju kvalitete, tako da ne mogu opravdati 800kn više za ATE.
Mene filter zraka košta 90kn, a mijenja se svake 3 godine. Što znači da bi tek za 12 godina isplatio K&N jer još treba uzeti posebno ulje za filter.
K&N je 370kn za tvoju fiestu. Piper je malo cheaper..

To je za Fiestu Mk6, kod mene je Mk8. Koliko sam vidio ide PP1988 ali opet treba uzimat ulje za filter i ostalo tako da cijena ode gore.
Mene filter zraka košta 90kn, a mijenja se svake 3 godine. Što znači da bi tek za 12 godina isplatio K&N jer još treba uzeti posebno ulje za filter.
3 godine? Jel to svi mjenjate tako slabo ili?
Ja filter zraka, ulja i kabine svaki servis 10tkm. Samo filter goriva svaki 3. mali servis, tj svakih 30tkm
Možda i najbolji dizelski motor M57, prošli tjedan odvrtio 400tkm tako da je u petak i mali servis sjeo. Osim standardnih filtera i ulja, jos sam preventivno zamjenio separator uljnih para, senzor razine ulja, ulje u kocnicama i servu

Mene filter zraka košta 90kn, a mijenja se svake 3 godine. Što znači da bi tek za 12 godina isplatio K&N jer još treba uzeti posebno ulje za filter.
3 godine? Jel to svi mjenjate tako slabo ili?
Ja filter zraka, ulja i kabine svaki servis 10tkm. Samo filter goriva svaki 3. mali servis, tj svakih 30tkm
Možda i najbolji dizelski motor M57, prošli tjedan odvrtio 400tkm tako da je u petak i mali servis sjeo. Osim standardnih filtera i ulja, jos sam preventivno zamjenio separator uljnih para, senzor razine ulja, ulje u kocnicama i servu
Zašto filter goriva svaki 3. mali?
Od svih stvari bi filter goriva najčešće i mjenjao kod nas
Evo danas isao gledati ovu kiu. Probao sam voziti a stvarno nisam skuzio da se nesto cuje ili.da auto lose radi. Zapravo uopce sam se iznenadio kako je miran auto na leru.
Kakvi su ti 1.2 od 63kw u kia/hiunday. Znam da ima lanac koliko to cudo traje. Ima li netko ovdje ikakvo iskustvo sa tim motorom?
https://www.njuskalo.hr/auti/kia-rio-1.2-ex-hr-auto-prvi-vlasnik-oglas-35518621

Mene filter zraka košta 90kn, a mijenja se svake 3 godine. Što znači da bi tek za 12 godina isplatio K&N jer još treba uzeti posebno ulje za filter.
3 godine? Jel to svi mjenjate tako slabo ili?
Ja filter zraka, ulja i kabine svaki servis 10tkm. Samo filter goriva svaki 3. mali servis, tj svakih 30tkm
Možda i najbolji dizelski motor M57, prošli tjedan odvrtio 400tkm tako da je u petak i mali servis sjeo. Osim standardnih filtera i ulja, jos sam preventivno zamjenio separator uljnih para, senzor razine ulja, ulje u kocnicama i servu
Fiesta radi 4000km godišnje, mijenjati filter zraka svake godine na takvoj kilometraži je bacanje novaca.
Na jednom autu je bio 8 godina, na drugom 4 tj. 5 godina. Prestanite se palit na gluposti vise, da ne valja ne bi bio na trzistu ili bio stavljan sluzbeno kao OEM dio.
Za ostatak koji osjeti nekakav protok zraka koji ce rezultirat sa 2-3% manje/vise snage na 150ks, evo vam prijavnica za F1, razvit ce te konkurenta Mercedesu.
Jedinu razliku cini pravi cold air intake, a i to vjerovatno obicni laik nece osjetiti. (o cemu pricamo, pa vecina turbaka danas nema ni zasebni turbo mjerac)
Mislio sam da su Michelin Primacy 4 bolje po mokrome, ali već nekoliko puta su mi proklizale dok sam davao gas. A ne divljam niti gas naglo dajem.
Prije sam imao Conti PremiumContact 3 i puno bolje su držale (mokru) cestu.
Možda je u tom trenutku cesta bila masna ili nešto, ali nije da mi ulijevaju neku sigurnost... Čudno, gume su nove.
Takve gume, vozio Meganea 4 na tim gumama i isto su radile.
Ovakvo vrijeme sto je ovih dana manje od 10c i kisa je puno bolja zimska guma...
Ja sam igrom slučaja (auti su došli na tim gumama) vozio Primacy 3 i 4, i obje su me jako razočarale.
Nisu bile ni stare ni potrošene, s jako su slabo držale.
Sjećam se jedne prilike sa Hondom Civic Sedan, tek sam ju bio kupio, i vozio sam cestom kojom sam prošo nebrojeono puta prije toga, normalnom brzinom, cca 60 km/h.
Odjednom sam osjetio kako mi stražnji dio auta bježi. Lagano sam korigirao volanom i auto se smirio, al bome me je jako neugodno iznenadilo. Cesta je bila skroz suha, 8. mjesec je bio i bilo je baš vruće.
Po tom zavoju sam prošo puno puta puno brže nego ovaj put, i ni jednom nikakvog problema nije bilo.
Sličnu situaciju sam imao nedavno sa Primacy 4 koje su bile na Peugeotu 308 - čim je pala kiša, auto je proklizavao nenormalno. Gume su bile iz 2019. godine, sa cca 6-7 mm profila, dakle skroz normalne gume.
Rekao sam sam sebi da više nikad neću voziti na tim gumama.
Također isto iskustvo. Fenomenalno drže na suhom, ali Continental višestruko bolje na mokroj cesti.
Ajd da je to neka jeftina guma, ali mislim da je među skupljima u bilo kojoj dimenziji. I redovito je u vrhu po testovima... Znači nisam jedini. Iduća će biti ili Conti ili nešto slično iz tog cjenovnog ranga.
Uzeo malu OBD dijagnostiku da imam za pogledati temperaturu ulja, pritisak turba i ako bude nekih grešaka. Gledao sam da bude manjih dimenzija pa da je mogu držati tamo u pretincu ispod volana. Probao na Car Scanner, Torque, Forscan i sve radi.
Dimenzijski je negdje oko 2/3 ključa i koštala je 8€, nisam morao ništa platiti HP jer je dostavio Overseas.
Plan je osposobiti Performance Monitor za android pa da na displeju prikazuje gore navedene podatke.
Mene filter zraka košta 90kn, a mijenja se svake 3 godine. Što znači da bi tek za 12 godina isplatio K&N jer još treba uzeti posebno ulje za filter.
svake 3 godine :D cestitam
Servisni interval je svake tri godine, ja godišnje radim do 5000km, ne živim u Australiji da imam prašine koja će začepiti filter u 10000 km.
Servisni interval je svake tri godine, ja godišnje radim do 5000km, ne živim u Australiji da imam prašine koja će začepiti filter u 10000 km.
Izvadiš filter 1 godišnje zatim ga propušeš na kompresor zraka i vratiš unutra
Filter izvadim, protresem i ispušem za svaki servis.
Još jedan zanimljiv i challenging retrofit, nakon nabavke svih dijelova, kompletni gepek sam rastavio, te položio wiring harness, stavio dodatne osigurače, zamjenio brave električnim bravama, pričvrstio motor otvaranja/zatvaranja, kontrolnu jedinicu, tipke za zatvaranje, potenciometar, te ostale sitnice kojih ima podosta. Nakon toga slijedilo je kodiranje kontrolne jedinice Trunk Lid Controla, tipke u vozačevim vratima da se na istoj može otvoriti i sad zatvoriti gepek, dok se prije mogao samo otvoriti, kodiranje dodatnog menua u Instrument Clusteru, te inicijalni startup motora i normalizacija motora i potenciometra. Evo kako je to izgledalo..
Video:
U slučaju da vas Samsung zajebava kod pretraživanja OBD bluetooth adaptera riješenje je da se napravi 'network reset', eto da zna alo itko bude imao sličan problem.
Jel netko vozio clio IV RS? odbija me mijenjac,a i citao sam da kvaliteta interijera nije nesto..
Kakav je Chipex za popravak oštećenja od kamenčića?