Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.114
- |
- čitano: 13.255.287
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
da, al to se sve spaja na neki jack na radiu, ja to ne bi raskopavao, nego bi spojio na RCA izlaze koje imam sprovedene ispod arm resta...
dakle RCA to aux (kabel koji sda imam), pa aux u reciever i pair
Taj konektor vec imas, tako da tu nema sta puno - plug and play.
Jedino ti konektor mora biti aktivan - ili sam aktivirat, ili nekom mehi koji ce ti port aktivirat.
prosli put kad sam isao da mi na c4 aktiviraju aux i ustekaju (i jos par stvari), pozalio sam sta sam isao kod najveceg majstora za citroene
mislim, imam kome dat (decki iz auto krka), ali iskreno 50x jednostavnije mi je uzet modul, ubost auxem u rca izlaz ispod arm resta i pairat i mirna bosna
auf, pa to je gola ploca...neznam koliko je to izdrzljivo? tj da preformuliram, obzirom da poznam sebe, nece to meni puno trajati...
ako si mislio radi dimenzija, nasao sam adapter kutijicu 4x4 cm, isto ovako funkcionira, usb izlaz za punjenje, 3.5mm za zvuk, pa cak i rca izlaz ima...i radi dvosmjerno...uglavnom to je to sta cu uzet i staviti ispod arm resta, gdje imam 12v uticnicu
drugi problem je nac dovoljno kratke kablove za to pospajati, da mi ne zauzima puno prostora u pretincu...
dakle kabel rca to aux i kabel usb-a to micro usb ili usb-c ovisi koji standard bude bio na adapteru...
nisam uspio nac ispod 0.5m, cudno mi da ne nudi se negdje tipa 20cm ili tako nesto...
Pozdrav ekipa, imam par pitanja.
Prvo, kaj smo ono rekli, koje sredstvo se isplati za održavanje kožnog volana?
Drugo, kak vam se čini ova Corsa 1.4 Turbo? Da li je ovo realna cijena, ako znate više o tom modelu, slobodno napišite. Tražim neki auto te klase za ženu i zasad mi se ovaj čini najkompletniji, hrpa snage, puno opreme, 5 vrata, ima li što bolje za te novce (9000 €)?
Otvoren sam za prijedloge i diskusiju.
Meni se sviđa Corsa. Pogotovo benzinac i turbo. Dal' je kvalitetna ili ne pojma nemam.
Bolje svakak nego golf dizel ili bemve jedinica. A man od kulture vidim.
Pozdrav ekipa, imam par pitanja.
Prvo, kaj smo ono rekli, koje sredstvo se isplati za održavanje kožnog volana?
Drugo, kak vam se čini ova Corsa 1.4 Turbo? Da li je ovo realna cijena, ako znate više o tom modelu, slobodno napišite. Tražim neki auto te klase za ženu i zasad mi se ovaj čini najkompletniji, hrpa snage, puno opreme, 5 vrata, ima li što bolje za te novce (9000 €)?
Otvoren sam za prijedloge i diskusiju.
Sonax Profiline Leather Cleaner Foam za čišćenje i Shiny Garage Leather Mousse kao zaštita
Pozdrav ekipa, imam par pitanja.
Prvo, kaj smo ono rekli, koje sredstvo se isplati za održavanje kožnog volana?
Drugo, kak vam se čini ova Corsa 1.4 Turbo? Da li je ovo realna cijena, ako znate više o tom modelu, slobodno napišite. Tražim neki auto te klase za ženu i zasad mi se ovaj čini najkompletniji, hrpa snage, puno opreme, 5 vrata, ima li što bolje za te novce (9000 €)?
Otvoren sam za prijedloge i diskusiju.
Jel to Fiat-ov T-Jet unutra?
Meni je kod Corse najvise smetala vozacka pozicija koja me ubijala. Sto se tice motora, 1.4T je za taj auto odlicna stvar, ako nema M32 mjenjac unutra onda je sve okej.
Za te novce mi pada na pamet jedino Mazda 3.
M32 ne pravi probleme na tim godištima. Motor je dobar i nema nekih većih problema.
Danas vidio policajca kako se sakrio zajedno s motorom u kukuruz i cilja na cestu.
Danas vidio policajca kako se sakrio zajedno s motorom u kukuruz i cilja na cestu.
S kombajnom bi ga istjeral... Kako ne volim takve serifice.
Najjaci su kad treba seljake prcat u mozak...
Sonax Profiline Leather Cleaner Foam za čišćenje i Shiny Garage Leather Mousse kao zaštita
Hvala kolega i hvala ostalima na pomoći.
Baš prodajem trenutni automobil (Audi A3 2006 god) i gledam malo obnoviti kroz narednih par mjeseci. Zanimaju vaše preporuke i upozorenja na određene automobile/modele ako ih imate, tako da malo proširim horizonte (a od kud ja dolazim, samo se njemci, ali i japanci priznaju)
Raspon na koji okvirno ciljam je 7-10 tisuca eura. Vozit će se povremeno gradske i povremeno duža putovanja na otvorenoj cesti.
Što se tiče veličine, ne premalo, niti preveliko, odnosno modeli poput Audi A3/A4/A5, Vw Polo/Golf/Jetta, Mercedes A/C klasa, Bmw serija 1/3/X1, Mini Countryman itd..
Baš prodajem trenutni automobil (Audi A3 2006 god) i gledam malo obnoviti kroz narednih par mjeseci. Zanimaju vaše preporuke i upozorenja na određene automobile/modele ako ih imate, tako da malo proširim horizonte (a od kud ja dolazim, samo se njemci, ali i japanci priznaju)
Raspon na koji okvirno ciljam je 7-10 tisuca eura. Vozit će se povremeno gradske i povremeno duža putovanja na otvorenoj cesti.
Što se tiče veličine, ne premalo, niti preveliko, odnosno modeli poput Audi A3/A4/A5, Vw Polo/Golf/Jetta, Mercedes A/C klasa, Bmw serija 1/3/X1, Mini Countryman itd..
Za te novce, u toj klasi jedino neki drlog mozes kupit.
IS250, nadje se za prilicno malo love sa malo kilometara (ispod 70.000).
IS220/200 ako zelis dizel, ista stvar, nadju se sa malo kilometara ispod 10.000€.
Ak ti je to preveliko, imas CT200, no uglavnom za njega je bolje dati malo vise, 12-13.000€,
pa ga imas skoro novog.
Ako hoces SUV, onda RX400, makar ti je to vjerovatno preveliko.
Uzmeš što god ti se sviđa.
Može mala pomoć.
Peugeot 406 2.0 HDi prestala raditi ventilacija. Skinem motor, spojim ga direktno na 12v, vrti. Izmjerim napon na jacku koji se ukopčava u motor, ima napona (oko 14v). Spojim jack u motor, ništa se ne dešava. Pomislim da je problem u jacku, stavim proizvoljno 2 žice, opet ništa.
Ništa više ne kužim, što može biti?
Otpornik... Zamjenski 250 kn... Prestane sva ventilacija raditi...
Nešto ovako: https://i.ebayimg.com/images/g/OKYAAOSwmjxfu3G8/s-l500.jpg
Nalazi se ispod pretinca kod suvozača ako se ne varam.
Baš prodajem trenutni automobil (Audi A3 2006 god) i gledam malo obnoviti kroz narednih par mjeseci. Zanimaju vaše preporuke i upozorenja na određene automobile/modele ako ih imate, tako da malo proširim horizonte (a od kud ja dolazim, samo se njemci, ali i japanci priznaju)
Raspon na koji okvirno ciljam je 7-10 tisuca eura. Vozit će se povremeno gradske i povremeno duža putovanja na otvorenoj cesti.
Što se tiče veličine, ne premalo, niti preveliko, odnosno modeli poput Audi A3/A4/A5, Vw Polo/Golf/Jetta, Mercedes A/C klasa, Bmw serija 1/3/X1, Mini Countryman itd..
Kia ceed, i30.
Samo gledaj 1. vlasnik i da nije uvoz to ti odma uvelike smanji šansu da su skidani kilometri.
Baš prodajem trenutni automobil (Audi A3 2006 god) i gledam malo obnoviti kroz narednih par mjeseci. Zanimaju vaše preporuke i upozorenja na određene automobile/modele ako ih imate, tako da malo proširim horizonte (a od kud ja dolazim, samo se njemci, ali i japanci priznaju)
Raspon na koji okvirno ciljam je 7-10 tisuca eura. Vozit će se povremeno gradske i povremeno duža putovanja na otvorenoj cesti.
Što se tiče veličine, ne premalo, niti preveliko, odnosno modeli poput Audi A3/A4/A5, Vw Polo/Golf/Jetta, Mercedes A/C klasa, Bmw serija 1/3/X1, Mini Countryman itd..
Za te novce, u toj klasi jedino neki drlog mozes kupit.
Uzmeš što god ti se sviđa.
Hvala, baš su vam komentari od velike pomoći
A, nije problem dati i više od toga, ako auto drži cijenu i kvalitetu. Gledam balans, jer stvar je što nabijem svega 10 tisuca km godišnje, nemam garažu u Zagrebu, šteta je kupovati nešto skuplje, i još onda samo fali da ga neki iskompleksirani psihopat ogrebe
Za 8-9 BMW 3 redizajn 2011a npr, sumnjam da možeš bolji auto za te novce uzeti. Za 10 se da naći Focus 2015, 2016, ali to je druga klasa, treba odrediti šta ti se sviđa i na što bi išao pa onda pratiti, nađe se dobrih auta.
Za tu kilometražu se uzme benzin. Uglavnom svi sada imaju vise manje Ok benzince tako da je svejedno sta ćeš uzeti.
Uzmes si onda nesto sto ti nije zao ogrebati i voziti, i da nemas puno problema sa odrzavanja.
Nekog benzinca il hibrida za 10.000km.
Imas Aurisa refresh iz 2013. do 70.000km ispod 10.000€, taman u klasi CT200 ili kak bi na balkanu rekli "golf klasa".
Peri deri 1.6 benzinac.
Mozda je "puno" za Aurisa, al njega ti nece biti zao, a i mlado vozilo ce ti dugo trajati.
Ili Lexusa pa eto malo pripazis, al i ako ti ga netko ogrebe, jebiga, desi se, koliko god ti pazio.
Moj automobil je 2019. stajao u Sisku na parkiralistu kod bivse robne kuce Nama,
i to skroz uz zid, pola parkiralista prazno, skroz sam natrag - i dodjem nakon 2 sata
po automobil, neki seronja se nabio i vratima mi ogrebao straznja vrata.
Tj. vjerovatno nije on, nego suputnici otraga. Nema ni papira ni broja, jebe se baji.
Pricekao sam pol sata, nema nikog, ostavio broj, nitko se nije javio. Uzeo sam broj tablica
i ne mogu nista, jer nisam zvao policiju. A zvao sam policiju i rekli su mi "ako nema svjedoka mi tu ne mozemo nista".
Pa jebemu moj automobil je metalik sivi, a do mene crveni - na mom autu su crveni tragovi, i kad bi se njegova vrata otvorila,
vidjelo bi se da vrata njegovog auta idu tocno u tocku gdje je moj udaren i ogreban.
Nikog ne zanima. Platio 350€ ucesce u Kaskou i dao promjenit cijela vrata + lakiranje.
Sta ces, tak ti je uvjek - mozes ti pazit, micat se, skrivat - uvjek ce ti se naci majmun.
Nemoj se sekirat, to je hrpa lima, kad tad hrdjava.
Al kad ti majmun to napravi pred nosom, zovi policiju, nema nikakvih dogovora - jebe ti se.
za 9000 uzmes slozenog golfa 5 gti sa 350++ ks
A, nije problem dati i više od toga, ako auto drži cijenu i kvalitetu. Gledam balans, jer stvar je što nabijem svega 10 tisuca km godišnje, nemam garažu u Zagrebu, šteta je kupovati nešto skuplje, i još onda samo fali da ga neki iskompleksirani psihopat ogrebe
Poanta moje poruke nije da ne mozes kupiti auto. Ali BMW 3, C klasa, nekakav Passat i slicno, za 10k € su obicno toliko izvozeni i toliko vlasnika promjenili, da tko zna jel taj auto bio u frontalcu pa ga je netko sklepao, jel servisiran kako treba...Mozes kupit auto za 10k i onda u narednih god dvije potrosit jos toliko na sve djelove.
Slazem se za Zg pogotovo gdje se ne naplacuje i shvacam da nije lako dat hrpu love i onda dodes na parking i vidis ogrebotinu ili udarac od nekog pijanca iz lokalnog birca. Ali opet, uzimat premium za ne premium novce, nema dzabe ni u stare babe.
Meni je Mazda 3 npr. dosta fora auto za te novce. Leon mozda sa 2.0TDI... MINI nisu bas kvalitetni, pogotovo stariji.
Trebao bih kupiti nove zimske gume i drugi set felgi pa može preporuka gdje uzeti (alu) felge?
Trebao bih kupiti nove zimske gume i drugi set felgi pa može preporuka gdje uzeti (alu) felge?
Njuškalo. Ja sam prošle godine za svog G7 našao originalne 16" alu felge za pristojne novce.
u toyoti proglasili dan žalosti
Kolko dugo se smijem vozit sa sjebanim lezajem dok mi stize novi dio? Pocel je zujat u pon, napravio sam nekih 300-400 km otad i 50% voznje je autoput
Uzmes si onda nesto sto ti nije zao ogrebati i voziti, i da nemas puno problema sa odrzavanja.
...
Moj automobil je 2019. stajao u Sisku na parkiralistu kod bivse robne kuce Nama,
i to skroz uz zid, pola parkiralista prazno, skroz sam natrag - i dodjem nakon 2 sata
po automobil, neki seronja se nabio i vratima mi ogrebao straznja vrata.
Tj. vjerovatno nije on, nego suputnici otraga. Nema ni papira ni broja, jebe se baji.
Pricekao sam pol sata, nema nikog, ostavio broj, nitko se nije javio. Uzeo sam broj tablica
i ne mogu nista, jer nisam zvao policiju. A zvao sam policiju i rekli su mi "ako nema svjedoka mi tu ne mozemo nista".
Pa jebemu moj automobil je metalik sivi, a do mene crveni - na mom autu su crveni tragovi, i kad bi se njegova vrata otvorila,
vidjelo bi se da vrata njegovog auta idu tocno u tocku gdje je moj udaren i ogreban.
Nikog ne zanima. Platio 350€ ucesce u Kaskou i dao promjenit cijela vrata + lakiranje.
Sta ces, tak ti je uvjek - mozes ti pazit, micat se, skrivat - uvjek ce ti se naci majmun.
Nemoj se sekirat, to je hrpa lima, kad tad hrdjava.
Al kad ti majmun to napravi pred nosom, zovi policiju, nema nikakvih dogovora - jebe ti se.
E gledao sam baš, Leksus su su jedni od najkvalitetnijih. Samo je baš loša ponuda polovnih kod nas, a novo je od oko 300 tisuca pa na dalje.
Uff da, zeznuta situacija, ali da, nikad ne znaš kad će se dogodit. Mene više nerviraju oni koji te svjesno idu šarati i uništavati auto jer si parkirao negdje kao gdje ne bi smio umjesto da zovu policiju ili pauka. Nisam osobno imao s tim problema ali vidim da mnogi drugi su imali.
Poanta moje poruke nije da ne mozes kupiti auto. Ali BMW 3, C klasa, nekakav Passat i slicno, za 10k € su obicno toliko izvozeni i toliko vlasnika promjenili, da tko zna jel taj auto bio u frontalcu pa ga je netko sklepao, jel servisiran kako treba...Mozes kupit auto za 10k i onda u narednih god dvije potrosit jos toliko na sve djelove.
Slazem se za Zg pogotovo gdje se ne naplacuje i shvacam da nije lako dat hrpu love i onda dodes na parking i vidis ogrebotinu ili udarac od nekog pijanca iz lokalnog birca. Ali opet, uzimat premium za ne premium novce, nema dzabe ni u stare babe.
Meni je Mazda 3 npr. dosta fora auto za te novce. Leon mozda sa 2.0TDI... MINI nisu bas kvalitetni, pogotovo stariji.
Malo sam u priču sa mehaničarom, pa od VW okvirno znam šta je dobro a što ne. Generalno po njemu su 2.0 dizelaši najpoželjniji i najmanje kvarljivi. 1.6 može imat problema, pogotovo kod golfa 7, pa može uletit lako servis od 500eura.
Moji su nedavno nabavili E90 318d BMW iz 2008, ali ovaj s novijim i "lošijim" motorom, i moram priznat da je bolji od Audija A3 (barem ovih starijih od 2013). Skroz tiho, ne klapa, hrpa featura koji čak i danas auti nemaju, ne osjetiš rupe po cesti, vuče jako (iako meni nije relevantno). Starije je, ali definitivno veći premium u vožnji nego neko novo i manje auto.
Inače za sad ciljam najviše na BMW F30, najviše im je pala cijena, zatim Mini Countryman od 2012, jer je dosta kompaktan, ali moram više proučiti o njima. Zatim Audi A4 od 2012, te A3 Sedan koji mi je jako lijepo ali opet i kompaktno auto. Razmišljam i od Renaultu i sličnima.
Mazda 3, pogotovo još noviji sedan mi je isto top, samo nisam upućen još toliko u Mazde. VW/Škoda/Seat generalno su super auta, kod nas se lako nađu polovni djelovi koji su često bolji izbor nego zamjenski.
Na kraju izbor padne na kombinaciju nečega što čovjek prouči ali se svede i na dizajn auta i ukus kupca.
Pa zato gledam i proučiti i naći kombinaciju da se ne zaletim. Jer iz početka 2010-tih godina malo automobila mi je napravilo neki dizajnerski iskorak da bi rekao da izgleda privlačno. A ja kao da imam neki "OCD" na dizajn automobila, primjećujem previše stvari pa mi onda tako i ne paše mi isfurani dizajn i interijer Golfova, ni to što Škoda kopira dizajn prastarih passata.. a Jetta pak Audija. A kad bi tek na japanskim maknuli znak, ne bi znao jeli honda, hyundai ili toyota
domac5 Koliko sam upućen, nije toliko hitno, iako je dobro promjeniti prije. Ne vjerujem da će bit nešto previše loše u među vremenu osim buke. Sad ovisi i o autu. Znam da ima ljudi koji voze godinama sa ležajem koji bruji.