Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.116
- |
- čitano: 13.269.129
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ako ga zanima puno prostora, pa zato treba karavan,
onda neka si pogleda i C-Max Grand, jako zahvalno vozilo,
puno mjesta, osobito sa 5 sjedala - savrsen.
Na njuskalu ih bas i nema (Grand model), nasao sam jednog, krivo je cak napisano ime vozila,
al ima 7 sjedala, tak da mu otpada puno prtljaznog prostora:
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-c-max-grande-1.6-tdci-7-sjed-navigacija-model-2013-kartice-oglas-31012964
Osim ak ih ne povadi, ali i tad ostane manje nego u obicnom grandu, zbog nosaca sjedala.
Ovaj bi mu bio odlican, samo da dogovore cijenu, na nekih 9.000€, super autic sa puno mjesta:
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-c-max-1.5-tdci-120-ks-grand-1-vl-nije-uvoz-oglas-32412968
Uglavnom Granda prepoznajes po tome sto su straznja vratna klizna, kao i na B-Maxu.
Ako mu se svidja i nadje cjenovno povoljnog, nek gleda da je sa rucnim mjenjacem, jer
automatik im je bljjj i vole mjenjaci krepati bez najave.
Rucni su nepoderivi (ovisno o vozacu), ja sam vozio C-Maxa i B-Maxa, nikakvih problema,
B-Max dizel, promjenio nakon 173.000km, a C-Maxa sam sa 1.0 Ecoboostom, 153.000km bez greske.
Ako kupujes dizel, provjeri samo dali je to onaj blesavi francuz kod kojeg Adblue punjenje treba rastaviti pol masine,
da bi se doslo do mjesta punjenja - jer ako je, to ne kupuj, skupo je. Osim ak je to netko softwareski iskljucio, pa ni nema Adblue.
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-grand-c-max-1.6-tdci-oglas-29398822
Evo jos jedan pristupacniji.
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-grand-c-max-1.6-tdci-oglas-31903899
Ako ga zanima puno prostora, pa zato treba karavan,
onda neka si pogleda i C-Max Grand, jako zahvalno vozilo,
puno mjesta, osobito sa 5 sjedala - savrsen.
Na njuskalu ih bas i nema (Grand model), nasao sam jednog, krivo je cak napisano ime vozila,
al ima 7 sjedala, tak da mu otpada puno prtljaznog prostora:
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-c-max-grande-1.6-tdci-7-sjed-navigacija-model-2013-kartice-oglas-31012964
Osim ak ih ne povadi, ali i tad ostane manje nego u obicnom grandu, zbog nosaca sjedala.
Ovaj bi mu bio odlican, samo da dogovore cijenu, na nekih 9.000€, super autic sa puno mjesta:
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-c-max-1.5-tdci-120-ks-grand-1-vl-nije-uvoz-oglas-32412968
Uglavnom Granda prepoznajes po tome sto su straznja vratna klizna, kao i na B-Maxu.
Ako mu se svidja i nadje cjenovno povoljnog, nek gleda da je sa rucnim mjenjacem, jer
automatik im je bljjj i vole mjenjaci krepati bez najave.
Rucni su nepoderivi (ovisno o vozacu), ja sam vozio C-Maxa i B-Maxa, nikakvih problema,
B-Max dizel, promjenio nakon 173.000km, a C-Maxa sam sa 1.0 Ecoboostom, 153.000km bez greske.
Ako kupujes dizel, provjeri samo dali je to onaj blesavi francuz kod kojeg Adblue punjenje treba rastaviti pol masine,
da bi se doslo do mjesta punjenja - jer ako je, to ne kupuj, skupo je. Osim ak je to netko softwareski iskljucio, pa ni nema Adblue.
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-grand-c-max-1.6-tdci-oglas-29398822
Evo jos jedan pristupacniji.
hvala na odgovoru,mislim da ne bih zelio nesto tipa c-maxa vise gleda karavane,a i zapeo je za renault posto sada vozi renault...
A onda nek gleda tako te manje karavane, isto ima OK mjesta - nije da stane kao u C-Maxa Grand i B-Maxa,
al opet dosta prtljage, alata i svega stane i u manji karavan.
Meni nisu karavani toliko napeti, imaju duzinu al nemaju bas visinu. Al i povoljniji su u startu,
laksi su, manje trose itd.
Ako ga zanima puno prostora, pa zato treba karavan,
onda neka si pogleda i C-Max Grand, jako zahvalno vozilo,
puno mjesta, osobito sa 5 sjedala - savrsen.
Na njuskalu ih bas i nema (Grand model), nasao sam jednog, krivo je cak napisano ime vozila,
al ima 7 sjedala, tak da mu otpada puno prtljaznog prostora:
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-c-max-grande-1.6-tdci-7-sjed-navigacija-model-2013-kartice-oglas-31012964
Osim ak ih ne povadi, ali i tad ostane manje nego u obicnom grandu, zbog nosaca sjedala.
Ovaj bi mu bio odlican, samo da dogovore cijenu, na nekih 9.000€, super autic sa puno mjesta:
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-c-max-1.5-tdci-120-ks-grand-1-vl-nije-uvoz-oglas-32412968
Uglavnom Granda prepoznajes po tome sto su straznja vratna klizna, kao i na B-Maxu.
Ako mu se svidja i nadje cjenovno povoljnog, nek gleda da je sa rucnim mjenjacem, jer
automatik im je bljjj i vole mjenjaci krepati bez najave.
Rucni su nepoderivi (ovisno o vozacu), ja sam vozio C-Maxa i B-Maxa, nikakvih problema,
B-Max dizel, promjenio nakon 173.000km, a C-Maxa sam sa 1.0 Ecoboostom, 153.000km bez greske.
Ako kupujes dizel, provjeri samo dali je to onaj blesavi francuz kod kojeg Adblue punjenje treba rastaviti pol masine,
da bi se doslo do mjesta punjenja - jer ako je, to ne kupuj, skupo je. Osim ak je to netko softwareski iskljucio, pa ni nema Adblue.
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-grand-c-max-1.6-tdci-oglas-29398822
Evo jos jedan pristupacniji.
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-grand-c-max-1.6-tdci-oglas-31903899
Si skuzio kak im pada cijena ? Imao sam C-maxa 1.6tdci iz 2011, kupio ga za ~7700 i nakon godinu dana cijene idu dole da boli glava, da sam ga prodavao mislim da nebi uspio dobit nit 5500€
Ako ga zanima puno prostora, pa zato treba karavan,
onda neka si pogleda i C-Max Grand, jako zahvalno vozilo,
puno mjesta, osobito sa 5 sjedala - savrsen.
Na njuskalu ih bas i nema (Grand model), nasao sam jednog, krivo je cak napisano ime vozila,
al ima 7 sjedala, tak da mu otpada puno prtljaznog prostora:
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-c-max-grande-1.6-tdci-7-sjed-navigacija-model-2013-kartice-oglas-31012964
Osim ak ih ne povadi, ali i tad ostane manje nego u obicnom grandu, zbog nosaca sjedala.
Ovaj bi mu bio odlican, samo da dogovore cijenu, na nekih 9.000€, super autic sa puno mjesta:
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-c-max-1.5-tdci-120-ks-grand-1-vl-nije-uvoz-oglas-32412968
Uglavnom Granda prepoznajes po tome sto su straznja vratna klizna, kao i na B-Maxu.
Ako mu se svidja i nadje cjenovno povoljnog, nek gleda da je sa rucnim mjenjacem, jer
automatik im je bljjj i vole mjenjaci krepati bez najave.
Rucni su nepoderivi (ovisno o vozacu), ja sam vozio C-Maxa i B-Maxa, nikakvih problema,
B-Max dizel, promjenio nakon 173.000km, a C-Maxa sam sa 1.0 Ecoboostom, 153.000km bez greske.
Ako kupujes dizel, provjeri samo dali je to onaj blesavi francuz kod kojeg Adblue punjenje treba rastaviti pol masine,
da bi se doslo do mjesta punjenja - jer ako je, to ne kupuj, skupo je. Osim ak je to netko softwareski iskljucio, pa ni nema Adblue.
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-grand-c-max-1.6-tdci-oglas-29398822
Evo jos jedan pristupacniji.
hvala na odgovoru,mislim da ne bih zelio nesto tipa c-maxa vise gleda karavane,a i zapeo je za renault posto sada vozi renault...
Najbolje ga pitaj, i ak nije probao, nek proba jer razlika u poziciji sjedenja izmedju karavana i monovolumena je drasticna pogotovo ako putuje na neke duze puteve.
Za ovaj 1.4tce pisu da vole popit rashladnu zbog brtve glave, pregrijavanje 3 cilindra i mogucnost puknuca glave motora i to sve na negdje ~100tkm.
Pozdrav, kupujem alu felge za Mazdu 323 sedan pa sam našao jedne koje su 6.5Jx15 ET38 na gumama 195/55/R15, a meni po papirima bi trebale ići 6Jx15 ET45 na istim gumama, 195/55/R15 pa me sada zanima da li to ipak odgovara jer se ne razumijem u felge? Ili moram tražiti baš one felge koje su 6Jx15 ET45? Hvala
Pozdrav, kupujem alu felge za Mazdu 323 sedan pa sam našao jedne koje su 6.5Jx15 ET38 na gumama 195/55/R15, a meni po papirima bi trebale ići 6Jx15 ET45 na istim gumama, 195/55/R15 pa me sada zanima da li to ipak odgovara jer se ne razumijem u felge? Ili moram tražiti baš one felge koje su 6Jx15 ET45? Hvala
Mislim da bi ti trebale pasati...
Znači ovako, te nove felge su ti 0,5J šire ali su isto tako zbog većeg ET-a izbačene više van, tj ET ti kompenzira tu razliku u širini felgi što je dobro, da ti sa unutarnje strane ne struže po karoseriji...
Tj taj novi kotač bi ti trebao biti u centru u presjeku kao i stari, samo je malo šira felga, pa će guma možda malo biti više razvućena na felgi, ali 0.5J razlike nebi trebalo biti problem za gumu...
Ja bi ti savjetovao da svakako ako se možeš dogovoriti, da probaš jedan kotač namontirati prije kupnje i motaj volan full lijevo, full desno, te obrati pažnju da nigdje ne zapne kotač, tj guma, ako ne zapne, onda si siguran u kupnju
BTW:
A dimenzija centralne rupe i razmak vijaka ti paše?
Puno Vam hvala na odgovoru. Razmak vijaka paše, a za centralnu rupu nisam gledao, ali čovjek ima isti auto kao i moj, pa je odlučio da neće više stavljati ljetne sa alu nego je ostavio na zimskim na čeličnim pa mislim da bi trebalo odgovarati. Probati nažalost prije kupnje nije moguće iz razloga što je čovjek iz Ivanca ali nisu neki veliki novci pa mi se isplati riskirati
Mogu u idealnim uslovima, npr. grad nije idealan uslov za voznju sto znaci da se mijenja na 10-15k km.
Puno Vam hvala na odgovoru. Razmak vijaka paše, a za centralnu rupu nisam gledao, ali čovjek ima isti auto kao i moj, pa je odlučio da neće više stavljati ljetne sa alu nego je ostavio na zimskim na čeličnim pa mislim da bi trebalo odgovarati. Probati nažalost prije kupnje nije moguće iz razloga što je čovjek iz Ivanca ali nisu neki veliki novci pa mi se isplati riskirati
Onda bi trebao biti siguran, ako je njemu pasalo, pasat će i tebi
Off topic:
Što se tiće ulja, da napredovala su, ali interval izmjene ne ovisi samo o kvaliteti ulja, tu je i tip motora, tj koliko je zahtjevan, od kojih vrsta materijala proizveden, veća naprezanja nego prije itd... pa do samog korištenja, kako je već kolega @ivanzu napisao, gradski uvjeti su najveće mučenje motora...
Budimo realni, danas se motori proizvode od što jeftinijih materijala, downsize-ing, cilindar/dva manje, manje se materijala troši pri lijevanju u kalupe, svi noviji blokovi motora su aluminijski, nisu više guseni kao nekada, poklopci bregaste i karteri nisu više aluminijski, nego plastični i samim time su i motori postali osjetljiviji, pa zahtjevaju i kvalitetnije ulje, ali interval se i dalje preporuća ćim češće, to bolje...
Evo najnovija specifikacija ulja je ACEA C3 za EU tržište sa još strožim zahtjevima i užim tolerancijama pri proizvodnji... INFO
Tako da ako na novom turbo benzincu piše da se treba točit isključivo ACEA C3, to je sa razlogom, zaboravimo ACEA A3/B3/B4 koji su još dobri za 90% starih vozila na Hr prometnicama s obzirom na godište vozila...
Budimo realni, ni gaće ne nosimo godinu dana, već ih redovno mijenjamo, pa bi tako trebali i ulje sa filterom...
Jucer sam detaljno prao auto i opet sam koristio onaj karcher foam gun. Slabo radi pjenu i jedva prodem karavana d segmenta sa jednim punjenjem. Pjena je stvarno jako slaba i moram rec da sam razocaran. Mislim napravi svoj posao ali nije kako bi trebalo biti. Zelim gustu pjenu da ne vidim auto kad ga naspricam.
Koji foam gun preporucijete po mogucnosti da mogu usetati u ducan (zagreb) i kupiti. Dao bi 300-400kn.
Jucer sam detaljno prao auto
Eee kolega, sad si me podsjetio, skoro zaboravih
Kako me šokiralo danas ujutro kad sam išao u auto, pa to nije za ljude...
Ja ne kužim, pa kakve su to ptičurine sve ovo istresle sa subote popodne na nedjelju ujutro
Ovakav nered nisam vidio ni na hreliću...
Još mi neugodno, jedini danas po kiši perem auto u samoposlužnoj
Eee btw:
Jedan raritet kod nas, nisam već dugo ništa uslikao
Jedna toyota auris hybrid na zimuljama:
Jedna toyota auris hybrid na zimuljama:
Ništa neobično, moji iz Austrije dolaze uvijek u HR na zimskim gumama. Gore u planinama snijega koliko hoćeš
Imate preporuku za nekoga tko u Zg vari plastiku na unutarnjoj oblozi blatobrana auta?
Jucer sam detaljno prao auto i opet sam koristio onaj karcher foam gun. Slabo radi pjenu i jedva prodem karavana d segmenta sa jednim punjenjem. Pjena je stvarno jako slaba i moram rec da sam razocaran. Mislim napravi svoj posao ali nije kako bi trebalo biti. Zelim gustu pjenu da ne vidim auto kad ga naspricam.
Koji foam gun preporucijete po mogucnosti da mogu usetati u ducan (zagreb) i kupiti. Dao bi 300-400kn.
MJJC je bang for the buck, čak je i ispod tog budžeta ali teško da ga ima u nekom dućanu, teško da ga iko uvozi, a dok bi stigao iz Kine biti će hladno.
U cetvrtak je pao prvi snijeg, iznad 1200m obavezna zimska oprema
A dobro, kod" brđana" je to normalno i must have
Ovdje čovjek cijelu godinu u Zagrebu na zimskim, nije se ni jednom na Sljeme popeo...
Imate preporuku za nekoga tko u Zg vari plastiku na unutarnjoj oblozi blatobrana auta?
Bio je na Tratinskoj 47 ispod Cibone obrt, na žalost, sad gledam, izgleda da je propao... INFO
Probaj pitat Varoplast u Svetoj Nedjelji
Nema baš puno takvih obrta, pa nema ni izbora...
Lako za nas domace, trebao si vidjeti kaos koji je nastao u petak sa svabama i nizozemcima,
koji su se vracali s godisnjeg - laganini nisu mogli proci preko Felbertauerna, i onda uletjeli
bez ikakve opreme - da su bar imali lance.
Zato lance imam uvjek u gepeku, nebitno doba godine, jer 2019. sam se 16.6. vracao iz HR,
i naravno zakrkalo kao nikad.
A to sto ovaj u ZG-u ima zimske cijele godine, mozda su stare pa ih zeli poderat do kraja,
i na zimu stavit svjeze - makar i nije neki razlog, al znam takve specijalce.
Ako su gume stare on je opasnost na cesti. Veća je opasnost to što su stare nego što imaju 1.5-2mm dubine šare.
Realno ima svakakvih specijalaca, voze automobile po 10000€ a gume na njima su jedino za saksije za cvijeće.
Da li je to što mu je žao dati pare za normalne gume ili jednostavno ne obraćaju pažnju na to, ne znam, jer ima i jednih i drugih. Znam da sam vidio BMW X5 2016-a godina sa zimskim gumama koje imaju šaru 2mm, vlasnik nije obraćao pažnju, to baš prošlu zimu. Nisu bile stare, ali su bile potrošene. Prelazi puno kilometara a po autobahnu vozi po 150-200km/h a poznato je da se gume više troše što se brže vozi.
A ovo je prava opasnost. Skoro full slick. Golf IV, vozi ženska osoba... Ne znam šta reći na ovo...
Off topic:
Što se tiće ulja, da napredovala su, ali interval izmjene ne ovisi samo o kvaliteti ulja, tu je i tip motora, tj koliko je zahtjevan, od kojih vrsta materijala proizveden, veća naprezanja nego prije itd... pa do samog korištenja, kako je već kolega @ivanzu napisao, gradski uvjeti su najveće mučenje motora...
Budimo realni, danas se motori proizvode od što jeftinijih materijala, downsize-ing, cilindar/dva manje, manje se materijala troši pri lijevanju u kalupe, svi noviji blokovi motora su aluminijski, nisu više guseni kao nekada, poklopci bregaste i karteri nisu više aluminijski, nego plastični i samim time su i motori postali osjetljiviji, pa zahtjevaju i kvalitetnije ulje, ali interval se i dalje preporuća ćim češće, to bolje...
Evo najnovija specifikacija ulja je ACEA C3 za EU tržište sa još strožim zahtjevima i užim tolerancijama pri proizvodnji... INFO
Tako da ako na novom turbo benzincu piše da se treba točit isključivo ACEA C3, to je sa razlogom, zaboravimo ACEA A3/B3/B4 koji su još dobri za 90% starih vozila na Hr prometnicama s obzirom na godište vozila...
Budimo realni, ni gaće ne nosimo godinu dana, već ih redovno mijenjamo, pa bi tako trebali i ulje sa filterom...
Nisu ti moderni motori slabiji od starijih. Vecina ima aluminijske poklopce ventila, kape lezaja radilice su integrirane u donji blok, kovane klipnjace i radilice, hidropodizaci se opet koriste, uljne sprice ispod klipova, celicni/alu karteri, veci i jaci vijci, blok ojacan zeljeznim/celicnim umetcima itd. Naravno nije svaki motor isti pa ovo ne mora uvijek vrijediti. Vidio sam isto prije par dana Passat B5 celoston gume i vozi lik malo dijete u tome..
Iskreno, veći je problem kod novih motora što se generalke ne isplate raditi. Tj ljudi rađe hoće polovno nego da se promjene karike i leteći...
Znaju polovni motori biti lutrija, pogotovo ako je motor izvaden iz auta koje je sudjelovao u prometnoj nesreci. Od siline udara klip ostruze zid cilindra i lezajeve osteti.
Imate preporuku za nekoga tko u Zg vari plastiku na unutarnjoj oblozi blatobrana auta?
Dampini autolimarija u Buzinu.
Nanesi vosak....
Pozdrav,
moraš JAAAAAAAAAAAAAAAAAKOOOOOOOOO dobro očistiti staklo, poželjno na hladno staklo (radi razmazivosti dodana su otapala na te maramice/tekućine koje hlape jače na toplini), u oba smjera razmazati (vodoravno/okomito)...
i opet ćeš imati sitna površinska oštećenja na staklu koja su prevelika da ih ta tekućina zapuni i tu će ti se držati kapljice vode...
i kad sve dobro napraviš, to ti je za slabiju/srednju kišu, kad se usudiš voziti normalnom brzinom, pa ti zrak odnosi kapljice... ako je jača kiša, brisači moraju raditi
a sve u svemu, ne traje više od 2-3 mj...
uglavnom, moje mišljenje nakon 2 primjene - bolje uloži u dobre aero fleksibilne brisače i mijenjaj ih 2x godišnje...
Pa nije baš tako. Naravno, ovisno o kojem sredstvu se radi. Ja koristim Turtle Wax-ov Rain repeleant, i odličan je. Drži 3-4 mjeseci, i ako se vozim brže od 30-40 km/h uopće nemam potrebe paliti brisače, voda sama odleti sa stakla. A kad trebam koristiti brisače na manjim brzinama, brisači ljepše rade nego kad tog sredstva nema na staklima.