Ja sam 5 godina vozio 1.6tdi iz 2013. Odlicno me sluzio. 0 problema sa bilo cime. Prodao ga sa 215tkm.
Auti - ultimativna tema
- poruka: 77.114
- |
- čitano: 13.263.712
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Hvala kolege za mišljenje, komentar za ovaj auris čudno mi je za auto od 71kw da bude "trom" možda imamo različitu percepciju tromosti ili? Vjerojatno jer nema momenta toliko jedino mi tako nešto pada na pamet jer je benzinac. Uvažavam i ovog trocilindra 1,2tdi od 2013 na dalje susjed tu na moru ima jednog novog kupljenog iz 2013 i kaže da je super autić. Jedna stvar mi pada na pamet, a zašto ne bi išao na najzadnji proizveden polo u seriji prije, onaj do 2009 poput ovako necega 1,4tdi motor. To mi pada na pamet ovako kao razmišljanje zadnja godina proizvodnje te serije vjerojatno su sve mušice sredili itd. Nešto poput ovog npr. LINK
Hvala još jednom što dijelite iskustva i mišljenja, a i te činjenice o motorima i izvedbama, dosta olakšava sve općenito.
Pozdrav
Vjeruj mi, 1.4 VVT-i atmosferac od Toyote je trom, ali zato je nepoderiv.
Kupio sam ovaj karcher foam gun za 159kn. Samo nisam stigao kupiti pjenu danas. Bas me zanima jel vrijedi ista.
Isprobao ga sa K5, pjena bude jako vodenasta i spremnik se jako brzo isprazni za razliku od MJJC ili bilo kojeg sličnog ebay foam cannona
Vjeruj mi, 1.4 VVT-i atmosferac od Toyote je trom, ali zato je nepoderiv.
slazem se, vozio ga 2 godine.
za gradsku voznju i namjenu je ok, cak ce i 5 ljudi prevest bez problema na kratki road trip, al da ce biti neka dinamicnija voznja - ne bas.
i ocajno mu fali 6. brzina za autocestu, to su popravili sa 1.33 modelom, al tek taj je trom u vrazju mater (iako na papiru ima iste brojke ko i 1.4)
Vjeruj mi, 1.4 VVT-i atmosferac od Toyote je trom, ali zato je nepoderiv.
Bolesna krava ide brže od tog motora , a inace auto nema problema osim sto trunu kao ludi , pa zbog toga ne mogu proći tehnički .
trunu ko ludi kad ga voze sivonje
trunu ko ludi kad ga voze sivonje
Ako je čovjek od 70 godina, koji se brine o svojim stvarima savrseno , sivonja onda si upravu .
Vjeruj mi, 1.4 VVT-i atmosferac od Toyote je trom, ali zato je nepoderiv.
slazem se, vozio ga 2 godine.
za gradsku voznju i namjenu je ok, cak ce i 5 ljudi prevest bez problema na kratki road trip, al da ce biti neka dinamicnija voznja - ne bas.
i ocajno mu fali 6. brzina za autocestu, to su popravili sa 1.33 modelom, al tek taj je trom u vrazju mater (iako na papiru ima iste brojke ko i 1.4)
Vecina VVT-a zivne tek na visokim okretajima, a onda pak potrosnja raste. Isti primjer kao i 1.6 TS u Alfi
trunu ko ludi kad ga voze sivonje
Ako je čovjek od 70 godina, koji se brine o svojim stvarima savrseno , sivonja onda si upravu .
anegdota.
s druge strane ja sam svog kupio 10 godina starog, bez trunke hrdje a vozile ga budale prije mene (mislim da sam bio 4. ili 5. vlasnik), a i iskreno ne znam dal sam ikojeg hrdjavog vidio na cesti, a zagledam se u njih i dan danas.
bio je pao i sa rucne dizalice (od prethodnog vlasnika debila), sjeban dole oko praga i blatobrana i malo po podvozju podvozje, i nikakve hrdje nigdje.
Vjeruj mi, 1.4 VVT-i atmosferac od Toyote je trom, ali zato je nepoderiv.
slazem se, vozio ga 2 godine.
za gradsku voznju i namjenu je ok, cak ce i 5 ljudi prevest bez problema na kratki road trip, al da ce biti neka dinamicnija voznja - ne bas.
i ocajno mu fali 6. brzina za autocestu, to su popravili sa 1.33 modelom, al tek taj je trom u vrazju mater (iako na papiru ima iste brojke ko i 1.4)
Vecina VVT-a zivne tek na visokim okretajima, a onda pak potrosnja raste. Isti primjer kao i 1.6 TS u Alfi
yup, al ko sto velis - potrosnja :D
moj je po gradu trosio redovno preko 8l, a na AC se sa tom getribom ne moze voziti ispod 3-3.5k okretaja na normalnoj brzini, nazalost :S
Za 4000€ i tako malo Km se ne moze dobiti novi,
koji nema nikakvih vizualnih mana, sa 800KS V8 twin turbo punjacima,
i da je godisnje osiguranje 200€.
Al zato je nepoderiv atmosferac koji se voli vrtit. Najveca mana, osim kad ga sol pojede,
je vodena pumpa, koju se mora promjeniti na vrijeme, dakle prije 160.000km.
No znam ekipu koja ima preko 300.000km sa originalnom.
kaj velite na hondu e?
super mi je ovaj reviewer..
i realised 2 things about it:
1. it's not a perfect car, it has some flaws
2. i want one
autek je preskup za to što nudi, ali jebeš mu sve, opet je baš simpa..
Defitivno preskup za ono što nudi. Kod nas 308 000kn za te novce možeš naći 1.god. staru Teslu 3 i uzmeš si još Hondu N600 za zajebanciju.
ja sam se zaljubio u njega jos kad je bio koncept.
steta kaj mi se ne uklapa u nacin zivota niti ga imam di punit :S
Kupio sam ovaj karcher foam gun za 159kn. Samo nisam stigao kupiti pjenu danas. Bas me zanima jel vrijedi ista.
Imam ga već godinu dana, poslike makadama bacit čarli unutra, dušu dao.
Inače ga koristim s klasičnim šamponom za auto, da nemoram bucket koristiti, samo isprirem i nastavljam ribat. Ušteda vremena, pogotovo za krov.
Imam pitanje prijatelj zapeo za ovo da pogledam jer zivim u
Meni iskreno malo preskupo obzirom na godine i kakvi su ti toyota dizeli?
Uz sve djeluje malo izgrebano te cini se ko uvoz iz vanka italija pa mi odmah ova km djeluje sumnjiva...
On zeli da pogledam ali ne znam sto da gledam ne kuzim se ja puno.
50 nijansi sive
D4D 1.4 i 1.6 su neunistivi, dok 2.0 i 2.2 imaju problema s lancom.
To su uglavnom agregati bazirani na BMW tehnologiji, proizvedeni
od strane Toyote (1.4 i 1.6) i BMW-a (2.0 i 2.2).
2.5 je proizveden isto od BMW-a i nema problema s lancem.
Taj je 100tkm imao prije 10 godina po stanju volana i rucice
Imam pitanje prijatelj zapeo za ovo da pogledam jer zivim u
https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-yaris-1.4-d-4d-101500km-odlicna-diners-ili-american-60-rata-oglas-32184884
Meni iskreno malo preskupo obzirom na godine i kakvi su ti toyota dizeli?
Uz sve djeluje malo izgrebano te cini se ko uvoz iz vanka italija pa mi odmah ova km djeluje sumnjiva...
On zeli da pogledam ali ne znam sto da gledam ne kuzim se ja puno.
Za to godiste, puno previse love.
Taj je 100tkm imao prije 10 godina po stanju volana i rucice
Ne mora znacit, moj ima originalnih 95tkm (1. smo vlasnici) i volan izgleda jos gore (volan od pjene, auto 2002.). Jbga, auto nije puno izlazio iz grada sto znaci puno motanja itd.
Al i da je originalna kilometraza, puno love za takav auto.
Mislim kad je auto iz uvoza nema sanse provjerit stvarne km?
I dali itko zna u st gdje je najbolje odvest toyotu da se pogleda? Neki mehanicar ovako ili odvest u ovlasteni servis?
Ak vec hoce Yarisa iz Splitske zupanije, onda nek gleda radije ovog - izgleda urednije,
Km izgledaju takodjer legit:
https://www.njuskalo.hr/auti/toyota-yaris-1.3vvt-samo-114-km-ful-oprema-ko-reg-12mj-oglas-32212928
Em ak ce vozati po gradu, tu mu je 1.33 benzinac bolji od dizela.
Isuse moj boze... Kak te male kante mogu kostat 3000 eura?
Koji idiot uopce dode na ideju dat 3000 eura za tu skatulju..
Pa za grad dusu dalo, i jos je kvalitetan i izdrzljiv auto...
To je cijena koju trazi vlasnik, naravno cijena moze ici samo prema dolje.
Realno ce dobiti izmedju 2500-2600€ i to je to. Pouzdan gradski automobil.
Naravno, za te novce moze kupiti BMW E36 iz 1992. sa originalnih "130.000km",
nikakvih kvarova ni ulaganja, zene te vole, a mehanicari jos vise (makar je u to doba BMW radi stvarno kvalitetna vozila).
Tak razmislja svaka postena rvatna. Nema veze sto je to vec trulja, gdje god te netko cvrkne, auto se prepolovi.
Idealan za poginut.
Pa za grad dusu dalo, i jos je kvalitetan i izdrzljiv auto...
Pa da, al 1500 eura plafon za to.. I to sam puno reko
Stara kanta i jos japanska limarija poznata po kvaliteti ma prva liga..