15 ili 21 mm?
Koja cijena i odakle si kupio?
15 ili 21 mm?
Koja cijena i odakle si kupio?
15 ili 21 mm?
Koja cijena i odakle si kupio?
15mm, Kupljeno direkt sa Liquid Elements stranice, prošli tjedan naručena u srijedu i danas stigla iz Njemačke, cijena sa poštarinom 182€, sad samo trebam neku izhebanu kantu da isprobam
Pitaj u Ivičeku (Glasurit)
Pa nije tako ni skupa, a stigla prije nego neki paketi što pošalješ na udaljenost 50km.
Ako nemaš paste preporučam ti Seles, 0,5l su oko 120kn odma cijeli set kupiš gruba,fina i završni polish.
Pa nije tako ni skupa, a stigla prije nego neki paketi što pošalješ na udaljenost 50km.
Ako nemaš paste preporučam ti Seles, 0,5l su oko 120kn odma cijeli set kupiš gruba,fina i završni polish.
Imam Sonax Cutmax, EX 04-06 i sad si uzel zwizzer finish (čisto za isprobat), razmišljam si i evtl. uzet jednu angelwax (isto finish), al prvo se treba ispraksat, ova je skroz druga beštija od male praktik polirke.
Sjele i distance 🤣
još da nije traktor
Gojira je Gojira
Samo Japanac može rasturiti Japanca.
Jeste. GTR je zapravo najcisce od Nissana, sto nije (toliko puno) dirano od strane Renaulta.
Al to su vozila koja ne generiraju prodaju, nego generiraju brand, ime, showcase.
No kako se meni cini - Renault-Nissan-Mitsubishi alijansa je na veoma krhkim temeljima.
Prodaja Nissana u USA je nikakva, Mitsubishi se povlaci iz USA, Renault nema svoja vozila u USA.
Prodaja je pala jako, al kvaliteta jos vise. E sad, nadam se da nece propasti, al kak se meni cini,
Nissanu se ne pise dobro.
Zanima me ovaj tutač...
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-fiesta-1.0-17.000km-oglas-31229507
Je li vama tu nešto sumnjivo ?
Original kilometraža
Šasiju šaljemo na upit za provjeru !!
Ima li tko iskustva s tom firmom za prodaju..
Hvala
A gle, dok ne provjeris - neces znati.
Ako je tih 17.000km zaista stvarnih, i vozeno samo u gradskim voznjama od par km,
sa ukljucenim start-stopom, to je gore nego da je napravio 170.000km autoputa u istom periodu.
Sto je najgore - Ford preporucava zamjenu ulja na EcoBoostu svakih 30.000km/godisnje,
makar sam imao dva vozila sa tim 1.0 EcoBoostom i mijenjao svakih 15.000km "po svom",
i napravio sam i sa B-Maxom i C-Maxom preko 170.000km bez vecih problema.
Al nakon te kolikometraze je pitanje kako ce biti i kako je odrzavan.
Osobno bi zelio ispusanu knjizicu o godisnjim servisima, da je ulje mijenjano bar jednom godisnje,
makar to bilo za 2.000km, nema veze - u gradskoj voznji se masina nekad ne stigne ni zagrijati,
a ulje nakuplja vlagu iz zraka i gubi svoja svojstva - zato jednom godisnje nije greska, bez obzira na kilometre.
Takodjer i meho treba pregledati vozilo. Ako na to kazu "ne", kazes im samo "hvala lijepa i sretno".
Usput - da novog tako konfiguriras, kostao bi max 13.000€, tako da i cijena definitivno mora ici ispod 7.000€.
Zanima me ovaj tutač...
https://www.njuskalo.hr/auti/ford-fiesta-1.0-17.000km-oglas-31229507
Je li vama tu nešto sumnjivo ?
Original kilometraža
Šasiju šaljemo na upit za provjeru !!
Ima li tko iskustva s tom firmom za prodaju..
Hvala
Nemam iskustva s dotičnom firmom samo ću ti iz prve ruke reć da ti dileri rade takve muljaže da je nekim ljudima teško povjerovat da je to istina, ak misliš da znaš 100 načina na koji te može zajebat, on će nać 101.
S obzirom da traze vozaca vozila za uvoz automobila, svasta je moguce:
https://www.moj-posao.net/Posao/480797/Vozac-teretnog-vozila-mz/Expired
A gle, dok ne provjeris - neces znati.
Ako je tih 17.000km zaista stvarnih, i vozeno samo u gradskim voznjama od par km,
sa ukljucenim start-stopom, to je gore nego da je napravio 170.000km autoputa u istom periodu.
Sto je najgore - Ford preporucava zamjenu ulja na EcoBoostu svakih 30.000km/godisnje,
makar sam imao dva vozila sa tim 1.0 EcoBoostom i mijenjao svakih 15.000km "po svom",
i napravio sam i sa B-Maxom i C-Maxom preko 170.000km bez vecih problema.
Al nakon te kolikometraze je pitanje kako ce biti i kako je odrzavan.
Osobno bi zelio ispusanu knjizicu o godisnjim servisima, da je ulje mijenjano bar jednom godisnje,
makar to bilo za 2.000km, nema veze - u gradskoj voznji se masina nekad ne stigne ni zagrijati,
a ulje nakuplja vlagu iz zraka i gubi svoja svojstva - zato jednom godisnje nije greska, bez obzira na kilometre.
Takodjer i meho treba pregledati vozilo. Ako na to kazu "ne", kazes im samo "hvala lijepa i sretno".
Usput - da novog tako konfiguriras, kostao bi max 13.000€, tako da i cijena definitivno mora ici ispod 7.000€.
Da, iz Osijeka sam pa mi nije baš isplativo vozikati se po Hrvatskoj i samo pregleavati aute, mjeriti im kompresiju, povesti mehu i tako to.
Moram naći nekoga iz Zagreba od poznanika tko ima vremena to pogledati.
Prika sam sa Škorom preko glazbenih voda pa ću zamoliti njega ako ima vremena..
Prika sam sa Škorom preko glazbenih voda pa ću zamoliti njega ako ima vremena..
z lepim se fališ...
kolega je kod njih kupio isto godište Fiestu, 1.5d 90 KS sa 70.000 km, dobro opremljenu za nekih 46.000 kn
ako ideš tamo, uzmi laptop/mob, prepiši VIN pa na Ford ETISu provjeri original tip i opremu, a onda na CarVertical možeš platiti (iako su malo skuplji - cca 150 kn) povijest vozila - servise i stanje km na svakom..
e da, OVLAŠTENI servis Forda ti sve to vidi na Ford ETISu (naplaćuju oko 120 kn), ti kao obični korisnik samo vidiš po VINu tip i original opremu i datum proizvodnje, boju
znači ako znaš kojeg Ford Servisera, SMSaj mu VIN pa nek ti on pogleda
Prika sam sa Škorom preko glazbenih voda pa ću zamoliti njega ako ima vremena..
z lepim se fališ...
kolega je kod njih kupio isto godište Fiestu, 1.5d 90 KS sa 70.000 km, dobro opremljenu za nekih 46.000 kn
ako ideš tamo, uzmi laptop/mob, prepiši VIN pa na Ford ETISu provjeri original tip i opremu, a onda na CarVertical možeš platiti (iako su malo skuplji - cca 150 kn) povijest vozila - servise i stanje km na svakom..
e da, OVLAŠTENI servis Forda ti sve to vidi na For ETISu (naplaćuju oko 120 kn), ti kao obični korisnik samo vidiš po VINu tip i original opremu i datum proizvodnje, boju
znači ako znaš kojeg Ford Servisera, SMSaj mu VIN pa nek ti on pogleda
Hvala Jura, dobar savjet.
Što se tiče Škore, kažu da ljudi s godinama postaju pametniji, pa ne znam što sve ovo njemu bolesnome sve ovo treba.
Ekipa, koristite neko sredstvo za "omekšavanje" yebenih insekata koji se prikelje za auto nakon vožnje na autocesti, prije pranja na samoposlužnoj?
Jučer bio na autoputu i nisam stigao odmah otić isprat gamad, danas se već zapekli i nije ih baš bilo lako skinut...
Ne koristim, previse mi je to zayebancije i gubljenje vremena - ako imam insekata, cekam kisu,
i odmah poslije kise operem auto - skidaju se sve bube svabe, omeksani kao oprani pervolom.
Ekipa, koristite neko sredstvo za "omekšavanje" yebenih insekata koji se prikelje za auto nakon vožnje na autocesti, prije pranja na samoposlužnoj?
Jučer bio na autoputu i nisam stigao odmah otić isprat gamad, danas se već zapekli i nije ih baš bilo lako skinut...
nema kemije...
https://www.sonax.de/pflegeprodukte/innenraum-scheibe/insektenschwamm
samo dobro ih namoči vodom i onda lagano kružnim pokretima skineš
mislim da nekih 20-30 kn dođe...
Ekipa, koristite neko sredstvo za "omekšavanje" yebenih insekata koji se prikelje za auto nakon vožnje na autocesti, prije pranja na samoposlužnoj?
Jučer bio na autoputu i nisam stigao odmah otić isprat gamad, danas se već zapekli i nije ih baš bilo lako skinut...
https://ph-detailing.hr/proizvod/auto-glanz-bug-off/
Nikakvo trljanje sa grubom spužvom, swirlat ćeš si lak...
Ja sam bio parkiran pod lipom.
Iz tog drva kaplju nekakve sitne ljepljive kapljice, pa onda ono sitno sjeme, il što to već je.
I onda, ko za inat se spustio ogroman pljusak, sve to lijepo natopilo.... i naravno, poslije je počelo pržiti sunce!!
Sad se već nekoliko dana tako vozim, sve se bojim kako ću guliti lak kad ću to skidati :/
Ili doći na praonicu, pošpricati.. čekati 10 minuta, i onda dalje prati :D
Ekipa, koristite neko sredstvo za "omekšavanje" yebenih insekata koji se prikelje za auto nakon vožnje na autocesti, prije pranja na samoposlužnoj?
Jučer bio na autoputu i nisam stigao odmah otić isprat gamad, danas se već zapekli i nije ih baš bilo lako skinut...
https://ph-detailing.hr/proizvod/auto-glanz-bug-off/
Nikakvo trljanje sa grubom spužvom, swirlat ćeš si lak...
Slažem se s gore navedenim, spužve za insekte grebu kore nego spužve za suđe, kupiš si neki kvalitetniji insect remover i tjt, možeš također kupit neki pre wash koncentrat (SG pre-wash citrus oil/ValetPro citrus pre wash) i razrijediti ga 1:10 sa toplom vodom i našpricat, isto dobro odradi i jeftinije je
EDIT: isto tako, nikad spužvama/rukavicama kružnim pokretom brisat, samo ravno u smjeru vožnje
joj dajte nemojte...
kaj je hitinski oklop bube tak tvrd da sjebe lak?
inače svi ti omekšivači su vam ko i depilacijske pjene - razaraju veze u bjelančevinama...
ali iskreno već toliko kemikalija bacate na te aute, dobro da se nisu otopili...
to je bio novi auto pred 10 g. koj je to klinac, VW Bora ?!?!
uostalom gdje se tu vidi točno ta spužva koju sam preporučio ?
to je bio novi auto pred 10 g. koj je to klinac, VW Bora ?!?!
uostalom gdje se tu vidi točno ta spužva koju sam preporučio ?
Unforgiven je uzeo novi auto nije ta sonax spužva nego rukavica sa mrežicom za kukce, što je isto sranye kao i ta spužva.
A gle, dok ne provjeris - neces znati.
Ako je tih 17.000km zaista stvarnih, i vozeno samo u gradskim voznjama od par km,
sa ukljucenim start-stopom, to je gore nego da je napravio 170.000km autoputa u istom periodu.
Sto je najgore - Ford preporucava zamjenu ulja na EcoBoostu svakih 30.000km/godisnje,
makar sam imao dva vozila sa tim 1.0 EcoBoostom i mijenjao svakih 15.000km "po svom",
i napravio sam i sa B-Maxom i C-Maxom preko 170.000km bez vecih problema.
Al nakon te kolikometraze je pitanje kako ce biti i kako je odrzavan.
Znaci ti bi sad uletio ravno u Fiestu sa 170 tisuca jer ti netko kaze da je to vecinom autoput, a ovu od 17 tisuca bi samo odmahnuo jer je to po gradu vozeno? Divan savjet...