Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.015
|
čitano: 16.503.392
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

o cemu ti?

 

doveo se u autu, dakle isao avionom, vratio se golfom. rabljeni 50-55tkm

 

pricamo o rabljenim, a ne novim autima

 

Dovezao - dovodis psa na lancu, automobil na vlaku.

Osim ako se on mozda zavezao povodcom i trcao za automobilom, u tom slucaju se, doveo.

 

Tko normalan kupuje rabljeng 7R-a? Zna se kak se s njima vozi, i da su uglavnom unisteni.

Cast iznimkama, al takvih vlasnika je malo. Vjerovatno je turbina vec bila smrdana,

pa samo pokrpana "da se proda".

 

Stric_Jura kaže...

 pa gle, to je "hibrid" koji ima pola sekunde bolje ubrzanje... a manje troši, za djelić cijene...

 

boju je moja klinka htjela, ali kod nas je tad nije bilo (ima sv. plava, akvamarinska ali nije nekaj) pa sad vozim "paklenu naranču"..

 

inače, u Indiji mi se čini da je malo tamnija i na ljubičastu vuče... ali da ova Energy Blue ili kako je još zovu Boost Blue Pearl Metallic je najbolja...

 

Ma bitno je samo da EU makne NoVA porez, moze biti i dinamo sa bicikla, dok mice 15% cijene s vozila, ne zanima me sta je,

ubrzava ili ne - samo da se ne kvari i ne zahtjeva skupa odrzavanja.

 

Od narancastih mi se najvise dopada Dacijina Sahara Orange:

https://webheimat.at/magazin/Auto/Archiv-Auto-und-Motor/Dacia-Duster-Test-2018.html

 

Bas boja po mom ukusu.

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.10.2019 12:43 (Čitatelj).
12 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Tu boju ima i Renault.

Viđam nove Scenice sa tom bojom relativno često.

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Vjerovatno ima kad je Dacia u Renault grupi. Dok recimo niti jedna Lada nema tu boju kao opciju - Lada je sad "jeftinjak" Renault,

ono sto je prije bila Dacia.

15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

nisu svi auti iz evrope med i mlijeko

frend isao po 7R u dansku, doveo se natrag u hr, nakon 2-3 tjedna razletila mu se turbina...a nije jos ni poceo tuning :D 

 Da nije mozda vec netko obavljao tuning po njemu?

Di2 & EPS FTW!
12 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

Vjerovatno ima kad je Dacia u Renault grupi. Dok recimo niti jedna Lada nema tu boju kao opciju - Lada je sad "jeftinjak" Renault,

ono sto je prije bila Dacia.

 I dalje je.

Samo što je Lada odokativnom metodom mjerenja 10% ispod Dacie kvalitetom i ponudom.

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stric_Jura kaže...

evo Ignisa u najljepšoj boji meni:

 

  

 

takve sam viđao samo u Indiji, sad ih i Japanci rade, pa su dostupni i nama...

 

otraga, ispod desnog svijetla, je mali natpis: HYBRID

 

nije hibrid, nego imaju kondenzatorski sklop koji povratno, preko elektropokretača na radilicu daje potporu motoru - sklop dodaje 25 kg težine, ali skida pola sekunde ubrzanje i pola litre potrošnju, tako da je realno oko 4.2 l/100 km (mojem je normiran prosjek 4.7 a meni je 4.8 - po ljeti, zimi skoči za cca 4 dcl)...

 

takav je 4000 kn skuplji od običnog (93 000 kn s drugom razinom opreme GL+ AC) - dakle po sadašnjim cijenama goriva za 100 000 km se isplati, a mojim tempom, to je za manje od 3 godine vožnje...

 Vjerujem da je praktican, al zadnji kraj je - ubio te bog...

 Stric, mora da si sarmer... :)))

Truth in engineering.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

nisu svi auti iz evrope med i mlijeko

frend isao po 7R u dansku, doveo se natrag u hr, nakon 2-3 tjedna razletila mu se turbina...a nije jos ni poceo tuning :D 

Razlog vise za staviti sad hybrid 😂

8 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jarvan kaže...
Čitatelj kaže...

Vjerovatno ima kad je Dacia u Renault grupi. Dok recimo niti jedna Lada nema tu boju kao opciju - Lada je sad "jeftinjak" Renault,

ono sto je prije bila Dacia.

 I dalje je.

Samo što je Lada odokativnom metodom mjerenja 10% ispod Dacie kvalitetom i ponudom.

 

Hmmm Dacia bas i nije "jeftinjak", bar ne po cijenama koje su danas - prije 10 godina - da - al sad - pogledaj Dustera - osnovni je 13.000€,

na kojem nemas nista, i cim dodas ista normalne opreme za danasnje uvjete, perko 22.000€ - oprema dodje kao i sam auto - sto vise nije povoljno.

 

Dok Ladu sa top opremom dobijes za 15.000€ (i jos znas da imas Rusku ladju, sa Francuskom masinerijom).

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

G7R je napravljen za tjeranje tako da mu nista ne bi bilo osim ako ulje nije redovito mijenjato u sto sumnjam. Nije imao srece, ni prvi ni zadnji. 

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Problem tih jurilica je ta, sto se tjera a ne zna se pravila kod "tjeranja".

 

Dakle, masina se ne zagrije - a vec se floora gas do kraja,

druga stvar - zavrsi se tjeranje i odmah iskljuci masina, umjesto da se odveze jos 5min

normalnom voznjom, da ulje stigne ohladiti turbinu, koje je tada samo smjesa uzarenog metala.

 

Da se toga pridrzava svatko sa turbinom, siguran sam, da bi i turbine duze trajale.

 

Tako da, moze biti i da je prvi vlasnik vodio racuna (u sto cisto sumnjam),

a da je novi vlasnik ucinio bas prve dvije pogreske. I pa pa turbo punjac.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Sumnjam, onaj tko ima takav auto zna kako se treba odrzavati i tretirati. Voda hladi turbinu, ne samo ulje, a niti turbina radi punom snagom dok motor nije zagrijan

Poruka je uređivana zadnji put uto 1.10.2019 16:23 (ivanzu).
8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Nije bitno sto hladi, nego koliko dugo. Treba se naravno lagano zagrijati,

i isto tako lagano ohladiti - onda nema problema. Makar eto ako nemas srece,

moze vrisnuti, ali ne nakon 50.000km, ako radi sve po PS-u.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A sta radi el. vodena pumpa kod VAGa kada je auto ugasen? 

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Moze pumpa pumpati vodu, al voda ne podmazuje turbinu.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nisam znao da turbina radi kada je motor ugasen pa da treba podmazivanje, izgleda VW izmislio perpetuum mobile. 

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Probaj staviti ulje na uzareni predmet pa promatraj sta se desava.

Onda probaj to isto ulje staviti na umjereno topao predmet, pa vidi sta se desava.

 

E to isto se desava, okretala se turbina ili ne. A tu gdje ulje stoji na uzarenim teperaturama,

tu nastaju problemi, jer kod slijedeceg starta, nemas nista ulja, i turbina krece "na suho",

i tad se najvise trosi.

 

Pametnom dosta.

 

Ako ne vjerujes meni, mozda vjerujes nekom drugome:

 

 

Dobro je da si mas sve upozorio, da od tebe ne kupujemo automobil koji nije pravilno vozen niti odrzavan.

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Imas ti ulja samo je zapeceno. Turbina od toga ne crkava u 50k km nije to G60, o mojem odrzavanju mi nemoj pametovati. Onaj tko kupi R zna kako se vozi, nije to GTI kojeg svaki mladahni svabo moze kupit. 

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Bas suprotno - 7R moze isto kupit svatko, vozit 30-40.000km, izgustat se, i svoj problem prodat nekom drugome.

 

A onda dodje tipicni balkanac i kupi, jer misli da je kupio "pravu stvar", jer je "ponuda predobra".

 

Ako je nesto predobro da bi bilo istinito, onda nije istinito.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...

To je ono sto Ford i Mazda sad zovu "mali hibrid", vise-manje to je kers sistem, makar odradjuje svoju zadacu

u gradskoj voznji i stedi gorivo. Nije previse uzbudljivo, ali sto god moze pomoci u potrosnji - EU pozdravlja.

A i bitan je taj "hybrid" naziv, primjerice, u AT na hibride ne placas NoVA porez - a tu je usteda do 18%

(realno su benzinci od 8 do 13%, a dizlo od 11 do 18%, rijetko koji je preko 20%),

ali da - ustedjeti 10-15% cijene vozila je svakako dobro (radi malog kers sistema).

 

Boja je fantasticna, svidja mi se, uzeo bi ju u bilo koje doba dana.

 

Usput, bio sam u Suzukiju, odvozao ga malo, cisto solidan autic.

No bio je u srebrnoj, i to mu nikako ne stoji - bas je ruzan u srebrnom.

Dizlo ili dizel?

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Barem je pun net kak na G7R i GTi rukne turbo nakon xyz malo km...

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

nisu svi auti iz evrope med i mlijeko

frend isao po 7R u dansku, doveo se natrag u hr, nakon 2-3 tjedna razletila mu se turbina...a nije jos ni poceo tuning :D 

 Zar nije poznata boljka R-a baš turbina , koliko znam ima najmanje 5 revizija te turbine . 

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Pa Golf se ne kvari, to ti je VW, njemac, to radi 350.000km da bi se razradilo.

Osobito dizlo.

 

Al da, i izoliran slucaj vec daje do znanja, da vlasnik vozila prije nije znao sto radi.

Ili je znao, al ga boli kuki.

 

Uzme ga na leasing na 2-3 godine, prije isteka leasinga uzme drugi, a ovaj otkupi autokuca,

i vozi dalje. A mogao ga je gaziti kako je htio. Cak u DE ne mora zakonski obavljati servise

u intervalima proizvodjacima, dok u AT je to jedan od uvjeta leasinga.

 

Tak da, nemojte misliti ako netko vozi novog G7R, da je pun ko brod. Platit 500€ ratu moze svatko.

Al da placam 500€ ratu za Golfa od 55.000€, lupao bi se logom u dupe. Za tu lovu se vozi mnogo bolje i udobnije novo vozilo.

 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

A možda ne želi udobno, nego tvrdo i brzo? 

12 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Čitatelj kaže...
Jarvan kaže...
Čitatelj kaže...

Vjerovatno ima kad je Dacia u Renault grupi. Dok recimo niti jedna Lada nema tu boju kao opciju - Lada je sad "jeftinjak" Renault,

ono sto je prije bila Dacia.M

 I dalje je.

Samo što je Lada odokativnom metodom mjerenja 10% ispod Dacie kvalitetom i ponudom.

 

Hmmm Dacia bas i nije "jeftinjak", bar ne po cijenama koje su danas - prije 10 godina - da - al sad - pogledaj Dustera - osnovni je 13.000€,

na kojem nemas nista, i cim dodas ista normalne opreme za danasnje uvjete, perko 22.000€ - oprema dodje kao i sam auto - sto vise nije povoljno.

 

Dok Ladu sa top opremom dobijes za 15.000€ (i jos znas da imas Rusku ladju, sa Francuskom masinerijom).

 Taman  posla...

 

CIjena nije jednako kvaliteta, to kaj su nabili cijenu na ekvivalent modernog jugića ne znači da će preko noći postati nešto bolje.

 

Za pare jedne Dacie kupiš si Suzuki Vitaru ili nekaj slično, i imaš auto koji je 3 koplja ispred po svemu osim kvarovima.

15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Imas ti ulja samo je zapeceno. Turbina od toga ne crkava u 50k km nije to G60, o mojem odrzavanju mi nemoj pametovati. Onaj tko kupi R zna kako se vozi, nije to GTI kojeg svaki mladahni svabo moze kupit. 

 Da se razumijemo, Golf R novi kosta skoro 100k eura u Danskoj, ni GTI nije puno jeftiniji, tako da to nisu auti koje svatko moze kupit. Stovise znam da prosjecni danac ni ne gleda takve aute jer ih ne moze priustit. (Je visok standard stoji, ali porezi, prirezi, CO2 naprema kojima je ostatak EU smijeh)

 

Čitatelj  takoder, 55k eura danac plati obicni Golf. I samo odrzavanje tj. cijena svega je paklena za takav auto.

 

I iskreno ne razumijem kako je netko u Danskoj pronasao jeftin Golf R...

Di2 & EPS FTW!
Poruka je uređivana zadnji put uto 1.10.2019 20:03 (ivanoile).
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

a nije jos ni poceo tuning :D 

 

pa odmah kupi veći turbo kad će ga već ćunirati..

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Koji od auta do 170k hrk bi bio najbolji za visoke ljude (2m)? Gledam samo iz Zubaka (Škoda, Audi, VW).

Ovi mini SUV mi se zapravo čine dosta malo..

16 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
ouchh kaže...

Koji od auta do 170k hrk bi bio najbolji za visoke ljude (2m)? Gledam samo iz Zubaka (Škoda, Audi, VW).

Ovi mini SUV mi se zapravo čine dosta malo..

 Ne znam kakva je zadnja generacija Octavie ali prethodne 2 (jedan ima 2008, drugi 2013u) imaju frendovi upravo zbog iste stvari, jedan je 212 drugi nešto sitno ispod 2m, tražili su auto do 200.000 a da imaju mjesta za svoje krakove naprijed.

Odi u salon pa probaj Octaviu. Tu nema druge nego sjest i probat.

8 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

https://www.motor1.com/news/373750/toyota-supra-safety-recall-bmw/

https://www.autoblog.com/2019/10/01/bmw-recall-2020-toyota-supra/

https://www.cnet.com/roadshow/news/toyota-supra-recall-bmw-seatbelt/

 

 

 

Ovo je nesto najsmjesnije sto sam ikad procitao. A i nije potpuna informacija,

nije problem samo sa pojasima, nego i sa varivima. BMW vrsi opoziv,

a Toyota ce vrsiti ispekciju.

 

Jedina dobra stvar - vlasnici ciji varovi ne prodju inspekciju, morat ce se strpiti 6 do 9 mjeseci,

i dobit ce novo vozilo.

 

Mislim da do sada nisam dozivio tako brzi opoziv vozila, koje prakticki

tek treba biti isporucen kupcima (prvih 1500 sto su napravili i prodali su bili

vecinom modeli za novinare i autokuce, za show case itd).

 

I onda se ljudi cude sto ce vecina okrenuti ledja MR2, koju Toyota zeli raditi sa VW-om.

 

No, nema veze, nova generacija GT86/BRZ je vec u odmakloj fazi planiranja,

bit ce ponovno boxer 2.4l, ali ovaj put sa turbinom.

 

Ne znam tko treba sada vise plakati - Toyota, koja je postala sprdnja sa svojom "sport" divizijom,

BMW koji mora napraviti opoziv "Toyotinih" vozila, ili Austrijanci iz Magna Steyra, koja je jedna od najboljih

BMW-ovih tvornica uopce.

 

Game-Set-Match, rip Supra!

 

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.10.2019 6:40 (Čitatelj).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

iskreno neznam kakva je ponuda bila, zasto bas danska, ali ako se ne varam nije bas bio dzabaleska...ugl, uzima TTE470 i mir

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice