Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 78.054
|
čitano: 14.007.641
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
DiRT kaže...
Jarvan kaže...
A imao sam doticaja sa S4 2007 i 2013, te sa S6 2011 3.0 TFSI.

 

Ono kaj mogu reći krame, jedino me se dojmio S6 po pitanju potrošnje koja je malena sa obzirom na motorčinu pod haubom.

 Oš reć fejk S6 3.0tfsi. :)

 

Sve je to divno, krasno dok se ne kvari i dok imaš i možeš ih servisirat il dok ih netko drugi servisira na tuđi trošak (firma), najlakše je točit te aute. Najbolje kad ti auti dođu u krive ruke pa ih toče za 50kn, a na rezervi stalno, pumpa goriva pati, vidio sam i to u RS6 C6 V10, natoči ga za 2 kruga da selo vidi.

 Nije fejk, točio se do čepa.

Zamijenjen sa Cayenom.

https://www.youtube.com/user/ddokmanic
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

My 2 cents... Rađe focusa nego mecku bilo koje klase tog godišta ili novije. Radim cca 60-80tkm godišnje.

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne bi rekao da su materijali u Audiju meh, trenutacno imaju najbolje materijale naspram BMW-a i Mercedesa. 

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Ja mislim da osmica nece biti nesto sudeci po novijim modelima sto se tice materijala interijera ali bi trebala biti pouzdana posto ce prakticki biti prepakirani Golf 7.

 Koliko ja shvacam, po VW-om marketingu i to, poanta 8-ice je taj neki prijelaz na hibride i el. pogon? Posto je VW svako malo u vijestima sa svojim neki obracanjima u vezi motorizacije svojih modela i vidim da ulazu u struju, pa bih pretpostavio da ce biti veca ponuda hibrida i el. motora, ako nista uz nekakvu visu cijenu nego sadasnja 7-ica posto ce tesko dignuti 7-ici cijenu sada.

Di2 & EPS FTW!
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

A bore se protiv naftnih monopola sve vise. Volvo od ove godine radi samo Hybrid i Electric Cars,

imaju vrlo moderno i novo postrojenje, Geely ima novca i to se vidi na Volvo proizvodima.

Naravno, tehnologiju ne razvijaju sami, kao i vecina kineza - kupuju dizajn od drugih i proizvode u svojim postrojenjima.

 

Ocekivano je da ce uzimati tehnologiju od Toyote i Hyundai/Kia za hibride, ipak je njih najvise na cestama sa najvise iskustva.

 

Iskreno nemam nista protiv, no uz to da cijene budu na razini klasicnih vozila, a ne da budu dostupni samo odabranim skupinama ljudi.

Na duze staze su svakako isplativa vozila, em zbog potrosnje, pouzdanosti, kvarovi kao sto su alternator ne postoje, jer cijela

masina je alternator, pa do manje trosenja pakni i kocionih diskova zbog regenativnog kocenja - tu prije kocnice prohrdjaju

nego sto se istrose.

 

 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nece, od Siemensa ce uzeti pogon, mjenjac je od RNA grupacije, baterije LG.

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.1.2019 15:53 (ivanzu).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ivanzu kaže...

Nece, od Siemensa ce uzeti pogon, mjenjac je od RNA grupacije, baterije LG.

 Koliki kapacitet baterija?

Di2 & EPS FTW!
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Kod hibrida nebitno, osim kod plug-in hibrida, ali i to je za kratke staze. Najbitnije je taj start-stop gdje stedis najvise,

tj. gradska voznja gdje ti je klasican agregat najtrosniji, ti imas najvece ustede.

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Oko 100kwh, danasnja ICE auta imaju S/S tako da ne trose ni oni nista dok stoje. 

Poruka je uređivana zadnji put sri 2.1.2019 16:14 (ivanzu).
11 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ja taj SS gasim cim upalim auto. Teska glupost.

 

Nego ima tko iskustva sa OBDeleven za VAG vozila? 

PSN:Tomislav025
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Naravno da ga gasim posto mi je to glupost ali nemam primjedbi na rad S/S posto regaira odmah. 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Personalizirane tablice

Šta mislite o tome?

23 Bacanje novca
3 Nije moj novac
6 Cool izgleda
10 Seljo tuning
https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.1.2019 11:35 (sstrmi).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...

My 2 cents... Rađe focusa nego mecku bilo koje klase tog godišta ili novije. Radim cca 60-80tkm godišnje.

C klasa W204 2007-2010,11,12 je monstrum od auta za Focusa, ako idemo opet u nebuloznu usporedbu. 220CDI automatik sa avantgarde opremom, ne vidim kojeg Forda bi iskreno uopće uzeo u obzir za istu cijenu.

 

Sad kad sam tražio auto u tri mjeseca sam vozio četiri C klase, šaltere, automatike, ti auti su mehaničko savršenstvo, s tim da imaju foru zatezanja lanca na 300.000, što isto dovoljno govori o kvaliteti, spram E90/91/92/93 gdje lanci pucaju ko kokice ili preskaču nekad i sa manje od 100tkm.

 

Glupe usporedbe sve u svemu, Ford je Ford, Merc je Merc. Provozaj tu C klasu ako već nisi, auto je savršen. Kvaliteta izrade, motor i izolacija je jednostavno bez premca.

 

https://www.njuskalo.hr/auti/mercedes-benz-c-klasa-220-cdi-oglas-26835438

 

Završio sam na E92 jedino jer je bio solidno ispod cijene i jer sam mazohist, čitaj budala i volim šarafiti po autu i drk... 

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put čet 3.1.2019 13:13 (thedream).
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
sstrmi kaže...

Personalizirane tablice

Šta mislite o tome?

 Kada vidim lika sa 0000 ili totalni custom tipa XXXXX... onda jednostavno ih stavim u koš - teški kompleksi... nisu svi takvi, ali po nacinu voznje brzo skuzis kako je netko agresivan, nametljiv, svugdje se gura u prometu di je imalo brža traka, nema zmigavaca, ne drzi razmak - totalni kreteni.

 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Za 10 godina kad ovo ljudima dosadi vjerojatno će dopustiti da si ugraviraju pokemone ili Batmanov znak na tablice. Akcijska cijena 599,99.

Some people are like clouds. When they disappear, it’s a beautiful day.
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Personilizirane tablice su mi Ok kod firmi, tipa ovo:

 

I tako kad ides vozat probno vozilo, ima personizirane tablice koje su prijavljene za vise vozila,

i samo mjenjaju kako vozila dolaze i odlaze - dakle svrha je pratkricna namjena.

(makar postoje i plave tablice za vozila koja auto-kuce iznajmljuju na par dana, radi isprobavanje vozila na duze periode)

 

Dok selju-tunjing mi je bezveze - nema nikakvu prakticnu svrhu osim da se imena luda nalaze svuda. ZG-Mujo-97, OS-Jovan-96 i ostali seljo-beljo.

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.1.2019 13:29 (Čitatelj).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

C klasa W204 2007-2010,11,12 je monstrum od auta za Focusa, ako idemo opet u nebuloznu usporedbu. 220CDI automatik sa avantgarde opremom, ne vidim kojeg Forda bi iskreno uopće uzeo u obzir za istu cijenu.

 

Sad kad sam tražio auto u tri mjeseca sam vozio četiri C klase, šaltere, automatike, ti auti su mehaničko savršenstvo, s tim da imaju foru zatezanja lanca na 300.000, što isto dovoljno govori o kvaliteti, spram E90/91/92/93 gdje lanci pucaju ko kokice ili preskaču nekad i sa manje od 100tkm.

 

Glupe usporedbe sve u svemu, Ford je Ford, Merc je Merc. Provozaj tu C klasu ako već nisi, auto je savršen. Kvaliteta izrade, motor i izolacija je jednostavno bez premca.

 

https://www.njuskalo.hr/auti/mercedes-benz-c-klasa-220-cdi-oglas-26835438

 

Završio sam na E92 jedino jer je bio solidno ispod cijene i jer sam mazohist, čitaj budala i volim šarafiti po autu i drk... 

 Zaboravljas da imam W211 220CDI 07 Avantgard šaltung. 

Deda mi nije više vitalan i zadnjih par mjeseci ga ja vozim a focus je doma baki na raspolaganju. (njoj je e klasa tu mač s 77g).

I dalje sam mišljenja da se focus vozi bolje. Troši manje. Troškovi održavanja manji, rege, kaska, guma itd. 

Da je w211 udobniji. Neznam baš. Mekši je. Support sjedala u zavojima u w211 je nula. Focus jbt ko da sam u školjci.

Samo cu ti reci da se s focusom vozim za 100-150kn tjedno na posao i s posla da ne pazim baš na ekonomičnost. S w211 ehhh. 100kn nafte navuceno 2 dana...

Podvuci crtu pa ces vidjeti.

Iskreno veselim se vikendu kad sjednem u focusa i kad se odfuram na kavu ili nekam s njim.

 

 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
13 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Zato uzmeš 3.0 iz E9X/E6X i nema problema s lancem

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
thedream kaže...

C klasa W204 2007-2010,11,12 je monstrum od auta za Focusa, ako idemo opet u nebuloznu usporedbu. 220CDI automatik sa avantgarde opremom, ne vidim kojeg Forda bi iskreno uopće uzeo u obzir za istu cijenu.

 

 Zaboravljas da imam W211 220CDI 07 Avantgard šaltung. 

Deda mi nije više vitalan i zadnjih par mjeseci ga ja vozim a focus je doma baki na raspolaganju. (njoj je e klasa tu mač s 77g).

I dalje sam mišljenja da se focus vozi bolje. Troši manje. Troškovi održavanja manji, rege, kaska, guma itd. 

Da je w211 udobniji. Neznam baš. Mekši je. Support sjedala u zavojima u w211 je nula. Focus jbt ko da sam u školjci.

Samo cu ti reci da se s focusom vozim za 100-150kn tjedno na posao i s posla da ne pazim baš na ekonomičnost. S w211 ehhh. 100kn nafte navuceno 2 dana...

Podvuci crtu pa ces vidjeti.

Iskreno veselim se vikendu kad sjednem u focusa i kad se odfuram na kavu ili nekam s njim.

 

 

 Trosi focus manje jer je slabiji i laksi no opet koliko si morao ulozit u taj motor to je strasno.. ipak je ta mecka tenk za cruzanje i duza putovanja a focus mali zvrk za zajebanciju do birtije i posla.. nije isto vozit se 5h do mora u toj mecki i tvrdom focusu.. kakva je situacija s focusom na kraju? si uspio rijesit probleme s diznama? 

13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Na autocesti uvijek biram tvrdi auto jer nema nikakve razlike u udobnosti izmedu mekog i tvrdog auta kada je cesta bez rupa, druga stvar je bolja izolacija na mercedesu tako da onaj tko je osjetljiv na buku ce vjerojatno izaci umoran iz focusa.  

Poruka je uređivana zadnji put čet 3.1.2019 16:10 (ivanzu).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
domac5 kaže...

 Trosi focus manje jer je slabiji i laksi no opet koliko si morao ulozit u taj motor to je strasno.. ipak je ta mecka tenk za cruzanje i duza putovanja a focus mali zvrk za zajebanciju do birtije i posla.. nije isto vozit se 5h do mora u toj mecki i tvrdom focusu.. kakva je situacija s focusom na kraju? si uspio rijesit probleme s diznama? 

 Tocno. Ali focus nakon mape je minimalno sporiji od 220cdi-a. Imam kucu na moru. Na relaciji Zagorje-Zadar sam skoro 1xtjedno nekad i cesce. Pogodi s kojim autom? Focus. Đabe mi visa krajnja kad je ogranicenje 130. Na toj brzini 1.6tdci guta u prosjeku min litar manje. 

Racunaj novonabavnu vrijednost takve e klase + rega, osiguranje, kasko, odrzavanje, gorivo bla bla i recimo focusa takvog ili 2.0tdci. Znaci w211 ne opravdava duplu cijenu... 

 

Focus je slozen. Izvađeni su injektori i opet zamjenjene plocice i sad je ok. U 6mj ima dogovoreno full lakiranje. U nabavci sam za nekim ovjesom i 18" kotacima. Plus moram naci lampe s lecom/ksenonom i onda stajem. Mozda ST branike. i tak. 

Jos uvijek mi se srce para kad na cesti vidim C-maxa mk1FL. Al jbg zivot ide dalje. Zelja poslje cmaksa je bila FFMK2FL. to sam si ispunil i eto vozi se. A w211. Ma jbt ima ih ko pljeve...

ivanzu kaže...

Na autocesti uvijek biram tvrdi auto jer nema nikakve razlike u udobnosti izmedu mekog i tvrdog auta kada je cesta bez rupa, druga stvar je bolja izolacija na mercedesu tako da onaj tko je osjetljiv na buku ce vjerojatno izaci umoran iz focusa.  

 Kao dugogodišnji quadista i enduraš, guzica mi je naviknuta na neravni teren. A kad vec par godina vozis strejt pajp motor onda ti ni buka ne smeta... 

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Sretan rodjendan legendo. Najbrzi kisni covjece, ne mogu zamisliti kako ti je biti zarobljen u oklopu.

Zelim nekakav napredak u zdravlju, bar govora i svijesti, poneke motorike, da bar nesto krene,

pa da jednom na televiziji mahnes makar kratko. Nadam se da nisi prebrzo zivio na stazi, pa da ti je ostatak sudbonosno oduzet.

 

Pa da bude bolje i da se napijes i jos jednom pokazes da volis Toyotu!

 

 

12 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
domac5 kaže...

 Trosi focus manje jer je slabiji i laksi no opet koliko si morao ulozit u taj motor to je strasno.. ipak je ta mecka tenk za cruzanje i duza putovanja a focus mali zvrk za zajebanciju do birtije i posla.. nije isto vozit se 5h do mora u toj mecki i tvrdom focusu.. kakva je situacija s focusom na kraju? si uspio rijesit probleme s diznama? 

 Tocno. Ali focus nakon mape je minimalno sporiji od 220cdi-a. Imam kucu na moru. Na relaciji Zagorje-Zadar sam skoro 1xtjedno nekad i cesce. Pogodi s kojim autom? Focus. Đabe mi visa krajnja kad je ogranicenje 130. Na toj brzini 1.6tdci guta u prosjeku min litar manje. 

Racunaj novonabavnu vrijednost takve e klase + rega, osiguranje, kasko, odrzavanje, gorivo bla bla i recimo focusa takvog ili 2.0tdci. Znaci w211 ne opravdava duplu cijenu... 

 

Focus je slozen. Izvađeni su injektori i opet zamjenjene plocice i sad je ok. U 6mj ima dogovoreno full lakiranje. U nabavci sam za nekim ovjesom i 18" kotacima. Plus moram naci lampe s lecom/ksenonom i onda stajem. Mozda ST branike. i tak. 

Jos uvijek mi se srce para kad na cesti vidim C-maxa mk1FL. Al jbg zivot ide dalje. Zelja poslje cmaksa je bila FFMK2FL. to sam si ispunil i eto vozi se. A w211. Ma jbt ima ih ko pljeve...

ivanzu kaže...

Na autocesti uvijek biram tvrdi auto jer nema nikakve razlike u udobnosti izmedu mekog i tvrdog auta kada je cesta bez rupa, druga stvar je bolja izolacija na mercedesu tako da onaj tko je osjetljiv na buku ce vjerojatno izaci umoran iz focusa.  

 Kao dugogodišnji quadista i enduraš, guzica mi je naviknuta na neravni teren. A kad vec par godina vozis strejt pajp motor onda ti ni buka ne smeta... 

 Lordi, aj ti meni reci, ali na stranu ljubav prema Fordu ... onako iskreno, koliko si imao problema sa debelim Fordom.

Žena me davi za C-Max, gledamo velike rugobe, C-Max, Mazda 5, Scenic, C4 Pikaso i slične aute.

Jel ima previše cvrčaka unutra? I po pitanju motora, koliko kn je izbio ti iz džepa?

https://www.youtube.com/user/ddokmanic
7 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ja sam ti vozio 2x C-Maxa, dizlo i 1l benzinca.

Dizlo nije imao problema do obnavljanje DPF-a, to je bilo veoma skupo,

al danas su sigurno svi regenerativni.

 

Benzinac 3 cilindra 125KS 1l, nikakvih problema u prvih 180.000km,

redovni servis i to je to. Isti motor sam imao i u B-Maxu, imao ga 130.000km nikakvih problema.

Jucer je sestricna uzela EcoSport sa istim motorom, jednostavno su ti mali motori kod Forda veoma pouzdani.

 

Pitanje je samo kako se ponasaju nakon 200.000km, tu iskustva nemam, ali vjerujem da nakon 200.000km ako se

slabo odrzava, moze bit problema. No ako kupis godisnjaka sa 20.000km, mozes ga voziti prilicno dugo.

A s novim autom jos i bolje, jer znas da ga nitko nije gazio i driftao, gulio na hladno itd.

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Jarvan kaže...

 Lordi, aj ti meni reci, ali na stranu ljubav prema Fordu ... onako iskreno, koliko si imao problema sa debelim Fordom.

Žena me davi za C-Max, gledamo velike rugobe, C-Max, Mazda 5, Scenic, C4 Pikaso i slične aute.

Jel ima previše cvrčaka unutra? I po pitanju motora, koliko kn je izbio ti iz džepa?

C-max MK1FL (vidi sliku auta) 1.8TDCi. Imao od 0km. imao sudar s 306245KM (prodan u zg složen i vozi, navodno vec sad ima preko 330tkm). Na autu odrađeno, kuplung i zamašnjak na 190tkm pod garancijom, na 240tkm prednji amortizeri, na 260tkm slafic na IC-u i blokada egr-a tu je bio i stg1. Ekspanziona posuda mi dobila ris, procurila, odmah zamjenio jedno crijevo antifriza i termostat, donji nosac motora, farbao zadnji desni rub i obadva praga jer im je to mana. Ne hrđa nego prvi kotaci bacaju šljunak po pragovima i popuca boja. Naljepis foliju i to je to. Veliki servis na 300tkm (mjenjao prvi puta selene!!! kugle lageri sve original ostalo!!!). Dao vaditi injektore i turbinu PREVENTIVNO jer sam odlucio 2017 voziti taj auto jos min 4 godine (bio sam prezadovoljan s njim), vratilo se sve u auto tak kak je otislo jer dizne su bile u specifikacijama (minorna odstupanja od novih) a turbina nije imala lufta.

 

To bi bilo to. Mozda sam nkj zaboravil neke sitnice al to bi bilo to. Auto je vozen hladan do 2k okretaja a poslje kad je bil zagrijan do crvenog. Naravno poslje crvenog je bilo hlađenje laganom voznjom par km do cilja. Toceno uvijek class gorivo. Svaki servis na 12-15tkm su mjenjani svi filteri! Znaci svi. Auto je moje voznje trosil 7L prosjeka. Redovno je pocuclal tank i pol kroz tjedan dana. Jbg bio sam mlad i bilo me svugdje.

 

Cmaks je bio jadna oprema tj nikakva. Vozacevo sjedalo nakon 300tkm je bilo minorno izlizano. Ali je znalo lagano skripat prilikom ulaska i izlaska iz auta. Al jbg imam 115kg na 193cm. Plastike nutra su ti jadne. Obloge na vratima na jeftinim modelima skripe kad se primis za rucku. Mislim auto je sam po sebi jeftin. MK2 focus i MK1 Cmaks su onak jeftini a dobri auti ako su održavani. Nemoj samo 1.6 tdci gledat = smece. Jer ak je zapostavljen kak moj focus kod prijasnjeg vlasnika, zatuci ces soma eura dok si reko keks. Ali zato 1.6 naspram 1.8 trosi ko upaljac. Cak do litru manje. Al opet 1.6 bez mape s dpf-om je ljena mazga. Dok je 1.8 stock i s mapom ko karabitni jebač.

 

Suma sumarum. Napravio 300tkm. Vanrednih ulaganja imao malo. Vozio ko da sam ga ukral. Servis bio picikato.

BTW. Focus s mapom jedva ide 195kmh. Cmaks bez mape ide 2 glave. S mapom oko 210-215. ( po satu jel.)

 

EDIT: :D na cmaksu nikad nisam vidio ni jednu lampicu greske da gori osim kad sam okrenul na kontakt. Bokte nece na focusu mi se sve poupalilo barem jedanputa ahahhaha

 

Ako ces ici gledati ijednog forda javi mi se da ti objasnim provjeru po sasiji i kako mozes pogledati samodijagnozu i iscitati si greske bez potrebe testera....

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
Poruka je uređivana zadnji put pet 4.1.2019 9:22 (Lord_Marko).
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema


Ovaj V10 S85 motor je perverzija od zvuka

https://www.youtube.com/channel/UCOonno4oe7nEsXvrT2FNrrg
15 godina
online
Auti - ultimativna tema

@Lord_Marko

 

pa daj te upute za provjeru po broju karoserije, samodijagnostiku i greške tu pukni...

 

iako za 20€ dobiješ pristup i Fordovoj centralnoj bazi pa možeš sam provjeriti servisni "život" auta...

Ju je je? Je ju je!
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stric_Jura kaže...

@Lord_Marko

 

pa daj te upute za provjeru po broju karoserije, samodijagnostiku i greške tu pukni...

 

iako za 20€ dobiješ pristup i Fordovoj centralnoj bazi pa možeš sam provjeriti servisni "život" auta...

 Na FordEtisu se samo registriras i nemoras nista placati. 

 

Samodijagnoza: izgašen auto, kljuc na 0, stisnuti i drzati reset i dati kontakt. kad na displeju pokaze self test pustiti reset tipku i setati se kroz izbornik s reset tipkom. Smije imati 1 grešku (akumulator)... 

 

Kodove trenutno nemam kod sebe jer sam na poslu, al možeju se zguglati.

OLD FORDS NEVER DIE...THEY JUST GET FASTER /// Ride or die, remember? /// If Clarkson says that the Focus RS is brilliant, who am I to disagree..
16 godina
online
Auti - ultimativna tema

Malo da se nasmijemo

 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011. | R.I.P. What.CD 11/2016
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BORG kaže...

Malo da se nasmijemo  

 Možda je branik od poliuretana (PU) i bolji je nego ABS/PP plastika.
Pogledaj dolje dva videa, lik u americi dobio zgužvani branik u kartonskoj kutiji i kad je zvao prodavače i pitao šta je to, rekli su mu da ostavi branik na suncu barem jedan sat, da se zagrije i branik se sam vraća u svoj početni položaj...
Pa moguće da i taj sa tvoje slike ima tako "mekani/flexibilni" branik

(otvaranje paketa)


(Ugradnja branika)


EDIT:
Evo tu je malo bolje objašnjeno:
Amer pregazi branik od poliuretana, zgužva ga i branik se vraća u svoj početan položaj


Poruka je uređivana zadnji put pet 4.1.2019 22:25 (1BIT).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice