Imam pitanje za one koji koriste fm transmitter, koje frekvencije najvise koristite i ima li neka aplikacija koja pokazuje koja je frekvencija slobodna ?
Auti - ultimativna tema
- poruka: 78.056
- |
- čitano: 14.008.050
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Imam pitanje za one koji koriste fm transmitter, koje frekvencije najvise koristite i ima li neka aplikacija koja pokazuje koja je frekvencija slobodna ?
Za tvoj xiaomi fm transmitter po ps-u piše da ga postaviš na 96.4MHz
Imam pitanje za one koji koriste fm transmitter, koje frekvencije najvise koristite i ima li neka aplikacija koja pokazuje koja je frekvencija slobodna ?
Meni najbolji signal na hrt radiu mislim da je 94 frekvencija.
tko kaze da mu CBI plava, onda je daltonist. TOCKA
CBB koja je "plavija" je jos uvijek bijelo-zuta...da su bijelije od NBx i silverstara i slicnih JESU, ali daleko je to od bijeloga, a kamo li od plavoga...
Koju tekucinu koriste ove samo posluzne auto praonice, cini mi se kao prejako sredstvo jer mislim da na nekim mjestima skine vosak.
Izgledaju kao Cadiz.
koje su ovo felge?
Da, Cadiz kao sto je ivanzu napisao.. One su jedne od defaultnih u golfu 7R.
Dok čekam da mi sjedne novci od kredita imam vremena razmisliti još malo.Dakle buđet je 7.500 E,moze i koju stoticu više.Odlučio sam uzeti C4 II no isto tako sam i neodlučan jer ima još automobila koji me vuku.Golf 6 ne bi jer za tu lovu ne dobivam apsolutno nikakvu opremu.Dakle u top 3 su mi spomenuti c4 1.6 hdi 82 kw,astra j 1.7 cdti 81/92 kw isključivo cosmo oprema i megane 3 1.5 81 kw/1.9 dci 96 kw s tim da bih išao samo na GT line paket opreme.Ako mi netko može još dodatno argumentirati pojedini model/motor uzevsi u obzir cijene održavanja i pouzdanost bio bih zahvalan.A evo i anketica ako vam se ne da pisati opsežno.Također ne bježim ni od drugih marki i modela automobila dokle god je u cjenovnom rangu i ima adekvatnu snagu od min. 110 ks i 270 nm uz troškove održavanja za koje ne moram dizati kredit.Hvala svima i lijep pozdrav!
0 | C4 II 1.6 HDI 82 KW |
---|---|
0 | ASTRA J 1.7 CDTI 81 KW |
1 | ASTRA J 1.7 CDTI 92 KW |
0 | MEGANE 3 1.5 DCI 81 KW |
15 | MEGANE 3 1.9 DCI 96 KW |
Megane sve ostalo ce biti krs za 7.5k €.
Megane sve ostalo ce biti krs za 7.5k €.
Na koji način misliš?Ova Astra mi se čini ok.Vidim za nešto više love se nudi i Cruze,ovaj hatchback mi je lijep samo što je uvoz iz Francuske pa pitaj Boga kakav je
EDIT:Gledam malo da li bi se isplatilo uvesti meganea gt jer ih kod nas prakticki i nema na oglasima i ako je ovo točan izračun onda bi ozbiljno razmislio o tome.
Gledaj privatne kupce, on je tu Astru uvezao iz njemacke za 5k € ili manje ako je bilo lupano nesto. Vecina tih svercera uveze lupano auto pa onda ovdje jeftino popravi i proda. Znam da tako radi poznanik i jos par svercarosa. Biti ce krsevi ostali naspram renoa jer reno ne drzi cijenu kod nas tako da se puno vise dobije auta naspram drugih i u boljem stanju ce biti. Usporedi opremu, motor, kilometre, godiste auta i odma postane sumnjivo kada jedan auto ima sve top, a kosta kao ostali koji imaju neku pocetnu opremu. Uz GT Line gledaj neki jaci motor jer 1.5 DCI nije neka sreca sto se toga tice.
Gledaj privatne kupce, on je tu Astru uvezao iz njemacke za 5k € ili manje ako je bilo lupano nesto. Vecina tih svercera uveze lupano auto pa onda ovdje jeftino popravi i proda. Znam da tako radi poznanik i jos par svercarosa. Biti ce krsevi ostali naspram renoa jer reno ne drzi cijenu kod nas tako da se puno vise dobije auta naspram drugih i u boljem stanju ce biti. Usporedi opremu, motor, kilometre, godiste auta i odma postane sumnjivo kada jedan auto ima sve top, a kosta kao ostali koji imaju neku pocetnu opremu. Uz GT Line gledaj neki jaci motor jer 1.5 DCI nije neka sreca sto se toga tice.
Koliko je 1.5 dci jak(slab motor) za karoseriju meganea 3?Trebam li iskljucivo gledati 1.9 dci i kakvi su troškovi održavanja u odnosu na konkurenciju?Generalno mi se auto sviđa,jedino što mi ne paše u unutrašnjosti je položaj radija(skroz dolje) pa da li bi se dalo postaviti neku aftermarket multimediju na neko dostupnije mjesto?Plus,nisam stvarno osoba za karavane ali ovaj megane 3 karavan u gt izvedbi je mislim jedini koji mi se sviđa?
Gledaj privatne kupce, on je tu Astru uvezao iz njemacke za 5k € ili manje ako je bilo lupano nesto. Vecina tih svercera uveze lupano auto pa onda ovdje jeftino popravi i proda. Znam da tako radi poznanik i jos par svercarosa. Biti ce krsevi ostali naspram renoa jer reno ne drzi cijenu kod nas tako da se puno vise dobije auta naspram drugih i u boljem stanju ce biti. Usporedi opremu, motor, kilometre, godiste auta i odma postane sumnjivo kada jedan auto ima sve top, a kosta kao ostali koji imaju neku pocetnu opremu. Uz GT Line gledaj neki jaci motor jer 1.5 DCI nije neka sreca sto se toga tice.
Koliko je 1.5 dci jak(slab motor) za karoseriju meganea 3?Trebam li iskljucivo gledati 1.9 dci i kakvi su troškovi održavanja u odnosu na konkurenciju?Generalno mi se auto sviđa,jedino što mi ne paše u unutrašnjosti je položaj radija(skroz dolje) pa da li bi se dalo postaviti neku aftermarket multimediju na neko dostupnije mjesto?Plus,nisam stvarno osoba za karavane ali ovaj megane 3 karavan u gt izvedbi je mislim jedini koji mi se sviđa?
ja imam 1.5dci megane 3 grandtour, sto se tice odrzavanja super...kod mene je vec dve godine i nikakvih problema, samo mali servis i promjenio zadnje plocice od kocnica jer su bile istrošene, auto je 2011 iz belgije...super potrošnja goriva, nije skup za odrzavanje....nije bas auto za brzinsko preticanje, ipak je to obiteljski auto
1.5DCi je dosta pouzdan motor, po meni je trom auto sa tim motorom i nije bas za "naganjanje" po zavojima koja je svrha GT-a. Gledaj 1.4TCE ako mozes pronaci ili 1.9DCi, izbjegavaj biturbo modele crkavaju im mjenjaci. Displej ide gore kao kod Astre J.
1.5DCi je dosta pouzdan motor, po meni je trom auto sa tim motorom i nije bas za "naganjanje" po zavojima koja je svrha GT-a. Gledaj 1.4TCE ako mozes pronaci ili 1.9DCi, izbjegavaj biturbo modele crkavaju im mjenjaci. Displej ide gore kao kod Astre J.
Da,jasno mi je za displej ali onda ostaje defaultni radio u kojeg ide cd,gdje se mjenjaju radijske stanice,pojačava,stišava,itd. smješten skroz dolje na dnu...Zar ne bi onda imao praktički dva ista uređaja nepotrebno?Znači preporuka je ipak 1.9 dci? Jer ne bi želio da mi je budući auto tromiji od trenutne alfe 147 koja ima 270 nm a 1.9 dci ima 300 nm i 15 ks više,tako da mislim da sam na tom polju siguran.Koja je razlika u cijenama dijelova između 1.5 i 1.9 dci?Znam da su vjv za 1.9 nešto skuplji ali da li su drastično skuplji?
Ne znam za 1.9DCI, 1.5DCI je jeftin za odrzavati. Kupi se Android displej za 2k kuna i on preuzima sve funkcije od radija na sebe, sve radi kao tvornicki.
Ima tko iskustva sa Auto centrom Grubišić?
Dok čekam da mi sjedne novci od kredita imam vremena razmisliti još malo.Dakle buđet je 7.500 E,moze i koju stoticu više.
Nemoj si samo svu lovu od krede potrošit na auto, ostavi nešto i za iznenadne popravke
Megan 3 dizel nema baš bajan mijenjač, vozio ga, ubacim u prvu i osjetiš kako je upalo, daš gas, a motor u prazno vrti, mjenjač ostao između prve i lera, a daje feedback kao da je upao u brzinu, al valjda se ljudi priviknu kaj ih voze
Meni nije nešto...
Za chervolet-a sam čuo da polako odlazi sa europskog tržišta (a i nisu već dugo izbacili nove modele...) i da gubi support, tj kako opel više nije pod gm-om, opelovi servisi ih više neće servisirati, malo sam prosurfao, izgleda da će u hrv ipak još servisirati stare modele, a koliko je to pouzdano ako ti npr vele da nemaju dio i da se na dio čeka mjesec dana, onda nije baš neko veselje biti vlasnik takve marke vozila...
INFO
BTW:
A kako ti se čini civic FN1/FN2 ?
Oglas
Toyota auris?
Oglas
I btw zašto dizel tražiš?
Dizel je baš skuplji za održavat i veće su šanse da se kupi poštopani mačak u vreći
Jeftini dizeli za održavat su ti ovi mali koji se češće ugrađuju u nižu klasu...
toyota yaris D4d
Oglas
fiat punto evo JTD (stavio bi alfu mito jtd, al je ona ipak skuplja za održavat od punta...)
Oglas
swift DDIS isti motor iz punta 1.3JTD...
Oglas
Između ostalog, 147 1.9JTD imaš ako se ne varam, pa znaš već nešto o tom motoru...
Npr zamašnjak i set spojke je sigurno jeftiniji za 1.3JTD nego za 1.9JTD i novi 1.6JTD...
Ne znam, po meni je isplativije na benzinca ić, nego dić kredu za polovnog dizela...
I kod mene dobra iskustva sa Megane 3, DCI solidno ide (ovaj od 110ks) i trosi ko upaljac.
Moj je savjet da provozas prije nego kupis.
Buduci da ih sad ima doslovno na bacanje, mislim da nije problem pronaci neki.
Ima ti malo duze brzine pa ce ti mozda biti malo cudno u voznji, trazi privikavanje.
Obavezno uzmi sa 6 brzina mjenjac, velika razlika u odnosu na onaj sa 5 brzina.
E sto se tice ove osnovne muzike u Meganu to je uzas zbilja, jako lose zvuci kao da slusas sa loseg BT zvucnika.
Imao sam sva sreca onaj Arkamys na Meganu Coupe, to je ipak puno bolje nego taj osnovni.
Onaj kontroler za multimediju su super rijesili po meni i bolje nego kad su komande na volanu, no sve je to stvar navike.
Na prvim serijama ocekuj skripanje vrata (onaj poznati granicnik).
Ako ti je imalo bitan prostor straga gledaj Grandtour, ostale izvedbe imaju premalo mjesta.
Dok čekam da mi sjedne novci od kredita imam vremena razmisliti još malo.Dakle buđet je 7.500 E,moze i koju stoticu više.
Nemoj si samo svu lovu od krede potrošit na auto, ostavi nešto i za iznenadne popravke
Megan 3 dizel nema baš bajan mijenjač, vozio ga, ubacim u prvu i osjetiš kako je upalo, daš gas, a motor u prazno vrti, mjenjač ostao između prve i lera, a daje feedback kao da je upao u brzinu, al valjda se ljudi priviknu kaj ih voze
Meni nije nešto...
Za chervolet-a sam čuo da polako odlazi sa europskog tržišta (a i nisu već dugo izbacili nove modele...) i da gubi support, tj kako opel više nije pod gm-om, opelovi servisi ih više neće servisirati, malo sam prosurfao, izgleda da će u hrv ipak još servisirati stare modele, a koliko je to pouzdano ako ti npr vele da nemaju dio i da se na dio čeka mjesec dana, onda nije baš neko veselje biti vlasnik takve marke vozila...
INFO
BTW:
A kako ti se čini civic FN1/FN2 ?
Oglas
Toyota auris?
Oglas
I btw zašto dizel tražiš?
Dizel je baš skuplji za održavat i veće su šanse da se kupi poštopani mačak u vreći
Jeftini dizeli za održavat su ti ovi mali koji se češće ugrađuju u nižu klasu...
toyota yaris D4d
Oglas
fiat punto evo JTD (stavio bi alfu mito jtd, al je ona ipak skuplja za održavat od punta...)
Oglas
swift DDIS isti motor iz punta 1.3JTD...
Oglas
Između ostalog, 147 1.9JTD imaš ako se ne varam, pa znaš već nešto o tom motoru...
Npr zamašnjak i set spojke je sigurno jeftiniji za 1.3JTD nego za 1.9JTD i novi 1.6JTD...
Ne znam, po meni je isplativije na benzinca ić, nego dić kredu za polovnog dizela...
Hvala kolega na opseznim linkovima ali niti jedan od navedenih modela mi se ne svidja.Cak niti Mito unatoc tome sto vec imam alfu ali iz prve ruke znam kako je to malen auto a meni je potreba 5 vrata sto je jedan od glavnih razloga promjene auta..Jedino Giulietta bi dosla u obzir
E sad,sto se cijene odrzavanja tice,bitno je da je u rangu sa trenutnim 1.9 JTD jer iako su "znalci" rekli da ce me izut iz cipela sto se novcanika tice mene hvala bogu nije.Dosta sam zadovoljan motorom,potrosnja po BC 4.7,snage ima dosta,jedino do nekih 2300 okr ima bas osjetnu turbo rupu jer ne vuče nikako a nakon toga auto doslovno izbaci svih 115 ks.Benzin ne bi-1.stvar navikao sam na okretni moment dizela,2.stvar prelazim min.80 km dnevno radi posla.
Hvala kolega na opseznim linkovima ali niti jedan od navedenih modela mi se ne svidja.Cak niti Mito unatoc tome sto vec imam alfu ali iz prve ruke znam kako je to malen auto a meni je potreba 5 vrata sto je jedan od glavnih razloga promjene auta..Jedino Giulietta bi dosla u obzir
E sad,sto se cijene odrzavanja tice,bitno je da je u rangu sa trenutnim 1.9 JTD jer iako su "znalci" rekli da ce me izut iz cipela sto se novcanika tice mene hvala bogu nije.Dosta sam zadovoljan motorom,potrosnja po BC 4.7,snage ima dosta,jedino do nekih 2300 okr ima bas osjetnu turbo rupu jer ne vuče nikako a nakon toga auto doslovno izbaci svih 115 ks.Benzin ne bi-1.stvar navikao sam na okretni moment dizela,2.stvar prelazim min.80 km dnevno radi posla.
Hm, a našlo bi se nešto, jedino dal ti paše
Fiat Bravo sa novim 1.6JTD motorom
Oglas
Škoda Fabia sa također novim fauve 1.6TDI motorom (ovo je slabja verzija od 66kw, ima jača od 77kw, al je rijeđa...)
Oglas
Mazda 3 1.6 CD (samo ne znam jel ta godina zahvaćena sa lošom zaštitom od hrđe...)
Oglas
Kia Pro Ceed 1.6CRDI
Oglas
Hyundai i30 1.6CRDI (isti auto i isti motor kao kia ceed, al zanimljivo par kw slabiji motor...)
Oglas
Ima dost izbora za tu lovu
BTW: ja radim 50Km dnevno od doma do posla i gledam si jaćeg benzinca kupit, mada dobro, 95% benzinca u oglasu je jaće od ovog šta trenutno vozim
Bravo bi bio dobar izbor. Osobno bi to izabrao ispred Megana, ali to sam samo ja.
Hvala kolega na opseznim linkovima ali niti jedan od navedenih modela mi se ne svidja.Cak niti Mito unatoc tome sto vec imam alfu ali iz prve ruke znam kako je to malen auto a meni je potreba 5 vrata sto je jedan od glavnih razloga promjene auta..Jedino Giulietta bi dosla u obzir
E sad,sto se cijene odrzavanja tice,bitno je da je u rangu sa trenutnim 1.9 JTD jer iako su "znalci" rekli da ce me izut iz cipela sto se novcanika tice mene hvala bogu nije.Dosta sam zadovoljan motorom,potrosnja po BC 4.7,snage ima dosta,jedino do nekih 2300 okr ima bas osjetnu turbo rupu jer ne vuče nikako a nakon toga auto doslovno izbaci svih 115 ks.Benzin ne bi-1.stvar navikao sam na okretni moment dizela,2.stvar prelazim min.80 km dnevno radi posla.
Hm, a našlo bi se nešto, jedino dal ti paše
Fiat Bravo sa novim 1.6JTD motorom
Oglas
Škoda Fabia sa također novim fauve 1.6TDI motorom (ovo je slabja verzija od 66kw, ima jača od 77kw, al je rijeđa...)
Oglas
Mazda 3 1.6 CD (samo ne znam jel ta godina zahvaćena sa lošom zaštitom od hrđe...)
Oglas
Kia Pro Ceed 1.6CRDI
Oglas
Hyundai i30 1.6CRDI (isti auto i isti motor kao kia ceed, al zanimljivo par kw slabiji motor...)
Oglas
Ima dost izbora za tu lovu
BTW: ja radim 50Km dnevno od doma do posla i gledam si jaćeg benzinca kupit, mada dobro, 95% benzinca u oglasu je jaće od ovog šta trenutno vozim
Hvala na preporukama.
Bravo sam gledao i prije,ovakav serijski mi je iskreno ruzan,sporting verzija je vec pristojna.Mazdu sam također gledao i naisao na podatak o hrđi te sam ju zbog toga prestao gledati.Fabia mi se ne sviđa,ostala 2 su mi oke,nekako ne znam,ne vrijede mi te novce.Što mislis da li bi se dalo naci Giuliettu 1.6 JTD D.N.A. za tih 8000e?
Nemoj potrositi zadnju lipu na auto, pogotovo ne ako si digao kredit da ga kupis.
Radije uzmi nesto jeftinije i ostavi bar 500-1000 eura sa strane. Sve je to mačak u vreći, pogotovo ako kupuješ jeftinije primjerke nekog modela u oglasima.
88 kW (8 V) verzija ima 280 nm (120 ks).
Možda nekaj nije u redu sa motorom ili turbakom? Jer nema, i nebi smjelo biti turbo laga, življe je od konkurenata sa većom snagom. Probaj moju kad budeš u Ivanić Gradu ili prolazu čisto da se uvjeriš da je neka greška u pitanju.
Ima isti volan od Lancie Delte, copy paste kolko vidim...
A Delta ima ručice za svjetla/brisače od Stila