Zbog direktnog ubrizgavanja.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Najvise me muci smrad, dodem u grad, stanem iza dizelasa i evo smrada u autu.
Smrad iz auta ima jedno pravilo bez obzira bio benzin, dizel, plin. To je neodržavanje. Naravno dodatno na dizelu wannabe tuning micanjem stvari koje nisu predviđene da se maknu pogoršavaju stvar.
Meni je recimo više zabrinjavajuće kad se vozim iza nekog plinaša i osjetim smrad.
Ne znam onda na koju foru su zdraviji ak dime tj. čađe toliko dok recimo na novijim dizelima s DPFom to baš i ne možeš vidjeti.
Ja nisam nikada vidio da moj dimi, NOx je ne vidljiv i on ubija, a ne velike cestice koje vidis.
Najvise me muci smrad, dodem u grad, stanem iza dizelasa i evo smrada u autu.
Smrdi i benzinjara, smrdi i plinara, a smrdi i dizel. Ako ti se to događa kod zatvorenih prozora, stavi filter za zrak, promijeni ga, neki kuki ti ne štima s ventilacijom ili izolacijom, možda se negdje raspala. Ne znam kak mora motor mora biti sjeban da meni u autu smrdi nečiji ispuh od naprijed.
Btw. samo čekam kad će krenuti s benzincima i plinašima, što će njima smisliti kao aferu, zagađenje (osim CO2). Napalo se dizel kao da je on problem svog zagađenja ovoga svijeta. Još kad mi netko veli elektro automobili su najbolji... Budu... Jednog dana. Kad prestanu u proizvodnji baterija zagađivati, kad osnovni izvor električne energije prestanu biti elektrane na plin/naftu/ugljen. Tad se možemo raspravljati o tome tko je ekološkiji.
Ja nisam nikada vidio da moj dimi, NOx je ne vidljiv i on ubija, a ne velike cestice koje vidis.
Ok ak je tako, ali i toga NOx-a turbobenzinci katkada bacaju više nego li novi dizeli.
Nešto mi rekao kolega na tehničkom da sad za plin planiraju uvesti eko test na godinu...
Mislim neznam, imam Euro 5 motor, vrhunski LPG sistem, sve redovno servisiran, nikad ne štedim na dijelovima, filterima ili ulju...
Sve si mislim da sljedeći auto kupujem bez plina... LOL... Ionako radim po par tjedan a u inozemstvu pa tjedan dva doma, nije da budem neku bijesnu kilometrazu radio.
Pomokrim se po svim benzincima od kojih ću biti brži u 2 tone teškom a6 tdi sa 300ks. Do 250ks benzinci ne mogu parirati dizelskim motorima ni po čemu osim cijeni.
Zašto svi noviji turbobenzinci imaju čađav ispuh?
Zato jer ga vlasnik guši.
Smrdi i benzinjara, smrdi i plinara, a smrdi i dizel. Ako ti se to događa kod zatvorenih prozora, stavi filter za zrak, promijeni ga, neki kuki ti ne štima s ventilacijom ili izolacijom, možda se negdje raspala. Ne znam kak mora motor mora biti sjeban da meni u autu smrdi nečiji ispuh od naprijed.
Ti kao nikada nisi osjetio smrad auta kojeg se ne vozi kako spada?
A i pretpostavljam da nikad nisi bio u garaži sa upaljenim dizelom. Grize za dišne puteve kada radi u otvorenoj(velikoj) garaži 2-3 minute. I to ne duja dizel nego A4 clean diesel.
Pomokrim se po svim benzincima od kojih ću biti brži u 2 tone teškom a6 tdi sa 300ks. Do 250ks benzinci ne mogu parirati dizelskim motorima ni po čemu osim cijeni.
Ma ja
Pomokrim se po svim benzincima od kojih ću biti brži u 2 tone teškom a6 tdi sa 300ks. Do 250ks benzinci ne mogu parirati dizelskim motorima ni po čemu osim cijeni.
Bravo krkane, bravo.
Ma ja
Bravo krkane, bravo.
Ša se cimate, veći trol od onoga koji je ubo Frodu.
Dizel je najveće zlo na cestama trenutno, a usporedba sa ugljenom (za dobivanje struje, centralno i kontrolirano ispuštanje plinova) i baterijama nema smisla, možemo i raspravljati o tome ali sve se već reklo u ostalim temama na forumu. Dizel je rasipnik kancerogenih čestica i što prije nestane to bolje

Ljudi se tješe da dizel manje troši, troši manje samo od benzinca i to je upitno sa novom generacijom. Plin troši osjetno manje a struja jedan red veličine manje.
Upravo to, ako pričamo o "potrošnji" u novcima, onda lako to može biti i puno više ako nemate sreće.
Filozofirate. Danasnji benzinci su skoro na istoj liniji sa dizelom u odrzavanju.egr i dpf se u startu cupaju van i nema nikakvih problema. A osoba koja ima imalo znanja o automobilima i da je procitao nacin koristenja, moze sacuvati turbinu da traje 400tkm bez problema.

DPF nema veze se mjerenjima na tehničkom.
Bio sam autom bez koji ima izvađeni dpf, uredno prošao. Zagađenje na sva tri testiranja 0. BMW u pitanju.
Kolega ti je sve rekao...
Na tehnickom zacrnjenje samo gledaju a ne cestice i Nox
LOL, a turbo-benzinac to nema? Ili bar većinu toga.. Četiri grijača za neko starije smeće su 30-40 eura, daj ne fantazirajte. Baš ste djeca.
Poštena plinska instalacija i održavanje iste košta koliko i da sve navedeno krepa, a neće - bar ne u isto vrijeme. A sve to da bi sveli potrošnju nekog 10L benzinera na onu 5L dizela ili čak niže.
Plin u autu je živo sranje, kolega s posla je sad prodao onog Leona debelo ispod cijene jer je ispalio na živce sa tim, ima Landi-Renzo unutra tvornički, nema šta nije vrisnulo na tom plinu, 1.6 atmobenz sa 120tkm, auto 2007/8 g.
Kvari se sve, rikava sve, smrdi sve.
Goreg smrada od bijelog dima starog benzinera iz auspuha nema, to nije smrad nego ne možeš disati.. A barem što se ZG tiče starih traktora ima sve manje i manje, bar u užem i širem centru, ekipa je masovno obnovila vozni park sa 2005,2007g.+ autima koji su ipak bolji po tom pitanju..
Sa 18g. na leđima često znam biti najstariji na parkingu, ne računajući nekog čiču u Kadettu i slično.. pa pogledaj ekotest zadnji šta sam linkao, 0.00 sve. A da smrdi - smrdi. Pogotovo ovako ispod 5-7c ujutro kad je hladan, pa to je pali bježi situacija, ali za 5min vožnje se ni ne osjeti, testirao sam
Ja imam moderni dizlo vag tdi. 175tkm ni jedne greske sa diznama,grijacima,turbom,zamasnjakom a dpf nit neznam da imam. 250tkm ce sve to izdrzat a poslje je auto takionak za cios po proizvodacu tak da neznam o cemu pricamo.
i ja sam na sljedecem autu idem na benzin ali netreba ocrnjavati dizele imaju puno dobrih strana. A sto se tice potrosnje nema sanse da benz i dizel isto trose.
sranja sa dizlima imaju kupci ravljenih sa upitnom kilometrazom.

Ja sa dizelom euro4 norma sa 230 tkm imam 0.9 prosječno zagadenje,a sa dpf-om Škoda euro 5 norma ima 0.2,kakvo zagađenje ako se auto odrzava redovno i filteri mijenjaju ?
Drugo oni koji skidaju DPF i egr satro jer im auto dobije na snazi i vraćam se opet na održavanje.
LOL, a turbo-benzinac to nema? Ili bar većinu toga.. Četiri grijača za neko starije smeće su 30-40 eura, daj ne fantazirajte. Baš ste djeca.
Poštena plinska instalacija i održavanje iste košta koliko i da sve navedeno krepa, a neće - bar ne u isto vrijeme. A sve to da bi sveli potrošnju nekog 10L benzinera na onu 5L dizela ili čak niže.
Plin u autu je živo sranje, kolega s posla je sad prodao onog Leona debelo ispod cijene jer je ispalio na živce sa tim, ima Landi-Renzo unutra tvornički, nema šta nije vrisnulo na tom plinu, 1.6 atmobenz sa 120tkm, auto 2007/8 g.
Kvari se sve, rikava sve, smrdi sve.
Goreg smrada od bijelog dima starog benzinera iz auspuha nema, to nije smrad nego ne možeš disati.. A barem što se ZG tiče starih traktora ima sve manje i manje, bar u užem i širem centru, ekipa je masovno obnovila vozni park sa 2005,2007g.+ autima koji su ipak bolji po tom pitanju..
Sa 18g. na leđima često znam biti najstariji na parkingu, ne računajući nekog čiču u Kadettu i slično.. pa pogledaj ekotest zadnji šta sam linkao, 0.00 sve. A da smrdi - smrdi. Pogotovo ovako ispod 5-7c ujutro kad je hladan, pa to je pali bježi situacija, ali za 5min vožnje se ni ne osjeti, testirao sam
Meni ne da je Landi Renzo, meni je Landi rezno sve, sebe, ventile, blok motora ... na 2.0 16V .
Prije toga se nauživao smrada, zacukivanja u vožnji na oko 2700 okretaja, krepavanja po semaforima (pa se zaplini i jedva onda upali).
Milina.
Iskreno...zakonom bi zabranio ugradnju plina na auto.
To je isto relativno.
Frend je u Altei XL napravio 300 i nešto tisuća na plin, 1.6 MPI, nikakvih zamjerki.
A za 8000 kuna ugradnje, itekako mu se isplatilo.
Daleko jeftinije, a i dalje nema turbina i sličnih rak-filtratora.
Evo malo sam odokativno računao.
Benzinac bi ga ispao oko 223 tisuće kuna, dizel oko 158, a plin oko 135 tisuća sa ugradnjom.
Dakle, jeftiniji, nemjerljivo manje štetan i bez roktanja
LOL, a turbo-benzinac to nema? Ili bar većinu toga.. Četiri grijača za neko starije smeće su 30-40 eura, daj ne fantazirajte. Baš ste djeca.
Poštena plinska instalacija i održavanje iste košta koliko i da sve navedeno krepa, a neće - bar ne u isto vrijeme. A sve to da bi sveli potrošnju nekog 10L benzinera na onu 5L dizela ili čak niže.
Plin u autu je živo sranje, kolega s posla je sad prodao onog Leona debelo ispod cijene jer je ispalio na živce sa tim, ima Landi-Renzo unutra tvornički, nema šta nije vrisnulo na tom plinu, 1.6 atmobenz sa 120tkm, auto 2007/8 g.
Kvari se sve, rikava sve, smrdi sve.
Goreg smrada od bijelog dima starog benzinera iz auspuha nema, to nije smrad nego ne možeš disati.. A barem što se ZG tiče starih traktora ima sve manje i manje, bar u užem i širem centru, ekipa je masovno obnovila vozni park sa 2005,2007g.+ autima koji su ipak bolji po tom pitanju..
Sa 18g. na leđima često znam biti najstariji na parkingu, ne računajući nekog čiču u Kadettu i slično.. pa pogledaj ekotest zadnji šta sam linkao, 0.00 sve. A da smrdi - smrdi. Pogotovo ovako ispod 5-7c ujutro kad je hladan, pa to je pali bježi situacija, ali za 5min vožnje se ni ne osjeti, testirao sam
Ja imam Landi Renzo sistem(vjv isti kao kod njega) , znaci 4 dizne (zavisi od sreće al mogu trajat i po 200 tkm ) dodju 210€ nove, reparacija isparivača 650 kuna . I doslovno ti nista vise od plina ni nema otici , godišnji servis je 200 kuna , znači filteri .
Plin je super isplativa opcija ,naravno kao i svako pogonsko gorivo imaju svojih prednosti i mana , al ne vjerujem da ti mozes a 380 kn napravit 1000 km .
To je isto relativno.
Frend je u Altei XL napravio 300 i nešto tisuća na plin, 1.6 MPI, nikakvih zamjerki.
A za 8000 kuna ugradnje, itekako mu se isplatilo.
Daleko jeftinije, a i dalje nema turbina i sličnih rak-filtratora.
Evo malo sam odokativno računao.
Benzinac bi ga ispao oko 223 tisuće kuna, dizel oko 158, a plin oko 135 tisuća sa ugradnjom.
Dakle, jeftiniji, nemjerljivo manje štetan i bez roktanja
Nisi zaracunao da mora i na benzin malo azto radit. Ne vozi sigurno samo na plin + sigurni mu u gepeku zauzima mjesta. + svaki tehnicki placa neki lpg vrag..+ i to servisirat treba...ne?

DPF nema veze se mjerenjima na tehničkom.
Bio sam autom bez koji ima izvađeni dpf, uredno prošao. Zagađenje na sva tri testiranja 0. BMW u pitanju.
Da se nadovezem. Iz prve ruke znam da auto bez dpf-a, s blindiranim egr-om i bez katalizatora prolazi tehnicki. Rijec je o 1.6tdi motoru. 105 ks, mapiran na 150ks. Zacrnjenje bilo 0.19.
Auto leti prema onome kakav je bio u originalu..
Tako da pusti te price da ne prolazis.
Godinama sam tražio jeftinu vožnju, i dobio sam je u najvećem strahu svih balkanaca. TALIJANSKOM DIZELU.
0 kvarova, 5l potrošnja, servis skoro pa đabe.
Eto jedina investicija mi je punjenje klime, gume, i sad sam nedavno mijenjao amortizere (žena sredila lijevi skupa sa vilicom i svim pripadajućim dijelovima, ipak auto nije otporan na ženski 2D vid).
Sljedeći auto će mi biti benzinjara, jer žena ide pješke na posao (500 m'), moj je 4,5 km udaljen, dizela je šteta, i sa kilometražom koju radim, tak mi svejedno kakav je motor u autu.
Benzinjara je jeftinija kod kupnje, i ako nekaj krepa/razbije se. I nikad, ali baš nikad više plin.
Eto ako ima tko za ponudit benzinca u zamjenu za moju Alfu nek se nudi, treba mi nekaj s 5 vrata, po mogućnostu karavan (postao tata u srpnju ...), malo nam je skučeno u autu s 3 vrata.
Da se nadovezem. Iz prve ruke znam da auto bez dpf-a, s blindiranim egr-om i bez katalizatora prolazi tehnicki.
pa upravo to i je problem broj jedan sa dieselima.. prolaze i stare 1.9 krntije sa 400k km iako se iza njih ne može voziti od smrada.
da se priča malo bolje izregulira, i eko testovi postanu stroži i precizniji, 80% tih krntija više ne bi bilo na cesti.
eto frend iz sada već bivše firme uzeo A6 2.7tdi sa preko 200k km, nije prošlo ni mj. dana, već traži neispravni DPF da povadi iznutrice i montira ga umjesto svog ispravnog.
pa pogledaj ekotest zadnji šta sam linkao, 0.00 sve. A da smrdi - smrdi. Pogotovo ovako ispod 5-7c ujutro kad je hladan, pa to je pali bježi situacija, ali za 5min vožnje se ni ne osjeti, testirao sam
ma pusti to, smrdi on čim poklopiš malo jače gas.. ne vjerujem da si ležao ispod auspuha dok je netko turirao
stavi filter za zrak, promijeni ga, neki kuki ti ne štima s ventilacijom ili izolacijom
ovo ti ne drži baš vodu.. jedino recirkulacija pomaže u tom slučaju..
Iskreno...zakonom bi zabranio ugradnju plina na auto.
previše generalno gledaš stvar. ne podnose svi motori jednako plin, kao što nisu ni svi motori jednako dobri..