Da, bilo bih mi draze da netko koci svakih 5 sekundi ispred mene posto stop svijetla tada imaju smisao, dok sa kocenjem "motorom" nemaju. Bio netko usporavao motorom ili kocnicom je jedno te isto.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Zašto bi? Kočnice su tu za se uspori/stane, a ne jebavat motor.
I kakvo je to motorno kočenje? Pretpostavljam da nije retarder..
jesi ti uopće položio vozačku? ako jesi instruktor ti je niškorist..
BTW učini sam sebi uslugu i pregledaj si malo ovaj kanal, možeš puno toga naučiti..
@ivanzu
ponekada je bolje kočiti motorom.. ocijeniti da netko usporava bi trebao moći i bez štop svjetla.
Da, bilo bih mi draze da netko koci svakih 5 sekundi ispred mene posto stop svijetla tada imaju smisao, dok sa kocenjem "motorom" nemaju. Bio netko usporavao motorom ili kocnicom je jedno te isto.
Bas i nije...ako pratis cestu i vidis da je lik ispred tebe usporio, oduzmes gas i vozis sporije, drzeci razmak...ako ti netko non stop ispred tebe koci, onda ti je sva paznja na njemu, a da ne govorim o tome kako mu spominjem uzu i daljnju rodbinu...
bilo bi ti draze da netko ispred tebe koci svakih 5 sek? Sto bi onda?
nema ništa gore od ekipe koja stalno pimpla po kočnici..
Kako koji auto, kod mene pustanje gasa nece imati skoro nikakvog efekta jer mi auto sporo gubi brzinu tako da cu ja svakako morati stisnuti kocnicu ako netko ispred mene usporava jace. Do sada nikada nisam vidio da itko stisce kocnicu svakih par sekundi osim AŠ, puno me vise zivciraju ljudi koji bace spojku pa im se auto ukopa u zemlju ispred tebe bez ikakvog znaka.
Zašto bi? Kočnice su tu za se uspori/stane, a ne jebavat motor.
Rođendan:31.05.1999.
tek je polozio, svi smo bili najpametniji kad smo tek polozili..
kaj ti znači "baci spojku"? teško da se ijedan auto može samo tako ukopati downshiftanjem ako vozač zna što radi. a i ako se ukopa, a ti se (skoro) zabiješ, znači da nisi držao dovoljan razmak
inače motor će značajno usporavati svaki auto ako pustiš gas, barem je svaki kojeg sam ja vozio to radio. doduše naravno da mi honda malo jače koči od punta. na oba stalno koristim motor za usporavanje.
Kako koji auto, kod mene pustanje gasa nece imati skoro nikakvog efekta jer mi auto sporo gubi brzinu tako da cu ja svakako morati stisnuti kocnicu ako netko ispred mene usporava jace. Do sada nikada nisam vidio da itko stisce kocnicu svakih par sekundi osim AŠ, puno me vise zivciraju ljudi koji bace spojku pa im se auto ukopa u zemlju ispred tebe bez ikakvog znaka.
Ako je ukopavanje nuzno, koristis kocnicu...ali ako ides prema semaforu i vidis da je crveno, pustis gas...eventualno mozes postupno ubacivati u nizu ako je dug zaustavni put...meni se znalo dogoditi da bih pustio gas i kotrljao se do semafora i do tada bi se vec upalilo zeleno, pa bih samo dao gasa, bez ikakve kocnice....
Nece svaki, Focus Mk1 1.4 mi je slabo kocio motorom, a sada i Astra 1.4T, kada pustim gas na 50kmh prijede nekih 100m da uspori do 40kmh.
E vidis kod mene u okolici ne znaju sto je kocenje motorom tako da svi zapravo koce spojkom, a ponekad se i nade budala koja baci spojku dok mijenja u drugu pa mu se ukopa auto, najcesce kada je guzva pa auta budu blizu sto rezultira jacim kocenjem.
Kocim motorom ako vozim iznad 80 kmh ispod toga nema nekog efekta, u gradi nikada ne kocim motorom posto saltanje iz 3 u 2 me nece dovoljno brzo usporiti.
hahaha, nebih znao, ima crnu kosu i nosi naočale, tako da nisam vidio jel valja šta
al lijepo mi je za vidjet zenskicu u tako malo sređenom autu, da nije oem
BTW: nije se nikakva muzika cula...
Kocenje motorom. Naziv koji po meni ne opisuje bas dobro radnju. Kad netko kaze kocenje motorom, ja pomiim na kocenje kvacilom.
Ja nikada nosam u leru ako nisam zaustavljen. Ne "kocim motorom" da bih usporavao, vec zato jer je onda potrosnja 0.
Kad usporavam pred semafor, ostajem u brzini u kojoj jesam, kad okretajo budu sitno oznad tisucu, idem u nizu i tako do jako niske brzine kretanja.
Tako em stedim kocnice, em stedim gorivo, em mi je auto spreman za pokret ako zatreba.
Ja ne bih pitao ljude jel koce motorom, nego zar zaista voze u leru.
Ja ne bih pitao ljude jel koce motorom, nego zar zaista voze u leru.
ili još gore sa stisnutim kvačilom
Dobar druk ležaj is for the weak.
Vozite bez ABS-a pa cete vidi ocete li stat na kisi bez ubacivanja u drugu. Kocenje motorom je u nekim slucajevima nuznost, a u vecini slucajeva je finesa.
Vozio sam focusa bez ABS i nema razlike, ako auto klize po mokrom onda su ti gume otisle ili je auto lose dizajniran.
Vozite bez ABS-a pa cete vidi ocete li stat na kisi bez ubacivanja u drugu. Kocenje motorom je u nekim slucajevima nuznost, a u vecini slucajeva je finesa.
Ne vjerujem baš da ti toliko smwtaju stop svijetla na autu.
Meni je na semaforu skoro uvijek noga na kočnici, osim kada znam da će dugo trebati da se upali zeleno.

Ne vjerujem baš da ti toliko smwtaju stop svijetla na autu.
Meni je na semaforu skoro uvijek noga na kočnici, osim kada znam da će dugo trebati da se upali zeleno.
neki noviji auti sa LED-icama blješte da je to za ne vjerovati.. nedavno sam bio iza nekog merca na semaforu, kao da je netko crvene reflektore upalio, kolega u suvozačkom sjedalu kompletno crven
Ja dignem ručnu, stvar neke old-school vozačke, ulične kulture valjda.. A i ručnu treba vježbati
Ja ako znam da cu stajati duze ili ako je nagib, pa da stedim hill assist :)
neki noviji auti sa LED-icama blješte da je to za ne vjerovati.. nedavno sam bio iza nekog merca na semaforu, kao da je netko crvene reflektore upalio, kolega u suvozačkom sjedalu kompletno crven
Ja sam bio iza nekog novog volva(neki od XC-a, mislim da 60) pred par dana, skoro su mi oci otpale.
A vjerujem da auto te klase ima i automatsku rucnu koja se ukljucila, ali ovaj drzi kocnicu...
Mene živciraju ljudi koji koče motorom(čitaj spojkom) pa ja moram kočiti kočnicom.
mene ljudi koji svakih par nano sekundi diraju kocnicu.
i daj mi objasni kocenje spojkom lol, otkud ti ta glupost
Kako koji auto, kod mene pustanje gasa nece imati skoro nikakvog efekta jer mi auto sporo gubi brzinu tako da cu ja svakako morati stisnuti kocnicu ako netko ispred mene usporava jace. Do sada nikada nisam vidio da itko stisce kocnicu svakih par sekundi osim AŠ, puno me vise zivciraju ljudi koji bace spojku pa im se auto ukopa u zemlju ispred tebe bez ikakvog znaka.
kak mislis bace spojku lol? znaci auto je u nrzini pa ovaj naglo pusti spojku da mu auto crkne ili? nikad cul za pojam "bacanje spojke"..to je valjda samo u Županji aktualno..
Kocenje motorom. Naziv koji po meni ne opisuje bas dobro radnju. Kad netko kaze kocenje motorom, ja pomiim na kocenje kvacilom.
Ja nikada nosam u leru ako nisam zaustavljen. Ne "kocim motorom" da bih usporavao, vec zato jer je onda potrosnja 0.
Kad usporavam pred semafor, ostajem u brzini u kojoj jesam, kad okretajo budu sitno oznad tisucu, idem u nizu i tako do jako niske brzine kretanja.
Tako em stedim kocnice, em stedim gorivo, em mi je auto spreman za pokret ako zatreba.
Ja ne bih pitao ljude jel koce motorom, nego zar zaista voze u leru.
ma kakvo kocenje kvacilom? kaje to?? drzis kvacilo i mislis da usporavas lol
kocenje motorom - pustanje gasa i ubacivanje u nizu na odredenom broju okretaja.
daj mi jedan razlog zakaj nisi u leru nikad osim kad si zaustavljen lol
pa u leru se mozes voziti s min potrosnjom..i po potrebi ubaciti u brzinu pa nastavis voznju
Vozio sam focusa bez ABS i nema razlike, ako auto klize po mokrom onda su ti gume otisle ili je auto lose dizajniran.
ili ne znas.
ma kakva rucna, ko da si neka baba..ne treba ti ni rucna ni kocnica na ravnom terenu lol isto kad ekipa rucnu povlaci do zadnjeg zuba a nagib terena je minimalan, dosta je ubaciti u brzinu i to je to lol
daj mi jedan razlog zakaj nisi u leru nikad osim kad si zaustavljen lol
pa u leru se mozes voziti s min potrosnjom..i po potrebi ubaciti u brzinu pa nastavis voznju
Minimalna potrosnja je kad si u brzini i usporavas jer onda ne trosis gorivo, a u leru trosis(fuel cut off)
ma kakva rucna, ko da si neka baba..ne treba ti ni rucna ni kocnica na ravnom terenu lol isto kad ekipa rucnu povlaci do zadnjeg zuba a nagib terena je minimalan, dosta je ubaciti u brzinu i to je to lol
Skroz si fulao temu, rasprava je o stajanju na semaforima, a ne o parkiranju.
Iako se slazem da na semaforima nema potrebe ni za kocnicom ni za rucnom ako je ravan teren.
L.p! Upravo zavrsavam vozacki, de dobivam kao prvi auto gnojlfa mk3 GT, 1.9TDI 96". Auto ima 299tkm, motor u njemu ubacen novi prije 80tkm, 1.9TDI. Lak se na krovu guli, te ima malo hrde stoga to mislim pogledati i rijesiti prvo, sto preporucate ostalo da pogledam/napravim na autu?imate kakav savjet vezano voznje istog za pocetnika?
no na semafore mislim al nisam spomenul (y)
ma kakvo kocenje kvacilom? kaje to?? drzis kvacilo i mislis da usporavas lol
kocenje motorom - pustanje gasa i ubacivanje u nizu na odredenom broju okretaja.
daj mi jedan razlog zakaj nisi u leru nikad osim kad si zaustavljen lol
pa u leru se mozes voziti s min potrosnjom..i po potrebi ubaciti u brzinu pa nastavis voznju
ma kakva rucna, ko da si neka baba..ne treba ti ni rucna ni kocnica na ravnom terenu lol isto kad ekipa rucnu povlaci do zadnjeg zuba a nagib terena je minimalan, dosta je ubaciti u brzinu i to je to lol
Uzmi cijeli internet pa prouči kočenje kvačilom. lol
Uvijek kad parkiraš dobro je povući ručnu, zašto bi motor, mjenjač, diferencijal kočili ako ne moraju?
Čemu tebi služi ručna, da pokazuješ curama handbrake turn?
Ah, zaboravio sam. lol
no na semafore mislim al nisam spomenul (y)
Da, radi, ali onda troši gorivo da se održi na tih 1000 okretaja. Ako ga kotači tjeraju na 2000 okretaja, onda nema potrebe za gorivom i potrošnja ti je 0.
Kako uopće voziš u leru?
no na semafore mislim al nisam spomenul (y)
Ako si mislio na semafore onda malo pojasni ovo boldano iz prvog citata