Pogotovo kada se skuca u nekoga ili zavrsi omotan oko stupa.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Pričate kao da ću vozit taj BMW kao Giorgi Tevzadze
Ne bježim od problema.
Sve se da naučit.
Zato uči na prednjepogonašu sa 90 konja koji nije Audi(težak nos, nikakav h8 m8), a kasnije prijeđi na 180 konja na zadnjim kotačima, a onda dalje.
E46 se prodavao od '98 do 2004 ako se ne varam. Svi ponavljate 20 godina a mozda decko cilja na 2004.
Samo se tjesite da su vaše fiestice i ostala prdekala bolja. Focus ST je vec auto koji izgleda na nesto. Fiesta ST sa bubnjevima na zadnjim kotacima je pravi racing auto...
Pa bolja je Karlekova Fiesta stara godinu, dvije, nego 20 godina star(pardon, 15) izraubani benbač, makar imao 200 konja i čopor ukrajinki na zadnjem sicu.
Po čemu je racing auto dobar auto? Po čemu je bolji od ne-racing auta? A po čemu je, molim te, stara serija 3 racing auto?
Budem se učio na Golfu šestici
BMW je poznat po tome sto je lagan za voziti po zimi i kisi, pogotovo za pocetnika.
Daj kakve gluposti se prica ovdje. Pa ne kupuje "kockicu" ili M3 iz 2007 sa V8 motorom(ili sestaka iz par godina ranijih modela). Jesi li ikad vozio BMW? Il' ista sa zadnjim pogonom? Ako jesi zasto pricas ovakve gluposti? Pa onda nitko ne bi kupovao BMW, pogotovo ne plavusice i sl.
Na BMW se najvise treba pazit na zadnje gume, nema vozit cu ih dok ne postanu slick. Sve ostalo je u gasu, ako vozi Fiestu ST i da gas po ledu nece se dogodit nis pametnije nego da to napravi u BMW-u, stovise sa nekim iskustvom lakse ce mozda vratit zadnji pogon nego prednji,ali to je vec druga tema.
Vozio sam doticni BMW od 118ks koji je bio sranje i nije mogao zaslajdrati u drugoj i ako mu je ABS i TC crkao tako da nije bio u funkciji pa da smanjuje gas. Sve te plavuse voze trojke iz 2010+ sa milijun senzora tako da i hoces ne moze proklizat.
On je pocetnik i rekao je da mu je bitno samo da vozi sto znaci da nece odrzavati kako spada, a iza ce biti tigar gume DOT 2010.
Ak bmw ima DTC onda nema problema sa proklizavanjem.
Ljudi ti daju dobre savjete stari bmw ili bilo koji premium ti tesko pada na novcanik.
racunaj kad ga kupis da moras napraviti servis ulja i svih filtera i uz to veliki servis svih remena,antifriz,kociona, vjerojatno disk plocice i diskovi i jove gume. To bi trebao odmah pri kupnji napraviti a to sve nabrojano ti nije jeftino. I plus sve to moras racunati na eventualne kvarove na 10-15 godina starome bmw dizlu. Nazalost kod nas rijetko koji ima ispod 300tkm. Neznam uopce tko nasjeda na takve aute stare cca 10 godina sa 140-150tkm ja satu. Ovo ti je dobronamjeran savjet.

Daj kakve gluposti se prica ovdje.
Ako ga voziš kao plavušica, nemaš problema, ali ako ga, kao svaki nabrijani friški vozač, malo stišćeš i kurčiš se pred curama u gradu, puno veću štetu napraviš sa zadnjim pogonom.
Ja sam jedno vrijeme imao E36 na raspolaganju i kad pretjeraš, auto se bori protiv tebe.
Jednom sam kružni tok prošao s guzicom sa strane, a iako sam vježbao dosta prije toga, nije najlakša stvar. A kako će biti nekome tko sjedne curu u auto, kaže "mala, dršse vid sad ovo" i poklopi gas u zavoju, bez ikakve vježbe i iskustva? Pa sreća će biti ako ne bude mrtvih. Pogotovo po snijegu, jer kaže da će se samo po zimi voziti. Pa bit će ga svugdje.
heh upravo naletio na ovo.. prikladno za temu 320d
https://www.facebook.com/PazarskeSitnee/videos/1351821271539142/
Neznam uopce tko nasjeda na takve aute stare cca 10 godina sa 140-150tkm ja satu. Ovo ti je dobronamjeran savjet.
Drugi ili treći auto u obitelji? Tata ima svoj, ja svoj, službeni u opticaju... pa zašto nebi moglo?
Neki kupuju skup auto radi gušta a ne radi kilometraže... zaista nema pravila i nigdje ne piše da dizel MORA raditi 30-40.000km godišnje
Ne vidim koji auto ce mu oprostit stiskanje u zavoju po kisi i ledu? Istina, za pocetnika, prednji pogon je lakse kontrolirat u slucaju da se krene davat gas usred zavoja, ali tko to radi nece iovako daleko dogurat, ne gledajuci auto koji vozi.
A i za to stiskanje, imas sada slucaj od proslog vikenda : Automobilom u provaliju: Poginuo je mladic s Grobniscine,Stradala i trojica njegovih prijatelja
Poanta price, tko radi gluposti, moze prije poginut, ne mora biti ni BMW ni Fiesta ST. A to da je zadnji pogon opasan, 90% generacije koja se rodila 50-ih i 60-ih je vozila aute koji su bili mnogo opasniji nego ovi danas, tada su isto pogibali tko je radio gluposti. Jer neku 3-icu od 1300-1500kg je lakse malo vozit od 900kg cuda sa 130ks (recimo Abarth 124,131..)
heh upravo naletio na ovo.. prikladno za temu 320d
https://www.facebook.com/PazarskeSitnee/videos/1351821271539142/
Laaanac je bio, uh, uu, a , ukuuuurcu
Ne vidim koji auto ce mu oprostit stiskanje u zavoju po kisi i ledu? Istina, za pocetnika, prednji pogon je lakse kontrolirat u slucaju da se krene davat gas usred zavoja, ali tko to radi nece iovako daleko dogurat, ne gledajuci auto koji vozi.
A i za to stiskanje, imas sada slucaj od proslog vikenda : Automobilom u provaliju: Poginuo je mladic s Grobniscine,Stradala i trojica njegovih prijatelja
Poanta price, tko radi gluposti, moze prije poginut, ne mora biti ni BMW ni Fiesta ST. A to da je zadnji pogon opasan, 90% generacije koja se rodila 50-ih i 60-ih je vozila aute koji su bili mnogo opasniji nego ovi danas, tada su isto pogibali tko je radio gluposti. Jer neku 3-icu od 1300-1500kg je lakse malo vozit od 900kg cuda sa 130ks (recimo Abarth 124,131..)
Ne znam jel me zafrkavaš, ali jesi ikada stisnuo po snijegu stražnji pogon? Puno je opasniji za neiskusnog vozača stražnji pogon nego prednji. Mladi vozač koji traži BMW-a, sigurno ne planira biti suptilan i neprimjetan, a samim time, sigurno planira stisnuti gas i zadiviti cure.
Neznam uopce tko nasjeda na takve aute stare cca 10 godina sa 140-150tkm ja satu. Ovo ti je dobronamjeran savjet.
Drugi ili treći auto u obitelji? Tata ima svoj, ja svoj, službeni u opticaju... pa zašto nebi moglo?
Neki kupuju skup auto radi gušta a ne radi kilometraže... zaista nema pravila i nigdje ne piše da dizel MORA raditi 30-40.000km godišnje
Naravno da ima i toga ali to je valjda svaki dvadeseti. Otvori njuskalo pa pogledaj koliko je uopce stvarnih prvih vlasnika. Vjeronatno ih mozes nabrojati na prste jedne ruke.
Ja sam mu samo napisao dobronamjeran savjet. Njegove pare njegov izbor 😊.

Ne vidim koji auto ce mu oprostit stiskanje u zavoju po kisi i ledu? Istina, za pocetnika, prednji pogon je lakse kontrolirat u slucaju da se krene davat gas usred zavoja, ali tko to radi nece iovako daleko dogurat, ne gledajuci auto koji vozi.
A i za to stiskanje, imas sada slucaj od proslog vikenda : Automobilom u provaliju: Poginuo je mladic s Grobniscine,Stradala i trojica njegovih prijatelja
Poanta price, tko radi gluposti, moze prije poginut, ne mora biti ni BMW ni Fiesta ST. A to da je zadnji pogon opasan, 90% generacije koja se rodila 50-ih i 60-ih je vozila aute koji su bili mnogo opasniji nego ovi danas, tada su isto pogibali tko je radio gluposti. Jer neku 3-icu od 1300-1500kg je lakse malo vozit od 900kg cuda sa 130ks (recimo Abarth 124,131..)
Ne znam jel me zafrkavaš, ali jesi ikada stisnuo po snijegu stražnji pogon? Puno je opasniji za neiskusnog vozača stražnji pogon nego prednji. Mladi vozač koji traži BMW-a, sigurno ne planira biti suptilan i neprimjetan, a samim time, sigurno planira stisnuti gas i zadiviti cure.
Ne znam di sam ustvrdio suprotno?
Ali ne brini, stiskao sam zadnji pogon i po ledu i po kisi (naravno u zabitima i cisto radi sebe i auta), zadnji pogon mi je drazi u zavoju i radi nekakvog osjecaja vece kontrole i radi fore, ali u obicnoj voznji nista se ne primjeti. Tim vise sto svi BMW-i koje sam vozio su u zavojima bili puno "tezi" od mog auta. Imao sam osjecaj da upravljam brodom, a u nekima je i mjenjac bio toliko dug da nije pripomoglo ikakvom boljem osjecaju voznje i samim time se teze moglo "driftati".
btw. ja sam pred par mjeseci gledao e46 coupe, najvise zato jer mi je to jedan od zadnjih BMW-a sa linijom koja na nes lici, osim danasnje serije 2 coupe, al to ide na +30k€. No nisam nasao nista normalno, ili 330i ili 318d, koji su vec imali previse preinaka na sebi da bi se upustio u tako nesto.
Kakvi izljevi bijesa i ljubomore na dečka koji želi 15 godina staru tricu. Ajde da je riječ o m3, to bi nekako i shvatio, ali on priča o ebenom 320.... Zar su francuske kante toliko loše da im je 15 godina star 320 sa boga pitaj koliko km nabavljen za 5-6 tisuća eura trn u oku
Može misliti tko šta hoće, ali bolje je što ranije učiti se voziti na jakom automobilu sa stražnjim pogonom, a ne da do 25. vozi gradsku kutiju od 90 konja pa se poslije nikad ne može priviknuti na jači auto. Najbolje se uči kad si mlad, nema se tu šta čekati niti mijenjati 5 auta prije nego dođeš do 250ks. Kladio bih se da su iz tog razloga 16ogodišnji finci bolji vozači od većine hrvata.
Koja samopusluzna praona ima najbolju kemiju za gume?

Vi i dalje ne kapirate.
Pa nisam reko da ću iz AŠ odmah u BMW-a, već sam pitao šta mislite za prvi auto, prvi u smislu prva kupnja auta u životu.
Ni bez vozačke nisam stiskao gas u krivini, neću ni s vozačkom kad položim.
Pričate kao da oni koji imaju BMW ne znaju uopće vozit, a vi s Fordovima, Šljivicima i ostalim kočijama vozite kao majstori, greške same bježe od vas.
Smirite se više.
Kakvi izljevi bijesa i ljubomore na dečka koji želi 15 godina staru tricu. Ajde da je riječ o m3, to bi nekako i shvatio, ali on priča o ebenom 320.... Zar su francuske kante toliko loše da im je 15 godina star 320 sa boga pitaj koliko km nabavljen za 5-6 tisuća eura trn u oku
Može misliti tko šta hoće, ali bolje je što ranije učiti se voziti na jakom automobilu sa stražnjim pogonom, a ne da do 25. vozi gradsku kutiju od 90 konja pa se poslije nikad ne može priviknuti na jači auto. Najbolje se uči kad si mlad, nema se tu šta čekati niti mijenjati 5 auta prije nego dođeš do 250ks. Kladio bih se da su iz tog razloga 16ogodišnji finci bolji vozači od većine hrvata.
Gledam i ne vjerujem.
Za drugi dio - to i ja govorim, kad naučiš na jačem, znaš i na slabijem. Ovako misliš da znaš na jačem, pa se sjebeš. Isti k vrijedi i za motore, na što jačem učiš, bolje ćeš znat ak preživiš
Al opet, ak nemaš mozga, dovoljan ti je i Golf Cvaja da izgineš.
Kakvi izljevi bijesa i ljubomore na dečka koji želi 15 godina staru tricu. Ajde da je riječ o m3, to bi nekako i shvatio, ali on priča o ebenom 320.... Zar su francuske kante toliko loše da im je 15 godina star 320 sa boga pitaj koliko km nabavljen za 5-6 tisuća eura trn u oku
Može misliti tko šta hoće, ali bolje je što ranije učiti se voziti na jakom automobilu sa stražnjim pogonom, a ne da do 25. vozi gradsku kutiju od 90 konja pa se poslije nikad ne može priviknuti na jači auto. Najbolje se uči kad si mlad, nema se tu šta čekati niti mijenjati 5 auta prije nego dođeš do 250ks. Kladio bih se da su iz tog razloga 16ogodišnji finci bolji vozači od većine hrvata.
Gledam i ne vjerujem.
Za drugi dio - to i ja govorim, kad naučiš na jačem, znaš i na slabijem. Ovako misliš da znaš na jačem, pa se sjebeš. Isti k vrijedi i za motore, na što jačem učiš, bolje ćeš znat ak preživiš
Al opet, ak nemaš mozga, dovoljan ti je i Golf Cvaja da izgineš.
Vozio bez vozacke + ovo boldano. Samo se makni sa ceste, molim te. Dosta mi je takvih ispred sebe.
Pravi se nasli...
Cinjenica je da velika vecina mladih vozaca stisce aute, i sam bio takav u mondeu sa 170 konja. Takodjer zavisi od osobe do osobe kakav ce joj biti pristup zivahnoj voznji, ali ako netko trazi BMW sa "straznjom klupom" i vozi bez vozacke, sigurno ce biti jedan od savrsenih vozaca.
Slazem se, nebitno koji je auto, u svakom mozes poginuti, ali puno lakse kad imas 180 nego 60 konja.
Uz prisustvo starije osobe, na starom poligonu gdje nema nikog.
I zašto sudiš nekoga po tome za što mu treba auto?
Može misliti tko šta hoće, ali bolje je što ranije učiti se voziti na jakom automobilu sa stražnjim pogonom
koja ofucana fora.. znaš onu, tko nije slupao auto, nije ni vozio? mislim da se bar ti tu moraš složiti
95% ljudi na cesti su totalni antitalenti za osnovne mehanike vožnje, a da ne pričamo o osjećaju za grip i transfer težne.. lima ne zna ni koji auti imaju prednj/zadnji pogon, a kamoli kako se koji ponaša u zavojima..
ja sam kao iskusan vozač vozio kocku 1.6 po snijegu i izvrtio sam se ko debos, sva sreća nisam razbio auto jer je bio frendov
Uz prisustvo starije osobe, na starom poligonu gdje nema nikog.
I zašto sudiš nekoga po tome za što mu treba auto?
Ovdje se sudi obicno po markama auta, nebitno kakav vlasnik bio, imas taj auto takav si. Sportski auti se ne isplate kupovati polovni jer ih je netko razvaljivao, BMW-i nisu za mlade vozace jer im sluze za pokazivanje, VW smrdi, vlasnici francuza ne znaju vozit, Alfe imaju ljubitelji mehanicara...
mladac u bemburi... sadržaj svake druge vijesti u crnoj kronici, češće i od donatora organa na dva kotača
Ovisan sam o cjepivu protiv tetanusa.
Kakvi izljevi bijesa i ljubomore na dečka koji želi 15 godina staru tricu. Ajde da je riječ o m3, to bi nekako i shvatio, ali on priča o ebenom 320.... Zar su francuske kante toliko loše da im je 15 godina star 320 sa boga pitaj koliko km nabavljen za 5-6 tisuća eura trn u oku
Može misliti tko šta hoće, ali bolje je što ranije učiti se voziti na jakom automobilu sa stražnjim pogonom, a ne da do 25. vozi gradsku kutiju od 90 konja pa se poslije nikad ne može priviknuti na jači auto. Najbolje se uči kad si mlad, nema se tu šta čekati niti mijenjati 5 auta prije nego dođeš do 250ks. Kladio bih se da su iz tog razloga 16ogodišnji finci bolji vozači od većine hrvata.
15 godina star auto je na kraju ništa drugo nego star auto. Za te pare dobije duplo mlađu Alfu 159.
koja ofucana fora.. znaš onu, tko nije slupao auto, nije ni vozio? mislim da se bar ti tu moraš složiti
95% ljudi na cesti su totalni antitalenti za osnovne mehanike vožnje, a da ne pričamo o osjećaju za grip i transfer težne.. lima ne zna ni koji auti imaju prednj/zadnji pogon, a kamoli kako se koji ponaša u zavojima..
ja sam kao iskusan vozač vozio kocku 1.6 po snijegu i izvrtio sam se ko debos, sva sreća nisam razbio auto jer je bio frendov
Ofucana fora? Onda je slučajnost što su svi vozači, svih automobilskih trka, koji išta vrijede već naveliko vozili do 16. godine?
Bilo da se radi o sviranju violine, plivanju, vožnji bicikla ili auta, dvije stvari su jasne. 1. Lakše je savladati vještinu ako kreneš odmalena. 2. Šanse za postizanje punog potencijala se smanjuju povećanjem godina starosti.
A ispred predrasuda je okretanje tudjih rijeci, neki su izvrsni u tome.
Sve je u glavu. Generalno je zadnji pogon opasniji, ali ako normalno vozi, normalno servisira i redovno promjeni gume, nebi trebalo biti problema.
Meni je samo zanimljivo kako Ameri sjednu u Mustange, Challengere 350z i slične sa 300+ ks i zadnjim pogonom nakon polaganja. Ne kažem da su to svi, ali definitvno ih ima.
A ovdje se digne bruka oko 100 i nešto ks.

Kakvi izljevi bijesa i ljubomore na dečka koji želi 15 godina staru tricu. Ajde da je riječ o m3, to bi nekako i shvatio, ali on priča o ebenom 320.... Zar su francuske kante toliko loše da im je 15 godina star 320 sa boga pitaj koliko km nabavljen za 5-6 tisuća eura trn u oku
Može misliti tko šta hoće, ali bolje je što ranije učiti se voziti na jakom automobilu sa stražnjim pogonom, a ne da do 25. vozi gradsku kutiju od 90 konja pa se poslije nikad ne može priviknuti na jači auto. Najbolje se uči kad si mlad, nema se tu šta čekati niti mijenjati 5 auta prije nego dođeš do 250ks. Kladio bih se da su iz tog razloga 16ogodišnji finci bolji vozači od većine hrvata.
Je, svi sigurno pucaju od ljubomore na stare izvozene bemveje koji vrijede duplo manje od nove Dacie.
Inace crna kronika nam je puna klinaca koji se razbijaju bas zbog takvog mentaliteta koji ti imas. Naravno da je bolje krenut na necem slabijem, naucit osnove i onda napredovat. Pogotovo kad netko nit ne zna sto je prednji, a sto zadnji pogon, sumnjam da zna puno o tehnici voznje.
Ofucana fora? Onda je slučajnost što su svi vozači, svih automobilskih trka, koji išta vrijede već naveliko vozili do 16. godine?
Bilo da se radi o sviranju violine, plivanju, vožnji bicikla ili auta, dvije stvari su jasne. 1. Lakše je savladati vještinu ako kreneš odmalena. 2. Šanse za postizanje punog potencijala se smanjuju povećanjem godina starosti.
Je, samo sto je dosta tih vozaca pocelo u kartinzima, rallyu i slicnim aktivnostima koje se ne odvijaju na javnim prometnicama.