Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.005
|
čitano: 16.480.365
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Šalje mi kolega sa faksa oglas za studentski posao:

 

hahaha lik otvori fast food, al nema dostavna vozila, dostavljalo bi se njegovom M3-com i pug-ovim minibusom

Ovo bi se samo isplatilo ako lik placa bengu vozit u toj m3-ci

16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Šalje mi kolega sa faksa oglas za studentski posao:

 

hahaha lik otvori fast food, al nema dostavna vozila, dostavljalo bi se njegovom M3-com i pug-ovim minibusom

Ovo bi se samo isplatilo ako lik placa bengu vozit u toj m3-ci

 Da mi je vidjet nekoga tko zaradi na dostavi 250 kn dnevno... Nit 100 ne zarade na baksi...  Proda taj M3 i kupi dvojke i puntice barem 10 komada svakog pa ce bit najjaci baja u gradu sa dostavom 

Don’t make a habit out of choosing what feels good over what’s actually good for you.
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

Šalje mi kolega sa faksa oglas za studentski posao:

 

hahaha lik otvori fast food, al nema dostavna vozila, dostavljalo bi se njegovom M3-com i pug-ovim minibusom

Ovo bi se samo isplatilo ako lik placa bengu vozit u toj m3-ci

Daj ako mozes saznaj u cemu je test drive, ako je u M3, onda se prijavim i nekon testa odbijam posao, alo je u pug-u onda nista 

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
RuskeGTT kaže...

iskustva sa 2.4 mjt od alfe...znam da netko je ovdje imao taj motor, ne mogu se sjetiti...detaljnije radi se o 159tki 2007g 2.4 TI sa automatikom...uletava mi

200ks ili 210ks? 200 ima problema sa diznama i s potrošnjom ulja.

PSN: RayzCRO
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema
otpornik ventilatora za hlađenje motora mi oso nekak smo ga stisnuli al ce jednog dana otic do kraja pa da mi auto ne vuzga bi se moglo znat di ga kupit i koja je cijena ? model auta je opel astra 1.4i 66kw 2003 g i molil bi stvarno pomoc trazil na netu a nigde ne pise nis. itko?
Samobor je lepa varoš
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Da mi je znati kak je on s tom brzinom mislio odvozit taj zavoj...

 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Da mi je znati kak je on s tom brzinom mislio odvozit taj zavoj...

 

 Po video snimci bi reko - da nije mislio...

Truth in engineering.
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Da mi je znati kak je on s tom brzinom mislio odvozit taj zavoj...

 

 Već je i crnjak bačen na tu temu..vjerojatno je pokušao okrenuti volan u zavoju i izletio..

In the name of tragedy...
13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

znači takav tumor na mozgu sam dobio citajuci komentare hrvatskih strucnjaka po forumima, barem je u ovom threadu ekipa normalna

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
15 godina
online
Auti - ultimativna tema

Čovjek valjda pomislio da ima auto koji će bit u stanju odradit ono što proizvođač tvrdi da može. Jbg Hammond, nije to Bugatti/Ferrari/Porsche/Lambo.

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

@ivanzu boriš sa sa vjetrenjačama jbg..., pomogao bi ti ali nemam snage

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nakon 16h smijene nemam volje za raspravljanje sa ekspertima.

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Kad ljudi sve temelje na tome da mu je stari maznuo lovu i da bi s tim i oni napravili auto.

 

Realnost je da bi svi ti keyboard warriori da je njihov stari maznuo lovu doma svirali frulicu(sto bi i ja osobno napravio)

Jos kad pribrojis komentare o tome da kako se el auto moze zapalit, sve je jasno kolko su sposobni dati kvalitetni argument za svoje tvrdnje.

 

Zato se ja drzim u zivotu toga da mi je bolje raditi sa strojevima nego s ljudima.

 

EDIT:

Za one kojima nije jasno kako je zadnji kraj proklizio sam htio napisati za weight transfer prilikom kocenja, ali sam skuzio da nema smisla jer bi me ljudi popljuvali.

Navodno da osnovni fizicki zakoni ne vrijede za Rimca jer mu je stari pokrao lovu.

Poruka je uređivana zadnji put ned 11.6.2017 0:51 (CroNk3r).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Djelomično bih se složio s tobom oko toga da većina ljudi nebih napravila auto s toliko love, ali nije ni Mate. On je bio pametniji pa je kupio tehnologiju i angažirao inženjere koji su auto djelomično razvili. Ako se bar imalo razumiješ u tehniku i automobile znao bi da se auto nemože tek tako "sklepati" već dijelove treba pomno dimenzionirati, a za to ti treba vremena i to jako puno vremena. Tako da ako imaš love možeš bez problema napraviti takav auto samo se moraš okružiti s pravim ljudima što malom Mati nije bio problem s obzirom na taticu i novce.

13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Stormy_RS kaže...

Djelomično bih se složio s tobom oko toga da većina ljudi nebih napravila auto s toliko love, ali nije ni Mate. On je bio pametniji pa je kupio tehnologiju i angažirao inženjere koji su auto djelomično razvili. Ako se bar imalo razumiješ u tehniku i automobile znao bi da se auto nemože tek tako "sklepati" već dijelove treba pomno dimenzionirati, a za to ti treba vremena i to jako puno vremena. Tako da ako imaš love možeš bez problema napraviti takav auto samo se moraš okružiti s pravim ljudima što malom Mati nije bio problem s obzirom na taticu i novce.

 I opet ponovo, mene zaboli kur*ina za politiku i birokracije vec mi dizu tlak ljudi koji cijelo vrijeme bruje kako je auto smece zbog njihovih mentaliteta i mrznje prema rimcu i njegovoj tvrtki. Kao sto rekoh boli me uho ko je kome maznuo, ali kad se netko pravi pametnjakovic i strucnjak, a misli da dvojka radi na suncokretovo ulje, e tad dobijem tumor na mozgu

CroNk3r kaže...

 

EDIT:

Za one kojima nije jasno kako je zadnji kraj proklizio sam htio napisati za weight transfer prilikom kocenja, ali sam skuzio da nema smisla jer bi me ljudi popljuvali.

Navodno da osnovni fizicki zakoni ne vrijede za Rimca jer mu je stari pokrao lovu.

 Snapoversteer, imao ga je mr2 od 100 konja, di ga neće imati nešto od 1100+Nm

 

 

EDIT: svi se sjećamo kako se Christian proslavio sa CCXom na topgearu pa mu nitko nije rekao da mu je auto smeće, iako je tada bio najopasniji osobni automobil u ljudskoj povijesti

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.6.2017 4:21 (ja111).
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

 Snapoversteer, imao ga je mr2 od 100 konja, di ga neće imati nešto od 1100+Nm

 

 

EDIT: svi se sjećamo kako se Christian proslavio sa CCXom na topgearu pa mu nitko nije rekao da mu je auto smeće, iako je tada bio najopasniji osobni automobil u ljudskoj povijesti

Meni se vise cini da je vec u sred desnog zavoja pustio gas sto je rezultiralo laganim lift off oversteerom(koji se tu osjeti puno jace od motora s unutarnjim izgaranjem zbog regenerativnog kocenja).

Tu se ver vidi da je zanji kraj poceo leprsati, a dalje onda se vidi da se abs ukljucio sto znaci da je zadnji kraj postao jos laksi nakon cega je hammond skrenuo i naravno da je zadnji kraj odletio, zato i tako dugo nema znakova guma zadnjeg dijela.

Cista fizika, isto se dogodi kad na biciklu pritisnes prednju i zadnju kocnicu, prednji kotac koci, a zadnji proklizava jer se sva masa transferirala na prednji kraj.

Na osobnom autu se to tolko ne osjeti zbog puno mekanije amortizacije.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...
Daj ako mozes saznaj u cemu je test drive, ako je u M3, onda se prijavim i nekon testa odbijam posao, alo je u pug-u onda nista 

 Hahaha a imam samo tu sliku od kolege, nisam se ni mislio prijavljivati, tako da nemam kontakt

al veliš mogao bi se iskoristit test drive, kad se već nudi

CroNk3r kaže...

Kad ljudi sve temelje na tome da mu je stari maznuo lovu i da bi s tim i oni napravili auto.

 

Realnost je da bi svi ti keyboard warriori da je njihov stari maznuo lovu doma svirali frulicu(sto bi i ja osobno napravio)

Jos kad pribrojis komentare o tome da kako se el auto moze zapalit, sve je jasno kolko su sposobni dati kvalitetni argument za svoje tvrdnje.

 

Zato se ja drzim u zivotu toga da mi je bolje raditi sa strojevima nego s ljudima.

 

EDIT:

Za one kojima nije jasno kako je zadnji kraj proklizio sam htio napisati za weight transfer prilikom kocenja, ali sam skuzio da nema smisla jer bi me ljudi popljuvali.

Navodno da osnovni fizicki zakoni ne vrijede za Rimca jer mu je stari pokrao lovu.

 Baš sam sa kolegom sa faksa nešto razgovarao u vezi Rimca, prije nego je Hammond izletio sa konceptom, ne mogu nać video na you-tubeu di Mate Rimac sa 17 godina vozi bmw serije 6 (ak ko nađe, nek linka), znači skoro sigurno bez vozačke i vozilo koje nema šanse da si priušti sa toliko godina, meni je on bio idol sa onom kockom na struju, dok nisam skužio da on ustvari ni žarulju nije zamijenio na tom autu, a kamoli radio preinaku na struju, tj on ubiti ništa u svom životu nije napravio, sve su drugi napravili za njega, a njegov tatica je to financirao i ajde nemogu reć, kolko god love imao i koliko god mi Hrvati bili ljubomorni, on je ipak otvorio tvornicu u kojoj zapošljava nekolicinu ljudi i vrednuje ih, ne maltretira kao ostali poduzetnici, pa tako ipak od njegovog uspjeha i ostali imaju koristi...

(za njega ako se ne varam radi Miro mrgud, poznati drifter iz gt-ra r34, valjda ko test driver)

 

Ja osobno nemam ništa od toga što Rimac proizvodi "super-auto", tj ograničenu seriju vozila, al mi je drago, jer se ipak nešto proizvodi i prodaje pod made in Croatia, baš sam kolegi sa faksa govorio, sve države nešto proizvode, samo mi ništa, Italija alfu/fiata/lanciu/ferrari, Slovenci renault twingo, Mađari suzuki swift, Srbi su radili jugića i sad fiat 500L i 500x, Romunji daciu...

 

Žuto

Iznenadio bi se da voziš alfu

 

Bold

Ma problem je što Hammond nije imao kamo objesiti krunicu, kako nema sredjeg ogledala, da je imal krunicu, to bi ga spasilo

Šalu na stranu, ja bi rekao da Hammond nema iskustva sa električnim vozilima di ti je većina momenta odmah na raspolaganju, malo se zaigrao sa brzinom i izletio ko ptičji izmet, pre kasno je kočio, pre kasno smotao volan, a ni sama putanja ulaska u zavoj mu nije bajna, a brzinu je već imao, velim da je vozio vozilo sa motorom na unutarnje izgaranje, vjerojatno bi drugačije speljao taj zavoj, al nema on iskustva sa el vozilima, pogotovo "sportskim"...

Nebi mu ni left foot braking pomogao ni Scandinavian flick (tj flick vjerojatno nebi mogao izvest, jer ima preveć gripa na asfaltu...)

Ali ovo je baš njegova greška...našao se jurcat sa autom koji ne poznaje, tj vozio se u njemu kolko i uspinjačom na gornjem gradu u zg-u...ne ide to tako...

Btw: to se dogodilo jučer i šebalju, prešao sa Lancera na hyundai i20 i izletio na sljemenu, kaže skliznula mu noga sa kočnice, još se privikava na drugo vozilo...

 
 

 

BTW: OT: jeste čitali komentar Rimca zašto je odbio gostovaje u emisiji sa Stankovićem, komentirao je na primjeru Akrapovića, veli da Stanković šablonski postavlja "školska" pitanja, tj pitanja se mogu postavit/vrijedit i Akrapoviću i todorićevom agrokoru, a firme nisu nimalo slične, pa pitanja ispadaju nemaštovita...

INFO

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Zadnji kraj ga je počeo zanositi čim je krenuo kočiti valjda 50m prije izlijetanja.

 

Idiotski bi bilo reći da je auto samo za utrke ubrzanja i vožnju po ravnoj pisti, ali ovaj zavoj je za nekog poput Hammonda smiješan a ni brzina mi ne izgleda kao da je sa 200+ naletio, možda griješim.

 

Fascinantnije mi je kako su baterije praktički eksplodirale i prouzročile ovakav požar na autu, ponašale su se kao bomba u ovom slučaju, to ne razumijem.

 

Ne bi li ovakvi scenariji u njihovim nekim safety-check odjelima trebali biti predviđeni i testirani, pa i pod cijenu da su kojeg ovako razbili prije prodaje i isporuke ostalih?

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.6.2017 9:22 (thedream).
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
"Mestar" .promjenio sam zato sto sam ga spojio na laptop i pisalo je greska abs senzora. On mi je bio najjeftinija opcija za zamjenit i probat. Jer sad sam u njemackoj a to sam minja u HR.
AA
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Zadnji kraj ga je počeo zanositi čim je krenuo kočiti valjda 50m prije izlijetanja.

 

Idiotski bi bilo reći da je auto samo za utrke ubrzanja i vožnju po ravnoj pisti, ali ovaj zavoj je za nekog poput Hammonda smiješan a ni brzina mi ne izgleda kao da je sa 200+ naletio, možda griješim.

 

Fascinantnije mi je kako su baterije praktički eksplodirale i prouzročile ovakav požar na autu, ponašale su se kao bomba u ovom slučaju, to ne razumijem.

 

Ne bi li ovakvi scenariji u njihovim nekim safety-check odjelima trebali biti predviđeni i testirani, pa i pod cijenu da su kojeg ovako razbili prije prodaje i isporuke ostalih?

Sad neznam kako je kod rimca, ali kod tesle su baterije u kucistu od titana jer su i oni imali slucajeva da se kod udarca zapale baterije.

Al kad uzmemo u obzir da se jedan mobitel zapali kad stoji na stolu, mene uopce ne cudi da se ovo dogodilo s tolkom kolicinom baterija.

Ili su se kratko spojile pa zapalile ili je neki komad metala probio kuciste baterije pa su ostale planule od temperature.

 

 

15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže..

  otvorio tvornicu u kojoj zapošljava nekolicinu ljudi i vrednuje ih, ne maltretira kao ostali poduzetnici, pa tako ipak od njegovog uspjeha i ostali imaju koristi...

(za njega ako se ne varam radi Miro mrgud, poznati drifter iz gt-ra r34, valjda ko test driver)

 

 

BTW: OT: jeste čitali komentar Rimca zašto je odbio gostovaje u emisiji sa Stankovićem, komentirao je na primjeru Akrapovića, veli da Stanković šablonski postavlja "školska" pitanja, tj pitanja se mogu postavit/vrijedit i Akrapoviću i todorićevom agrokoru, a firme nisu nimalo slične, pa pitanja ispadaju nemaštovita...

INFO

 Pa bolje da nije otvorio tvornicu. :*bala vas tvornica i ta firma gdje ljudi koji rade na razvoju ''superauta'' imaju prosjecnu plaću u visini rh prosjecne place. Dakle ocekujes da na razvoju takvog neceg radit ljudi koji ipak imaju neka iskustva, a onda si prosjecnu placu od 5-6k kn može nabit u dupe. To što je pokupio hrpu nekakvih studosa pa ih potplacuje i prodaje pricu da bi trebali bit sretni što rade kod njega baš i nije nesto za hvaliti.

 

Sebalj il kak se lik zove vjerojatno radi kod njega, jer se on nesto glasao oko performansi auta. Pa je frajer na pitanje koliki je lap time na Grobniku odgovorio da može bolje od 1:40. Doduše, tu se pokazalo, kao i s neodlaskom na Ring i na kraju vrhunac s ovom nesrecom zašto nikad nitko nije probao skinuti lap na stazi, bilo Grobniku o Ringu da ne pričamo. Zato jer auto ne može proc zavoj i nitko od ''profi'' vozača nije lud si to nakalemiti na glavu. 

 

Što se tiče gostovanja kod stankovića. Ček a šta bi trebao ga sad pitati? Meni je logično da jednu takvu ''razvikanu'' domacu firmu protrese pitanjima o plaći, kapitalu, prodajnim rezultatima. To su relevantna pitanja koja se tiču poslovanja i ako ti ko vlasnik/predstavnik firme imaš problem odgovorit na te stvari onda nešto nije ok. Kaj ocekuje da ce ga stankovic pitat koliko ti auto ide do 100 i bravo za to? Iako, kaj nije danas ionak gost tamo?

 

thedream kaže...

Zadnji kraj ga je počeo zanositi čim je krenuo kočiti valjda 50m prije izlijetanja.

 

Idiotski bi bilo reći da je auto samo za utrke ubrzanja i vožnju po ravnoj pisti, ali ovaj zavoj je za nekog poput Hammonda smiješan a ni brzina mi ne izgleda kao da je sa 200+ naletio, možda griješim.

 

Fascinantnije mi je kako su baterije praktički eksplodirale i prouzročile ovakav požar na autu, ponašale su se kao bomba u ovom slučaju, to ne razumijem.

 

Ne bi li ovakvi scenariji u njihovim nekim safety-check odjelima trebali biti predviđeni i testirani, pa i pod cijenu da su kojeg ovako razbili prije prodaje i isporuke ostalih?

 Svi pričaju ko da je Hammond neki klinjo od 19 godina koji je tek položio pa se skucao sad. A čovjek ima više iskustva nego cijeli ovaj forum ili neka komentarska sekcija na nekom portalu. Pogotovo sa malo bržim i skupljim autima. Uglavnom, auto nije odradio što je trebao u tom zavoju, onaj super duper torque vectoring koji toliko hvali nije odradio ništa. Jbg, jedina stvar koju taj auto može je voziti ravno.

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ovo je valjda najlošija snimka ičega ikad.

 

A kao u svakoj saobraćajci - desilo se.
Sad, jesu krive gume, kočnice, elektromotori, softver, Hammond, možemo samo nagađati.

Ono što je bitno je da je auto ostao nedeformiran i nije ubio Hammonda, je.

Jel Porsche 918 mogao riješiti zavoj tom brzinom - sigurno je daleko veća vjerojatnost nego da bi ga Rimac riješio. Jer koliko sam vidio, Rimac se vozi samo po ravnoj cesti i ima jedan video u zavojima sa Veyronom, ali ako se dobro sjećam, to je bio cruise, a ne naganjanje.

 

Nazovite me kako hoćete, ali ako Hammond nije dobio kap, ja mislim da je auto kriv. Jer kao što je rečeno, svašta je čovjek vozio, najvjerojatnije ne bi ovakvu grešku napravio. A jel auto faličan ili samo ne može za što ga se hvali, to je druga stvar...

Ne predaj se nikada osim kad moraš - Grunf
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Rayz00 kaže...
RuskeGTT kaže...

iskustva sa 2.4 mjt od alfe...znam da netko je ovdje imao taj motor, ne mogu se sjetiti...detaljnije radi se o 159tki 2007g 2.4 TI sa automatikom...uletava mi

200ks ili 210ks? 200 ima problema sa diznama i s potrošnjom ulja.

 volio bi znat, jos neznam toliko detalja, frend mi ubacio bubu u uho o toje alfi...

samo koja razlika je izmedu automatic i q-tronic? vidim na wiki pise svasta, po meni je to isti mjenjac, dok selespeed je na 2,2 jts samo...

16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Iz trenutnih informacija mozemo zakljuciti samo 2 stvari, ostalo su pretpostavke temeljene na losoj snimci:

1. da je auto strukturno cvrst

2. da treba poradit na sigurnosti po pitanju baterija

 

15 godina
online
Auti - ultimativna tema

Inače, i Marusic se oglasio, no ne sumnjam da će opet bit šta taj lik zna.

12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kao što je kolega mystik rekao oglasio se Marušić http://www.autoportal.hr/clanak/analiza_nesrece_richarda_hammonda_u_rimcevom_concept_one. Mišljenja sam da je Marušić itekako kompetentna osoba za pričati o samom "wunderkind" automobilu pošto čovjek ima doktorat i radio je na katedri za motore i vozila na Fsb-u. 

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Iz trenutnih informacija mozemo zakljuciti samo 2 stvari, ostalo su pretpostavke temeljene na losoj snimci:

1. da je auto strukturno cvrst

2. da treba poradit na sigurnosti po pitanju baterija

 

ne da mi se generalno miješati u tu diskusiju (niti braniti rimca u bilo kojem smislu), ali meni auto izgleda poprilično "intact", unatoč tome što je ovo bio popriličan crash.

a to za sigurnost baterija i je možda najveći trenutni problem električnih auta. ne možeš ti toliko osigurati baterije, koliko jaku silu možeš stvoriti pri sudaru 

tesle su i pri manjim sudarima gorile.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put ned 11.6.2017 12:43 (nine).
13 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
CroNk3r kaže...

Iz trenutnih informacija mozemo zakljuciti samo 2 stvari, ostalo su pretpostavke temeljene na losoj snimci:

1. da je auto strukturno cvrst

2. da treba poradit na sigurnosti po pitanju baterija

 

 Točno to, bitna je stavka da se auto zapalio par minuta nakon nesrece.

 

Takoder koliko tesla je izgorilo do temelja na supercharcheru, koliko samsunga je samo od sebe eksplodiralo, baterije su zajebana stvar, govorimo o ogromnim kolicinama energije pohranjenje u kemijskom obliku.

It takes only a blink of an eye for the perfect ride to become undone. // When sex was safe and motor racing dangerous. // WRC is for boys, Group B was for men.
16 godina
offline
Auti - ultimativna tema

:facepalm

 

 

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice