onboard:
Takumi vs Shingo
kakav debil, ricer. stavlja spoiler a ima prednji pogon (internet stručnjaci since late 2000s)
onboard:
Takumi vs Shingo
kakav debil, ricer. stavlja spoiler a ima prednji pogon (internet stručnjaci since late 2000s)
To bih trebalo biti u pozitivnom ili negativnom smislu? Meni se čini jeftino za ovlašteni servis.
Pa jeftino 😊.
imaš u SAD podosta NA K24 koji sa 300tinjak ks voze 10 sec 1/4 milje youtube-aj malo da ne spammam linkovima..
drito mi bude smiješno kad vidiš u europi ekipu koja isto vrijeme radi sa turbanim autima sa preko 1k ks
To je najjači NA fwd hondin motor kolko vidim, stock ni jedan nema preko 205Ks, zanimljivo da se puno vrte ti motori, s obzirom na masu, ipak je to 2.4L, al zvuk je , stavio bi ga za zvono budilice
Vidiš nisam ja to ni pretio, sad kad gledam u SAD-u te hondice posrame mustange, sad kužim one američke meme na račun honde
Al nekak mi je draže gledat pravu trku po nekoj stazi, kad skužiš da mali civic prati m3-ce ili tamo nekog porsche-a... hm, bome igračka za odresle
K24 sam po sebi nije ništa posebno,ali frenky kombinacija k24 blok i k20 glava ima potencijal izvuc 300ks...bez ikakvih puhalica...
I kod nas postoji takva kombinacija,bijeli civic vozi 10 sec isto...10 i neš,neznam točno.
raspitao sam se malo sta tamara ima u plavom civicu...1.8 170 u seriji, a koliko ima sad neznam...nitro navodno da je radio samo u 2. brzini...tako sam dobio informacije...a kila koliko ima neznam...kako god, dzabe joj kad cupra dode :P :P :P
btw. tko ce od vas na grobnik gledat/vozit? ja se spremam, cak razmisljam uzet VT pumpu i ic na stg2+, nekih 370-380ks...a slikove bi bilo dobro da :)
kako god, dzabe joj kad cupra dode :P :P :P
sram te bilo ruske, umjesto da pustiš curu da pobijedi kao pravi džentleman, ti se još i rugaš
Meni je zanimljivije 3 iste generacije Punta u jednom dvorištu, to se ne viđa svaki dan
Boma da treba biti opicen i imati tri ista auta doma, ja bi kupio drugi samo da razbijem dosadu
Meni je zanimljivije 3 iste generacije Punta u jednom dvorištu, to se ne viđa svaki dan
A starci kad su kupovali, htjeli su mali i pouzdan auto, od svih smo prvi vlasnici, 2000. je došao prvi, pa 2001 drugi (ovaj moj), pa 2002 treći, svi su 1.2 8v 60Ks, mala kompresija, mali okretaji nema šta otić, ako pukne remen, cilindri klip i ventili se nemogu sudarit, jeftino održavanje, jeftina rega, a služe vrhunski za po gradu, za na posao...
Ubiti djed je tada htio kupit kiu pride, al ga je moj otac nagovorio da kupi punta, jer je otac bio tada oduševljen kad je model bio novi i tako su se zaredali
Ovog crvenog nismo štedjeli, ko golf dvica, navozio se građevinskog materijala, namještaja, bjele tehnike..itd, on je najstariji, sad će još malo 200 000 okrenut, dva puta je zakuhao (jednom zatajio termostat, drugi put zatajio ventilator na hladnjaku), dva puta je brušena glava i pije dosta ulja na 3. cilindru, vozimo ga dok ide ide, otac ga gleda zamjenit sa toyotom auris kad odapne, mada meni bi bilo draže da još jednog swifta uzme, nebi se žalio ni na hondu civic ep3, al mi se čini da se swifta da nać u boljem stanju...
Evo jedna na okupu, nisu neke pile, al barem svatko svoga ima, što je isto rijetkost u RH...
Swift je od djeda, kupio ga je od prvog vlasnika sa 75 000Km, a 2007 godište, auto baš očuvan, a zabavaaan uff, kad ga se zavrti na 7000/7500rpm, navodno vvt ima, osjeti se, al nisam ziher dok ne dignem poklopac bregaste
Barem tako piše wiki M13A engine svi imaju vvt osim swifta za Pakistansko tržište...
ako pukne remen, cilindri se nemogu sudarit,
jeftino održavanje,
on je najstariji, sad će još malo 200 000 okrenut, dva puta je zakuhao (jednom zatajio termostat, drugi put zatajio ventilator na hladnjaku), dva puta je brušena glava i pije dosta ulja na 3. cilindru, vozimo ga dok ide ide,
mislis klip i ventili se ne mogu sudarit - non-interference engine
ne znam koliko je jeftino odrzavanje kad u 200000 bar dvaput otvaras motor, a po svemu sto kazes i treci put bi tribalo. o ostalim troskovima ne triba ni pricat - mozda mu dijelovi i jesu jeftini, ali su nekvalitetni, a ruke svaki put placas (ili minjas sam).
rodjak je kupia isto novog punta, pa je zamisa ulje i vodu na 60tkm. kaze, normalno... eto, meni nije...
Jel ima ekipe sa MK5 Jettom,Passatom B6,MK5 Golfom,moze i sesticama da mi provjeri nesto ?
ne znam koliko je jeftino odrzavanje kad u 200000 bar dvaput otvaras motor, a po svemu sto kazes i treci put bi tribalo. o ostalim troskovima ne triba ni pricat - mozda mu dijelovi i jesu jeftini, ali su nekvalitetni, a ruke svaki put placas (ili minjas sam).
rodjak je kupia isto novog punta, pa je zamisa ulje i vodu na 60tkm. kaze, normalno... eto, meni nije...
Sad tek vidim kaj sam napisao
Da klip i ventil se nemogu sudarit na 8v motoru...
Pa velim da taj nije mažen i pažen, vukao je sve i svašta, bio radna mazga, inaće sva tri su jednako održavana, taj je blizu 200 000, moj ima 135 000, a treći je oko 150 000 (ne znam točno napamet) samo ovaj šta je blizu 200 000 je bio dva puta otvaran (brušena glava) i to jer je zakazao termostat jednom, drugi puta se ventilator na hladnjaku nije upalio, baš u sred ljeta... nije to ništa veliko, samo se glava od ventila brusila i zamijenjene su brtve glave i brtva poklopca ventila, ostatak motora se nije dirao, zato sad troši ulje na jednom cilindru, pušta ili na karikama ili brtvi ventila(koja nije mijenjana), al budimo realni taj punto je odslužio svoje i ne isplati se daljnje ulaganje u njega... nevezano za kilometražu, on je odradio puno više radnih sati, jer je 90% vožen u Zg-u u centru, tako da ima radnih sati ko neki sa 300 000Km, ako ne i više... 200 000 gradske vožnje nije malo, pogotovo u Zg-u di više vremena provedeš čekajući na semaforu nego vozeći se...
Ovaj moj sa 135 000 i drugi punto sa 150 000 nisu ni jednom otvarani, samo redovni servisi rađeni i idu bez problema
EDIT: izgleda da moj otac isto nije imao sreće, jer kako kažem redovno su se održavali auti, a zakazao je termostat i zakuhao motor, reći sad da ne valja motor i da je to normalno je malo bedasto, jer velim na druga dva punta sa identičnim motorima se to nije dogodilo...
puntaći od grandea na dalje nisu neko veselje, bolji su mk1i mk2, mada motori bi im trebali biti isti, samo druga euro norma sa više pi**arija za smanjenje štetih emisija... a sve ovisi kako ga održavaš, koliko često i sa kojom kvalitetom dijelova, kao i svaki drugi auto...
moguće da ti rodjak baš nije imao sreće, pa mu pukla brtva glave, a moguće da je zeznuo nešto meho u servisu, nepravilno stegnuo šrafe, pa opet pukla brtva i mješa vodu i ulje...
BTW: vjerojatno je radio redovne servise, nije niti nemoguće da su mu uvalili i staru brtvu u servisu a da ni ne zna... mom ocu su baš na tom puntu sa 200 000 kad je bio novi na prvom redovnom servisu u ovlaštenom zamijenili akumulator nekim starim, a identičnim, tako da se nije primjetilo dok nije krepao, koja je šansa da na novom autu iz salona krepa akumulator za godinu dana i sad niti možeš dokazat, niti se možeš žalit...
Što se tiće servisa, većinu smo sami mijenjali, tako da nema troška "ruke" u servisu,- prednost malih motora koje skoro da i sam možeš servisirati
A barem znaš da nisi prevaren i da su dijelovi koje si kupio stvarno na autu, tu su još i gušti, nema ništa draže nego kad slažeš nešto na svome motoru
Dugo ne pisah, previše posla i ne stižem niš. Al napokon se ulovio svog auta, napravio par sitnica i složio da izgleda OEM
Kako se ono kaže, vw je ko lego kockica, sve paše
BTW: šta dobiš injektorima od audia s3 na polu gti?
ak je veći protok, nebi li onda i jača pumpa goriva trebala biti?
Jel se bar stigneš izguštat u autu, ak ne hebo takav posao onda
Dugo ne pisah, previše posla i ne stižem niš. Al napokon se ulovio svog auta, napravio par sitnica i složio da izgleda OEM
Kako se ono kaže, vw je ko lego kockica, sve paše
BTW: šta dobiš injektorima od audia s3 na polu gti?
ak je veći protok, nebi li onda i jača pumpa goriva trebala biti?
Jel se bar stigneš izguštat u autu, ak ne hebo takav posao onda
High flow pumpa je odavno stavljena iako nije uvjet jer seriska trpi jako puno. Sada injektori 386cc, 4bara FPR i 70mm ID maf. Đaba ti sve ako ne kalibriraš u mapi. Auto se vozi svaki dan 24/7 365 dana. Mjesečno 1500 km cca. Guštam max
ako pukne remen, cilindri se nemogu sudarit,
jeftino održavanje,
on je najstariji, sad će još malo 200 000 okrenut, dva puta je zakuhao (jednom zatajio termostat, drugi put zatajio ventilator na hladnjaku), dva puta je brušena glava i pije dosta ulja na 3. cilindru, vozimo ga dok ide ide,
rodjak je kupia isto novog punta, pa je zamisa ulje i vodu na 60tkm. kaze, normalno... eto, meni nije...
Kak nije normalno, pa to je ista familija ko i alfa
otpornik ventilatora za hlađenje motora mi oso nekak smo ga stisnuli al ce jednog dana otic do kraja pa da mi auto ne vuzga bi se moglo znat di ga kupit i koja je cijena ? model auta je opel astra 1.4i 66kw 2003 g i molil bi stvarno pomoc trazil na netu a nigde ne pise nis
rodjak je kupia isto novog punta, pa je zamisa ulje i vodu na 60tkm. kaze, normalno... eto, meni nije...
1.3mjet? na firminom doblu probila brtva glave, isto bilo ulja u vodi i obrnuto nije imao ni 100k, ali nije ni čudo kad je ekipa sa njime na autoputu gas do poda putovala
Napokon nađem Focusa koji mi se sviđa, lik spustio cijenu, trebao ići pogledati auto, ali mi vrag nije dao mira, pošto lik uvozi aute i preprodaje, upišem broj šasije na autoDNA, izbaci mi da je auto u drugom mjesecu na brojčaniku imao 190.000 km, a lik ga sad prodaje sa 145.000.
U izvještaju sam dobio i slike auta di se točno vidi da se radi o tom autu jer imaju identično oštećenje (manje) na istom mjestu. Javim to sve liku, on kaže da je to nemoguće, da je uzeo auto iz Fordove auto kuće, ja mu pošaljem slike i stanje kilometara sa izvješća, onda je počeo pričati da će ih tužiti...
Nisam htio vjerovati u sve one priče o skidanju kilometara kod uvoznih auta, ali eto, sad opet tražiti auto od prvog vlasnika iz HR
rodjak je kupia isto novog punta, pa je zamisa ulje i vodu na 60tkm. kaze, normalno... eto, meni nije...
1.3mjet? na firminom doblu probila brtva glave, isto bilo ulja u vodi i obrnuto nije imao ni 100k, ali nije ni čudo kad je ekipa sa njime na autoputu gas do poda putovala
ne... osnovni 1.2 benzinac
Poz kupujem amortizere za svoju krmaču i dvoumim se između kyb excel g i bilstein b4. može neka preporuka?
6 | Bilstein b4 |
---|---|
3 | KYB excel g |
Pozdrav
Imali tko iskustva sa zamjenom abs prstena na ford focusu 1.6 2004god, prednja desna strana.
Znali tko kako se to radi? (p.s abs senzor sam zamjenio pa moram jos i prsten.)
jel ti prsten puknut? ako nije zasto ga minjat?
iskustva sa 2.4 mjt od alfe...znam da netko je ovdje imao taj motor, ne mogu se sjetiti...detaljnije radi se o 159tki 2007g 2.4 TI sa automatikom...uletava mi
jesi TI minja lezaj ili neki mestar? jer ako je mestar, onda se nebitno opterecujes, a taj mestar ti je puka prsten ili montira lezaj bez prstena. u svakom slucaju, mestar od k...ca. idi u njega i nek sredi kako zna. samo mi nije jasno zasto si minja senzor ako nisi siguran da je do njega.