Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.012
|
čitano: 16.492.991
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ilija2010lukic kaže...

Sorry dečki ja sam nešto zabrijao, valjda mi je potajni san honda s vtec motorom {#}

Naravno da moraju obje istovremeno raditi, sad tek vidim kakvu sam glupost izjavio {#}

Al da nakon 3k počne vuci ko blesav, to i dalje stoji :)

 

 

Ak ima 2 bregate i nema neki VVT sistem onda da, losije bu isao u nekom rasponu okretaja.

 

Ne da bu iso ne znam kak lose nego naprosto, ako je veci rev range, tesko je to pokrit jednim profilom bregastih.

 

VTEC se pali na 5600 na mom, pa tak i na vecini, agresivniji profil bregastih gdje duze i vise otvara usisne i ispusne ventile. Popraceno ugodnim zvukom :D.

Poruka je uređivana zadnji put pon 5.5.2014 8:31 (BMK).
14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Samo da odgovorim na onaj jedan post..

 

Turbina se ne pali/gasi,nego samo pocne punit na 2.5-3k okretaja,ovisno koja je. 

 

Turbina radi od kad se auto upali. 

 

{#}

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ilija2010lukic kaže...

...

 

vežem puno dobrih uspomena uz swifta.. lepi autek {#}

inače poznat po tome što radi žabice po cesti dok ubrzava, visoki okretaji, kvalitetan motor, ali i za one koji imaju muda ga terati kroz zavoje također odlično leži zbog dobrog serijskog ovjesa i niske težine.

onda još ona serijska profilirana sjedala itd itd.. odličan autek je to bio svojedobno {#} puno sportskog stila i pedigrea za niske pare.

BTW ako znaš za ruskeovog GTT-a onda stvarno dugo pratiš temu {#}

 

evo jedna moja svježa slikica.. ludača i ludić 1.6vti od kolege sa posla, slučajno se našli na parkingu jedan pokraj drugoga.

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
Poruka je uređivana zadnji put pon 5.5.2014 12:31 (nine).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Di su one felge koje su se čak i meni dopale? {#} Ne ozb, di su?

In the name of tragedy...
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

sada su na autu {#} tada ih još nisam bio montirao {#} još nisam doduše kapice za te felge dovršio, one kaj sam još prošlo ljeto započeo {#} moram 2 brida dati potokariti za 0.5mm da bi pasale.

ovaj tj. sam na godišnjem pa ću lakirati čeljusti i još malo urediti stvari oko kotača pa stavim slike {#}

the problem with my brain is the left side has nothing right in it, and the right side has nothing left in it.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
drahic kaže...

Samo da odgovorim na onaj jedan post..

 

Turbina se ne pali/gasi,nego samo pocne punit na 2.5-3k okretaja,ovisno koja je. 

 

Turbina radi od kad se auto upali. 

 

{#}

onda je moja u stand by-u do 2k {#}

 

došlo poštom danas. jos samo da skopcam kak rastavit kljuc {#}

Ride or die, remember?
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Zato se moja ne odmori {#} Od 2100-7000 {#}

17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ARazer kaže...

Zato se moja ne odmori {#} Od 2100-7000 {#}

Jel tebi direktna veza sa usisnog dijela na wastegate ili priko ventila (n75?)? Ili je čak elektromotorić, al sumnjam..? Jesi gledao možda, na koliko ti ga otprilike otvara? 

Poruka je uređivana zadnji put pon 5.5.2014 19:11 (Penryn).
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

hebo mi pas mater ak cu ja ikad ici raskapat hebeni kljuc.

znaci rastavim orginalni, stavim plocicu i bateriju u novog. daljinsko radi. izbijem štift na kakavcu da skinem kljuc, te stavljam u novi. sve paše. otvara se i zatvara. daljinski radi. ali auto ne pali!!! {#}

gledam koji je k. vidim svjetli imobilizator. stavljam sve u starog. auto upali. stavim sve u novog auto ne pali. a u mp3. gledam malo po netu. vidim ford ima chip za imobilizator pokraj gumba za skakavac. sve ljepo i dobro ali je on zalijan u hebenu plastiku.

ajde marko skalper u ruke i reži plastiku. eto hebem kljuc od kad sam stavil slike pa do sad. Sad sve štima i radi kak spada. 

Ride or die, remember?
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

RIP vw golf gti, navodno vozaču i suvozaču nije ništa, ali golf je za bacit...{#}

14 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...
ARazer kaže...

Zato se moja ne odmori {#} Od 2100-7000 {#}

Jel tebi direktna veza sa usisnog dijela na wastegate ili priko ventila (n75?)? Ili je čak elektromotorić, al sumnjam..? Jesi gledao možda, na koliko ti ga otprilike otvara? 

Preko n75 ventila, Westgate je podešen u preload tako da duže drži. Turbina počne filat na 2200-2300 i drži do 6500, s tim da počne filat na 1.8 bara i onda ga spusti na 1.2 i na 6500o/min je na 0.9 bara. Za veći tlak mi treba ili k04 ili hibrid neki koji mi uopće nije potreban jer sam i tako na lokalnim cestama brži od 90% auti koji se voze na našim cestama, a auto je vozljiv jako i s ugašenim Esp-om. Auto nije slagan za race niti mi je to cilj 

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
1BIT kaže...

RIP vw golf gti, navodno vozaču i suvozaču nije ništa, ali golf je za bacit...{#}

istu stvar sam vidio na grobniku 2007. na honda track day-u.. lik je sa accord typeS, par dana starom, napravio sličnu stvar.. auto -> rezalište

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Poruka je uređivana zadnji put pon 5.5.2014 23:05 (nixass).
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ARazer kaže...

Preko n75 ventila, Westgate je podešen u preload tako da duže drži. Turbina počne filat na 2200-2300 i drži do 6500, s tim da počne filat na 1.8 bara i onda ga spusti na 1.2 i na 6500o/min je na 0.9 bara. Za veći tlak mi treba ili k04 ili hibrid neki koji mi uopće nije potreban jer sam i tako na lokalnim cestama brži od 90% auti koji se voze na našim cestama, a auto je vozljiv jako i s ugašenim Esp-om. Auto nije slagan za race niti mi je to cilj 

Bi li imao lufta s injektorima kad bi stavljao nešto veću turbinu, do koliko ti sad idu u duty cycle? Rekao si da ti je malo "jači" regulator u railu pa zato pitam.  

Inače slažem se sa svim, ovako imaš extra pouzdan auto koji može potegnut kad zatreba, sve preko toga bi bilo 'kruha svrh pogače', kako bi Marušić rekao. {#}

Dobro možda samo da je još kakav Torsen ili Quaife diff. {#} (9n3 GTI ga nije imao ako se ne varam?) 

Poruka je uređivana zadnji put pon 5.5.2014 23:47 (Penryn).
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

S injektorima imam lufta koliko oćeš pošto su od S3 {#} FPR je 4bara.  Špera bi bila zanimljiva da{#}

12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Unisti auto {#}

 

 

15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ovo je nešto najgore što sam u životu vidio. A vidio sam.

 

EDIT: Što je to u originalu, stari MR2?

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.5.2014 10:30 (thedream).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...

Ovo je nešto najgore što sam u životu vidio. A vidio sam.

 

EDIT: Što je to u originalu, stari MR2?

Toyota MR2

13 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Tip zbjegavao macku i napravio sudar.30000€ stete.

 

Poanta price:Bolje pregaziti macku nego napraviti toliko stete, a mozda i ozlijediti covjeka jer macke ionako imaju 9 zivota {#}

 

 

 

14 godina
offline
Auti - ultimativna tema

I ja sam baš jučer lupio mačku kad sam se vračao iz zg-a, jedna uspjela pobjeć, a drugu nisam uspio izbjeć. Koliko je lupilo mislio sam da je pukao branik ili nešto, al na svu sreču sve je cijelo ostalo, jer bi to bio onda već treći branik u pola godine {#}

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Nedavno sam silom prilika mijenjao set lamele na 147-ici, iako auto ima samo 65 000 km. 

Razlog mijenjanja je bila užasno tvrda papuča kvačila, a uzrok tome je bila žena koja je prije mene vozila auto i koja je ubila košaru do te mjere da je skoro pa neupotrbljiva bila. Noga na kvačilu je napravila svoje. Lamela je u odličnom stanju, nova je debela 8 mm, ova moja je bila na malo preko 6...

Kad sam već išao to mijenjat, pošto je auto remapiran, nisam stavio serijsko kvačilo nego pojačano. 

Naručio sam STAGE 2 set iz engleske, cijena je skoro ista kao i serijsko kvačilo kod nas, tak da se nisam previše dvoumio oko toga. Prema specifikacijama proizvođača, kvačilo bi trebalo držati do cca 200 konja, s tima da kolegi na 156-ici drži 240 konja i preko 400 Nm.

Nedavno sam to smontirao, razlika u tvrdoći kvačila je nebo i zemlja, ovo sad je toliko mekano da je to nevjerojatno. Nakon razrade kvačila od cca 1000 km, danas sam otišao do lika koji mi je prvi put radio remap da još malo dignemo snagu i moment, tako da sam sad na cca 170 konja i 340-350 Nm. U skorije vrijeme planiram otići na valjke da točno vidim na čemu sam. E da, prije koji tjedan je susjed kupio isti auto ko i ja, crnu 147-icu, i imao je iste felge ko i ja, tako da sam ja svoje morao prodati i nabaviti druge :)

Uletjele su mi orginalne Alfine TI felge, tako da nisam previše razmišljao i uzeo sam ih.

 

Pod kraj mjeseca (kad sjedne plača :D) idem do Lastovčića da složimo downpipe da još malo olakšam turbini, i onda je to to, ne diram više ništa...

Evo i jedne slike na novim felgama.

 

 

PC RULES!!!
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.5.2014 13:37 (mika2210).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Nisam znao da redizajn imaš, odlično izgleda. {#} A i motor bi morao negdje vući kao lud sa remapom na 170.

In the name of tragedy...
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Kolega zagorec, svaka TI cast!!! auto je stvarno tip top! {#}

Ride or die, remember?
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Rredizajn je, 2007 godina, prva rega 2009 (auto je stajao u salonu skoro dvije godine)

Ide sad stvarno odlično, kod šaltanja iz prve u drugu vrti 215/45/17 (GY Eagle F1 Asymetric 2) ko od šale. Treću u četvrtu puni ko luda... Budem probao snimit neki filmić pa stavit {#}

 

@ Lord_Marko - fala {#}

 

PC RULES!!!
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.5.2014 14:01 (mika2210).
12 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Wow, super izgleda {#}

Ako sam ti pomogao stisni HVALA ! LP! :)
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mika2210 kaže...

Rredizajn je, 2007 godina, prva rega 2009 (auto je stajao u salonu skoro dvije godine)

Ide sad stvarno odlično, kod šaltanja iz prve u drugu vrti 215/45/17 (GY Eagle F1 Asymetric 2) ko od šale. Treću u četvrtu puni ko luda... Budem probao snimit neki filmić pa stavit {#}

 

@ Lord_Marko - fala {#}

 

Kad se sjetim svojih 195ks... {#}

 

Znam o kojem osjecaju pricas.. Ja sam znao klizat cijelu drugu (225/40/18).. Trecu isto puni sotonski,a cetvrta mi je bila najjaca.

14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Ma auto je krampus, nema ni šiber {#}

Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
mika2210 kaže...

Rredizajn je, 2007 godina, prva rega 2009 (auto je stajao u salonu skoro dvije godine)

Ide sad stvarno odlično, kod šaltanja iz prve u drugu vrti 215/45/17 (GY Eagle F1 Asymetric 2) ko od šale. Treću u četvrtu puni ko luda... Budem probao snimit neki filmić pa stavit {#}

 

@ Lord_Marko - fala {#}

 

Fino je to sad već, 7s do stotke sigurno, ako ne i manje..{#} ali osjećaj u vožnji je kudikamo snažniji, na tragu ljepljenja za sic famoznog..

 

EDIT: Ispod 8 ajde, nećemo pretjerivati. DRahiceva Astra bi tu imala nešto za reći sa 195ks. Baš me zanimaju oba vremena..

In the name of tragedy...
Poruka je uređivana zadnji put uto 6.5.2014 14:19 (thedream).
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

mislim da je kolegi nine-u doslo vrijeme da swapa taj h22 ili kaj vec. ili da ugradi neku mini turbinicu {#}

trebali se bi nekad nac negdje da se ekipa upozna {#}

Ride or die, remember?
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ne patim ja na vremena i to... Kak veliš, bitan je osječaj u vožnji, a ovo sad je stvarno odlično, u svakoj brzini ima dovoljno snage, pretjecanja od 80 km/h pa nadalje mogu radit u petoj bez problema... 

Što se upoznavanja tiće, ja sam uvijek za {#}

PC RULES!!!
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
thedream kaže...
mika2210 kaže...

Rredizajn je, 2007 godina, prva rega 2009 (auto je stajao u salonu skoro dvije godine)

Ide sad stvarno odlično, kod šaltanja iz prve u drugu vrti 215/45/17 (GY Eagle F1 Asymetric 2) ko od šale. Treću u četvrtu puni ko luda... Budem probao snimit neki filmić pa stavit {#}

 

@ Lord_Marko - fala {#}

 

Fino je to sad već, 7s do stotke sigurno, ako ne i manje..{#} ali osjećaj u vožnji je kudikamo snažniji, na tragu ljepljenja za sic famoznog..

 

EDIT: Ispod 8 ajde, nećemo pretjerivati. DRahiceva Astra bi tu imala nešto za reći sa 195ks. Baš me zanimaju oba vremena..

Stock je 8.9sec do 100.

http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=2382

 

A racunaj da malo slabije ide od Astre T888 koja ide od 0-100 za 6.8sec. Ako se dobro sjecam oko 7.2-7.4 sam isao.

 

http://www.autocar.co.uk/car-review/vauxhall/astra/first-drives/vauxhall-astra-19-cdti-888

Poruka je uređivana zadnji put uto 6.5.2014 14:53 (drahic).
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice