Auti - ultimativna tema izdvojena tema

poruka: 79.001
|
čitano: 16.475.254
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
ciko kaže...

Imam i ja 206-icu ali 1.4 benzinca (2001.god) nešto više od godine dana i ovo sa magljenjem ni meni nije jasno, stakla se magle puno više nego kod ostalih auta i dosta teže se odmagljuju. I hod mjenjača je stvarno malo dug i kod hladnog vremena dok je motor hladan teško ide iz 1. u 2. i u rikverc a u 1.je ponekad skoro nemoguće ubaciti ako se potpuno ne zaustaviš. Ponekad zna malo i plastika u unutrašnjosti zaškripit ali za sada ništa strašno. Jedini problem koji sam za sada imao je tAo da se pokvario motorić koji pokreće kazaljku pokazivača brzine i kad sam vadio instrument tablu mi je pregorilo pola lampica u njoj...{#}

A nevjerujem da se puno vise magle, mozda jednostavno nemas iste navike "grijanja" auto. Svaka se stakla odmah magle kad je hladno, a unutra se ljudovi raspusu. Staklo ko staklo, nema tu neke fizike.

Pa zar se u rikverc uopce moze kod bilo kojeg auta ubacit dok se nije u potpunosti zaustavilo?

15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
passat kaže...

A nevjerujem da se puno vise magle, mozda jednostavno nemas iste navike "grijanja" auto. Svaka se stakla odmah magle kad je hladno, a unutra se ljudovi raspusu. Staklo ko staklo, nema tu neke fizike.

Pa zar se u rikverc uopce moze kod bilo kojeg auta ubacit dok se nije u potpunosti zaustavilo?

Ovisi o getribi, kod mene na Audiju možeš pokušati ali zvuk koji će uslijediti će te automatski, ako imaš imalo mozga i suosjećanja za svoj auto, prisiliti da stisneš kvačilo i ubaciš u ispravnu brzinu, prikočiš do kraja, ler, pa onda rikverc.

 

Jednom sam to napravio i nikad više, auto je klizio u leru i ubacio sam u rikverc, počeo otpuštati kvačilo, horor-zvuk i brzo natrag. Rekao bih - ako hoćeš s*ebati getribu nabrzaka, way to go..

In the name of tragedy..
15 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
jopis kaže...

Pežoljubci, ugasit recirkulaciju zraka u kabini pa vam se neće maglit nikad ;)

Ugašena mi je...

passat kaže...
ciko kaže...

Imam i ja 206-icu ali 1.4 benzinca (2001.god) nešto više od godine dana i ovo sa magljenjem ni meni nije jasno, stakla se magle puno više nego kod ostalih auta i dosta teže se odmagljuju. I hod mjenjača je stvarno malo dug i kod hladnog vremena dok je motor hladan teško ide iz 1. u 2. i u rikverc a u 1.je ponekad skoro nemoguće ubaciti ako se potpuno ne zaustaviš. Ponekad zna malo i plastika u unutrašnjosti zaškripit ali za sada ništa strašno. Jedini problem koji sam za sada imao je tAo da se pokvario motorić koji pokreće kazaljku pokazivača brzine i kad sam vadio instrument tablu mi je pregorilo pola lampica u njoj...{#}

A nevjerujem da se puno vise magle, mozda jednostavno nemas iste navike "grijanja" auto. Svaka se stakla odmah magle kad je hladno, a unutra se ljudovi raspusu. Staklo ko staklo, nema tu neke fizike.

Pa zar se u rikverc uopce moze kod bilo kojeg auta ubacit dok se nije u potpunosti zaustavilo?

Ne znam, na primjer više puta sam primjetio kad nakon posla idem u auto samo moje je zamagljeno a ostala auta nisu (svi dođemo u isto vrijeme, auta su parkirana jedan do drugog i u istim uvjetima).
Mislio sam samo kad hoću promijenit iz 2. u 1. da se moram nekad potpuno zaustaviti da mi uđe u prvu, ovo za rikverc je nevezano uz to, znači dok je auto na mjestu puno puta teško ulazi u rikverc.

16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Ugašeno, normalno da je ugašeno... Kao što rekoh, nije problem u odmagljivanju jer se moj odmagli u roku keks, čak i na slabijoj jačini puhanja. Ali magli se iznutra previše po ovakvom vremenu.

 

I to sa mjenjačem sam isto zaboravio... Ako usporim radi nečega i presporo je da krenem iz druge dalje, žao mi ga stavit u prvu bez zaustavljanja jer se baš osjeti jeftini zvuk grebanja tako da ili stanem ili (češće) ubacim u drugu i lagano ga vratim na normalne okretaje. Što se tiče rikverca, ista stvar. Iskreno ne znam kako je kod drugih auta, možda meljem gluposti za rikverc, ali ulaz u dvorište mi je nizbrdica tako da sam u rikvercu samo dok se ne pokrenem i onda izbacim iz brzine pa se samo kotrljam. A ako slučajno radi nečeg usporim pa sa minimalnim kretanjem želim vratit u rikverc, opet taj odvratni zvuk. Mjenjač je odvratan i to je to jednostavno.

 

A rikverc iz lera isto nekad zna štekat, ali to je općenito Peugeotov problem. Kod gašenja ga stavljam u rikverc obično, ajmo reć u 40% slučajeva da ne ide iz prve. Staviš u treću pa u rikverc i onda ide ok. Ko će ga znat...

 

EDIT: evo nisam čitao, znači za rikverc kod laganog kretanja vrijedi i za ostale aute, onda ok. To opraštam... Ovo za prvu stoji i dalje, kod drugih nije tako. U 406 mjenjač je priča za sebe...

The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all.
Poruka je uređivana zadnji put ned 2.2.2014 20:19 (TIR669).
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

u vecini auta kad nisam mogo ubacit u brzinu isprve, pomoglo je pustit kuplung pa ga opet stisnut, onda ude odmah...

 

a za bolje odmagljivanje bitno je da su stakla cista i da nisu masna...po ovom slinavom vremeno trebalo bi ih cesce cistiti....ja koristim sredstvo kojim se peru prozori i papirnate rucnike...a ni prekontrolirati filter kabine nije na odmet...

16 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Filter zraka je novi, nema dugo da sam ga mijenjao...

 

Stakla iznutra mogu bit malo masna, ali ništa posebno to nije, a ovo sam primjetio da se događa prečesto kod kiše i vlage. Jedino moguće da je do filtera, to je stari uzeo iz čista mira, a moguće da je neka jeftinjava bila.

The guy who wants too much risks losing absolutely everything. Of course, the guy who wants too little from life might not get anything at all.
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Može biti da ti je filter kabine vlažan tj. da ulazi voda negdje ili kapa po njemu. Stakla iznutra čistiti bar 1-2x mjesečno pošteno i moralo bi biti ok. Ugasiti kao što je sugerirano cirkulaciju zraka.

In the name of tragedy..
15 godina
odjavljen
offline
Auti - ultimativna tema

Stakla iznutra ne bi trebalo ni taknut otkad auto postoji.

 

I da, peugeot nema baš neke mjenjače...

Svi smo mi Mentalist.
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

moguce da vam je to do šajbe. jer ja imam drugu šajbu napre. original fordovu ali primjecujem da se brze zamagli. 

Ride or die, remember?
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Ako nemozete iz 2. u 1. u voznji, probajte sa medugasom, tak budete vjerovatno uspjeli prebaciti.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
TIR669 kaže...

Peugeot 206 iz 2004, 2.0HDi sa 130tkm:

 

- lupkanje iz one police u bunkeru, to nije kod svih pugova nego kod mog, nikako da malo pogledam što je

- često se zamagli iznutra pogotovo po ovom šugavom vremenu, kad je mrak staklo je iznutra dosta zamagljeno, više nego na ostalim autima, a nema ništa mokrog unutra

- svako toliko javlja vodu u filteru goriva, i to isto nije samo kod mene, treba ga promijenit iako ne škodi ničemu

 

Lupka li i kad makneš policu iz bunkera? Ako da može biti da lupka mehanizam brave zadnjih vratiju. Ako nije do toga, provjeri jel ti je dobro učvršćen rezervni kotač u bunkeru?

Ako nije ni to a i dalje lupka provjeriti automobil odozada, da nema koji kotač lufta. Boljka 206 modela je zadnji most.

 

Što se tiče magljenja, preporučam ti da staviš filter klime na aktivni ugljen. Ugljen odlično skuplja vlagu. Ne koristiti nikakva sredstva protiv magljenja stakala jer će onda biti još gore.

Jednostavno stakla iznutra oprati alkoholom (ako su masna) i jednostavnim detergentom ...ili Sonax za čiščenje stakala.

Magljenje se javlja ako je prevelika temperatura puhanja unutra, treba onda smanjiti temperaturu grijanja.

 

Ako javlja vodu u filteru goriva treba provjeriti senzor, ako ima problema s njime vjerojatno to prijavljuje zbog vlage u zraku

17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
BORG kaže...

Ako nemozete iz 2. u 1. u voznji, probajte sa medugasom, tak budete vjerovatno uspjeli prebaciti.

Pls opiši mi taj međugas..

15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

idemo dalje :)

17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

kad šaltaš u nižu onda napraviš rev match. ili ti ga među gas. znaci kad prebacivas iz 2 u 1 onda kad si u leru stisnes gas da ti se okretaji dignu i da ti brzina taman "sjedne"

stavi na 4.58

 

@ruske di si ti jos do mene {#}

Ride or die, remember?
Poruka je uređivana zadnji put pon 3.2.2014 0:24 (Lord_Marko).
15 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

Stare šoferčine to zovu "lažni" međugas.

Pravo šaltanje s međugasom ide sa duplim kuplungom, al tak rijetko ko šalta danas (većina ljudi ni nezna kaj je to). Osim vozača starih kamiona, tipa FAP kljunaš, al ni njih skoro pa nema{#}


Jel šalta ko sa međugasom od vas koji znate? Ja recimo često šaltam tak jer mi auto ne trzne ni malo i lakše klizne u brzinu.

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 3.2.2014 0:42 (veki22).
15 godina
offline
Auti - ultimativna tema

koji put saltam na visu, ali na nizu skoro uvijek sa medugasom, iako jos nisam uspio dobro skuziti onako petom kad sutnes gas...tako da ja prije kocenja kad presaltam u nizu piknem gas i odmah na kocnicu...malo me strah isprobavati pravilno s medugasom po nasim cestama a i po ovakvoj kisi koja je 300 dana na god u ri xD

 

17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ja sam probal malo po prakingu se spraksirati ali nekak imam lag na gas. neznam jet to do turbo motora ili cega. tak da to rjetko koristim. tj skoro pa nikad.

Ride or die, remember?
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Penryn kaže...

Pls opiši mi taj međugas..

Evo opisali su dečki u međuvremenu, najjednostavnije rečeno izjednačiš okretaje tako da je prijelaz iz više u nižu brzinu bude blag ili neprimjetan.

Ovako ja šaltam u nižu brzinu: http://www.petabrzina.com/uskladivanje-broja-okretaja

 

 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
14 godina
protjeran
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Sve to se može napraviti samo s kuplungom i sluhom.

Treba samo skužiti auto i onda šaltaš kak hoćeš, a te fore s međugasom, eto, prvi put čujem.

Crkva je zlo 21. stoljeća
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

ma svaki vozi kak mu je volja. za normalnu voznju to netreba raditi. ko vozi "sportski" vjerojatno se je dosad vec i spraksiral {#}

Ride or die, remember?
14 godina
protjeran
offline
Auti - ultimativna tema

Ko vozi sportski završi u grabi, hehe.

Crkva je zlo 21. stoljeća
17 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Gas, niža, plot, hiža!! :D
Ride or die, remember?
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Htio sam sugerirati medugas samo kod tog prebacivanja u prvu bez da se stane.

Inace nema potrebe za medugasom za normalne RL uvjete.

Jedino eto, ako tko zeli nauciti jace kociti motorom bez da ne razjebe cijelu getribu ili ako vam kocnice otkazu, ovo bi bilo korisno.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
13 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Jeste pogledali top gear s21e1? Ja sad tek vidio da ima za skinut epizoda(taman kad idem na posao), jučer kao bilo otvorenje nove sezone. {#}

Like most others, I was a seeker, a mover, a malcontent, and at times a stupid hell-raiser
15 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema

Gledao sinoć stream. Testirali 3 polovna "hečbeka" iz 80.-ih, dosta zajebancije. Gost nemam pojma ko je bio.

HTC 8X :)
17 godina
neaktivan
offline
Re: Auti - ultimativna tema
veki22 kaže...

Stare šoferčine to zovu "lažni" međugas.

Pravo šaltanje s međugasom ide sa duplim kuplungom, al tak rijetko ko šalta danas (većina ljudi ni nezna kaj je to). Osim vozača starih kamiona, tipa FAP kljunaš, al ni njih skoro pa nema{#}


Jel šalta ko sa međugasom od vas koji znate? Ja recimo često šaltam tak jer mi auto ne trzne ni malo i lakše klizne u brzinu.

Ja osobno u nižu sa međugasom uvijek, postao sam ovisan o njemu. {#}

A sa duplim kvačilom samo kad vozim VW T4 kojem je otišao sinkron druge brzine, pa kad je hladno jednostavno se ne može iz 3. u 2. bez "pravog" međugasa. Kod ostalih auta rijetko kad koristim, eventualno tu i tamo kad idem dvije brzine dolje, iz 5. u 3. ; 6. u 4., ili kad moram u 1. brzinu a dosta se brzo krećem, pa da olakšam posao sinkronu prve i da duže traje. 

Žao mi je još što su mi pedale na svim autima bezveze postavljene pa je heel n toe nemoguće izvest, a baš bi želio i to ispraksirat.

BORG kaže...

Evo opisali su dečki u međuvremenu, najjednostavnije rečeno izjednačiš okretaje tako da je prijelaz iz više u nižu brzinu bude blag ili neprimjetan.

Ovako ja šaltam u nižu brzinu: http://www.petabrzina.com/uskladivanje-broja-okretaja

Evo zbog ovog sam te pitao. S tim načinom jednostavno nećeš olakšat prijelaz iz 2. u 1. Ako zapinje u 1. dok se malo brže kotrljate jedini način je izbacit iz brzine, pustit kvačilo, malo dignit okretaje, pustit gas i onda normalno ubacit u 1. Znači međugas sa duplim kvačilom. Ali sve to mora bit u max 1-2 sec, jer ako okretaji padnu a niste ubacili u brzinu opet ste na istom. Ako to radite po prvi put sigurno ćete se spetljat i instant reakcija će bit lijeva na kvačilo a desna na kočnicu, tako da treba pripazit na to.

 

Poruka je uređivana zadnji put pon 3.2.2014 11:24 (Penryn).
14 godina
offline
Re: Auti - ultimativna tema
Mirno more nikad nije stvorilo dobrog mornara
14 godina
neaktivan
offline
Auti - ultimativna tema

eh sto ovdje necu procitat. saltate sa medjugasom? {#}

xfact
17 godina
offline
Auti - ultimativna tema

Dragi kolege forumaši i vozači...

 

Jeste li ikad probali zakočiti pomoću lijeve noge na papučicu kočnice? :)

 

Probajte..ali nemojte da je itko iza/ispred vas {#}

15 godina
online
Re: Auti - ultimativna tema
Lord_Marko kaže...
Gas, niža, plot, hiža!! :D

Samo mi onaj spominjati plot, cak ni hizu. Nek si tak salta pred svojim plotom, ne mojim.

E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice