Samsung Galaxy Note20

poruka: 13
|
čitano: 1.822
|
moderatori: XXX-Man, vincimus, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
9 godina
Samsung Galaxy Note20

Najavljeno predstavljanje 05.08. 

Kakva su vaša očekivanja? Planira li tko kupiti? 

0 0 hvala 0
8 godina
Samsung Galaxy Note20

Suluda cijena...  Eto...  Sto to taj note nudi da nemože neki mobitel od 2000kn.... Ali ja sam laik.... 

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
Re: Samsung Galaxy Note20
Horatio_Hornblower kaže...

Suluda cijena...  Eto...  Sto to taj note nudi da nemože neki mobitel od 2000kn.... Ali ja sam laik.... 

ovakva usporedba ti je ista kao i da kažeš ,čemu bently košta 100k kada za 5000kn možeš kupit opel korsu  i sjest u nju i dovesti se od točke A do točke B . 

Bolje dvaput tri odjednom nego ni jednom jednu dvaput
9 godina
Samsung Galaxy Note20

0 0 hvala 0
8 godina
Samsung Galaxy Note20

Samo kazem da su mobiteli na vrhuncu trenutne tehnologije... 

Ekran je vrh vec zadnjih par godina i low end mobiteli imaju odlicne zaslone. 

Procesor ram kapacitet i vrsta memorije isto zadnjih par godina vrh

Optimiziranost isto izvrsna...

Beterija ovisi o modelu a u pravilu skupi modeli imaju losu bateriju

Kamera jedino gdje se vidi neka razlika ali dali je to vrijedno 1000eura e to odlucuje tržište...

Inace s serija se prodaje nikad losije zasto je to tako treba pitat kineze.... 

Moj PC  
0 0 hvala 0
17 mjeseci
sseennoonn kaže...
Horatio_Hornblower kaže...

ovakva usporedba ti je ista kao i da kažeš ,čemu bently košta 100k kada za 5000kn možeš kupit opel korsu  i sjest u nju i dovesti se od točke A do točke B . 

Poredjenje ti je glupo na vise nivoa...

Kod auta fizicki primijetis dimenzije udobnost brzinu i sl 

Kod mobitela to fizicki jako tesko primijetis osim na benchmarcima tj kad trazis to....