Joomla Instalacija i Rad u joomli Pomoć

poruka: 8
|
čitano: 6.243
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan

zainteresiran sam štose tiče razvoja web stranica ali svi mi preporučuju Joomlu umjesto front page ili navodnoga extra Dreamweawera cs4 ili cs5..Pa sada me zanima kako i šta je potrebno da bih napravio svoju stranicu u joomli.Hvala svima na pomoći...Molim malo konkretnije da mi se objasni jer sam ipak početnik

Moj PC  
0 1 hvala 0
15 godina
odjavljen
Re: Joomla Instalacija i Rad u joomli Pomoć

Prvo dobrodošao na forum{#}.

Prvo nauči razliku između CMS-a, dinamičkih i statičnih web stranica i alata za razvoj istih.Joomla! ilitiga Mambo(ako se ne varam) je open source CMS, što znači za krajnjeg korisnika da može u jako kratko roku dići punokrvan web portal ili stranicu.Podržava template ili korištenje predložaka i veliko broj dodataka (extesions) različite namjene.Želiš li raditi vlastiti template, pripremi se na glavobolju.Ehm sad Frontpage ili Dreamweaver su WYSIWYG ili point'n'click/drag'n'drop, kako ti draže generatori koda.Znači ti dodaješ elemente, i mijenjaš propertise samo klikom miša.Uglavnom najgori način za početnika.Sad, svaki web site , iole kompleksniji ti se sastoji od prezentacijskod dijela ( layera, pisanog u markup, HTML jeziku s dodacima CSS, JS, Ajaxa ili čak Flasha(fuj to) i logičkog dijela koji nastupa kod "kompleksnijih" webova, obično se koristi neki serverski skriptni jezik (PHP ili ASP.NET) ili neke derivacije tipa Ruby...etc...etc...Nek te ovo "skirptni" ne zavara, radi se o jako moćnim tehologijama i jezicima.Znači imap frontend, onaj dio koji korisnik vidi i backend, onaj dio koji korisnik ne vidi recimo, bazu i logiku, tj. aplikaciju.

Možda bi bilo najbolje da se upoznaš s temeljnim pojmovima web-a, recimo ovdje, na webu krovne web organizacije. Za ostalo možeš pitati Google ili ovdje.Samo polako i sretno u  daljnjem radu.

14 godina
neaktivan