Koristim maxADSL flat paket,i konstantno mi se ištekava s interneta!? Nekužim zašto! Zato mislim pošto imam nezaštićenu mrežu da je u tome stvar,pa kako da zaštitim od upada i neželjenih "gostiju" svoju mrežu!?
Zaštita!?
- poruka: 11
- |
- čitano: 2.362
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Vjerojatno ti je uključen WLAN. U manualu tvog rutera pronađi način kako ga ugasiti (možeš i preki interneta)
Hmm,sad da je to naći :-)
Lijepo svog providera pitaj kakva ti je konfiguracija mreže i zaštita i da li oni imaju pojma zašto ti puca mreža.Nakon što se i meni
dešavalo takvo "pucanje" a sve postavke su u redu ,nekada nema niti veze sa zaštitom i gore navedenim problemima od kolega,nego jednostavno
oni koji su odgovorni za tvoju vezu moraju i znati što je s njom ,da li je u pitanju tvoj komp ili router ,ili je do njih...prvo njih nazovi pa vidi.
Postoji nekoliko mogućih uzroka pucanju veze, ali najvjerojatniji je od njih problem sa ruterom.
Koji ruter imaš kad smo već kod toga?
Što se pak zaštite tiče, ne vjerujem da veza puca zbog toga, ali definitivno postavi nekakvu zaštitu ili ako ne koristiš bežično spajanje potpuno isključi WLAN.
U svakom slučaju, najviše će ti pomoći provider, nazovi helpdesk pa nek te oni provedu kroz postupak stavljanja zaštite odnosno isključivanja WLAN-a.
To se događa već mjesec dana po cijeloj Hrvatskoj ,bez pravila ,bez obzira koji je router! Greška je kod njih ,samo kaj ni "stručnjaci" u helpdesku ne znaju zbog čega! Jednostavno kad se to dogodi otiđi u router (192.168.1.1) i ponovno se spojit. Mene su par puta vozali da resetiram router ,da stavljam fiksne IP adrese ,a ništa nije pomagalo osim toga.
U svakom slučaju ,ako ne koristiš wlan isključi ga. Ako da ,postavi ne WEP nego WPA i to najjači i da ,pomoglo bi kad bi navel koji je router.
To se događa već mjesec dana po cijeloj Hrvatskoj ,bez pravila ,bez obzira koji je router! Greška je kod njih ,samo kaj ni "stručnjaci" u helpdesku ne znaju zbog čega! Jednostavno kad se to dogodi otiđi u router (192.168.1.1) i ponovno se spojit. Mene su par puta vozali da resetiram router ,da stavljam fiksne IP adrese ,a ništa nije pomagalo osim toga.
U svakom slučaju ,ako ne koristiš wlan isključi ga. Ako da ,postavi ne WEP nego WPA i to najjači i da ,pomoglo bi kad bi navel koji je router.
Idi pod stranicu 192.168.1.1 kada zatraši lozinku ukucaj četiri puta nulu - 0000,idi pod "Go to Advanced setup" sada idi pod "Network" pa pod "Wireless LAN" pod security odaberi security mode (wpa,wpa2,wpa2-psk...) ukucaj šifru i idi pod apply , to bi bilo to.....
To se događa već mjesec dana po cijeloj Hrvatskoj ,bez pravila ,bez obzira koji je router! Greška je kod njih ,samo kaj ni "stručnjaci" u helpdesku ne znaju zbog čega! Jednostavno kad se to dogodi otiđi u router (192.168.1.1) i ponovno se spojit. Mene su par puta vozali da resetiram router ,da stavljam fiksne IP adrese ,a ništa nije pomagalo osim toga.
U svakom slučaju ,ako ne koristiš wlan isključi ga. Ako da ,postavi ne WEP nego WPA i to najjači i da ,pomoglo bi kad bi navel koji je router.