Pozdrav, evo poceo bi sa nekim manjim 2D engineom u C++ (openGL ili SDL) (za probu naravno jer nemam previse znanja o tome, cilj mi je nauciti nesto vise) pa me zanima kako da pocnem, gledao sam po netu ali nigdje nemogu naci nikakav tutorial, svugdje je to objasnjeno vise za naprednije programere, pa me zanima dali ima netko tko bi mi mogao objasniti princip rada 2D enginea i dati nekakve smjernice za početak (ili kakav dobar tutorial) ako nije problem. Zahvaljujem.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
http://scientificninja.com/blog/write-games-not-engines
Procitaj i shvatit ces zasto, ako ne shvatis procitaj jos jednom.
Postavi si pitanje zelim li ja imati engine ili igru? Ako napises igru imat ces i engine, ako napises engine neces nuzno imati i igru. Nadalje, pod pojmom "engine" se uglavnom podrazumjeva robusna baza kôda koja se moze vise puta iskoristiti za razlicite igre. Treba li tebi takvo nesto, te imas li dovoljno iskustva da bi bez ijedne igre iza sebe stvorio takvu bazu s kojom bi onda mogao raditi igre? Kako mozes znati sto ti sve u engineu treba za igru, ako igru nikada nisi napravio?
Ako ne znas niti zmiju napisati, onda nemas sto traziti u pisanju enginea. Evo ti nesto za pocetak, napisi pomocu SDL biblioteke programcic koji na pritisak strijelica na tipkovnici pomice sprite (sliku) po ekranu, te za sobom ne ostavlja trag i ne moze izaci iz rubova ekrana (jednostavna provjera okvira).
http://lazyfoo.net/SDL_tutorials/index.php
EDIT: ako te jos uvijek nisam uvjerio, obavezno procitaj i ovo da bi shvatio o cemu ti tocno ovdje pricas (ironicno na toj temi se linka isti link koji sam ti ja ovdje stavio).