Fliper na temu Dubrovnika

poruka: 41
|
čitano: 11.336
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Poštovani članovi evo obajljujem prve slike naše nove igre : naime riječ je o igri fliper sa temom grada Dubrovnika. U samoj igri nem baš mnogo priće, jednostvano ispalite i pucate lopticu. Igra je čisto 5 minutna zabava da tijekom posla isl razbistrite um i malo odigrate simulaciju dobrih starih flipera :)

Igru ćemo obajviti do kraja tjedna i moći čete ju igrati na http://woodgamesfx.com :  , a sada stavljam prve slike iz iste :

 

Više slika možete pogledati i na : http://woodgamesfx.com/?p=300

 

 

http://www.woodgamesfx.com
 
14 0 hvala 4
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika

hm ... granatiranje Dubrovnika ? Nevinašce Osmijeh

:-)
14 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Super izgleda !!! Samo naprijed pa da poigramo...i da li ce biti u nekom .exe file za download ? Smijeh

Nemam potpis osim na licnoj
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
Bit će web player , a razmišljam i da stavimo Windows i Mac verziju za offline play.
Pozdrav
http://www.woodgamesfx.com
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
woodgamesfx kaže...
Bit će web player , a razmišljam i da stavimo Windows i Mac verziju za offline play.
Pozdrav

To te pitam jer pretezno sam za offline igre

Nemam potpis osim na licnoj
15 godina
offline
Fliper na temu Dubrovnika

U čemu je pravljena?

Flash?

Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika

Ne mada smo razmišljali da neke jednostvanije igre radimo u Flashu ali smo od tog koncepta brzo odustali zbog više razloga. Tada smo se posvetili potpunosti 3D-u. te smo testirarali različite render engine , SDK-e i game engine. I nakon šest mjeseci intenzivnog testiranja odlučili smo se da a) naprtavimo vlastiti engine b) koristimo neki postojeći . Sa fazom a smo napravili jako dobar prototip game engine-a sa scena i unit editirom. Sam engine imao je u pozadini TV3D SDK kao render i integrirani Newton Game Dynamics za fiziku. Kompletni source kod našeg proijekta možete skinuti sa naše stranice http://woodgamesfx.com . U smislu faze b odlučili smo se da sljedeće naslove radimo pod dva kvalitetom renomirana game enginea na tržištu. Tako smo odabrali da sve buduće igre radimo pod Unity game engine-om i Unreal 3 game engine-om. Planirali smo da fliper bude izrađen pod Unreal 3 engineom ali smo od toga odustali zbog licencnih prava, tako da smo isti izradili pod Unity-em. Postoji potencionalni interes da neki developer timovi iz našeg predloška naprave video tutoriale za izradu flipera pod Unity game engine-om o tome smo još u pregovoru jer ja osobno smatram da cijeli souce kod podjelimo sa ostalim kolegama developerima.

Trenutno radimo na modeliranju , teksturiranju i animiranju ( za sada imamo 11 gotovih likova, preko 20 scena objekata i dva test levela ( terena ) ) za naš novi naslov, koji će bit 3D arkada-avanura, game play stil TPS. Mada se borbe neće odvijati na daljinu nego u koncepciji fizičkog kontakta. Sve više o tome ćemo sve zainteresirane obaviještavati putem naše stranice, te par foruma.

 

 

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Eto stavili smo online verziju flipera :http://woodgamesfx.com/?page_id=313  ili na http://woodgamesfx.com - stranica PINBALL.

Pozdrav Osmijeh

http://www.woodgamesfx.com
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
woodgamesfx kaže...

Eto stavili smo online verziju flipera :http://woodgamesfx.com/?page_id=313  ili na http://woodgamesfx.com - stranica PINBALL.

Pozdrav Osmijeh

A sta je ovaj unity web player ? Smijeh

Nemam potpis osim na licnoj
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika

To ti je player koji omogućava izvršavanje programa ( istko kao za Flash aplikacije treba flash player isl... ) .

Vidjet ču ako stigne sutra ču staviti i EXE verziju ako ne onda idući tjedan.

 

http://www.woodgamesfx.com
15 godina
offline
Fliper na temu Dubrovnika

mala primjedba - imaš malo nekih bugova.

Dogodilo mi se da je loptica ispala izvan flipera, neće ni gore ni dole, nemogu ispalit novu i kad ga potresem neće se ni mrdnit.

Nisam nažalost uzeo screenshot, al eto da vam prijavim bug.

BTW. S kojim programskim jezicima se radi u unityu?

Poruka je uređivana zadnji put čet 28.1.2010 14:57 (xxxxx).
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika

Hvala Vam na obavijesti o Bugovima u igri. Potrudit ču se iste ispraviti što prije tako da vjerujem da će u ponedjeljak bit verzija sa ispravljenim bugovima.

 

 

Što se tiće Unity-a :

 

Ovako unity podržava JavaScript i C# kao skriptne jezike. S time da ako kupiš Pro verziju tada možeš koristiti aktivni debug ( znaći pozicionirat se u određenoj liniji koda i pratit što se do tada dešava u programu ). Ako koristiš Visual Studio tada možeš povezati projekte. Ma da ja koristim JavaScript , meni osobno je puno elegantniji za rad u Unity-u od C#-a , te imaš izvrstan besplatan editor koda za JavaScript u Unity-u.

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Evo stavio sam i verziju za offline play za Mac i Windows. Uveo sam i neka poboljšanja Smijeh

 

http://woodgamesfx.com/?p=320

 

Pozdrav

http://www.woodgamesfx.com
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
woodgamesfx kaže...

Evo stavio sam i verziju za offline play za Mac i Windows. Uveo sam i neka poboljšanja Smijeh

 

http://woodgamesfx.com/?p=320

 

Pozdrav

Islo je na download...hvala

 

I evo edit :

 

Ima par bugova : Lopta mi ispala sa stola i nije se visa ni vratila i morao sam out-game..kad sam je ispucao samo je ravno kroz grad prosla i nije se vratila

 

2.zna se desit da proleti kroz palicu tj. ono sto udaram lopticu dole na dnu..jednostavno se odbije od zidine i proleti kao da nema palice...za sad toliko..

Nemam potpis osim na licnoj
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.2.2010 19:19 (RimSo).
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika

Prije svega zahvaljujem se na recenziji.

Daj molim te ako ti loptica negdje "zašteka" upotrijebiti tipku A, naime ista "protrese stol" pa postoji mogućnost da odblokira lopticu. U svakom slučaju probat ču poboljšati igru. Jer ima dosta stvari za poboljšanje koje sam vidio naknadno.

Sve u svem do kraja tjedna publishirat ču cijeli source kod flipera, pa ako čete htjet moči ćete isti preuzeti i koristiti za vlastitie projekte Smijeh

Pozdrav

 

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
woodgamesfx kaže...

Prije svega zahvaljujem se na recenziji.

Daj molim te ako ti loptica negdje "zašteka" upotrijebiti tipku A, naime ista "protrese stol" pa postoji mogućnost da odblokira lopticu. U svakom slučaju probat ču poboljšati igru. Jer ima dosta stvari za poboljšanje koje sam vidio naknadno.

Sve u svem do kraja tjedna publishirat ču cijeli source kod flipera, pa ako čete htjet moči ćete isti preuzeti i koristiti za vlastitie projekte Smijeh

Pozdrav

 

Naravno da sam probao sa A al jednostavno loptice nema..i to mi se desilo 2x na time kad sam imao jos 3 lopte za igru...

Nemam potpis osim na licnoj
15 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Super je igra! Podržavam te potpuno!

Prodajem: Matičnu ploču Matsonic + Intel Pentium IV 1.7 Ghz, Floppy Disk Drive + odgovarajući kabel, Modeme (PCI), AsRock MBO + Athlon XP 2600+, ATI Radeon 9200 SE
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika

Hvala na komplimentima , nadam se da će Vam se sviđati i sljedeći naši naslovi, naravno sasvim drugačije tematike ( uglavnom arkadni stil ) Smijeh

Pozdrav

http://www.woodgamesfx.com
16 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Ovo je jako lijepo!! I lijepa web stranica!

 

Jel se ovim bavite samo za zabavu ili planirate uci i u profesionalne vode?

http://izrada-igara.bloger.hr/ -> Blog o izradi igara :)
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Plan je ući u profesionalne vode, fliper i asteroidi su bili čisto projekti iz zabave ( naravno sa još dosta bugova u istima Šutim  ) da se malo uhodamo kao tim ( trenutno nas je četiri od ćega ja i jedan kolega radimo na modeliranju, programiranju, animiranju itd... ( tehničke stvari ) druga dva su više moralna potpora, story writeri , tj gurui ( duhovne stvari ) , ali jednako vrijedni članovi  ).

Trenutno radimo na izraditi 3D arkade, trenutno za istu modeliramo likove, scena objekte itd ( negdje očekivani prvi demo bio bi krajem proljeća i početkom ljeta ove godine, a screenshotove ćemo objavljivati i ranije i prvu službenu najavu ) ... i usput usavršavamo svoje znanje u Blenderu ima tu još hrpa stvari za naućiti, ali uhodavamo se u tome.

Drugo planiramo izdavanje par "mini igri" usput dok radimo na glavnom projektu te iste objavljivati kao free. 

Sve u svem treba puno raditi i raditi i raditi i imati čelićnu volju. Smijeh

 

http://www.woodgamesfx.com
 
1 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
woodgamesfx kaže...

Plan je ući u profesionalne vode, fliper i asteroidi su bili čisto projekti iz zabave ( naravno sa još dosta bugova u istima Šutim  ) da se malo uhodamo kao tim ( trenutno nas je četiri od ćega ja i jedan kolega radimo na modeliranju, programiranju, animiranju itd... ( tehničke stvari ) druga dva su više moralna potpora, story writeri , tj gurui ( duhovne stvari ) , ali jednako vrijedni članovi  ).

Trenutno radimo na izraditi 3D arkade, trenutno za istu modeliramo likove, scena objekte itd ( negdje očekivani prvi demo bio bi krajem proljeća i početkom ljeta ove godine, a screenshotove ćemo objavljivati i ranije i prvu službenu najavu ) ... i usput usavršavamo svoje znanje u Blenderu ima tu još hrpa stvari za naućiti, ali uhodavamo se u tome.

Drugo planiramo izdavanje par "mini igri" usput dok radimo na glavnom projektu te iste objavljivati kao free. 

Sve u svem treba puno raditi i raditi i raditi i imati čelićnu volju. Smijeh

 

Mene interesuje ak nije tajna a moze i odgovor i na pp koje sve programe koristite za to..volio bi probat da nes napravim nis opasno jer se ne bavim tim..ak moze po redu popis...

Nemam potpis osim na licnoj
14 godina
protjeran
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
zoran123456 kaže...

hm ... granatiranje Dubrovnika ? Nevinašce Osmijeh

 

Samo za IP-ove iz Srbije.

a.k.a dr. House, ali to je ime bilo zauzeto....
14 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Igra izgleda predobro, ja i jos nas cetvoro smo poceli raditi igru u Unity-u i idemo polahko ka cilju. Nasa igra ce biti nesto kao Wipeout HD, ne otako graficki ali ce biti sa njegovom fizikom i kretnjom letjelica. Zelim vam mnogo srece u radu i mnogo zabavnih igara za poigrati, nadam se da ce vam se cilj ostvariti.

"Programski jezici kao što su C++ i Java dizajnirani su za profesionalni razvoj sa velikim timovima iskusnih programera koji se brinu za efikasnost izvršavanja svog koda."
Moj PC  
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika

Hvala Vam na željama.

Ovako što se tiće posljednjeg posta mogu ( Game_Fan ) ti reć da sam odlučio izbaciti cijeli Unity projekt flipera besplatno, i to sam i učinio tako da sa stranice : http://woodgamesfx.com možete skinuti cijeli Unity projekt sa skriptama, modelom stola , teksturama, zvukovima itd...Eto želim Vam puno sreće i uspjeha u vezi korištenja Unity-a

 

Drugo što se tiće kolege koji je gore zamolio da mu kažem u ćem smo radili , naravno da ću ti reć : znaći game engine ti je Unity , alat za izradu modela Blender, alat za obradu zvuka je Audicity , za teksture Paint.Net i GIMP.Izvor za teksture i zvukove možeš naći u našj listi reference ili credits.

 

 

 

 

 

 

http://www.woodgamesfx.com
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
woodgamesfx kaže...

Hvala Vam na željama.

Ovako što se tiće posljednjeg posta mogu ( Game_Fan ) ti reć da sam odlučio izbaciti cijeli Unity projekt flipera besplatno, i to sam i učinio tako da sa stranice : http://woodgamesfx.com možete skinuti cijeli Unity projekt sa skriptama, modelom stola , teksturama, zvukovima itd...Eto želim Vam puno sreće i uspjeha u vezi korištenja Unity-a

 

Drugo što se tiće kolege koji je gore zamolio da mu kažem u ćem smo radili , naravno da ću ti reć : znaći game engine ti je Unity , alat za izradu modela Blender, alat za obradu zvuka je Audicity , za teksture Paint.Net i GIMP.Izvor za teksture i zvukove možeš naći u našj listi reference ili credits.

 

 

 

 

 

 

Hvala kolega..

Nemam potpis osim na licnoj
14 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
woodgamesfx kaže...

Hvala Vam na željama.

Ovako što se tiće posljednjeg posta mogu ( Game_Fan ) ti reć da sam odlučio izbaciti cijeli Unity projekt flipera besplatno, i to sam i učinio tako da sa stranice : http://woodgamesfx.com možete skinuti cijeli Unity projekt sa skriptama, modelom stola , teksturama, zvukovima itd...Eto želim Vam puno sreće i uspjeha u vezi korištenja Unity-a

 

Drugo što se tiće kolege koji je gore zamolio da mu kažem u ćem smo radili , naravno da ću ti reć : znaći game engine ti je Unity , alat za izradu modela Blender, alat za obradu zvuka je Audicity , za teksture Paint.Net i GIMP.Izvor za teksture i zvukove možeš naći u našj listi reference ili credits.

 

 

 

 

 

 

Hvala na fajlu kada se skine budem pregledao, nego de ti meni nesto reci. Koju je najlakse skriptu u unity-u raditi JavaScript ili C# Script, zelio bih nauciti jedno od ovih skripti. Gledao sam par videa od javascript i izgleda mi mnogo jednostavno dok je c# script mlo zamrseno, ali ja sam nasao i skriptu iz Shiva engine-a.

 

Ovako ona izgleda:

 

--------------------------------------------------------------------------------
--  Function......... : createHUD
--  Author........... :
--  Description...... :
--------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------
function FPSCamera.createHUD ( )
--------------------------------------------------------------------------------
   
   local hCenterMouseAction = hud.newAction ( application.getCurrentUser ( ), "HUDCenterMouse" )
   
    if ( hCenterMouseAction ~= nil )
    then
        hud.beginActionCommand          ( hCenterMouseAction, hud.kCommandTypeSetCursorPosition )
        hud.pushActionCommandArgument   ( hCenterMouseAction, 0 )
        hud.pushActionCommandArgument   ( hCenterMouseAction, 0 )
        hud.endActionCommand            ( hCenterMouseAction )
    end

   local hShowMouseAction = hud.newAction ( application.getCurrentUser ( ), "HUDShowMouse" )
   
    if ( hShowMouseAction ~= nil )
    then
        hud.beginActionCommand          ( hShowMouseAction, hud.kCommandTypeSetCursorVisible )
        hud.pushActionCommandArgument   ( hShowMouseAction, true )
        hud.endActionCommand            ( hShowMouseAction )
    end

   local hHideMouseAction = hud.newAction ( application.getCurrentUser ( ), "HUDHideMouse" )
   
    if ( hHideMouseAction ~= nil )
    then
        hud.beginActionCommand          ( hHideMouseAction, hud.kCommandTypeSetCursorVisible )
        hud.pushActionCommandArgument   ( hHideMouseAction, false )
        hud.endActionCommand            ( hHideMouseAction )
    end

    local hTarget = hud.newComponent ( application.getCurrentUser ( ), hud.kComponentTypeLabel )
   
    if ( hTarget ~= nil )
    then
        hud.setComponentPosition            ( hTarget, 50, 50 )
        hud.setComponentSize                ( hTarget,  6,  8 )
        hud.setComponentBorderColor         ( hTarget, 127, 127, 127, 0 )
        hud.setComponentBackgroundColor     ( hTarget, 127, 127, 127, 96 )
        hud.setComponentBackgroundImage     ( hTarget, "HUDTarget" )

        local hShowTargetAction = hud.newAction ( application.getCurrentUser ( ), "HUDShowTarget" )
       
        if ( hShowTargetAction ~= nil )
        then
            hud.beginActionCommand          ( hShowTargetAction, hud.kCommandTypeSetVisible )
            hud.pushActionCommandArgument   ( hShowTargetAction, hTarget )
            hud.pushActionCommandArgument   ( hShowTargetAction, true )
            hud.endActionCommand            ( hShowTargetAction )
        end
   
        local hHideTargetAction = hud.newAction ( application.getCurrentUser ( ), "HUDHideTarget" )
       
        if ( hHideTargetAction ~= nil )
        then
            hud.beginActionCommand          ( hHideTargetAction, hud.kCommandTypeSetVisible )
            hud.pushActionCommandArgument   ( hHideTargetAction, hTarget )
            hud.pushActionCommandArgument   ( hHideTargetAction, false )
            hud.endActionCommand            ( hHideTargetAction )
        end
    end
   
--------------------------------------------------------------------------------
end
--------------------------------------------------------------------------------

 

Ajde sada mi reci koje je lakse nauciti JavaScript, C#Script or LUA Script (Shiva podrazva LUA skriptu).

"Programski jezici kao što su C++ i Java dizajnirani su za profesionalni razvoj sa velikim timovima iskusnih programera koji se brinu za efikasnost izvršavanja svog koda."
14 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Meni osobno u Unity-u je JavaScript jazik za skriptiranje bolji. Neke stvari je jednostvanije riješiti sa JavaScriptom nego C#-om. Naime imao sam nekih problema u samom početku učenja Unity-a i vidio sam da je sa JavaScriptom neke stvari jednostvanije riješiti. Mada super stvar je što možeš kombinirati i C# i JavaScript, imaš na Unity forumu temu Scripting koliko vidim u velikoj većini slučajeva ljudi postaju JS skripte.Gle napominjem nisam Unity profesionalac i ja isto učim stvari u njem i otkrivam itd... moj savijet ti je da ćeš najbolje naučiti ako konkretno počneš raditi, a to ti iz osobnog iskustva mogu reć , a to se ne odnosi samo na Unity nego na programiranje opčenito.

Što se tiće LUA jezika vjerujem da ima ljudi na ovom forumu koji se bolje razumiju u LUA jezik tako da probaj to pitanje postaviti njima.

 

http://www.woodgamesfx.com
Poruka je uređivana zadnji put pet 5.2.2010 12:50 (woodgamesfx).
 
0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
offline
Fliper na temu Dubrovnika

Mescini da ce i ovaj projekat propasti, svi kao zauzeti, svi zaborave nesto. JBG

 

Zato je njbolje sve sma raditi, nauciti progamirati, fotosop, max i udri, onda imas sve u rukama.

"Programski jezici kao što su C++ i Java dizajnirani su za profesionalni razvoj sa velikim timovima iskusnih programera koji se brinu za efikasnost izvršavanja svog koda."
Moj PC  
0 0 hvala 0
15 godina
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
Game_Fan kaže...

Mescini da ce i ovaj projekat propasti, svi kao zauzeti, svi zaborave nesto. JBG

 

Zato je njbolje sve sma raditi, nauciti progamirati, fotosop, max i udri, onda imas sve u rukama.

Šta će propasti?

16 godina
neaktivan
offline
RE: Fliper na temu Dubrovnika
xxxxx kaže...

Šta će propasti?

 

Mislim da je promasio na topic.. valjda misli na svoj tim...

http://izrada-igara.bloger.hr/ -> Blog o izradi igara :)
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice