C# pocetnik

poruka: 5
|
čitano: 1.905
|
moderatori: Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
7 godina
neaktivan
offline
C# pocetnik

Kao sto naslov kaze,ja sam pocetnik u C#.Znam da napravim neku manju konzola aplikaciju.Ali treba da uradim program za evidenciju,bazu podataka,podaci su u Microsoft Access formatu.Naravno to ce biti Windows Form aplikacija.Kako bih mogao steci znanje za nekoliko mjeseci,od cega da pocnem i sta da koristim,da napredujem korak po korak?

 
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan
offline
C# pocetnik

Lijep pozdrav, da bi vam se moglo pomoći morate otkriti malo više detalja o vama i toj vašoj aplikaciji.

Na primjer poznajete li Relacione baze podataka i SQL, znate li kako funkcionišu baze podataka, koliko podataka će imati vaša aplikacija (koliko tabela, sa koliko redova otprilike), da li su vam performase jako bitne, radite li aplikaciju radi učenja ili radite aplikaciju koja će na tržište...?

 
0 0 hvala 0
7 godina
neaktivan
offline
Re: C# pocetnik
Boky Milanovic kaže...

Lijep pozdrav, da bi vam se moglo pomoći morate otkriti malo više detalja o vama i toj vašoj aplikaciji.

Na primjer poznajete li Relacione baze podataka i SQL, znate li kako funkcionišu baze podataka, koliko podataka će imati vaša aplikacija (koliko tabela, sa koliko redova otprilike), da li su vam performase jako bitne, radite li aplikaciju radi učenja ili radite aplikaciju koja će na tržište...?