C++ kriptografski zadatak

poruka: 26
|
čitano: 5.970
|
moderatori: XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
13 godina
neaktivan

Ja sam početnik u C++, došao sam do ideje da napravim sledeće:

Program koji će npr. Tražiti da se unesu neki brojevi i slova: A5CSD 

Potrebno je da taj program unesena slova i brojeve poreda na sve moguće načine:

NPR. ADSC5, 5ACSD i td... I po mogućnosti da je moguće u program unijeti što više znakova slova i brojeva tj. da nema ograničenja.

Pošto meni neide C++ baš od ruke sigurno ovdje ima dobrih programera koji bi napisali kod.

0 0 hvala 0
15 godina
neaktivan

Nije to baš kriptografija :)

Evo link http://www.dreamincode.net/code/snippet2232.htm

Avira+CIS
Poruka je uređivana zadnji put sri 4.4.2012 20:05 (njonji).
Moj PC  
1 0 hvala 1
13 godina
neaktivan
Re: C++ kriptografski zadatak

Guglo sam ali nisam našao nikakav primjer, znali netko imali kakav program u koji se može ubacit textualni dokument i onda taj program izbaci sve moguće kombinacije u tom textualnom dokumentu?

Znam da nije kriptografija ali neznam kako to drugačije da nazovem. I da znali netko možel se šta od datog iskombinovat u BACKTRACK-u,

znam da on služi za testiranje mreža ali zanima me dali ga je moguće koristit i u ovakve svrhe? 

15 godina
neaktivan

Gore imaš link za kombinirati sve znakove, a evo još par za pozvati neku .txt datoteku i čitati znakove iz njih (ali mora u njemu biti definirano ime datoteke ja mislim)

http://www.cplusplus.com/doc/tutorial/files/

http://www.cplusplus.com/forum/beginner/49776/

evo ovdje nemoraš definirati, možeš drag'n'drop

http://www.cplusplus.com/forum/beginner/59783/

Ako to nije dovoljno pretraži dreamincode.net i cplusplus.com  ;)

Avira+CIS
Poruka je uređivana zadnji put sri 4.4.2012 21:30 (njonji).
Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
neaktivan

HVALA puno njonji, sve što mi treba sam pronašao, još jednom veliko HVALA!

15 godina
neaktivan

np :)

Avira+CIS
Moj PC  
0 0 hvala 0
17 godina