Dakle, imam toshibu satellite L150,staru godinu i po dana,no razbio mi se monitor(1/6 ekrana je bijela).Buduci da sam studentica potrebno mi je prijenosno racunalo,a nemam previse para.Cijena mog laptopa kad sam ju kupovala je bila 6 i nesto tisuca kn.Sad ako mi mozete dati savjet sta da radim jer roditelje ne zelim traziti ponovno 1000 e iako mi netreba laptop neki posebni.Sta bi mi bilo najpovoljnije da sad napravim? Da ga prodam cijelog ili u dijelove jer sve osim monitora super radi ili mi ga se ipak isplati popravljat,ako se moze uopce? Garancija mi nevrijedi jer su mi moji izgubili rn.
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
I da imaš račun, mislim da ti nebi priznali garanciju. Fizička oštećenja nisu uključena u garanciju.
Što se tiče popravka, možeš pogledat na netu tko je serviser Toshibe u HR i pitat ponudu za zamjenu monitora, pa na osnovu toga odlučiti ako ti se isplati popravljati ili pak kupiti drugi laptop.
možda bi ti bilo najbolje da probaš na njuškalu naći samo ekran. primjera radi: http://www.njuskalo.hr/prijenosnici-oprema/15.6-led-ekran-pase-sve-modele-laptopa-oglas-2147137
košta 650kn, a u servisu bez 1500-2000 nečeš proći!
Oki,nista,hvala na savjetima.
Ja sam razbila ekran na Asus A 6000 i sad izgleda ovako, obzirom da se neisplati ništa popravljati, već očito najbolje prodati laptop razbijenog ekrana,
da li netko zan koliko bi trebala tražiti novaca...ja nemam pojma o tome...Hvala....znači sad izgleda ovako:
Evo na njuškalu ispravan pa upola cjene doli!!
Ako ti se nežuri s prodajom radije po djelovima prodaj(za matičnu možeš tražit 500kn, hdd 200....)
http://www.njuskalo.hr/asus-prijenosnici/asus-a-6000-va-oglas-4050119
Hvala na kontaktu, e sad ne znam ja kako da ja to rastavim i prodajem na komade.....
A, jgb da sam bliže pretpostavljam da si iz ZG, ja bi ti ga rastavio djaba pa prodavaj, pa imas valjda koga tko se razumije malo da ti to rastavi i posloži po djelovima i stavis u oglas!!