HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

poruka: 12
|
čitano: 2.045
|
moderatori: DrNasty, pirat, XXX-Man, Lazarus Long, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
neaktivan
offline
HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

Poštovani forumaši,

Nisam znao u koju bi temu ovo stavio pa sam odredio ovdje, naime nakon par godina rada odlučio sam očistiti ventilator na laptopu te promijeniti termalnu pastu. Inače laptop je kupljen u Centro.hr te sam odmah imao dvije reklamacije (bezuspješne) u vezi problema oko BSOD-a kada u isto vrijeme radi wifi i miš preko bluetootha (problem koji su imali mnogi vanka), ali mi servis nije odobrio reklamaciju tj. da se to njima ne događa, nakon šta sam instalirao 3 verzije windowsa uvijek bi se javljao isti problem pa sam se pomirio s tim. E sad da se vratim na prethodnu temu, otvorim laptom kad ono gledam navoje na hladnjaku koji ide na procesor, ka da su zavidavali sa zubima od krokodila, ne mogu odvijačem ništa, užas jedan. Sad me zanima da li je još itko imalo sličnih iskustava?

Nadalje, isto sam probleme imao u Linksa sa monitorom, Dell U2715H, 2 puta ga vraćao radi mrtvog piksela (na različitim mjestima) da bi na kraju dobio neki vidno rabljeni sa jednim zaglavljenim pikselom u kutu koji se ni ne vidi, ali me to toliko iscrpilo da nisam imao snage vraćati ga opet u trgovinu, jednostavno sam zaključio kako više ne bi u nas kupio ni termalnu pastu.

 

https://www.dropbox.com/s/zy0429lny6uiwk8/IMG_20180515_141132.jpg?dl=0

 

Poruka je uređivana zadnji put uto 15.5.2018 15:34 (mrki_tua).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

Možda glupo pitanje, kakav odvijač koristiš? Ako može slikica.

11 godina
neaktivan
offline
Re: HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a
andrijam kaže...

Možda glupo pitanje, kakav odvijač koristiš? Ako može slikica.

 Nema glupih pitanja, samo glupih odgovora...

https://ibb.co/gtPKwJ

 

Klasični odvijač sa nasadnim umetcima iz ove narančaste kutije, nisam sad doma, ali na nijednom laptopu nisam vidio ovakve friževe (mada znam od kakvog alata nastaju). Sramota za centro.hr šta sve prodaje.

8 godina
offline
Re: HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

A kužim, navoji na glavi su potrgani ako sam dobro shvatio. Vjerovatno su šarafljeni s električnim ili sličnim odvijačem pa su malo pretjerali.

16 godina
online
Re: HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a
andrijam kaže...

A kužim, navoji na glavi su potrgani ako sam dobro shvatio. Vjerovatno su šarafljeni s električnim ili sličnim odvijačem pa su malo pretjerali.

 -možda.. po napisanom, to je možda napravio nestručan servis (koji nema odgovarajući alat).. no, jednako možda netko treći ili sam korisnik. To je trebalo vidjeti kod reklamacije-preuzimanja kao i sva ostala oštećenja pogotovo jer po napisanom, nisu ništa popravili. Tko je kriv? To ne pomaže.. prošlo svršeno vrijeme, kao i pouka kupcima na što treba pripaziti na vrijeme, pa i kad se nešto kupuje uzeti u obzir da ne mora cijena biti jedini kriterij, možda amaterski servis i otklanjanje problema trebaju biti važniji od 100kn razlike..

- treba to na vrijeme znati, za ovog je kasno, za nekog novog opet vjerojatno beskorisno jer neće pogledati temu prije nego mu se nešto takvog desi..

- servis koji nema odgovarajući alat je sve samo ne stručan-ovlašten.. ali, istu stvar naprave sami korisnici. Svatko će reći ''nisam ja..''. Čak ne možemo znati jel to napravio centro.. i izbjegavati ga ili ne. Zato pamet u glavu, pripaziti, provjeriti sve sitnice kod preuzimanja s reklamacije, pogotovo kad se 'ništa' ne popravi.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
8 godina
offline
Re: HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

Teško da će prosječan korisnik otvarati laptop i pogledati dali je sve na svom mjestu.

16 godina
online
Re: HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a
andrijam kaže...

Teško da će prosječan korisnik otvarati laptop i pogledati dali je sve na svom mjestu.

- upravo je 'sad' takav korisnik to napravio...

- naravno, neke stvari jednostavno prihvaćamo s povjerenjem.. ali, kad je servis 'problematičan'.. kad ne napravi ništa, tad se to ''mora''. Traži se otvaranje kod njih, to rade oni, ne korisnik.. ili se ne preuzima pogotovo kad ništa ne poprave.

- s druge strane, pitanje tko je napravio oštećenje.. servis? Skoro nevjerovatno, .. ili što su tad radili, bt-miš, opis te reklamacije nema veze s hladnjakom pa ni potrebe skidanja.. ili zašto bi mi sad vjerovali da to nije napravio korisnik ili netko treći? Ovakvo oštećenje može napraviti samo amater koji nema alat ni znanje.. ako je to napravio servis, treba se svađati, treba ih nekako sankcionirati .. mada je skoro nemoguće tako nešto dokazati. No može se pokušati, inpektorat može povjerovati kupcu, tad se možda nešto napravi..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
11 godina
neaktivan
offline
HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

Na otvaranje laptopa pod garancijom se gubi garancija, znači da ja dođem u servis i kažem kako sam otvarao laptop, automatski gubim garanciju. 

Druga stvar koja se može napraviti jest tražiti drugi servis jer sam ovim nezadovoljan i mislim da je to trebalo napraviti, pa tražiti naknadu štete št centro.hr jer me apsolutno ne zanima tko je kriv.

Treća stvar, ne bi stavljao ovo da sam oštetio navoj, al mislim da ni najmanje stručan tj. najviše nestručan korisnik može napraviti ovakvu štetu, ovo je debilizam.

Za kraj, namjera nije bila tipkati kako bi se otkrio eventualni krivac, krivac sam ja jer kupujem komponente u debilnim domaćim dućanima. Namjera je bila ukazati ljudima da takve stvari kupuju vanka, nikakvu zaštitu neće dobiti ako to kupe ovdje, ssmo glavobolje i natezanje. I za kraj zanimalo me da li je ikada itko ovo vidio? Bar 4 laptopa sam čistio i nikada nisam naišao na ovo.

 

@ihush, kako ćeš ti debilu u servisu (ovo mu je kompliment) vo objasn da nešto ne radi, a uz to mu priložiš na cd-u video i linkove na hp forum sa tim problemom, a on ti dva puta uzme laptop i kaže da je sve u redu. Naime laptop zaista radi ako se koristi wifi ili bluetooth miš, ali svaki zasebno, a ako ih uključih zajedno bsod na 3 verzije windowsa i sa Xy redoslijedom instaliranja drivera? Oni ga vrate, sve ok, došlo mi je da ga zabijem u staklo mr servisa i sve stavim na youtube. Možda sam mogao i privatnom tužbom pa neka vještak dosudi tko je kriv, a tko prav.

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.5.2018 15:12 (mrki_tua).
Moj PC  
0 0 hvala 0
8 godina
protjeran
offline
HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

Imas stari trik za odvijanja zguljenih navoja - stavis gumicu preko navoja i onda odvijac,

i stisnes i odvrtis - pali svaki put. A jos bolje ako nemas gumice, onda balon isto tako preko i odvrnes bez frke.

 

Moj PC  
2 0 hvala 0
16 godina
online
Re: HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a
mrki_tua kaže...

Na otvaranje laptopa pod garancijom se gubi garancija, znači da ja dođem u servis i kažem kako sam otvarao laptop, automatski gubim garanciju. 

Druga stvar koja se može napraviti jest tražiti drugi servis jer sam ovim nezadovoljan i mislim da je to trebalo napraviti, pa tražiti naknadu štete št centro.hr jer me apsolutno ne zanima tko je kriv.

Treća stvar, ne bi stavljao ovo da sam oštetio navoj, al mislim da ni najmanje stručan tj. najviše nestručan korisnik može napraviti ovakvu štetu, ovo je debilizam.

Za kraj, namjera nije bila tipkati kako bi se otkrio eventualni krivac, krivac sam ja jer kupujem komponente u debilnim domaćim dućanima. Namjera je bila ukazati ljudima da takve stvari kupuju vanka, nikakvu zaštitu neće dobiti ako to kupe ovdje, ssmo glavobolje i natezanje. I za kraj zanimalo me da li je ikada itko ovo vidio? Bar 4 laptopa sam čistio i nikada nisam naišao na ovo.

-ne, ne gubi se na normalno korištenje, što uključuje od proizvođača i predviđeno otvaranje od strane korisnika, npr pristup ramu-disku.. ovinso o modelu, postoje i takvi gdje ne možeš baš ništa. Neki servisi-trgovci, nezakonito stavljaju naljepnice.. prijaviti. Ništa osim origigi proizvođačevog ne smije biti. U originalnom manuelu imaš i upute kako se npr dodaje ram i to je sve pod jamstvom, naravno, ako napraviš oštećenje, tad je to tvoja greška, kao što jednako može napraviti neki serviser i tad je to njegova greška i on snosi trošak.. =rizik poslovanja.

-garancija ne pokriva oštećenja koja uzrokuješ npr nestručnim rukovanjem. ,, mada ako želi, može i to pokriti kao nomatherwhat toshibino jamstvo i sl. to je stvar proizvođača (ne trgovca).

-.. dakle, ništa ne gubiš.

-ne, kupacu je 'najbolje' sve rješavati kroz trgovca, jedino s njim imaš ugovorni odnos-zakon.. dok servis mora biti ovlašten, kvlaificiran.. tad se onakvo oštećenje jednostavno ne može desiti. Obrnuto, možeš otići u neovlašteni servis, taj servis može otklniti kvar (recimo, kvalitetno, stručno..) i naplati svoju slugu.. tad ništa ne gubiš, mada se za idući kvar pokrivne garancijom može osporavati garancija.. može/ne mora.. itd. Stvar je tad dokazivanja da je neki uzrok 'a' povezan s posljdicom 'b'.. i da se iz tog razloga garancija odbija. Kad plaćaš popravak, jedina razlika garancije je upravo to, plaćaš.. da si plato servis koji nije ništa napravio, koji nije otklonio kvar, bi li bio zadovoljan? Pogotovo ako su napravili to oštećenje?.. prijavom bi tad dibio odštetu, oni kaznu. Kužiš?

-slažem se, to je debilizam.. no realno-razumno-objektvino.. zašto bi ti ja vjerovao? Zamisli da sam ja sudac-inspektor? .. ono, neutralan si mi.. ili ok, vjerujem ti.. dokaz? Jer druga strana da drugačiju izjavu i što tad, dvije izjave.. a servis je ipak servis, imaju znanje-alat i nije vjerojatno da bi tako nešto debilno napravili.. ako jesu, to je nedopustivo. (ali, ne očekuj da samo povjerujem tvojoj online text-izjavi.., bez ljutnje ili recimo sumnje u tvoje izjave.. jednostavno, nemam činjenice-dokaze)

 

-upravo obrnuto, ne kupovati vani, jer tad.. što tad? Na koji zakon ćeš se pozivati, gdje, koji sud? Obrnuto, ako je npr centro tako traljav, ne kupovati kod njega, kupiti kod drugog trgovca. Ovog bi bilo poželjno prijaviti, pa kad inspekcija provjeri možda pomogneš idućem kupcu.. za istu-sličnu situaciju.

-zaštitu imaš, tu. Samo moraš znati pravila igre... zakon, proceduru, moraš imati činjenice-dokaze, papirologiju.. pa i sliku-fotku. Ne samo napisati nešto na forumu i zaključiti da ćeš kupovati negdje vani.. isti je hw, na radi ga centro.. teoretski će ti se desiti ista stvar i možda završi u istom servisu (jer čak se neke stvari u EU servisiraju tako.. ovis o trošku-udaljenosti..).

 

-kad kažeš da tebe ne zanima tko je kriv? .. a kog tad to treba zanimati, forumaše? Ako tebe ne zanima :)) nas tek toliko da trkeljamo nešto i možda, ponekad, pomognemo ako ne tebi, onda idućem..

 

mrki_tua kaže...

..

@ihush, kako ćeš ti debilu u servisu (ovo mu je kompliment) vo objasn da nešto ne radi, a uz to mu priložiš na cd-u video i linkove na hp forum sa tim problemom, a on ti dva puta uzme laptop i kaže da je sve u redu. Naime laptop zaista radi ako se koristi wifi ili bluetooth miš, ali svaki zasebno, a ako ih uključih zajedno bsod na 3 verzije windowsa i sa Xy redoslijedom instaliranja drivera? Oni ga vrate, sve ok, došlo mi je da ga zabijem u staklo mr servisa i sve stavim na youtube. Možda sam mogao i privatnom tužbom pa neka vještak dosudi tko je kriv, a tko prav.

 -tad, u takvom slučaju, tražiš povrat novca.. jer to je materijalni nedostatak, proizvođačka greška.. i nje krivica centro/servis niti nešto što oni mogu popraviti. To bi mogao i bez garancije.. do 2 godine odnosno 6mjeseci.. nakon čega moraš dokazivati da je tvornička greška.. Trebao si vratiti. To ne može riješiti trgovac. Ako usprkos toga pristaneš, nastaviš koristiti takav uređaj, tad je to to, prihvatio si.. (možeš tražiti sniženje cijene itd..) i ne trebaš se više na to kao nedostatak pozivati, jer nema veze s ovim oštećenjem.. odnosno ima ako su ga oni tad napravili. Ako možeš, to dokaži i sve je super :)

-možda ne zvuči tako, ali, navijam za tebe.. no, moraš se držati pravila igre. Bez tog ćeš samo biti nezadovoljan, do idućeg slučaja (neovisno koji uređaj, trgovac..). Treba uvesti reda, treba to prijavljivati, tek tad će biti nešto bolje. Ne vrijedi ljutiti se, ne pomaže. Nauči iz tog za idući put. I podsjetnik, trgovac mora poštivati zakone, on ih ne donosi/tumači. Ako je napravio grešku, tad je kriv, ako je roba s greškom, tad je to krivica proizvođača. Počni od tog da ne optužuješ pogrešne osobe iz pogrešnih razloga ili bez dokaza.. sretno! :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 16.5.2018 15:38 (ihush).
11 godina
neaktivan
offline
HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

Sve sam pročitao, ali i dalje na razumim kako tu nije kriv ovlašteni servis, zašto bi ja preuzeo neispravan uređaj? Ako sam naveo kada se javlja problem, sve dokumentirao i napisao, a nije moguće da se ne javlja jer je taj problem s tim modulom na kojemu je wifi i BT globalan. Onda mi oni napišu da uređaj radi, testiran i sve ok. A sad kad sam vidio navoje na hladnjaku od procesora, sve mi je jasno s kojim debilima ovdje poslujemo i kako nas tretiraju.

Evo ti drugi slučaj, kupim monitor u nas (350-400 kn skuplji nego što bi me došao iz Njemačke) jer sam baš htio radi garancije da se ne maltretiram slanjem, dođem doma, vidim nakon 1 dan obojani piksel (1440p je pa se teže vidi), vratim monitor, nakon 15 dana dođe iz servisa u Links, u Linksa vidim opet istu stvar samo na drugo mjesto, žena se crveni, ja joj kažem da sam bijesan, ali ne na nju te da mi je došlo da taj monitor od 3800 kn bacin u izlog tamo na grafičke kartice. Moram napomenuti da je taj monitor imao drugi serijski broj. Opet nakon peripetija i 15 dana dolazi treći monitor, sve ok, vidim na plastici da je rabljen (ne može to svatko vidjeti, 99% ljudi ne bi ni primjetila) te ima treći serijski broj, sve 5, nakon 24 sata vidim u gornjem lijevom kutu mrtvi piksel, neki podpiksel, mali, ali ga ima.

Šta ti hoću reć? Da su smeća ovlašteni servisi koji gledaju samo zajebat distributere, tko zna šta rade i muljaju s našom masno plaćenom robom, a prodavači nabavljaju tko zna kakvu robu, jer taj monitor pod garancijom pokriva i 1 mrtvi piksel, da bi ja na kraju odustao od natezanja i nošenja monitora jer neman živaca za daljnju torturu.

Long story short, 2 puta vraćao monitor, da bi mi onaj treći sa novim serijskim brojem po garanciji bio defektan. U nas mogu jedino kupiti termalnu pastu, kabel ili prah za printer, pa neko kaže da ne valja edigital.

Poruka je uređivana zadnji put sri 16.5.2018 16:58 (mrki_tua).
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: HP ProBook 4540s navoj na hladnjaku CPU-a

-gle.. sve je to trgovina/roba, dok priča s monitorom i mrtvim pixelom nema neke veze s oštećenim navojima.. jedna stvar je servis, druga trgovac, treća proizvođač, .. mogao si isti monitor kupiti u sto različitiih trgovina i imati isti problem ili nemati.. no to ti ni malo ne pomaže za ovo oštećenje. Tko je kriv? Ja nisam, trgovac ili servis.. dio koji ipak nisi pročitao :) .. to si tad trebao riješiti, ako je naispravno, zamjena (koja tad nema smisla ako je stvar serije) odnosno novac. Ili ako ti to ne smeta, nastaviš dalje.. do ovog trena kad vidiš oštećenje.

-sad imaš opet 'izbor', njurgati s nama.. al to ne pomaže :), žaliti se trgovcu, servisu, proizvođaču.. no šasnse su onak, nikakve. Pa kad je već za tvoj slučaj kasno, budi bar test-primjer drugima, pogini hrabro, bar pokušaj žaliti se, tražiti popravak i sl. i neki happyend. Inspektorat radi vrlo korektno, ali im tad ne treba navoditi ostale primjere koji s tim konkretnim problemom veze nemaju, obrnuto, pokušaj pronaći još jednog kupca s takvim oštećenjem, to bi pomoglo za svaljivanje krivice na servis.

 

-kad gore kažeš/pitaš, 'kako tu nije kriv ovlašteni servis'.. pa nije kriv dok to netko bar ne kaže, optuži, dokaže.. tad je kriv. Ako je servis to napravio, tad mu se svakako mora oduzeti licenca, tad ni u debililandu ne može biti ovlašteni servis (nema odgovarajući alat, znanje). Ali, to moraš prijaviti, žaliti se... ti, ne ja. Ja ću samo navijati za tebe, ok? :)

-kad pitaš 'zašto bi ja preuzeo neispravan uređaj..'?? -pa tko ga je preuzeo? :) Gle, prijaviš-reklamiraš problem/kvar s opisom, servis/trgovac to zaprimi i nakon nekog vremena se vrati.. tad na nekom komadu papira piše, kvar, opis, otklanjanje, .. pa i to jel pod jamstvom ili na tvoj trošak. Pošto po napisanom nisu otklonili taj kvar-problem za BT, a ti si ipak preuzeo, mada si imao dokaz da je to stvar serije.. ono, gle.. to se tak ne radi. Tražiš ispravno, tek tad sustav počne funkcionirati. Za to nije krivac trgovina, ali je odgovoran, zakonom, ugovorom, njega maltretiraš i tražiš npr novac nazad. Tad se nešto desi, ili novac ili ispravno.. do tad, kao sad, misliš da je alternativa kupovati drugdje. Isto je, drugi trgovac, drugi grad, država.. sve je isto. Traži i brani svoja prava. Traži ispravno. Krivac nije trgovac, ne svađaj se s njim nego (umjereno) pristojno pirjaviš problem, žališ se. To nije npr želja za bacanje monitora u policu.. time ništa ne dobiješ osim možda kazne..

-kužiš? :)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice