U temi "Lufthansa se dokopala airbusa A380" počela je rasprava, pa da nebude offtopic otvorio sam ovu temu!
Zrakoplovstvo
- poruka: 54
- |
- čitano: 12.909
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
neka netko nešto napiše o borbenim avionima ako ima znanja
e ljudi dajte objasnite kaj i koje skole treba zavrsit za Pilota(Po mogucnosti vojnog(po mogučnosti:Američkog))...
LOL Američki vojni pilot
Hmm, pa treba ti, jedna dobra večera i jedan ugodni dugi san, da sve obaviš šta si zamislia :D
Ajde pa je si me po pljuvao dajte recite...Ajde ne bas vojnog ali nekog boinga bi ja vozio...
neka netko nešto napiše o borbenim avionima ako ima znanja
Čekaj Garfilda
Siguran sam da bi o ratu, avionima i humanosti mogel pasti jedan veliki post :)
Ne kužim zašto rusi rade tako velike lovce u odnosu na američke, npr f-22 je puno manji!
Nego, SS ide u mirovinu, tko će sad vozit hranu astronautima na ISS (ako ih ima tamo)?
Da kazem za radoznale da je biti robotičar u NASI moj Dream job zato nemojte pljuvati i biti sarkastični...
Nego, SS ide u mirovinu, tko će sad vozit hranu astronautima na ISS (ako ih ima tamo)?
Konzum će im nositi hranu i svoje odlične K-Drek proizvode.
Ajde pa je si me po pljuvao dajte recite...Ajde ne bas vojnog ali nekog boinga bi ja vozio...
Najbolje ti je upisati neku privatnu školu letenja pa prvo PPL položiti (private pilot licence) pa onda se bacit na težak i skup posao stjecanja CPL (commercial pilot licence) pa ako još hoćeš ATPL (air transport pilot licence)
ILI
Probaš upasti na aeronautiku na FPZ-u smjer civilnog pilota, samo što onda pohađaš faks a ne letačku školu (sa simulatorom se počinje tek na 3. godini ako se nevaram, pa onda dalje na CPL itd.) Ako upadneš u prvih 5-10 na prijemnom (doduše više nema prijemnih) oslobođen si plaćanja (iako moraš držati prosjek ocjena)
Problem ovdje je obavezan liječnički ispit, koji nije pljuga, uključuje testove psihomotorike, te se desi da cirka 40% ne prođe, a uvijet je za upis.
Znaj samo da će te ovo sve jako puno koštati; računaj na cifre iznad 60-70 TISUĆA EURA (samo PPL je 35-40k €) tako da sam odluči da li si spreman toliko uložiti i riskirati.
Iako sam osobno stava da se u znanje i obrazovanje isplati ulagati, i nije bacanje para, u svakom slučaju bolje nego da kupiš novi auto, ova prepreka je mnogima nepremostiva (pa i meni)
Za vojnog pilota (na onih par MiG-ova u letnom stanju) moraš ići također na aeronautiku, samo smjer vojnog pilota. Prošle godine nitko nije zadovoljio liječnički,od nekih 40-ak prijavljenih, pa si misli. Samo znaj da je situacija za vojne pilote u RH jako loša (nema se na čemu letiti, norma od 200 sati naleta godišnje se ne ispunjava) i mnogi se prekvalificiraju za civilne. Plaća im je "skromnih" 10-ak tisuća kuna, ali je zato svaka pi*ka njihova, ipak ide prestiž uz to.
Kao komercijalni pilot bi imao plaću od 15-30 tisuća kuna, leteći za domaće kompanije, vani i više. Piloti koji uspješno završe za CPL i zaposle se kredit za školovanje vrate u nekih 4-5 godina.
Nadam se da sam ti bio od pomoći, i da ako stvarno imaš želju i ambiciju da ćeš i probat izgurat s time.
"For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return."
Leonardo da Vinc
Ajde pa je si me po pljuvao dajte recite...Ajde ne bas vojnog ali nekog boinga bi ja vozio...
Najbolje ti je upisati neku privatnu školu letenja pa prvo PPL položiti (private pilot licence) pa onda se bacit na težak i skup posao stjecanja CPL (commercial pilot licence) pa ako još hoćeš ATPL (air transport pilot licence)
ILI
Probaš upasti na aeronautiku na FPZ-u smjer civilnog pilota, samo što onda pohađaš faks a ne letačku školu (sa simulatorom se počinje tek na 3. godini ako se nevaram, pa onda dalje na CPL itd.) Ako upadneš u prvih 5-10 na prijemnom (doduše više nema prijemnih) oslobođen si plaćanja (iako moraš držati prosjek ocjena)
Problem ovdje je obavezan liječnički ispit, koji nije pljuga, uključuje testove psihomotorike, te se desi da cirka 40% ne prođe, a uvijet je za upis.
Znaj samo da će te ovo sve jako puno koštati; računaj na cifre iznad 60-70 TISUĆA EURA (samo PPL je 35-40k €) tako da sam odluči da li si spreman toliko uložiti i riskirati.
Iako sam osobno stava da se u znanje i obrazovanje isplati ulagati, i nije bacanje para, u svakom slučaju bolje nego da kupiš novi auto, ova prepreka je mnogima nepremostiva (pa i meni)
Za vojnog pilota (na onih par MiG-ova u letnom stanju) moraš ići također na aeronautiku, samo smjer vojnog pilota. Prošle godine nitko nije zadovoljio liječnički,od nekih 40-ak prijavljenih, pa si misli. Samo znaj da je situacija za vojne pilote u RH jako loša (nema se na čemu letiti, norma od 200 sati naleta godišnje se ne ispunjava) i mnogi se prekvalificiraju za civilne. Plaća im je "skromnih" 10-ak tisuća kuna, ali je zato svaka pi*ka njihova, ipak ide prestiž uz to.
Kao komercijalni pilot bi imao plaću od 15-30 tisuća kuna, leteći za domaće kompanije, vani i više. Piloti koji uspješno završe za CPL i zaposle se kredit za školovanje vrate u nekih 4-5 godina.
Nadam se da sam ti bio od pomoći, i da ako stvarno imaš želju i ambiciju da ćeš i probat izgurat s time.
"For once you have tasted flight you will walk the earth with your eyes turned skywards, for there you have been and there you will long to return."
Leonardo da Vinc
e fala bas si car
Dali obuka vojnog pilota uključuje i helikoptere!
btw, ako vas nesto zanima vezano za ovu temu slobodno mozete mene pitati
Dali postoji mogučnost za školovanje u USA tj. USAF ipak smo mi u NATO-u.
Pa Hrvatska ima dobro ratno zrakoplovstvo, moderne avione i to.
Znači vidio si oba dva....
Dobro situacija s helikopterima i nije toliko loša. Ima par Mi-8ica i prije par godina je HRZ nabavilo nekoliko Mi-117 miševa, ima sveukupno nekih desetak u letnom stanju.
Sad računaj da samo najbolji piloti voze helije, pa je obuka za njih tek nakon položenih svih licenci prije.
Ali dobro, nije sad baš da se nema ništa za letit, imaju tu i PC-9 Pilatusi, i CL-405 Canadairi, itd.
Inače, meni se nudila prilika za stipendiju MORH-a za vojnog pilota, kad su bile one regrutacije za odsluživanje vojnog roka,prije 2-3 godine, pa tako ja u razgovoru s jednim djelatnikom spomenu da sam iz zrakoplovne, pa me on napao da probam, da mi je sve plaćeno. Odvuče on mene u ured, počne vaditi papire, itd.. no nakon upornog odbijanja je ipak popustio.
Jednostavno, i da se situacija popravi, recimo da uzmu JAS 39-ke ili one F16-ice što nam nude ameri, ili ruske Mig-29-ke-što je po meni najbolja opcija, ali male su vjerojatnosti da se ostvari (o ovom bi se mogla cijela nova tema pokrenuti), opet nekako ne bih se mogao zamisliti kako ispaljujem raketu na nekog, ako bi do toga došlo.
Držim se ja održavanja i tehničke podrške na zemlji
zašto smatraš da je mig 29 najbolja opcija koliko ja znam on on nije baš najnoviji proizvod ima puno modernijih,mig 29 je prvi put izbaćen na svijet 1980-ih ovo što nami nude je samo malo modernija verzija,ja bih rađe ovog iz norveške ili švedske bar je najmoderniji zrakoplov,je da je ovaj evropski najskuplji ali bolje 5 modernih nego 10 starih kanti
Od ameri nam žele uvaliti F-16 block 25 koji su zastarjeli i operativni vijek im je 10-20 godina uz modernizaciju koja je dosta skupa.
Rusi nam nude MiG-29 M/M2 - modernizirana verzija MiGa sposobna nositi NATO naoružanje, no preskupo održavanje za nas.
Švedi nam nude JAS 39 Gripen <-- po meni najbolja odluka.
Vjerujem da su mu mogućnosti jednake onima od F-16 s tim da je Gripen noviji i jeftiniji za održavanje + sposoban je koristiti ceste kao uzletno-sletnu stazu - upravo ono što nama treba.
A i kad ljudi vide u kakvom rasulu nam je država, neće je htjeti branit.... :)