Vidim da se svakavke teme otvaraju pod "ostalo" pa da se i ja otvorim jednu i malo se požalim.
Zadnjih godina se osjećam kao građanin 10. reda kad idem u kupovinu. Svakog dana imam osjećaj da je sve gore biti kupac. Kao da se od tebe očekuje da samo prospeš pare na blagajnu i odeš bez ikakvog proizvoda, a ako ga i dobiješ bolje da ne očekuješ da je ispravan. Neznam u kojoj grani trgovine je gore. Kad odem u supermarkete tipa konzum a pogotovo lidl, nema teoretske da nekoga nešto pitam jer je radnika minimum i ne stižu ništa a kamo li odgovoriti na neko pitanje. Na blagajnama kaos. Čeka se po redu i do pola sata. U npr Bauhausu tražim ljude po 10 min da ih pitam da li nešto imaju i odgovor je uglavnom da neznaju ili me šalju od odjela do odjela na blef.
Kad kupujem tehniku stanje je još i gore. Nerjetko robe nema na skladištu nego ju je potrebno platiti i onda kad dođe i ako dođe. Da ne govorim da nerjetko dobijemo proizvode koji su daleko od idealnog. Npr idem kupiti zvučnike, nema ih nego u jednom dućanu. Dva dana su dolazili s skladišta i na kraju vidim da su otpakirani i prašnjavi. Što znaći da su bili ili u izlogu ili korišteni. Nikakav popust ni ništa. Al ajde. Trgovac je bar bio toliko ok da je rekao da ih isprobam pa ako bude problema vratim kroz par dana. Ili kad ne žele zaprimiti uređaj koji je kupljen kod njih, a pokvario se unutar garantnog roka. Ili kad dobiješ skrivljenu grafičku i bitno je da radi.
Da ne govorim o web trgovinama u koji tek nakon uplate krenu u nabavu djelova pa nerjetko javljaju da ih nema ili velikih firmi tipa ebay koje ni nemožete kontatirati putem chata ili e-maila. Ili IBMa koji ni ne odgovara na upite o proizvdu. Ili neimenovana firma koja vam kaže kako postupiti pa kad tako napravite i ostanete bez novca samo slegnu ramenima. Nitko ne želi niti mrvicu odgovornosti za proizvod ili uslugu koje nude, a svi bi masno zaradili na tome. Svi izbjegavaju i minimaliziraju korisničku podršku i sve se svodi na FAQ.
Jednostavno mi izgeda da su se stvari promjenile zadnjih godina i da nisi više "baja" ako dođeš s novcem i željom da nešto kupiš, nego te tretiraju kao prosijaka. Odnosno kao da oni tebi rade uslugu i da moraš biti sretan što si što si došao do proizvoda makar bio i s greškom.
Da li i vi ostali imate takve probleme? Da li i vama izgleda da je danas trgovca puno manje briga za kupca i kvalitetan dugotrajai odnos?