Da li ću platiti poštarinu u povratku?

poruka: 18
|
čitano: 1.696
|
moderatori: DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
11 godina
offline
Da li ću platiti poštarinu u povratku?
Pozdrav svima,

Trebao bi reklamirati proizvod koji sam kupio u Češkoj putem interneta,ali nisam siguran da li trebam platiti poštarinu za nazad.
Paket je težak 1,2kg i poštarina iz HR u Češku je oko 120kn.
Ovo je link od trgovine i dio za reklamacije:
http://airsoftpro.cz/en/claims

Molim pomoć
8 godina
odjavljen
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

Pa pise ti...

 

"Warranty claims

Based on CZ and EU law, warranty of all products (except batteries) is 24 months. Warranty cover only product build or material fail. Not breaks caused by common or improper use! If you have some problem with our goods, please ship failed products to this address: ArmaPro s.r.o, Jana Zajice 982, 530 12 Pardubice, Czech Republic. If you ship gun, please add:

  • - Letter with problem description
  • - Your battery and magazine
  • - Invoice (can be just copy)

Shipping to is covered by customer. We will judge your claims within 30 days after acceptance."

 

Ti placas postarinu nazad...

11 godina
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?
Torent kaže...

Pa pise ti...

 

"Warranty claims

Based on CZ and EU law, warranty of all products (except batteries) is 24 months. Warranty cover only product build or material fail. Not breaks caused by common or improper use! If you have some problem with our goods, please ship failed products to this address: ArmaPro s.r.o, Jana Zajice 982, 530 12 Pardubice, Czech Republic. If you ship gun, please add:

  • - Letter with problem description
  • - Your battery and magazine
  • - Invoice (can be just copy)

Shipping to is covered by customer. We will judge your claims within 30 days after acceptance."

 

Ti placas postarinu nazad...

 I mislio sam,ali zbunjuje me ta riječ shipping to is covered by customer.

8 godina
odjavljen
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

To znaci prema, ka a prica se o povratu robe od kupca prema, ka prodavcu ;)

11 godina
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?
Torent kaže...

To znaci prema, ka a prica se o povratu robe od kupca prema, ka prodavcu ;)

 A joj...onda mi se više isplati tražiti povrat novca nego plaćati 400kn za poštarinu.

Na kraju krajeva,ako sam ja oštećena strana ne bi li bar oni trebali platiti dio troškova...

8 godina
odjavljen
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

nemas pravo na povrat novca. Svi ovi uslovi su ti pisali na njihovoj web stranici i prilikom kupovine si vjerovatno kliknuo da si upoznat sa svim uslovima tako da je sad dzabe kukati...

11 godina
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

Iz njegovih odgovora je vidljivo da nije bio upoznat sa svojim pravima kada je zaključio kupoprodajni ugovor(nije razumio).

 

A i da je razumio, mislim da ne bi pristao na to, jer pojednostavljeno to izgleda ovako,

za kvar proizvoda koji on nije prouzročio, dakle kvar je sa prodavačeve strane, a sada bi on trebao plačati za štetu(kvar) koju nije prouzročio, poštanski troškovi u ovom slučaju.

 

Pristati na to je za psihijatrijsko razmatranje, osim ako i cijena nije prilagođena takvim uvjetima(primjerena).

8 godina
odjavljen
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

Bio je upozna tj, mogao je biti upoznat da je htio jer su mu te informacije bile dostupne a vjerovatno je i kliknuo na I agree kada je placao. To sto ih nije razumio je njegov problem inace poslije potpisa bilo cega bilo bi nisam razumio. Zasto si pristao na nesto sto nisi razumio???? Mozes ti lupati TD koliko hoces to ne mijenja na stvari da je u slucaju povrata robe ili reklamacije kupac nosilac troskova povrata. To lijepo i kristalno jasno pise na njihovim stranicama.

11 godina
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

Dislike je zbog osuđivanja u ime te tvrtke, neka sa njima riješi pravne probleme, Vi ste ga zakucali.

 

Po meni bi sada on trebao platiti tu poštarinu i idući put biti pažljiviji u sklapanju takvih ugovora. Poštarina će mu biti školarina.

 

8 godina
odjavljen
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?
Attitude kaže...

Dislike je zbog osuđivanja u ime te tvrtke, neka sa njima riješi pravne probleme, Vi ste ga zakucali.

 

Po meni bi sada on trebao platiti tu poštarinu i idući put biti pažljiviji u sklapanju takvih ugovora. Poštarina će mu biti školarina.

 

 O cemu ti pricas uopste????????????? Ajd molim te citiraj me gdje sma ja to rekao!!!!!!!!!! Zaboli me za dislike....

11 godina
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

CITAT:

nemas pravo na povrat novca.

 

ISPRAVNO:

Mislim da nemate pravo na povrat novca.

 

Ovo dole nikakvu konačnu presudu ne donosi, samo iznosite vlastito mišljenje.

14 godina
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?
Attitude kaže...

CITAT:

nemas pravo na povrat novca.

 

ISPRAVNO:

Mislim da nemate pravo na povrat novca.

 

Ovo dole nikakvu konačnu presudu ne donosi, samo iznosite vlastito mišljenje.

 

One ring to bring them all and in the darkness bind them
8 godina
odjavljen
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?
Jurassic Park kaže...
Torent kaže...

Pa pise ti...

 

"Warranty claims

Based on CZ and EU law, warranty of all products (except batteries) is 24 months. Warranty cover only product build or material fail. Not breaks caused by common or improper use! If you have some problem with our goods, please ship failed products to this address: ArmaPro s.r.o, Jana Zajice 982, 530 12 Pardubice, Czech Republic. If you ship gun, please add:

  • - Letter with problem description
  • - Your battery and magazine
  • - Invoice (can be just copy)

Shipping to is covered by customer. We will judge your claims within 30 days after acceptance."

 

Ti placas postarinu nazad...

 I mislio sam,ali zbunjuje me ta riječ shipping to is covered by customer.

 

Jurassic Park kaže...
Torent kaže...

To znaci prema, ka a prica se o povratu robe od kupca prema, ka prodavcu ;)

 A joj...onda mi se više isplati tražiti povrat novca nego plaćati 400kn za poštarinu.

Na kraju krajeva,ako sam ja oštećena strana ne bi li bar oni trebali platiti dio troškova...

 

Attitude kaže...

CITAT:

nemas pravo na povrat novca.

 

ISPRAVNO:

Mislim da nemate pravo na povrat novca.

 

Ovo dole nikakvu konačnu presudu ne donosi, samo iznosite vlastito mišljenje.

 Posto vidim da nemas pojma kako e stvari funkcionisu da te malo poucim. Kad kupujes nesto samim placanjem robe pristao si na uslove prodaje tj sklopio si ugovor. Kupac je rekao da mu se vise isplati traziti povrat novca nego slati na reklamaciju. Na to nema pravo prema uslovima ugovora. Moze poslati na reklamaciju o svom trosku i tek nakon rjesavanja reklamacije slijedit ce odgovor prodavca u roku od 30 dana od dana prijema robe. Mozda ce mu popraviti robu, poslati novu, ponuditi drugu odgovarajucu robu ili ponuditi povrat novca. Tek u tom slucaju moze odluciti zeli li robu ili novac. Prije slanja na reklamaciju nema pravo traziti povrat novca i zadrzati robu. TO sto ti ne razumijes kako pravno te stvari funkcionisu je tvoj problem. Pitaj ako ne znas. Ja sam trzisni inspketor i takve stvari rjesavam svakodnevno tako da to nije moje misljenje vec cinjenice koje su kristalno jasne u ovom slucaju. U stvari u pravu si. Moze traziti al ce ih dobiti na sveto nikad. Mozda ni tad. 

The Unforgiven kaže...
Attitude kaže...

CITAT:

nemas pravo na povrat novca.

 

ISPRAVNO:

Mislim da nemate pravo na povrat novca.

 

Ovo dole nikakvu konačnu presudu ne donosi, samo iznosite vlastito mišljenje.

 

 Upravo tako. Ne znas bil se smijao ili plakao ;)

11 godina
offline
Da li ću platiti poštarinu u povratku?

Vi u ovom slučaju ste iznijeli mišljenje kao državni inspektor i zakucali ga svojim pravilima igre(državnim), barem Ja dobivam takvu sliku iz Vaših odgovora, i iznosim svoje mišljenje i osvrt na to.

Kupac je to kupio u drugoj državi, ima svoj ugovor na koji je pristao, meni nepoznata pravila igre.

 

I opet vidim da ste ga zakucali, citat "vidit će na sveto nikad", zatvorili ste mu vrata za pregovore sa prodavačem.

 

Da kupac plaća troškove za štetu koju nije prouzročio jednostavno nema smisla, Ja na to ne bih nikad pristao osim ako je i cijena tome primjerena. Smatram da se ima pravo žaliti u

ovom slučaju, iz jednostavnog razloga, fairplay i zdrav razum. Velike kompanije se stalno žale ta takve bisere, i onda se pozivaju na FRAND principe. Ako napiše žalbu drugoj strani nitko ga neće pojesti.

Taj dio priče da je kupac kao mali i jedini a ne velika tvrtka ne znači da nema prava i obaveze koje proistječu iz ugovornog odnosa, ima.

 

 

 

 

8 godina
odjavljen
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

Samo filozofiras i pricas bez veze. Ja sam inspektor u drugoj drzavi a i da sam u hrvatskoj nikakve veze nema. Pravila igre lijepo pisu a to sto ti baljezgas bez ikakve veze je tvoj problem. De mi reci jesi li ti ikad ostvarivao pravo na garanciju u bilo kojoj drzavi pa i svojoj? Kupis tv u radnji i odnese kuci on se pokvari i ti nazoves radnju i kazes uplatite mi novac na racun a ja cu tv zadrzati? Daj ne lupetaj. Lijepo sam ti objasnio pravnu stranu cijele stvar a tvoje ili moje misljenje ne mijenjaju nista. Uslove kupovine imas na njihovom site. Uostalom nigdje me nisi ispravio niti ponudio covjeku savjet ili bilo sta osim lupetanja bez ikakvog smisla. I nikakvih pregovora sa prodavacem nema osim u slucaju da ih sam prodavac pokrene.

11 godina
offline
Da li ću platiti poštarinu u povratku?
Dečki ne morate se svađati,kontaktirao sam trgovinu,i pitao tko plaća poštarinu za nazad-rekli su da plaćaju oni.
8 godina
odjavljen
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

Svaka im cast. To je pravi trgovac.... Nisu morali ali eto. Inace i meni na ebayu uvijek ponude tako nesto...

11 godina
offline
Re: Da li ću platiti poštarinu u povratku?

Zdrav razum.

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice