31.05 preko interneta sam promjenio tarifu sa Tarifa za sve 60 na Extra total S,dobio sam SMS poruku da je tarifa promjenjena,također i na internetu (Moj T Mobile) vidljivo je da je tarifa promjenjena.Za svaki slučaj (paranoja) sam zvao 1.6 službu za korisnike da vidim da li je tarifa promjenjena,dobio sam odgovor da je promjenjena.Za svaki slučaj nazvao sam još jednom predveče postavio isto pitanje i dobio isti odgovor.Naravno slao sam i S na 0110,ali pokazivalo mi je stanje od prošlog mjeseca,do jučer kad je pisalo da sam potrošio cjeli paket i izvan paketa 1kn i nešto,pa 2kn i nešto,a danas sam dobio 2 poruke u kojima je od - do znači vremensko razdoblje isto samo prva poruka je bila 27kn,a druga 48kn,sad kad pošaljem poruku tko zna koliko će biti.
U ovom kratkom razdoblju poruka i poziva sam imao,ali to je sve jako kratko,skoro pa ništa,na internetu sam bio,ali večinom preko wi fi,jer sam imao pristup,a koliko sam skužio da wi fi ima prednost,odnosno internet preko telefona (da ga tako nazovem).Preko mobitela sam išao ,ali jako malo.Sad ispada da mi nisu promjenili tarifu iako sam ih zvao par puta da provjerim.nakon toga sam ih zvao i rekli su da malo pričekam i da im pišem prigovor ukoliko ne budu htjeli priznati svoju grešku.
ETO SAMO DA VAS UPOZORIM!