Kupio sam novi mobitel, Meizu M2 Note, sve odlicno radi osim cinjenice da podrzava nano karticu. Ali, nije problem, odem u Tele 2, daju mi novu karticu, sve radi. Provjerim stanje na racunu (u ponedjeljak) pise cca. 33kn i nesto sitno. U utorak opet provjerim stanje, pise 21kn i nesto sitno (obavio sam nekoliko poziva pa me nije zabrinjavalo previse). Provjerim stanje danas, pise 11kn, nisam poslao ni poruku, ni nazvao bilo koga, a Mobile data mi je cijelo vrijeme iskljucen. Zna li mozda netko zasto mi novci jednostavno "nestaju" s racuna?
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Kupio sam novi mobitel, Meizu M2 Note, sve odlicno radi osim cinjenice da podrzava nano karticu. Ali, nije problem, odem u Tele 2, daju mi novu karticu, sve radi. Provjerim stanje na racunu (u ponedjeljak) pise cca. 33kn i nesto sitno. U utorak opet provjerim stanje, pise 21kn i nesto sitno (obavio sam nekoliko poziva pa me nije zabrinjavalo previse). Provjerim stanje danas, pise 11kn, nisam poslao ni poruku, ni nazvao bilo koga, a Mobile data mi je cijelo vrijeme iskljucen. Zna li mozda netko zasto mi novci jednostavno "nestaju" s racuna?
Ako ti je i data isključen onda nije moglo biti potrošnje. Da nemaš uključenu nekakvu dnevnu opciju? Najbolje ti je da nazoveš službu za korisnike, ako se u tom Tele2 uopće itko javlja.
Nemam ukljucenu nikakvu opciju.

Nikad mi neće biti jasno zašto se ovakva pitanja postavljaju po forumima, a ne tamo gdje bi trebalo - kod svog operatera.
Sad bi ovdje netko trebao nagađati gdje tebi nestaju kn, a ovi sve vide u sustavu, e svašta...
Nemam ukljucenu nikakvu opciju.
-to je zapravo često najskuplja opcija.. npr internet (promet) ništa nije đabe.
-na SIMu nema ničeg, nema novca.. pa tako ne može ni nestati. Sve je kod operatera (nitko drugi ne može skidati.. kao ni stavljati vrijednost na tvoj račun).
Osim ako mu nije prebacilo na neku drugu mrezu pa je bio u roamingu
Nikad mi neće biti jasno zašto se ovakva pitanja postavljaju po forumima, a ne tamo gdje bi trebalo - kod svog operatera.
Sad bi ovdje netko trebao nagađati gdje tebi nestaju kn, a ovi sve vide u sustavu, e svašta...
pitam na forumu jer sam mislio da neko ima slica iskustva, trenutno nemam vremena da zovem Tele2 i pitam kod njih
Nemam ukljucenu nikakvu opciju.
-to je zapravo često najskuplja opcija.. npr internet (promet) ništa nije đabe.
-na SIMu nema ničeg, nema novca.. pa tako ne može ni nestati. Sve je kod operatera (nitko drugi ne može skidati.. kao ni stavljati vrijednost na tvoj račun).
internet sam jedino koristio prek wifia jer znam da nemam nikakvu opciju aktiviranu a znam da je internet bez opcija uzasno skup
netko ti je hakiro karticu i sad zove na tvoj račun
pazi, nove tele 2 4g kartice mogu ici u minus pa ti tako može nabiti tisuće kune troška

Imao sam sličan problem kada mi je mobitel bio na servisu.
Tu na SIM kartici prilikom servisa aktivirali su internet iako nikada
na prepaid kartici nisam imao internet.
TAko su mi nestajali novci s računa, jer je mobitel stalno komunicirao
podatkovnom vezom.Stvar sam riješio na način
da sam kontaktirao službu za korisnike, pa su mi oni rekli kako
da onesposobim podatkovni promet slanjem SMS-a "-GPRS"
(mislim bez navodnika) na neki broj i od tada nisam imao problema.
Firma je bila VIP.