Flash sony ericssona?

poruka: 5
|
čitano: 1.598
|
moderatori: DrNasty, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
14 godina
neaktivan
Flash sony ericssona?

U zadnje vrijeme me moj w880 počeo zezati pa sam odlučio da mu stavim novi software, ali sam potpuni laik pa bih zamolio dobru dušu da mi pomogne... Na koji način ću ubaciti novi software, koji su mi programi potrebni i postoji li ikakav tutorial koji će mi olakšati posao. Našao sam neke na internetu ali ne za ovaj model telefona.

Hvala unaprijed.

Poruka je uređivana zadnji put sub 7.1.2012 7:24 (juventino).

0 0 hvala 0
14 godina
neaktivan
Re: Flash sony ericssona?
juventino kaže...

U zadnje vrijeme me moj w880 počeo zezati pa sam odlučio da mu stavim novi software, ali sam potpuni laik pa bih zamolio dobru dušu da mi pomogne... Na koji način ću ubaciti novi software, koji su mi programi potrebni i postoji li ikakav tutorial koji će mi olakšati posao. Našao sam neke na internetu ali ne za ovaj model telefona.

Hvala unaprijed.

skini ovaj program

http://www.sonyericsson.com/cws/support/mobilephones/downloads/subject/pccompanion/w880i?cc=hr&lc=hr

spoji telefon usb kablom s kompom, pokreni program i slijedi upute

Ako sam ti pomogao, stisni HVALA! =)
14 godina
neaktivan
Flash sony ericssona?

Napravim sve kako piše u uputama i kad započne update softwarea izbaci mi "There is no software available for your phone yet. Please try again later."

0 0 hvala 0
16 godina
Re: Flash sony ericssona?

To ti valjda znaći da imaš najnoviji softver trenutno u mobitelu ili eventualno nema novoga trenutno za nadogradnju

Daria
15 godina
neaktivan
Flash sony ericssona?

Da to znaci da imas najnoviji softver, ali dobro je pokrenuti Update Service (Usluga ažuriranja) za poboljšanje stabilnosti softvera.

Takodjer ako dodje do nekog problema sa mobitelom update service to moze rjesit.

Evo linka:

http://www.sonyericsson.com/cws/support/mobilephones/downloads/subject/updateservice/w880i?cc=hr&lc=hr

Bok