Evo danas dobih ovaj mail, pa ga odlućih podjeliti sa kolegama forumašima (osobno nisam morao nositi računalo nikada na servis pa tako ne znam kako postupaju ali eto..):
Subject: VE-MIL servis iliti žalosna priča o tome kako nas varaju
Ovo je priča o slučaju popravka računala u servisu informatičke firme Ve-mil na zagrebačkim Vrbanima.
Naime moje stolno računalo je jedan dan (26.06.2008) otkazalo poslušnost. Kvar je ukratko bio da se računalo upali, disk se zavrti, monitor se upali i monitor vrlo brzo ode u standby. S obzirom da sam u međuvremenu bio na godišnjem, a da garancija od 3 godine na pojedine komponente nije istekla (disk, procesor, monitor) odlučio sam se odnijeti računalo na popravak i to sam učinio po povratku s godišnjeg 01.08.2008. Računalo je uredno zaprimljeno i nakon 7 dana sam dobio SMS sljedećeg sadržaja:
"Vaše računalo je popravljeno i spremno za isporuku".
Dolazim u Ve-mil i tražim da mi isporuče računalo, na što zaprimač računala donosi računalo(kućište) koje nije moje.
Više sreće imade u sljedećem pokušaju, te uz kućište donosi i papir na kojem piše ''neispravna matična socket939, neisplativ popravak''.
Uz sve doda još i sljedeće: "Istekla je garancija od 2 godine za vašu matičnu Gigabyte .... socket939 prije pola godine...
Ja:"Pa jel moguće da kupim tu matičnu kod Vas te da je ugradite?"
Odgovor:"Ne, gospodine socket939 više nemamo u ponudi, niti ćemo ga imati!"
Ja:"Jel mogu pitati što ste radili s računalom, kako ste utvrdili neispravnost matične?" Na to dolazi drugi iskusniji, i naravno bezobrazniji kolega odgovarajući da nemam pravo na zamjenu, da mi je garancija istekla i da ukratko odj.... u skokovima, jer mušterije čekaju u redu iza mene.
Drugi serviser samo tupo gleda i vjerojatno u sebi mantra: pa kupi, kupi, kupi, kupi novo računalo. I to u Ve-milu na sniženju, ženju, ženju za 4444 Kuna, una, na, a....
Ponizno preuzimam kućište računala i odlazim doma. Potražih matičnu sa socketom 939 za amd na 'nabava.net' od svih firmi no ne imadoh sreće, jer je nitko nema u ponudi više.
Ispričam cijelu storiju kolegi u firmi koji se u slobodno vrijeme bavi sklapanjem računala, te me on nagovori da rastavim sam računalo i vidim u čemu je stvar.
To i učinih, otvorih kućište, počistih prašinu unutar njega, izvadih ddr ramove i grafičku vani iz utora na matičnoj ploči, te ih vratih u utore. Upalih računalo i BINGO ? SVE RADI KAO PODMAZANO.
Zaključak: Matična ploča je ispravna i uvijek je bila, no serviserima u Ve-milovom servisu se najvjerojatnije nije dalo ni otvorit računalo, nego kad su vidjeli da je istekla garancija za matičnu napisali su da je ona ?krepala" i na taj način me skinuli s dnevnog reda.
I baš zato, gospodo iz Ve-mila, ovaj mejl ide na pola adresara pa ćemo vidjet koga ćete ubuduće varati...
Poštovani i dragi prijatelji, molim da ovaj mejl proslijedite na što više adresa i da gornju gamad od dućana i pripadajućeg servisa izbjegavate u što širem luku za vlastito dobro.
Lijep pozdrav svima i hvala na trudu.
Miha