Ubuntu netbook remix problem s wirelessom :/

poruka: 3
|
čitano: 2.625
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
15 godina
neaktivan
offline
Ubuntu netbook remix problem s wirelessom :/

pozdrav,vec sam postavio ovo pitanje na jednoj drugoj temi ali je zakljucana zbog stalnih prepirci windows-linux ,prije nego sto sam dobio odgovor,pa bih molio da tih prepirki ovdje nebude...imam problem s ubuntuom(netbook remix),tek sam pocetnik,:...jucer sam si instalirao ubuntu (dual boot s win xp),imam acer aspire one ( onaj vipov,nesjecam se punog naziva),uglavnom,nemogu se povezati wirelessom na svoju mrezu...tocnije neznam kako....nigdje neskenira dostupne mreze...na windowsu sve radi normalno,skeniram,imam oko 15-ak mreza u okolini,i spojim se na vlastitu (jasno podeseno je da se automatski spajam na nju),dok na ubuntuu prvo kliknem na ikonicu za povezivanje na gornjoj traci(na kojoj mi pise da trenutno nisam spojen na nijednu),odaberem wireless i--nista,sve je prazno,kao da nema nijedne u blizini (u gradu sam,uvijek ih ima mnogo),nescanira mi ih...onda sam guglao i nasao naredbu sudo iwlist scan (koja bi mi trebala scanirati mreze u okolini), no ni ona neradi kaze mi "eror-interface does not support..."...neradi... ...

nadam se da neki iskusniji linuxasi znaju kako ovo rijesiti

Pointless
Poruka je uređivana zadnji put ned 20.12.2009 14:23 (777-EL-777).
 
0 0 hvala 0
14 godina
protjeran
offline
Ubuntu netbook remix problem s wirelessom :/

Kreiraj novu mrežu u network manageru. Dakle desni klik i edit networks. Idi na wireless, upiši SSID i ključ u odgovarajuća polja i save-aj (pitat će te za password - i svaki put kad se digne sustav - još jedna zaštita od gnome-a). Nakon toga samo klikni (lijevi klik) na network manager i na svoju mrežu. I trebao bi se spojiti.

 

(provjeri dal ti je wireless enable-ani - isto lijevi klik)

Prepolovit ću pučanstvo jer ne volim kretene
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan