Bootanje kubuntua

poruka: 13
|
čitano: 1.984
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
16 godina
Bootanje kubuntua

znaci imam dual boot kubuntua i xp-a (posebno instalirani na particije, bez wubija)

kada boota pokaze se da odaberem sta zelim ali me zivcira sto se pojavi 4-5 opcija za bootat kubuntu

moje pitanje je dali je moguce sklonit te ostale opcije da imam odabir samo kubuntu ili xp bez onih drugih gluposti koje ne koristim

imam jos dva pitanja uz kubuntu jer sam totalni pocetnik:

koja je naredba za instaliranje paketa sa racunala (za skidanje s interneta znam da je apt-get znaci bas da je na racunalu)

kojom naredbom mogu se prebacit sa ext2 na ext3 datotecni sustav (bio je neki bug na cd-u tak da se nije dalo instalirat na ext3 odma)

unaprijed hvala na odgovorima

Moja kanta: Intel Pentium DualCore E2180 2.00 GHz o/c 2.50 GHz, 2 GB rama, Gainward GeForce 8500GT
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
RE: Bootanje kubuntua

Imas memtest i recovery ( za popravak)   a zasto te to smeta, to je vrlo korisno. Možes to pomaknuti na kraj ako hoće, premda ne koristis ne preporucujem ti da to brišes nikad se nezna kad ti bude zatrebalo. To je isto kao i oprema za prvu pomoć.

Bum ti kasnije napisao kako se brise ili pomoce na kraj, sad moram ići, mozda me netko pretekne .

16 godina
neaktivan

Ovako, ako želiš promjeniti boot menu moras editirati menu.lst upiši iduću naredbu u konzolu

sudo kate /boot/grub/menu.lst

Budući da si početnik objasnit ču ti osnove,

znak # je za  tekstove koji su zakomentirani, najčesto se koriste za naslove, ili upute, Ti moras doći do onog djela koji izgleda ovako

title Ubuntu jaunty (development branch), kernel 2.6.28-7-generic
kernel /boot/vmlinuz-2.6.28-7-generic root=UUID=77a09f3a-5567-48df-ba17-ae2c59e268fb ro quiet splash
initrd /boot/initrd.img-2.6.28-7-generic

title Ubuntu jaunty (development branch), kernel 2.6.28-7-generic (recovery mode)