Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozila ko

poruka: 12
|
čitano: 274
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug Onlinea. U nastavku se nalaze komentari na "Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozila ko".
11 godina
offline
Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozila ko

glupo rješenje.

 

  Prvi koji naiđe na punjač (dok je baterija punjača puna) će napuniti auto čas posla... a slijedeći  koji čeka u redu - banana ( jer je baterija punjača prazna)  :D

 

 

istina, ponekad će ovo rješenje poslužiti no ako bude puuuno automobila na baterije - ovo rješenje je bezvezno.

 
3 4 hvala 1
2 godine
offline
Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozila ko

piše;

 

Kako bi baterija punjača u svakom trenutku bila sposobna primiti vozilo na punjenje, ona je priključena na elektroinstalaciju iz koje konstantno crpi struju jakosti između 16 i 63 ampera, ovisno o dostupnoj infrastrukturi.

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas, nemamo sreće
Moj PC  
4 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozil
Anđeo bez falinge kaže...

piše;

 

Kako bi baterija punjača u svakom trenutku bila sposobna primiti vozilo na punjenje, ona je priključena na elektroinstalaciju iz koje konstantno crpi struju jakosti između 16 i 63 ampera, ovisno o dostupnoj infrastrukturi.

 Trebalo bi detaljnije znati što je to, no moja pretpostavka je da je to osmišljeno tako da ta stanica vuče struju kako ne bi stvarala velike udare na mrežu u kratkom roku pa da onda baterijom izgladi krivulju potrošnje. No, ovo mi se čini kao rješenje jedino za lokacije s lošom mrežom i relativno malenom potrebom za punjenjem auta jer ako se priča o 63 ampera, ako je to trofazna struja onda je maksimalna energija oko 40 kilovata na sat. To je korisno ako negdje dolaze dva auta, pa se napune, onda iduća dva-tri sata nema nikoga, pa onda dođe jedan auto, pa onda bude opet sat vremena bude prazno i tako dalje. Ako je lokacija takva da ima auto svako malo, pola sata 45 minuta onda ovo nema smisla jer se baterija nikad neće stići napuniti.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.2.2020 11:56 (JozoBozo121).
3 godine
offline
Re: Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozil

A koliko sam skužio to i je osnovna zamisao, ljudi koji nemaju priključak veće snage jer im nije dostupno mogu ostavit bateriju da se puni cijeli dan pomalo i onda kad se vrate doma brzinski napune auto, a da nisu napravili udar na distribucijsku mrežu.

 

Kruha i igala...
11 godina
offline
Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozila ko

pa točno je: ne treba posebnu infrastrukturu jer (zlo)rabi postojeću, ovako ili onako, udarnički ili državnoslužbenički. za to vrijeme, ja si na pumpi natočim "struju" u kanistre i doma dolijevam prema potrebi i praznini u "bateriji". koristim postojeću infrastrukturu, niš posebno. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Moj PC  
3 1 hvala 0
12 godina
online
Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozila ko

Recite vi kaj hoćete al dok god EU komisija ne uleti i sve ih navuče za uši i natjera da standardiziraju punjače ili još i bolje, hot swap sustave baterija, nema neke sreće sa 100 budućih standarda brzog punjenja.

Demokracija je, također, kada dva vuka i jedna ovca glasuju što će biti za večeru.
Moj PC  
6 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozil
ovo je dobro rješenje za kućnu uporabu, po malo se puni cijeli dan, dođeš spojiš auto, on se na brzaka napuni i tako u krug
Moj PC  
4 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozil
nixass kaže...

Recite vi kaj hoćete al dok god EU komisija ne uleti i sve ih navuče za uši i natjera da standardiziraju punjače ili još i bolje, hot swap sustave baterija, nema neke sreće sa 100 budućih standarda brzog punjenja.

 Pa u EU mislim da svi koriste ili Type 2 ili CCS koji su djelomično kompatibilni jer Type 2 je ustvari AC dio CCS standarda koji uključuje i dva DC pina dolje. Jedina iznimka je Nissan Leaf koji koristi CHAdeMO ali i to bi se moglo promijeniti jer jednostavno se počinju graditi CCS chargeri pa bi korisnici Leafa mogli izvisiti. Tesla, Audi, Jaguar, Kia, VW, Mercedes i sigurno sam još neke izostavio.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Poruka je uređivana zadnji put ned 16.2.2020 17:20 (JozoBozo121).
10 godina
offline
Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozila ko

ideja je odlična, ako se ugradi doma moglo bi funkcionirati i kao teslin powerwall (ili kako se već zove), pitanje je samo cijene. Toliki kapacitet baterija sigurno nije jeftin.

Moj PC  
0 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozil
jozef kaže...

ideja je odlična, ako se ugradi doma moglo bi funkcionirati i kao teslin powerwall (ili kako se već zove), pitanje je samo cijene. Toliki kapacitet baterija sigurno nije jeftin.

 Moram priznati da ne vidim neku ogromnu korist od ovoga doma. 200kWh baterija nije jeftina pogotvo s ostatkom tog paketa, a nema ni potrebe za takvim kapacitetom niti brzinom punjenja. Usotalom, ako uzmemo Model 3 koji je najpopularniji ili recimo Renault Zoe, oni imaju 11.5 i 22kW punjače u sebi, tako da se mogu napuniti skoro cijeli za 4 ili čak 2 sata u najgorem slučaju. 

 

Powerwall sistem kao takav da, ima kapacitet od 13.5kWh te inverter snage 5kW i 7kW u peaku. To je sasvim dovoljno da i potrošače poput perilice, pećnice ili el. bojlera od 2kW pališ bez problema, i sa gledišta snage i sa gledišta kapaciteta baterije. Ako nestane struje iz mreže onda pomoću takvog sustava možeš izdržati vjerojatno dva, tri dana ako vrtiš samo osnovnije stvari poput frižidera, rasvjete i televizora bez nekog nadopunjavanja sistema. No, vjerojatno uz takvu bateriju bi imao i solarne panele pa bi se to ipak i malo nadopunilo za korištenje većih aparata. Time mislim bi u u hrvatskoj mogao prikatički eliminirati cijeli račun za struju. Nažalost, relativno nam je skupo, da je naš standard malo viši onda bi bilo i više korisnika koji bi razmišljali o ugradnji toga.

 

A i cijena energije je kod nas dosta niska u odnosu na EU pa je samim time to kod nas odma daleko manje isplativo. Koliko sam shvatio proceduru, danas je dosta lagano postat samostalni proizvođač za HEP, ako si voljan investirati u net-metering brojilo onda možeš uz malo papirologije postaviti sistem na krov koji je unutar snage tvog priključka i onda prodavati energiju nazad njima za malo smanjenu cijenu. Nisam previše gledao, no okvirno bi rekao da se mogu napraviti sistemi da se isplate u roku 3-4 godine što je sasvim solidan rok.

Bolje biti ratnik u vrtu nego vrtlar u ratu!
Poruka je uređivana zadnji put pon 17.2.2020 0:07 (JozoBozo121).
3 mjeseca
offline
Re: Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozil
nixass kaže...

Recite vi kaj hoćete al dok god EU komisija ne uleti i sve ih navuče za uši i natjera da standardiziraju punjače ili još i bolje, hot swap sustave baterija, nema neke sreće sa 100 budućih standarda brzog punjenja.

 

Postojalo - propalo:

 

 

 

https://en.wikipedia.org/wiki/Better_Place_(company)

9 godina
offline
Volkswagen predstavio superbrzi punjač e-vozila ko

Od tvorca dobro nam znane "Check engine" lampice sada novo u ponudi "Check charger/battery" lampice!

 
0 0 hvala 0
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice