Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

poruka: 53
|
čitano: 9.534
|
moderatori: vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Renault: električna mreža puni automobile, ali i o".
8 godina
offline
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

To je to!

 

Ja rekoh
Moj PC  
0 0 hvala 0
16 godina
offline
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

To je to, ako mi budu uzimali energiju pod tržišnim cijenama. Po noći je el.struja svugdje skuplja, pa nek i mi plate skuplje.Sve pet.

 

U tom slučaju ću kupiti i drugi el.auto samo za njihove glupave pozajmice, jer će mi biti vrlo isplativo. Ako misle mukte ili za par novčića uzimati MOJU energiju, onda će biti problema i to VELIKIH. Ako misle prisilno uzimati, onda će biti još većih problema, jer smo se rješili KOMUNZIMA baš zbog ovakvih gluposti.

You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch.
Moj PC  
1 1 hvala 0
15 godina
offline
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

čisti altruizam, kao u dobra stara vremena kad su vozači vraćali višak (?!) juhe iz spremnika pumpi, da se nađe "potrebitima" i rasterete cjevovodi. 

I know that you believe you understand what you think I said, but I am not sure you realize that what you heard is not what I meant.
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2019 5:36 (Ajar).
Moj PC  
1 0 hvala 0
6 godina
protjeran
offline
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

jbte, ne vidim se u ovoj priči. 

O nama će pričat ka i mi o Atlantidi, a možda i neće, ma jebo nas, nemamo sreće
 
1 0 hvala 0
15 godina
online
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

Želiš ujutro na posao i dočeka te prazana baterija i 20kn na računu jer je auto opskrbljivao sustav strujom...

 
4 0 hvala 0
15 godina
odjavljen
offline
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

Kao što sam već pisao u drugim temama, ovakav sustav će teško zaživjeti, a još i teže bez standardizacije. Korisnik ima svoje preference, mreža svoje, a to sve skupa treba uskladiti real time bez pojave nestabilnosti mreže, a istovremeno mora biti dovoljno isplativo vozačima da im ne bi promjena baterije bila skuplja od "zarade", pa onda još treba uklopiti i garanciju na bateriju u to sve skupa...

 

Za par desetaka godina ćemo ionako imati hrpu rashodovanih baterija koje će biti dovoljno dobre za ovu namjenu bez da se komplicira s vozilima...

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
 
3 0 hvala 0
15 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
MrBlc kaže...

..

Za par desetaka godina ćemo ionako imati hrpu rashodovanih baterija koje će biti dovoljno dobre za ovu namjenu bez da se komplicira s vozilima...

 -nećemo, jer se po pravilima, otpad mora zbrinuti, tj neće to biti na nekoj hrpi pa se netko sjeti... ako je rashod, tad je rashod, ako je ispravna tad neće u rashod. Ljudi su racionalni kad moraju to platiti, čak i ako je pod jamstvom ali tad onaj tko daje jamstvo neće sam sebi nabiti trošak (ne tako mali).

 

-nene više zabrinjava često uočljiva 'stinica', znanstvenici, generalno pametni ljudi, u RL zanju biti vrlo bedasti. Jer jedino tako je moguće objasniti samu ideju, 'dvosmjerno punjenje' (pražnjenje).. tj to je recimo besmisleno, nezakonito itd. Dodat ću još jednu namjerno-karikiranu mogućnost, drugi dio dvosmjernosti ili pražnjenja, ako operater može računati dvosmjerno promet interneta pod promet i naplatiti ga, tad po istoj osnovi to može i struja, to bi bilo ekonomski vrlo privlačno i objasnilo bi tu-takvu želju znanstvenika u intersesu distributera. No tad se opet pitamo zašto bi ljudi-kupci to željeli, radije uvesti još jedan porez, logičnije, manje boli od lobotomije i ovakvih znanstvenika kojima ideje padaju na pamet iz crtića.

-ekonomska logika? skuplje s upitnom upotrebljivošću.

-pravna? odgovarajući ugovorni odnos, kao kod malih proizvođača struje koji prodaju višak, troše .. i trenutno uz subvencije su u plusu, no ako se malo okrenemo oko sebe i potražimo, vidimo da ih baš i nema (mada je postojeća regulatvia takva da bi bilo logično da ih ima, jer je za sad isplativo, poticaji-subvencije + otkupna zagarantirana cijena.. jednostavno hep to opstruira, jer nije mu cilj kupovati skupo i prodavati jeftino, nego obrnuto .. ne želi ni otkup po istoj cijeni, kao ni bilo koji trgovac bilo kojom robom, tj zamislite da to vrijedi za ostale robe? Nezamislivo, a struja, energenti, uz to što su važni, strateški, su i roba, kao i ostale robe).

-stručna, balansiranje mreže, tko-kad-koliko uzima iz sustava ili daje u sustav.. ne smije biti random, na volju miliona malih juzera jer bi došlo da raspada sustava. To mada je na papiru slično s npr australskim tesla-baterijama (ako se sjećate..) koje služe upravo stabilizaciji mreže, ovo je suprotno, ovo je pojedinačno, ne pod kontrolom operatera kao što ne kontroliramo kapljice kiše dok pada.. To je sasvim suprotno od tavkih baterija, mada je vjerojatno povod takvoj ideji znanstvenika. (naravno, vjerojatnije je da ja kao laik griješim.. no kad znanstvenici iz ''oblaka'' nabacuju ideje čini mi se da uopće ne žive u realnom svijetu i realnom stanju nego nekom na papiru, lalalandu.. i tad su im takve ideje baš kul.)

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2019 12:02 (ihush).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Rashodovano i otpad nije nužno istoznačnica. Baterijama, kako stare, kapacitet pada, a kako je vozilo ograničeno po pitanju dimenzija i mase, takve baterije više nisu prikladne za vozila, ali su i dalje dobre za stacionarnu pohranu energije. Naravno, nitko ne očekuje da će ekipa kopati po odlagalištu i tražiti stare baterije, uz šporete, kade, veš mašine, već će se stare baterije otkupljivati pri zamjeni za nove.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali

da.. ''ali'', ako govorimo o auto-baterijama kao teslinim, tad postoji jamstvo, visoka cijena. Unutar jamstva ide zamjena, zbrinjavanje, koje uključuje ponovo vraćanje u proizvodnju jer su matrerijali potrebni, nisu otpad za bacanje, + same baterije su specifičan otpad koji se mora zbrinuti.. i tad u uređenoj situaciji jednostavno nemaš te hipotetske baterije, ne postoje kao višak-rezerva... ni obične postojeće akumulatore nećeš pronaći na otpadu u uređenom društvu, ako ih ima već ih je 'cigo' reciklirao. .. a ovo bi bile možda neke nove koje još nisu proizvedene, sklop.. tako da uopće ne treba računati na njihovo postojanje. Izbaciti ih iz računice, dok se kao činjenica ne pojave.

 

 

realnije, vjetro/solarne elektrane kao izvor struje, daleko realnije nego ova ideja o dvosmjernom punjenju, pa i ta ideja ima npr ekonomski problem dok je nestalnost proizvodnje (nasuprot npr termo na gorivo) je ono što proizvođače energije vuče na klasične ili atomske itd.. pošto je to njima interes + konkretan kapacitet, besmisleno je računati da bi ovo bilo nešto bolje, spasonosno, čak ni kao jedan mali dio, kao neki plusić.. više besmislica.

-ili ovako, zašto bi autoind kao renault rjašavala probleme ekeltromreže.. neće, ne zanima ih, osim kako zataškati dizelgate, studije i kazne koje su moguće, već plaćaju u usa, kad će u eu.. kao i to da je svjezda posljednjeg showa električni auto.. stvarnost ili samo skretanje pažnje s dizelgatea?

 

-+ provjeri stanje nrp hep-a i otkupa struje, projekt koji je idejno započet prije 10-15+ god, .. ima li što? -nema, osim izuzetaka. A ovo je za znanstvenike realno? Jednako kao što statističari mogu postaviti slona na tratinčicu, ništa više.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2019 13:00 (ihush).
15 godina
odjavljen
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali

Opet ti po svom. Kao što imaš tržište polovnih laptopa, polovnih mobitela, polovnih vozila, pojava baterija koje su još u dobrom stanju, ali zbog pada kapaciteta nisu prikladne za vozila, otvara mogućnost za tržište polovnih baterija koje bi služile u svrhu stacionarne pohrane energije. 

 

Dakle, umjesto tvornica -> automobil -> reciklaža -> sirovine natrag u tvornicu, lanac bi dobio još jednu kariku: tvornica -> automobil -> balansirajuća stanica elektroenergetske mreže -> reciklaža -> sirovine natrag u tvornicu.

 

Za to ne postoji niti jedna tehnička ni pravna prepreka, već je čisto pitanje postojanja tržišta i isplativosti.

 

Kod olovnih akumulatora tako nešto ne može postojati iz tehničkog razloga - radi se o kompletnom sklopu koji ima nagli prelaz iz ispravnog u neispravno stanje, dok litijevim baterijama kapacitet pada postepeno, moguće je i spašavanje pojedinačnih čelija (iako je upitno koliko je za ovu primjenu isplativo).

Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
15 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali

-svašta.. (ili, prekratko pa nastavak..)

-arugment polovnih računala (laptop-baterije..) je smiješan, ne priliči ti. Ili, ok, tko korisiti polovnu bateriju za lap, mobač? .. onako, drži 6 minuta? A kriterij za auto ili proširimo riječ, važna je, autonomiju.. je onak, nevažno? Govori se o autu, autonomija je dio riječi dok je nastavak mobilnost. auto-mobil.. ne kućna igračka na daljinski.

-ako je baterija ispravna tad je u autu, ako nije tad se mijenja, kao gume, kočnice, žarulje.. + tehnički koji mora zadovoljiti-proći kao što je to za sve u postojećim vozilima. Ili je dovoljno dobro ili nije. Iskoristiti za nešto drugo, kao stari akumilator je kao iskoristiti pozlaćeni kramp za krampanje, dok vrijednost posla nikad neće biti ni blizu cijene 'alata'.

-odbačena baterija, guma.. nije nešto što se drži po doma, čak i zakon koji je za baterije konkretan, mora se adekvatno zbrinuti. Bateriju za lap možeš ostaviti u ladici i koristiti za nešto.. no usporediti je s automobilom ili ovakvom namjenom je besmislica, u rangu znanstvenika iz lalalanda ili ovog primjera, veze s realnošću nema...

-odnosno, ako je izvedivo, praktično, sve super .. recimo kao hipotetski moguće, zašto bi elektra-distributer to dozvolio, kako bi se mreža regulirala, stabilnost? Zašto nema otkupa struje hepa? Kakve veze s tim ima autoindustrija pa time i neki znanstvenik, koji možda ima super ideju, nešto revolucionarno, novo super.. no ne razmišlja o interesu sasvim druge grane-branše biznisa? Kao za pekar izmisli pecivo koje eliminira potrebu za npr sladoledom s time da su ipak oboje prehranbena branša dok je ovo samo energetska poveznica ali suprotan interes. Elektri nije u interesu otkupiti struju nego prodati + razlika u ulazno-izlaznoj cijeni je zarada a kod svakog postupka ipak postoji neki gubitak.

-netko je spomenuo, obrnuta ideja je da se auto puni kroz noć, .. u ovom slučaju dobiješ prazan kad trebaš voziti s 20kn na računu? Što s tim, kupiti kartu zeta ili uber? Auto nije hepova baterija, odnosno ako je tad nek mi hep plaća rentu itd..

 

-kao god gledaš, to je bezvezarija ili iz sto razloga nelogično, neisplativo, suprotno interesima svih u igri i tad naravno da nema smisla. Uspoređivati laptop bateriju je neozbiljno ili ja stvarno ne kontam ništa, možda me lupa temperatura.. da, sigurno je to. Imaš pravo! Za par dana, godina.. khm, desetljeća, ćemo možda nastaviti s ovom temom i realnijim parametrima tj činjenicama. Vidjet ćemo te baterije i što se s njima može napraviti. Vidjet ćemo hoće li auto biti renta-akumulator/baterija ili neće... ja ovako neubrojiv, kažem, neće, pa ostaje nam čekati... činjenice, ne maštu-lalalanda gdje baterije rastu po drveću i sve je tak pinkasto slatko.

 

-francska proizvodi struju (nuklearke), renault automobile, poveznica postoji, nije nemoguće, no jednako se može očekivati fuzisjka ''tegla'' koja će riješiti sve enegetske probleme, 'samo što nije..', za to vidim šansu dvostruku veću/bržu nego s ovom idejom.

 

-može, kad država ili neka ''eu'' u budućnosti nacionalizira energente tj ukine biznis i uvede potrebe, kao vodu-zrak za struju, kad prodaja struje neće biti stvar zarade nego nekog utopističkog SFa (po potrebi, svi u startreku imaju replikatore i sl.), no tad po sitom SFu imamo teleportere pa su auti nešto za muzeje ili hobi, tj ono što se nazove igračka (na daljinski). -.. jer tek tad bi se moglo to standardizirati, kontorlirati pa tako i provoditi. Sjetimo se npr idiotarije od prije godine dana, da je struja iz srbije usporila sat za jednu sekundu.. ono, loša struja, ali polovna laptop baterija će biti bolja! ili fiatova ili teslina ili .. duracelka?

 

-pretakanje iz šupljeg u prazno (savršena analogija s dvosmjernim punjenjem), ideja koja nastane u dokonim znanstvenim umovima ili nekoj studiji-pokusu kojeg je potrebno obaviti da bi se potrošili neki fondovi, ne zato što je nešto ekšli korisno. No naravno, nemam dokaz, osim čekati recimo 5-više godina, 55? pa će me već znanost demantirati. Pri tome je nevažno ako sam ja u krivu, no što ako nisam?

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put pon 1.4.2019 14:48 (ihush).
12 godina
neaktivan
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
MrBlc kaže...
Rashodovano i otpad nije nužno istoznačnica. Baterijama, kako stare, kapacitet pada, a kako je vozilo ograničeno po pitanju dimenzija i mase, takve baterije više nisu prikladne za vozila, ali su i dalje dobre za stacionarnu pohranu energije. Naravno, nitko ne očekuje da će ekipa kopati po odlagalištu i tražiti stare baterije, uz šporete, kade, veš mašine, već će se stare baterije otkupljivati pri zamjeni za nove.

 Stare baterije su prepune izuzetno vrijednih materijala, dapace, sto su baterije starije to imaju vise vrijednijih materijala (kobalta, nikla) tako da se ne moras bojati da ce to netko baciti u prirodu (osim ako nije idiot, ali to ionako ne mozes sprijeciti).

7 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
ihush kaže...

-svašta.. (ili, prekratko pa nastavak..)

-arugment polovnih računala (laptop-baterije..) je smiješan, ne priliči ti. Ili, ok, tko korisiti polovnu bateriju za lap, mobač? .. onako, drži 6 minuta? A kriterij za auto ili proširimo riječ, važna je, autonomiju.. je onak, nevažno? Govori se o autu, autonomija je dio riječi dok je nastavak mobilnost. auto-mobil.. ne kućna igračka na daljinski.

-ako je baterija ispravna tad je u autu, ako nije tad se mijenja, kao gume, kočnice, žarulje.. + tehnički koji mora zadovoljiti-proći kao što je to za sve u postojećim vozilima. Ili je dovoljno dobro ili nije. Iskoristiti za nešto drugo, kao stari akumilator je kao iskoristiti pozlaćeni kramp za krampanje, dok vrijednost posla nikad neće biti ni blizu cijene 'alata'.

......

 Mislim da nisi shvatio kaj je kolega napisao.

Npr., u električnom autu s litijskom baterijom nakon recimo pola milijuna kilometara vožnje baterija bude na cca. 80% nazivnog kapaciteta (ako ju se ne forsira puno potpunim pražnjenjem i punjenjem), a nekima i manje.

A budući je u autu najbitniji domet, vlasnik bi gledao da ukoliko želi zadržati taj auto zamijeni bateriju novom, ili proda auto.

A te baterije se komotno mogu još par tisuća puta punit, i onda ih je idealno koristit negdje gdje maseni i volumni kapacitet ne igraju ulogu (što je slučaj kod stacionarnih uređaja za pohranu energije), a to onda značajno smanji cijenu takvih instalacija, jer polovna baterija košta puno manje od nove, i budući da nije problem dodatbi prostor i masa koje te baterije zauzimaju u odnosu na nove istog kapaciteta, onda je idealno rješenje jer košta samo mali dio cijene nove (obično se izražava kao $/kWh, brojke kojima nas redovito bimbardiraju).

 

Nasuprot tome, reciklaža je ekstremno skupa (kao i svaka druga reciklaža), i sama reciklirana sirovina bi bila skuplja od nove, tak da je solucija s daljnom upotrebom za drugu namjenu puno bolja.

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.4.2019 16:12 (fer-de-lance).
15 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali

-super plan.. :) osim što ti fali previše činjenica, npr nema tih baterija još, dok vrijeme ne napravi svoje a cijena EVa je cca = cijeni baterije, ako je pod jamstvom, tad je nemaš.. uz sitnicu, da to nije baterija koju držiš u džepu... npr gdje bi je držao? -na parkingu? .. hrpe znanstvenih jednoroga na livadi.. ili, kako je australija kupila 'bateriju' baterija, kojih, .. kad to bude u interesu HEPa, tad neće to razvijati nrp renaultov studio itd.

 

-to nije powerbank, to je automobil, koji tek treba zaživjeti, tek treba infrstrukturu i sl. pa ćemo tek tad moći razmišljati o reverzibilnim..

.. ili , svrha powerbanka je? svrha automobila je? .. sigurno nije to da služi kao powerbank ili stabilizator energo sustava, koji bi destabilizirao čitav kontinet (ili kako to sinkronizirati itd. itd..)

 

edit: + . .a ovo o reciklaži.. probudi se, ili uozbilji.. baterije su vrlo zanimljive za reciklažu + zakoni koji to obvezuju kao poseban otpad. Isprativo.

 

tesla 3.. jamstvo na bateriju 8 godina, ako se ne varam.

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.4.2019 20:02 (ihush).
7 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali

Zapravo već ima dosta takvih projekata (upotrebe korištenih baterija iz EV-a), budem postavio linkove kad nađem.

A gdje bi ih držao?

U istom kučištu u kojem je punjač za EV (obično nije problem malo povećanje gabarita punjača.

A kaj se recikliranja tiče, ne postoji ni jedan isplativi postupak recikliranja npr. litija i kobalta iz baterija, tak da ti onda preostaje samo bakar i aluminij koji se ionak mogu prodati onečišćeni.

Znači, kao što si i naslutio, reciklira se na način da se ogroman dio dobrih i skupih sirovina jednostavno baci dalje, a iskoristi se nekaj malo, i to manje više zbog zakonskih odredaba.

Komercijalna upotreba korištenih baterija je puno primamljivija.

A kaj se tiče onog kaj si napisao za teslu - da, garancija je toliko, a prvi modeli koji budu prošli uskoro to razdoblje budu još malo, a na tržištu ima već jako, jako puno istrošenih baterija iz drugih ev-a starije generacije (obično LiFePO4).

Ništa novo...

 

Samo da se razmemo, ni meni se ne sviđa ova ideja uopće, ali je neminovna budućnost, i to je za sad ostvarivo jedino možda u SAD-u i Kini, jer su to jedine zemlje gdje je zapravo tržište "liberalno" (kaj god neki mislili o Kini).

 

Kruha i igala...
Poruka je uređivana zadnji put uto 2.4.2019 21:49 (fer-de-lance).
15 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
fer-de-lance kaže...

..

A gdje bi ih držao?

U istom kučištu u kojem je punjač za EV (obično nije problem malo povećanje gabarita punjača.

..

  onda je sve riješeno..

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
7 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali

Googlao sam, evo jedan članak kaj baš to govori:

https://www.fleetcarma.com/electric-vehicle-batteries-reused-recycled/

 

 

Kruha i igala...
8 godina
offline
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

Milijun vozila od kojih svako otpušta 3 kW pokriva sve hrvatske potrebe na najgori dan. Potencijal je, dakle ogroman. Brzina reakcije baterijskog sustava je trenutna, u milisekundama što je za distribuciju dar s neba, ništa takvog ne postoji idućih nekoliko redova veličine. Cijena usluga stabilnosti je dosta velika, slovenci plaćaju 1,4 kn po kwh, amerikanci procjenjuju da su te usluge 10% troškova, dakle deseci milijardi su u tom poslu.

 

li-ion baterije koje se koriste u području oko 50% napunjenosti mogu izdržati desetke tisuća ciklusa tako da mala ispomoć tu i tamo dolazi uz neznatnu degradaciju. Sad je stvar testiranja tehnologije a onda financijske kompenzacije. Isto tako, solar, vjetar i slični izvori koji rade povremeno trebaju podršku u vidu spremanja ili drugih elektrana koje su na čekanju čime se nepotrebno podiže cijena. EV se svojom velikom učinkovitošću i potencijalnom masivnošću idealno uklapa.

 

Ja rekoh
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.4.2019 10:53 (Feudalac).
Moj PC  
1 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Feudalac kaže...

Milijun vozila od kojih svako otpušta 3 kW pokriva sve hrvatske potrebe na najgori dan.

...

EV se svojom velikom učinkovitošću i potencijalnom masivnošću idealno uklapa.

 

Fali ti par stvari: milijun vozila, milijun priključnih mjesta, HEP distribucija spremna na to i dovoljna količina budala koji bi pristali na to.

Ako sam spojio EV na punjenje, želim da je pun, ne prazan "jer je falilo u mreži".

 

Iliti... neće se dogoditi. Fali ti sve po redu.

15 godina
odjavljen
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Upravo to jest onaj problem koji sam u prvom postu spomenuo - to može jedino funkcionirati ako ja mogu u opcijama postaviti da mi baterija ne ide ispod X%, a da u to i to vrijeme mora biti iznad Y%, da ne govorim o opcijama da prodaje tek kad cijena pređe neki limit ispod kojeg procijenim da mi se ne isplati.

Također, reguliranje sustava s puno malih izvora može biti poprilično izazovno jer sustav mora biti sinkroniziran.
Privatne poruke su za privatne razgovore. Ne odgovaram na općenita pitanja vezana uz neku temu.
16 godina
protjeran
offline
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

Zoe spojim na punjač čim ga parkiram tj. negdje popodne, a u postavkama namjestim da se počne puniti iza 22h tj. u vrijeme jeftine struje. Ne bih imao ništa protiv da baterija u popodnevnim i večernjim satima puni mrežu, a da mreža u noćnim satima puni Zoe jer to su neke uobičajene varijacije u potrošnji el. energije (večernja špica i zatim pad potrošnje sve do apsolutnog minimuma u sitnim satima).

Distributed Computing Statistics for Croatia http://goo.gl/5b6Q5W
 
1 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Vortac kaže...

Zoe spojim na punjač čim ga parkiram tj. negdje popodne, a u postavkama namjestim da se počne puniti iza 22h tj. u vrijeme jeftine struje. Ne bih imao ništa protiv da baterija u popodnevnim i večernjim satima puni mrežu, a da mreža u noćnim satima puni Zoe jer to su neke uobičajene varijacije u potrošnji el. energije (večernja špica i zatim pad potrošnje sve do apsolutnog minimuma u sitnim satima).

Izvrsno. I u devet se sjetiš da bi malo van - a ono auto prazan.

Voziš ga ti ili HEP? Jesi li ga ti platio ili HEP? Ako se koristi kao reverzibilna elektrana, sa zadovoljstvom ću prihvatiti HEP-ovo sufinanciranje nabave vozila i jeftiniju cijenu struje od one po kojoj ju prodajem HEP-u.

 

To je toliko nedefinirana ideja da ne znam uopće tko bi dao kunu za investiciju u takvo što, kamoli milijarde.

16 godina
protjeran
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Old Iggy kaže...

Izvrsno. I u devet se sjetiš da bi malo van - a ono auto prazan.

 A ne, ne - vani idem isključivo sa tuniranim dizl Golfom. Red je red.

Distributed Computing Statistics for Croatia http://goo.gl/5b6Q5W
16 godina
online
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Vortac kaže...
Old Iggy kaže...

Izvrsno. I u devet se sjetiš da bi malo van - a ono auto prazan.

 A ne, ne - vani idem isključivo sa tuniranim dizl Golfom. Red je red.

Nažalost je to jedina opcija.

Kao i svaki drugi projekt, i ovakva varijanta bi prošla da ima sve što je potrebno za projekt: ideju, izvedivost, sljedivost, održivost, sponzora i niz drugih stvari.

Ovdje ne vidim baš ništa osim simpa ideje i brdo problema.

8 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Old Iggy kaže...
Feudalac kaže...

Milijun vozila od kojih svako otpušta 3 kW pokriva sve hrvatske potrebe na najgori dan.

...

EV se svojom velikom učinkovitošću i potencijalnom masivnošću idealno uklapa.

 

Fali ti par stvari: milijun vozila, milijun priključnih mjesta, HEP distribucija spremna na to i dovoljna količina budala koji bi pristali na to.

Ako sam spojio EV na punjenje, želim da je pun, ne prazan "jer je falilo u mreži".

 

 

 Kad već tako stručno odgovaraš, mogao si ostaviti riječ "potencijal" iz moje poruke. Kako se potencijal ostvari? Pa testiraš i dorađuješ tehnologiju. Primjer Norveške - prošli mjesec 58% prodanih su baterijska električna vozila. Čudi me da im vlada nije pala jedno tri puta zbog rušenja mreže i nedostatka punionica.

Ja rekoh
16 godina
online
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Feudalac kaže...
Old Iggy kaže...
Feudalac kaže...

Milijun vozila od kojih svako otpušta 3 kW pokriva sve hrvatske potrebe na najgori dan.

...

EV se svojom velikom učinkovitošću i potencijalnom masivnošću idealno uklapa.

 

Fali ti par stvari: milijun vozila, milijun priključnih mjesta, HEP distribucija spremna na to i dovoljna količina budala koji bi pristali na to.

Ako sam spojio EV na punjenje, želim da je pun, ne prazan "jer je falilo u mreži".

 

 

 Kad već tako stručno odgovaraš, mogao si ostaviti riječ "potencijal" iz moje poruke. Kako se potencijal ostvari? Pa testiraš i dorađuješ tehnologiju. Primjer Norveške - prošli mjesec 58% prodanih su baterijska električna vozila. Čudi me da im vlada nije pala jedno tri puta zbog rušenja mreže i nedostatka punionica.

"Potencijal" nije isto što i "u magli".

Norveška? Je li to ona država s puno para? Subvencijama i olakšicama? Skoro 100% el. energije generirane u HE?

Ja sam čuo da su u Sarajevu bolji ćevapi nego kod nas...

8 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Old Iggy kaže...

"Potencijal" nije isto što i "u magli".

Norveška? Je li to ona država s puno para? Subvencijama i olakšicama? Skoro 100% el. energije generirane u HE?

Ja sam čuo da su u Sarajevu bolji ćevapi nego kod nas...

 Kad bi se blagostanje stvaralo s "to se ne može, to je teško, to dugo traje, to xy", Hrvati bi bili najbogatija nacija. Ali nismo...

Ja rekoh
16 godina
online
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali
Feudalac kaže...
Old Iggy kaže...

"Potencijal" nije isto što i "u magli".

Norveška? Je li to ona država s puno para? Subvencijama i olakšicama? Skoro 100% el. energije generirane u HE?

Ja sam čuo da su u Sarajevu bolji ćevapi nego kod nas...

 Kad bi se blagostanje stvaralo s "to se ne može, to je teško, to dugo traje, to xy", Hrvati bi bili najbogatija nacija. Ali nismo...

Bili bi znatno bogatiji s količinom fosilnih goriva koje oni imaju, na stranu što oni "nisu dovoljno bogati" za investicije u masovnu izgradnju autocesta i slično.

A svaka ideja koja nema glavu i rep automatski ide u "to se ne može..." i ostalo kod svake normalne države, kamoli u RH.

15 godina
offline
Renault: električna mreža puni automobile, ali i o

-pogubio sam se.. (karikirano, .. argument).. :)

-sad je dakle 'dokaz' ili argument blagostanje novreške (ili hrvatska kao antipod), u ovu ideju, koju znanstvenici recimo 'čačkaju'.. a prisjetimo se, renault je fransuski automobilski proizvođač, nije ni norveški ni hrvatski i nema nikakve veze s nrp HEPom ili elektrom generalno, osim što francuska ima nuklearke.. i jedino im je zajedničko naziv francuski.. kao ključ :)

 

tako će renault, na 15 .. petnaest, vozila ugraditi 'dvosmjeni punjač' (glupast naziv, zar ne?) .. i pri tome je potrebno, kao preduvijet, nužno.. da punionica ima takvu odgovarajuću mogućnost, tj osim isporuke el.energije, primati energiju u mrežu-sustav + mjerač.. ili dok je sve free to nije važno, no realno je nužno.

a sve zbog tog da se uopće provjeri ideja, izvedivost.. no dio foruma je to doživio kao pobjedu, napredak, nešto .. 'samo što nije'. Kao pozitivno, mada bez ikakvih preduvjeta koji su za to nužni. Kao powerbankovi, kao rasterećenje.. i jednostavno se previđa da to nije tako, da elektra ne prima struju nazad, ne želi. Da Ako ništa drugo, lakše je tad struju slati iz stana-kuće nego auta, pa mada kuće postoje stoljećima, do danas nikome nije palo na pamet to .. tj ne žele, kao što kod nas postoji mrtav projekt o otkupu proizveden struje, jer elektra je biznis, osim eko političkih igara i subvencija, običan novac, tj zarada. HEP to ne želi, da želi, tad bi iza takvog projekta bio hep, ne slastičarna ili renault.. ok, auto je i može biti powerbank za uređaje koje vozač-korisnik auta ima, npr mobitel.. ali ne za hep-sustav.

 

a onda, jednog dana, osim ovih 15 komada auta koji za sad nemaju gdje uploadati struju.. recimo pojavi se 15 miliona auta koji hoće ili neće pune ili prazne.. tad umjesto željenje stabilizacije imate zapravo dvostruko povećanje moguće amplitude-oscilacije, upravo suprotno od cilja, tj stabilizacije, tj ono što je australija napravila kupnjom baterija za tu namjenu. Jer se tad može jednako desiti da svi pune ili prazne u isto vrijeme ili random.. i to bi bio kapacitet na koji elektra ne može računati, tad beskoristan u procjeni stabilne opskrbe, jer je to tad osnova, stabilnost-garancija-rezerva.. ne nešto što je random ili suprotnog smjera-potrošnje.. uz recimo banalno da bi tad vozilo umjesto puno i spremno za vožnju bilo prazno, polupuno itd.. ili nepotrebno zauzimalo mjesto-priključak za punjenje, odnosno, kako bi svi bili istovremeno spojeni, tj doma kroz prozor ili u garaži ili na parkingu.. (jer i danas je problem punionica, kapaciteta, dostupnosti ovih postojećih, jednosmjernih, koje bi tad trebale, mada ne postoje, biti dvosmjerne..). OK, umjesto punionica, svatko za sebe, u kući.. a to znači da je čitava kuća spojena na dvosmjerno punjenje, brojač, cijena, stabilnost sustava.. itd?

 

- OK, moguće.. sve je već riješeno, ostaje samo par sitnica ili ćemo jahati jednoroge.. same diference..

 

šbbkbb .. da francuska, renault, umjesto ovih oximorosnkih dvosmjernih punjača, ugradi recimo mini nuklearke u tih 15 vozila.. e to bi bila vijest, ali tad nam ne trebaju talibani-vozači.. no recimo da bi tad samo bio problem nukealrka, ostalo je ok :)) samo što nije.. nuklearne podmornice postoje već 50 godina, u čemu je problem? :)))

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sri 3.4.2019 17:05 (ihush).
 
1 0 hvala 0
8 godina
offline
Re: Renault: električna mreža puni automobile, ali

ihush:

 

Pa nije stvar u tome da auto vrati struju elektrani već da nadomjesti pokretanje dodatnih elektrana za vrijeme vršnih opterećenja koristeći višak od solara ili vjetra obzirom da se struja nema gdje drugdje spremiti.

Nije reno ni prvi ni zadnji. Ideja postoji već dulje vrijeme, čak ju je podržavao tZero, koncept na kojem je izdrađen prvi Tesla roadster. Testiranja se provode na više mjesta po Evropi, u Americi itd.

 

https://newmotion.com/the-future-of-ev-charging-with-v2x-technology

 

Na dnu stranice imaš par odgovora na ČPP. Tehnologija ima smisla, prakitčnog, ekološkog i ekonomskog, fali joj pameti u mreži i standardizirana podrška za koordinaciju auto-punjač-mreža. Tu i jest borba, svatko nateže na svoju stranu.

 

 

Ja rekoh
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice