- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Jako mi je drago da bogati imaju gdi punit svoje skupe aute.
Jako mi je drago da bogati imaju gdi punit svoje skupe aute.
Ma najbolje da koristimo samo fosilna goriva dokle god ih ima i zagađujemo okoliš što više jer možemo benzinca napuniti za 5 minuta.
Električni auti će postati itekakva realnost u slijedećim godinama i pojavljivat će se sve jeftiniji model dok na kraju cijene ne budu izjednačene ili čak niže.
Od negdje se mora krenuti.
Jako mi je drago da bogati imaju gdi punit svoje skupe aute.
Ma najbolje da koristimo samo fosilna goriva dokle god ih ima i zagađujemo okoliš što više jer možemo benzinca napuniti za 5 minuta.
Električni auti će postati itekakva realnost u slijedećim godinama i pojavljivat će se sve jeftiniji model dok na kraju cijene ne budu izjednačene ili čak niže.
Od negdje se mora krenuti.
Sve pet i drago mi je da su poceli s bogatima koji financiraju razvoj tehnologije kako bi jednog dana bila dostupna svima. Samo velim da usporeduju kruske i jabuke.
Interesatno bude za par godina kad zbog prijelaza na struju sfali struje. Trebalo bude gradit nuklearke a nitko nece nuklearku u susjedstvu. Nadam se nekoj fuziji ili nekom izvoru struje koji je jeftin a ne ugrozava nikoga.

Jako mi je drago da bogati imaju gdi punit svoje skupe aute.
slažem se. bogatima valja omogućiti da što više novca potroše na auto kojemu poslije ne treba niti kapi ogrjeva. benzin/nafta je za fitoplankton i topovsko meso. nereća je samo u tome što su pred autolimarom i prometnim znakovima svi jednaki (ok, neki su jednakiji).
Jako mi je drago da bogati imaju gdi punit svoje skupe aute.
Zapravo iz Tesle su imali rješenje za kraće punjenje (tj. eliminaciju istog) zamjenom baterije, što traje oko 90 sekundi (znači brže nego tankanje benzinca).
Ali kad su to testirali ispalo je da ljude to baš i ne zanima jer su i dalje "preko puta" punili besplatno na superchargerima... (http://fortune.com/2015/06/10/teslas-battery-swap-is-dead/)
Što se tiče bogatih.. ima el. auta i za srednju klasu (barem vani ako ne kod nas), a kad pogledaš da kod el. auta praktički nema održavanja
(motor ima 20 puta manje dijelova, nema mijenjanja ulja i sl. s*anja) onda to dugoročno ispadne još isplativije.
Ova tehnologija iz Nanoflowcell-a je brža. Vjerovatno kao i točiti obično gorivo. Ovo se može vrlo lako ugraditi i na obične pumpe.
