Apple sa svojim novcem moze ugroziti koga god oce i kad god oce.
Ovo bi moglo potaknuti potrebni preokret u autoindustriji. Apple bi trebao da ima moć da se odupre pritisku naftaša. Imaju brend za koji se kupci lijepe, a ako se auto pokaze uspjesnim, i ostali proizvodjaci bi mogli lakse disati i uz malo srece eto nam electric-car revolucije. Lijepa vijest ako je istinita.
Ovo bi moglo potaknuti potrebni preokret u autoindustriji. Apple bi trebao da ima moć da se odupre pritisku naftaša. Imaju brend za koji se kupci lijepe, a ako se auto pokaze uspjesnim, i ostali proizvodjaci bi mogli lakse disati i uz malo srece eto nam electric-car revolucije. Lijepa vijest ako je istinita.
potpuno se slažem, ako itko može promrdati tržište onda je to apple, uopće nisam appleovac, naprotiv ali ovdje navijam za bilo koga tko će išamarati naftne smrdljivce
para im ne fali,, bilo bi genijalno kad bi prodrmali autoindustriju, kao i mobitele prije pojave smartphona,,
iako nisam siguran koliko će ima naftna bagra dopustiti da im pomute planove, hehh,, Lako izazovu bilo kakve sukobe, iako u današnje vrijeme komunikacije gdje mediji nisu glavni u vjerodostojnosti,, jer tko normalan prati i vjeruje šta rade TV kuće i ostali mediji,,, možda se i nešto primjeni
Ovo bi moglo potaknuti potrebni preokret u autoindustriji. Apple bi trebao da ima moć da se odupre pritisku naftaša. Imaju brend za koji se kupci lijepe, a ako se auto pokaze uspjesnim, i ostali proizvodjaci bi mogli lakse disati i uz malo srece eto nam electric-car revolucije. Lijepa vijest ako je istinita.
A gle, Musk s Teslom već radi svojevrsnu revoluciju u autoindustriji, istina polako, ali smo zato jer su krenuli od skupljih modela (logično).
S Modelom 3 u 2017. ili 2018. godini će sigurno napraviti veliki bum. Tesla je najmanje 3 godine ispred ostalih što se tiče tehnologije i infrastrukture (pogotovo infrastrukture).
Ali naravno da je bolje da što više njih uđu u to tržište s električnim autima. To Musk i želi.
sad trenutno svi izvori litija su u rukama naftasa
jedini nacin kako bi mogli "ugroziti" naftase je nova tehnologija baterije
toshiba ima titan nesto bateriju (rusija takoreci ima monopol na titan)
fuji ima al air neki qvazi prootip ali na to netreba racunati jer je fuji u proslosti
primao "investicije" sevrona kad je trebao izaci s malenim baterijama na metan,alkohol,lpg
i zasad je "izaslo" samo na metan i tu treba bas dobro zagijati stolicu i naci trgovinu koja to prodaje
i ima na stanju
znaci +5 apple-u ako stvarno to planira (a ocito nesto tu ima cim suskaju)
i +5 ako uspiju u taj auto staviti neku svoju (makar i pokradenu) tehnologiju da nije vezana za litij
Ma kakve litijumske batterije, preskupo i preosjetljivo. Cotton batteries. Već se neko vrijeme priča o njima i izgrađeni su pilot proizvodni pogoni koji ih već rade za potrebe testiranja. Podnose puno veće struje punjenja, ne griju se, jeftine za proizvodnju i ne zagađuju.
Nadam se da Apple cilja upravo na tu teh da je pogura naprijed.
Apple ne moze pokrenut proizvodnju auti sam tak. To je puno novaca i ono sto je najproblematicnije nemaju, niti mogu kupiti - znanje.
Jedino mogu razvit auto i dat ga nekom proizvodit. Upravo ono sto rade i sa svojim uredjajima - Apple je prvenstveno R&D firma.
Ni Google ne proizvodi aute vec se zeli s nekim udruzit. A proizvodnja je samo dio. Sto sa servisnom mrezom? Sto sa atestima? .....
A kao sto je i napisano, Kinezi su prakticki jedini proizvodjaci Li akua, a sirovine prvenstveno kod "neprijatelja".
ako nebude u obliku jabuke ja ne kupujem!
Zaboravite te nove vrste baterija, svaki dan se čuje neka "revolucionarna" vijest o baterijama.
Litij-ion su sasvim dobre, ali je potražnja prevelika tj. proizvodnja premala.
Čak i da se nađe nešto novo, do komercijalne uporabe bi došlo najmanje za 5 godina, ma i više.
Teslin gigafactory će godišnje proizvoditi više baterija nego što se proizvelo u 2014. u cijelom svijetu sveukupno.
Gradnja ide čak i brže od očekivanog, već sljedeće godine će početi s proizvodnjom.
Zaboravite te nove vrste baterija, svaki dan se čuje neka "revolucionarna" vijest o baterijama.
Litij-ion su sasvim dobre, ali je potražnja prevelika tj. proizvodnja premala.
Čak i da se nađe nešto novo, do komercijalne uporabe bi došlo najmanje za 5 godina, ma i više.
Teslin gigafactory će godišnje proizvoditi više baterija nego što se proizvelo u 2014. u cijelom svijetu sveukupno.
Gradnja ide čak i brže od očekivanog, već sljedeće godine će početi s proizvodnjom.
Koji dio u rečenici texta na stranici na koju vodi link što sam ga postao nisi razumio?
"Since the inception, a pilot production line has been begun and there are plans to begin manufacturing large quantities of between 500 to 5,000 batteries a month. "
predmnijevam da će, ako epl načini auto, samo ključevi za nj koštati kao tesla s. no way, josé.
Zaboravite te nove vrste baterija, svaki dan se čuje neka "revolucionarna" vijest o baterijama.
Litij-ion su sasvim dobre, ali je potražnja prevelika tj. proizvodnja premala.
Čak i da se nađe nešto novo, do komercijalne uporabe bi došlo najmanje za 5 godina, ma i više.
Teslin gigafactory će godišnje proizvoditi više baterija nego što se proizvelo u 2014. u cijelom svijetu sveukupno.
Gradnja ide čak i brže od očekivanog, već sljedeće godine će početi s proizvodnjom.
Koji dio u rečenici texta na stranici na koju vodi link što sam ga postao nisi razumio?
"Since the inception, a pilot production line has been begun and there are plans to begin manufacturing large quantities of between 500 to 5,000 batteries a month. "
Ja samo vidim da je Source: njihova stranica.
Ne znam, možda i bude nešto od toga, vidio sam komentar da je to u biti poboljšana litij-ion baterija.
Zaboravite
A najbolje da ja guglam za tebe i postam ti linkove.
Zaboravite
A najbolje da ja guglam za tebe i postam ti linkove.
O čemu ti? Pa guglao sam, sve sami senzacionalistički naslovi, članci za mase.
Jedan tip koji je vidio neki bolji tekst kaže da je to samo poboljšana litij-ion baterija.
I ok, nisam rekao da ne vjerujem u to, ako je bolje super.
Samo sam rekao da taj tvoj članak koji si linkao za source navodi stvarnicu od proizvođača.
Naravno da će tamo pisati sve najbolje.
http://qz.com/338767/the-man-who-brought-us-the-lithium-ion-battery-at-57-has-an-idea-for-a-new-one-at-92/
Koji dio u rečenici texta na stranici na koju vodi link što sam ga postao nisi razumio?
"Since the inception, a pilot production line has been begun and there are plans to begin manufacturing large quantities of between 500 to 5,000 batteries a month. "
To je i dalje li-ion bat.
Apple ne moze pokrenut proizvodnju auti sam tak. To je puno novaca i ono sto je najproblematicnije nemaju, niti mogu kupiti - znanje.
Jedino mogu razvit auto i dat ga nekom proizvodit. Upravo ono sto rade i sa svojim uredjajima - Apple je prvenstveno R&D firma.
Ni Google ne proizvodi aute vec se zeli s nekim udruzit. A proizvodnja je samo dio. Sto sa servisnom mrezom? Sto sa atestima? .....
A kao sto je i napisano, Kinezi su prakticki jedini proizvodjaci Li akua, a sirovine prvenstveno kod "neprijatelja".
Iako se u kini proizvodi dosta baterija, Japan i Koreja (za neke i USA sa A123) su vodeće zemlje kada se govori o elektirčnim autima. Kineske baterije će se naći u njihovim busevima i autima, ali to su uglavnom stariji tip, lifepo4. U autima koji se prodaju na zapadnim tržištima su japanske ili korejske baterije (panasonic, LG, Samsung, Sanyo, rijetko je američki a123)
Koji dio u rečenici texta na stranici na koju vodi link što sam ga postao nisi razumio?
"Since the inception, a pilot production line has been begun and there are plans to begin manufacturing large quantities of between 500 to 5,000 batteries a month. "
To je i dalje li-ion bat.
Nije. Ljudskoj gluposti i selektivnom čitanju/zapažanju nikad kraja.
"
Dou Kani, the chief executive of Power Japan Plus, pushes whatlooks to be a standard lithium-ion battery across a conference table, the type of battery that powers everything from $30 flashlights to $90,000 electric cars.
Except the silver cylindercontains no lithium oxide.Nor any expensive rare earth metals. It won’t catch fire if punctured. And unlike lithium ion batteries, it can be charged and discharged thousands of times without losing its energy capacity, its creator claims. Oh, and Power Japan Plus’ battery also generates more power than a lithium battery and can charge 20 times as fast.
"
The secret ingredient in the Japanese startup’s battery breakthrough? Cotton. Organic cotton, to be precise.
Yes, the same stuff that goes into your eco-conscious T-shirt. Except Power Japan Plus modifies the structure of the cotton’s carbon fiber to “create unique properties not seen in other carbon fiber ever developed.” The result – what the company calls a Carbon Complex– form the anode and cathode of its
, with an organic electrolyte as the conducting fluid. (Ryden is the English translation of the Japanese characters that mean god of lightning.)The batteries operate at a steady temperature, meaning expensive cooling systems are not needed when they’re packaged into battery packs for electric cars.
Craney declined to reveal the cost of the Ryden battery. "I can’t give the numbers as that’s proprietary," he says. "But we’re not using anything but carbon."
Kako da se nacrta drugačije??
Jedino je pitanje kad će proizvođači EV-a prihvatiti iste, tj potrebnao je vrijeme da se dokažu.
Neki se vjerojatno kače na Muskovu izjavu kako nije impresioniran nikakvim najavama o novoj baterijskoj teh. Naravno, on se mudro ogradio jer zarađuje na postojećoj teh i bilo bi glupo izjaviti da ga zadivljuje nešto drugo odajući dojam da mu proizvod nije savršen .
Pritom uzevši za mogućnost prebaciti se na novu teh čim bude raspoloživa. Tad naravno može biti impresioniran.
Sve te nove tehnologije ti ne znače apsolutno ništa dok ne dođu prvi realni testovi od treće strane, te mogućnost kupnje ćelija uz priloženi datasheet. Proizvođači auta moraju ugraditi nešto za što mogu garantirati, nešto za što se zna životni vijek i performanse. Ćelije koje se ugrađuju u teslu su dosta dobre po većini faktora, i nisu skupe.
Kako nisu skupe? Samo baterije koštaju kao većina auta što se vozaju našim ulicama. Uz to nisu neznam kako trajne i gube kapacitet sa svakim punjenjem. Što nakon godinu dvije? Možda je to nekim Amerima ok ali kod nas nikad neće zaživiti. Green Car? Malo sutra. Ne mogu si ni zamisliti koliko bi problem stvorila masovna proizvodnja
Kako nisu skupe? Samo baterije koštaju kao većina auta što se vozaju našim ulicama. Uz to nisu neznam kako trajne i gube kapacitet sa svakim punjenjem. Što nakon godinu dvije? Možda je to nekim Amerima ok ali kod nas nikad neće zaživiti. Green Car? Malo sutra. Ne mogu si ni zamisliti koliko bi problem stvorila masovna proizvodnja
Gle, barem se informiraj ako ćeš već koristiti nešto kao argument.
Tesla ima 8 godina garancije na bateriju. Svi podaci vlasnika govore o tome da se nakon par godina kapacitet smanjio za samo par posto.
Ljudi su napravili grafove i projicirali podatke na duže razdoblje. Nakon 8-10 godina kapacitet bi bio vjerojatno oko 85%.
I kakve veze ima što je baterija skupa? Gleda se sveukupna cijena auta, a Tesal Model S konkurira ostalim autima te cijene,
tj. ne samo da konkurira nego je i bolji (ne svima, svatko ima neke svoje preferencije).
Kako nisu skupe? Samo baterije koštaju kao većina auta što se vozaju našim ulicama. Uz to nisu neznam kako trajne i gube kapacitet sa svakim punjenjem. Što nakon godinu dvije? Možda je to nekim Amerima ok ali kod nas nikad neće zaživiti. Green Car? Malo sutra. Ne mogu si ni zamisliti koliko bi problem stvorila masovna proizvodnja
Zašto pričaš stvari koje ne znaš? Ti je to neki fetiš?
Da, ćelije zbilja nisu skupe. Ćelije koje bi ti dale 150 km dometa u autu veličine golfa, tip kakav koristi tesla, bi koštale proizvođača oko 4 ili 5 tisuća eura, a to je najskuplji dio auta.
Što se tiče trajanja, tesla daje 8 godina garancije, a ta kemija koji oni koriste, ima jako dobar kalendarski život i trebala bi trajati barem 15, ako ne i 20 godina (sa smanjenim kapacitetom naravno). Ako ne vjeruješ, pogledaj ovaj video:
Kakve ima veze? 150 km za 4k eur? Recimo da ja želim barem! 450 km domet kao svaki normalan auto?? Plus što se ne želim voziti ko penzić i drhturiti nad papučicom gasa. Koliko je to u eurićima?
Ali kao što rekoh u prvom postu, nadam se da će Apple svojom lovom pogurati nešto novo, poznati su po tome. Siguran sam da će ili napraviti dobar EV ili neće ni izići na tržište s njim. 150 km, lol.
I bdw o toj garanciji na bateriju od 8 godina- Tesla košta pola milijuna kuna, u Americi, valjda se očekuje nekakva garancija.
predmnijevam da će, ako epl načini auto, samo ključevi za nj koštati kao tesla s. no way, josé.
... ali će vozilo biti free, + zamijena (punjenje) baterije u ovlaštenom servisu (ili se to odnosi samo na ajfonove).
Uvijek sam znao da ce Apple nanovo izmisliti kotac.
Uvijek sam znao da ce Apple nanovo izmisliti kotac.
iKotač, vjerojanto je već i domena rezervirana, iVatra ... (eng. inačice).
Kakve ima veze? 150 km za 4k eur? Recimo da ja želim barem! 450 km domet kao svaki normalan auto?? Plus što se ne želim voziti ko penzić i drhturiti nad papučicom gasa. Koliko je to u eurićima?
Ali kao što rekoh u prvom postu, nadam se da će Apple svojom lovom pogurati nešto novo, poznati su po tome. Siguran sam da će ili napraviti dobar EV ili neće ni izići na tržište s njim. 150 km, lol.
I bdw o toj garanciji na bateriju od 8 godina- Tesla košta pola milijuna kuna, u Americi, valjda se očekuje nekakva garancija.
Model S ima domet od oko 400 km, malo više.
I kakve veze ima što toliko košta, kada je za tu cijenu bolji od konkurencije?
Model S je obiteljska limuzina.
Model 3 izlazi za 2-3 godine. To će biti duplo jeftiniji auto, za taj dio tržišta.
Stvaraš problem gdje problema nema.