In before "Mate Rimac"
Ugodno sam iznenaden. Dizajn kokpita je tipicno americki i nije bog zna kaj a volan je jedan od najruznijih ever, ali sve u svemu dobro napravljen auto.
Mene zanima volumen prtljaznog prostora jer imam dvoje djece i cijena u EU.
Kako to nekako ide s Europom, 35,000 USD biti će 35,000 EUR, plus marža jednako po slobodnoj procjeni ne bih rekao da će doći ispod 300,000 kn. Mislim OK, nije da je itko mislio da će biti jeftin, ali to i tako nije nikad bilo namjenjeno "običnim" građanima.
Kako to nekako ide s Europom, 35,000 USD biti će 35,000 EUR, plus marža jednako po slobodnoj procjeni ne bih rekao da će doći ispod 300,000 kn. Mislim OK, nije da je itko mislio da će biti jeftin, ali to i tako nije nikad bilo namjenjeno "običnim" građanima.
ovo je vrlo vjerojatno i cijena bez poreza..
..
kolko god interesantna bila centralna konzola mislim da je ipak zayebano prckat po postavkama i voziti, pogotovo zato kaj ne mozes nista napipat a da ne gledas u ekran.. a apsolutno svaki setting se rihta preko ekrana..
..
kolko god interesantna bila centralna konzola mislim da je ipak zayebano prckat po postavkama i voziti, pogotovo zato kaj ne mozes nista napipat a da ne gledas u ekran.. a apsolutno svaki setting se rihta preko ekrana..
Meni ovo izgleda strava i užas. Nadam se da će do 2017. dodati i normalnu komandnu ploču pored ovog ekrana.
..
kolko god interesantna bila centralna konzola mislim da je ipak zayebano prckat po postavkama i voziti, pogotovo zato kaj ne mozes nista napipat a da ne gledas u ekran.. a apsolutno svaki setting se rihta preko ekrana..
Meni ovo izgleda strava i užas. Nadam se da će do 2017. dodati i normalnu komandnu ploču pored ovog ekrana.
da, izgleda nekak nakaradno, mozda da je bolje "utopljen" u konzolu..
ja sam sjeo u salonu u njega i ekran odvukao cak i od hostese (latino), bojim se tek kaj bi bilo na cesti :D
Buduci da ovo nije produkcijska verzija, vjerojatno ce jos dodati barem head-up display. Jer bi bilo stvarno bezveze da moras gledat sastrane za bitne podatke.
A madam se da ce se i volan promjenit, onaj iz S i X je sasvim pristojan.
ovo je vrlo vjerojatno i cijena bez poreza..
Cijena je s porezom i bez olakšica (svaka država ih daje, više-manje). Tako da ako osnovni model bude dovoljno privlačan, moguće je da će auto biti i ispod 30.000,00$ s olakšicama. Naravno, top model će vjerojatno biti i preko 50k, kao što je bilo s Teslom S (osnovna cijena 70k, average cijena nakon nekih godinu dana prodaje je bila izračunata i preko 100k).
Jedva cekam da se pojavi release model da vidimo ako bude interijer banana ko sad. Ono svaki auto koji ima touchscreen ima kraj laktilice kotacic ili touchpad za navigaciju.
Jedva cekam da se pojavi release model da vidimo ako bude interijer banana ko sad. Ono svaki auto koji ima touchscreen ima kraj laktilice kotacic ili touchpad za navigaciju.
Ma meni ovo izgleda kao da je još uvijek u koncept fazi (barem unutrašnjost), a i prednja maska onako popunjena mi je ružna. Vjerujem da će se unutrašnjost do release-a promijeniti.
ovo je vrlo vjerojatno i cijena bez poreza..
Cijena je s porezom i bez olakšica (svaka država ih daje, više-manje). Tako da ako osnovni model bude dovoljno privlačan, moguće je da će auto biti i ispod 30.000,00$ s olakšicama. Naravno, top model će vjerojatno biti i preko 50k, kao što je bilo s Teslom S (osnovna cijena 70k, average cijena nakon nekih godinu dana prodaje je bila izračunata i preko 100k).
S tim da će razlika između osnovne i average cijene biti biti znatno manja. Model 3 će kupovati "srednji sloj" ajmo tako reći, dok je S kupovao onaj kome pare uglavnom ne prestavljaju prevelik problem.
Onaj tko ima dati 70k€ za auto ima i za 30ak više da taj auto na nešto izgleda.
Možemo tu uzeti u analizu recimo Mercedes S klasu. Za taj auto čisto sumnjam da ga netko uzima s osnovnom opremom, dok recimo renault megane i vw golf se jako često kupuju u toj varijanti.
Inače ovo mi izgleda sve kao prvoaprilska šala, pogtovo unutrašnjost, taj tablet ima smisla jedino ako će postojati dobar HUD display ispred...
eo, došlo i auftobus za off topic: ne kužim zakaj, kad već imaju onu strašno crnu boju (latest technology, blablabla), ne upotrijebe površinu auta (ili krova i haube) za fotosintezu struje iz sunca mu majkinog.
on topic: meni je auto dozlaboga ružan izvana i iznutra no pregrmio bih stid i vozio ga, kad bih ga dobio na dar (npr. u Bugovoj nagradnoj).
Meni je auto brutalan-dizajn je odličan, cijena je ok s obzirom na to o kakvoj klasi vozila se radi. Unutra jest malo prazna, ali to će verojatno popraviti.
U svakom slučaju, smjeru kojemu je Tesla krenula je odličan. Ne bi me začudilo da za 2 godine predstave i gradski kompakt.
što trebaš gledat u komandnu ploču kad auto vozi samo, ima da se ispružiš i gledaš u oblake, kolko sam skužio cijeli krov je od stakla jelte
A u Hrvatskoj se hvale kako "Mate Rimac" ima električni auto a nije niti jedan prodao. HAHHAHAH
prodao ih je 5 i jos su 3 u planu! karakteristika iskompleksiranog glupana s balkana: pricati gluposti poput tebe, pa bi te uvrede i na tebe prenio ali kulturno, bez da primim ban ahahahaha, budalo, zahvaljujuci tvojoj familiji tebi i slicnima vama danas imamo ovo sto imamo - nistavilo beskonacno!
... meni (vanjski) dizajn izgleda i moderno, privlačno - samo nemogu prežvakati prednju masku bez hladnjaka.
Mislim, zar netreba hladnjak elektromotorima, baterijama i klimatizaciji?
A što se tiče full lcd konzole, nikako mi se to ne dopada. Nedavno sam bio na službenom putu s novim mercedesom S,
dakle tu bi, rekli bismo, trebalo biti najbolje od najboljeg... pa naravno da se po danu, ujutro pola vremena ne vidi apsolutno
ništa od LCD prikaza. Neznam zašto se to forsa gdje treba i gdje netreba. A cijena... neznam, nisam amerikanac da bih se znao ravnati.
Kada bi koštao kao Hyundai i30, Peugeot 308... nešto tako slično oko 100 000 kuna, onda bih mogao elaborirano razglabati.
Ovako, gdje živimo, mi dođe na isto kao da raspravljamo koji privatni avion/jet je najpovoljniji za manju obitelj sa kućnim ljubimcem.
Meni ovo izgleda strava i užas. Nadam se da će do 2017. dodati i normalnu komandnu ploču pored ovog ekrana.
Auto je na papiru sjajan, osim interijera (kao sto je Dragutin vec spomenuo) i staklenog krova koji je, nadam se, opcija.
Range nije bas briljantan, ali nije niti los - samo da srede taj nesretni interijer koji, zbog nedostatka normalnog dashboarda, izgleda na renderima i vise nego ocajno. Ne vjerujem da ce staviti dash, alinNadam se barem projektivnom HUD-u!
Drago mi je da nisam jedini koji dijeli takvo misljenje. Auto je po svemu krasan, ali taj ekran... Smeta me i kontrolna ploca, koja je opet... ekran. Da je bar analogna, s ljepuskastim crvenim kazaljkama. I naravno, nekakav kompaktan ekran koji je prigodno smjesten, a ne preko pola sredine automobila.
moram ga 2-3x punit do njemačke :(
moram ga 2-3x punit do njemačke :(
Pa bar toliko puta moras i stati, bilo da se protegnes malo, razbistris glavu, obavis wc. Superpunjaci su postavljeni po Njemackoj dosta cesto, 15 min i pun ti je, a za to vrijeme obavis sve navedeno. Ok, ovisi do kud vozis, ali cak i do Minhena ludost je ne stati bar jednom.
Meni ovo izgleda strava i užas. Nadam se da će do 2017. dodati i normalnu komandnu ploču pored ovog ekrana.
Auto je na papiru sjajan, osim interijera (kao sto je Dragutin vec spomenuo) i staklenog krova koji je, nadam se, opcija.
Range nije bas briljantan, ali nije niti los - samo da srede taj nesretni interijer koji, zbog nedostatka normalnog dashboarda, izgleda na renderima i vise nego ocajno. Ne vjerujem da ce staviti dash, alinNadam se barem projektivnom HUD-u!
Range je nije na razini Modela S,ali nije ni cijena.
U usporedbi sa E-Golfom čija je cijena 300 000+ kn i čiji je domet 130 do 190 km je odličan.
Krov je fora,no treba vidjeti kako će to sve izgledati na produkcijskom modelu
Drago mi je da nisam jedini koji dijeli takvo misljenje. Auto je po svemu krasan, ali taj ekran... Smeta me i kontrolna ploca, koja je opet... ekran. Da je bar analogna, s ljepuskastim crvenim kazaljkama. I naravno, nekakav kompaktan ekran koji je prigodno smjesten, a ne preko pola sredine automobila.
A ne znam što si očekivao,to im je s Modelom S postao zaštitni znak,samo što bi ja da je ekran ostao kao na Modelu S.
Ovo neznam koliko je praktično,analogiji nema mjesta u tehnološki naprednim proizvodima.
Ovo neznam koliko je praktično,analogiji nema mjesta u tehnološki naprednim proizvodima.
Ocekivao sam ljepsu unutrasnjost.
Ne kuzim, kakve veze u tehnickoj izvedbi ima da li je brzinomjer analogna kazaljka ili digitalna (tj. ekran u ovom slucaju)? Mercedesi najvise klase sa svim mogucim tehnologijama imaju analogne brzinomjere. Pa nije nekakav tehnicki izazov ugraditi takvu kontrolku. A osobno meni, puno je ljepse i luksuznije od obicnog ekrana.
Analogna mjerila imaju jednu manu,a to je da ih nikako ne možeš izmijeniti niti dodati novu funkcionalnost nakon što si taj auto isporučio dok s digitalnim ekranom možeš poprilično puno,od običnog redizajna pa dalje
Nigdje nisam vidio podatak za koliko je pun, ako je za 15min onda ludnica!
Evo nekih vremena za Model S i X.
Nekih 20-25 minuta ti treba za do pola napuniti bateriju na Modelu S.