"surprisingly, it's not the merchants who did the most trading, it was the priest, who has been bribing townsfolk to convert"
I'm not surprised.
"surprisingly, it's not the merchants who did the most trading, it was the priest, who has been bribing townsfolk to convert"
I'm not surprised.
i mi smo nečija simulacija...
-ok za konotoaciju religijskih primjera na Zemlji.. praktički svaka civilizacija nastaje na temelju religije koja akumulira 'nešto' (piramide, čudesa, zlato, resursi koje 'poglavica-car-vrač..' traži za bogove, vodu-hranu itd.)..
.. ali, za mc je to 'pogrešan primjer' jer su čarolije izuzetno važne u mc-u, dodatni upgrade alata-oružja, dok je dijamant skup no pribavljiv, kao emerald koij je x-puta vrijedniji resurs.. tad je trejdanje za čarolije zapravo najjeftiniji način kako doći do nečeg što inače traži dijamante-emeralde... trguješ ribom, drvom, kruhom.. sve što se može lako-beskonačno prikupiti, za ono što je vrijedno, pa to na čisto ekonomsko-logičkoj osnovi radi i ''al'' (ekšli bot-algoritam-skripta, radi isto što bi radio prosječan player osim klinca koji skače mačem i lovi zombije..). Zato je najveća trgovina s priestovima, ne zbog 'ljudskih' primjera ili vjere, nego mehanika igre-enđina i odnosa vrijednosti resursa-nadogradnji.. banalno, napraviš luk+strijelu.. ako stalno moraš raditi stijele to traži vrijeme, drvo-pero, rad-skupljanje-izradu.. i stalno se ponavlja, dok trebaš raditi i ostalo (iz perspektive solo-igrača).. nadogradnja na 'nepotrošivo' riješava taj problem, jedna strijela i pucaj do mile volje.. odnosno, tad imaš vrijeme za ostalo, pri čemu je vrijeme jednako važan element-resurs jer moraš jesti, dan-noć, spavati itd..
-kad radiš vlastitu manufakturu, lanac proizvodnje, radiš istu stvar, čak i trejdanje s viliđerima pri čemu su zapravo vrijednosti resursa zanemarive jer tad već štancaš beskonačno bilo što, pa 'cijena' (roba za robu, nekad isplativo u 'realnom odnosu' nekad skupo, npr jedna riba za jedan emerald ili deset dijamanata za jedan emerald.. kao i loto-sreća, što opet traži vrijeme, tražiti 'blesavog' trgovca, samo klikanje..)
-čarolije-upgradeovi, običan alat-oružje, drveno-željezno-dijamantno.. ima svoju vrijednost-snagu-trajnost-brzinu .. i na kraju imaš sve 'najjače'.. no čarolije su jače-bolje, npr unbrekable, jer kad imaš nešto 'skupo' tad ne želiš da se to potroši u par lupanja mačem ili rudarenjem.. jer si tad opet na početku za pribaviti skupi-rijetki resurs, zato su priestovi glavni trejderi, ne zbog vjere nego 'novca' :) ili igre same.. pa mc u ovom slučaju ne otkriva neku činjenicu o ponašanju ljudi, nego opet logika-matematika-interes lowlevela.. ili ovako, da svinje seru emeralde, tad bi svi imali svinje, ne zato jer vole taj posao nego zbog emeralda-resursa-interesa, .. što će reć, novac vrti sve, na svijetu, pa i virtualnom :)