OBD, O-B-D !!!
On-board diagnostics, a ne "on-doarb biagnostics".
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
ODB je bolest u windowsima pa im se omaklo. a i subota je, tmurna, kišovita, teška ibogu ivragu.
Inače, ELM327 za 2$ je čist ok, premda kinezi nisu uspjeli ukrasti novije verzije softvera, tak da puno toga fali, ali za bazične informacije i kurčenje s Torque aplikacijom je čist ok
da, za prvu ruku će poslužiti i kineska kopija ELM-a, u 95% slučajeva se vidi dovoljno za detekciju kvara, a u onih 5% slučajeva dovoljno da bi čovjek znao kamo gledati dalje. Inače, nasuprot ovih skupljih bluetooth adaptera za ozbiljniju dijagnostiku bih radije odabrao nešto kao Autel Diaglink po sličnoj ili tek malo višoj cijeni.
A za npr. starijeg dizela Seat Cordoba 1.9SDI 2005.g ? Koji adapter vi preporučavate za nekih x dolara (ne nešto 100$ već npr. 5-20)?
Ili još bolje, da podržava navedeni auto ali i Fiat Punto 1.2 SX 2001.g (benzinac)?
A za npr. starijeg dizela Seat Cordoba 1.9SDI 2005.g ? Koji adapter vi preporučavate za nekih x dolara (ne nešto 100$ već npr. 5-20)?
Ili još bolje, da podržava navedeni auto ali i Fiat Punto 1.2 SX 2001.g (benzinac)?
Dosta sam dugo istraživao jer kako kolege gore kažu, Kinezi imaju puno kopija koji ne podržavaju sve komande. Od tih jeftinijih ja sam se na kraju odlučio za
https://www.aliexpress.com/item/32383340743.html?spm=a2g0s.9042311.0.0.27424c4dhrgXsO
jer ELM identifier kaže da od svih kopija podržava najviše komandi:
https://ae01.alicdn.com/kf/U818b6a7546234dcb98ce5231bf512757h.jpg
(imaš bluetooth i wifi verziju pa šta to više paše...)
Eto taj gore mi radi ko urica već godinu dana, u kombinaciji sa softverom za dijagnostiku čitam sve informacije kao u servisu. Nema više daj vidi šta je nego - mijenjaj grijače :)
A za npr. starijeg dizela Seat Cordoba 1.9SDI 2005.g ? Koji adapter vi preporučavate za nekih x dolara (ne nešto 100$ već npr. 5-20)?
Ili još bolje, da podržava navedeni auto ali i Fiat Punto 1.2 SX 2001.g (benzinac)?
Vag-com kkl 409., sa softwerom vcds 1.2 lite. Neznam da li podrzava cordobu iz 2005. Meni podrzava octaviju iz 2004. Sve su to Vag vozila. Ali punta bi trebao, preko programa multiecuscan. Taj program se koristi za kodiranje svega i svacega uz naravno full detaljnu dijagnostiku.
Ja imam već dosta dugo OBDeleven (+Pro verziju). Odličan je, samo kaj trebaš imat auto sa brdom senzora da ti bude od veće koristi. :)
Inače, ELM327 za 2$ je čist ok
Zna li itko što je s par spomena po internetu da upravo taj za $2 može napraviti štetu na autu?
Inače, ELM327 za 2$ je čist ok
Zna li itko što je s par spomena po internetu da upravo taj za $2 može napraviti štetu na autu?
mislim da to nije moguće. ECU-i prepoznaju instrukcije za koje su programirani, sumnjam da je self-destroy jedna od njih. Iako, navodno su neki proizvođači automobila ugradili nešto tipa "prijavi neku kritičnu grešku kako bi čovjek morao otići na servis" ako priključi OBD čitač drugačiji od onog koji koristi u ovlašteni servis. Navodno.
Sto mi preporucujete za Yuga 45? Di je odb port u njemu?
Zahvaljujem
mislim da to nije moguće. ECU-i prepoznaju instrukcije za koje su programirani, sumnjam da je self-destroy jedna od njih.
U ovom videu tvrdi da je zbog njega "ECU fried" :/
A u ovom članku kažu "they can cause problems with your car".
https://incardoc.com/en-us/thread/Attention-Bad-Bluetooth-adapters-/
Inače ne bih zadavao nikakve naredbe niti se u išta petljao, jedina stvar koja me zanima je temperatura antifriza jer sam kupio auto koji uopće nema tu kazaljku i ispostavilo se da me to kopka više nego što sam mislio. Valjda zato što mi se na prošlom autu skoro svake godine kvario termostat pa je radio hladan, pa mi zbog toga otišla brtva glave (navodno), pa bih zbog toga volio s vremena na vrijeme pogledati jeli sve s tim u redu.
Iskreno sumnjam da mu je ECU spržen.
Stvar je u tome da ti auto neke errore očita tek kad uštekaš OBD adapter, pa se lik sad čudi...
A sam uređaj ne može ništa spržiti, zato jer dobiva napajanje iz porta, a ECU je zaštičen od bilo kakve električne greške na čitaču, tak da nema frke.
Jedino pazi za ne uzmeš one koji imaju oznaku V2.1, na njima softver ne valja, i obično se ni ne želi spojiti na bluetooth ili wifi, bolje uzmi V1.5.
mislim da to nije moguće. ECU-i prepoznaju instrukcije za koje su programirani, sumnjam da je self-destroy jedna od njih.
U ovom videu tvrdi da je zbog njega "ECU fried" :/
A u ovom članku kažu "they can cause problems with your car".
https://incardoc.com/en-us/thread/Attention-Bad-Bluetooth-adapters-/
Inače ne bih zadavao nikakve naredbe niti se u išta petljao, jedina stvar koja me zanima je temperatura antifriza jer sam kupio auto koji uopće nema tu kazaljku i ispostavilo se da me to kopka više nego što sam mislio. Valjda zato što mi se na prošlom autu skoro svake godine kvario termostat pa je radio hladan, pa mi zbog toga otišla brtva glave (navodno), pa bih zbog toga volio s vremena na vrijeme pogledati jeli sve s tim u redu.
u videu čovjek tvrdi "znam za čovjeka kojem je spržilo ECU", dakle zna ali iz druge ruke, čuo je, rekla-kazala... Ljudima se dogodi neki problem a on nije vezan uz spajanje na komp ili krivo interpretiraju ono što im se događa s automobilom. Osim toga ispod videa ima očito sponzorski link na određeni OBD čitač - ja to interpretiram kao: ljudi nemojte kupiti jeftini kineski uništit će vam auto, kupite ovaj identičan ali ljepše zapakiran i puno skuplji, i to preko ovog linka kako bih i ja nešto zaradio. Čovjek izmišlja kako bi zaradio koji dolar od onih koje prestraši. Superlame.
Incardoc site je ista stvar, na samom webu možeš kupiti njihov adapter pa preuveličavaju moguće probleme kako bi preplašeni kupili njihov proizvod. "Mogu stvoriti probleme" ništa konkretno ne znači. Kakve probleme? Privremeno isključiti ESP? Smiješno.
Preventivno gledanje radi li termostat ti neće puno pomoći. On se može zaglaviti iznenada. Inače, možeš vidjeti jel crijevo nakon termostata (povrat u hladnjak) toplo nakon zagrijavanja automobila, ako nije termostat je zatvoren. Ako nemaš pokazivač temperature sigurno imaš žaruljicu (plava kad je auto pod čokom, crvena kad temp rashladne tekućine pređe kritičnu). Ako se upali crvena trebao bi odmah stati i ugasiti motor, svakako ga ne opterećivati u tim uvjetima. To je još uvijek temperatura ispod vrelišta ali znatno viša od normalne i šteta može nastupiti brzo ako se nastaviš voziti nakon što se indikator upali.
Ako nemaš pokazivač temperature sigurno imaš žaruljicu (plava kad je auto pod čokom, crvena kad temp rashladne tekućine pređe kritičnu).
Ima, ali samo crvena za previsoku temperaturu, a ja bih htio provjeravati jeli preniska :D
Imam Renault Megane 2 2013. Moze preporuka za neki onda čitač. Cijena do 100 eura. Dakako bilo bi bolje da je što jeftinije, ali ne želim bacati novce.
vGate iCar II - nisam još probao u svom Kia Pro_ceed (2009). U Mazdi 6 2011 radi odlično.
U Mazdi CX 5 staroj nekoliko godina pravi probleme - signalizira ABS problem i pali lampicu motora te ograničava kretanje.
Dakle, ako imate vGate iCar II i javljaju vam se neki problemi - moguće da je do tog OBD-a.