Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešku in

poruka: 7
|
čitano: 2.440
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešku in".
14 godina
offline
Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešku in

Eh, da je država uložila ozbiljne novce u samovozeći viličar umjesto taxija, da li bi trebala Toyota?

Znam koji su problemi danas naći dobrog (tj. bilo kakvog) viličaristu i ovo je odlična tržišna niša za proboj na svjetska tržišta. Problematika, koliko god bila kompleksna, je lakše rješiva od taxija (ipak se radi o okolini koju je moguće ograničiti i kontrolirati). Potrebe za viličaristima su danas sigurno veće od vozača taxija. Mogu samo reći bravo ekipa!

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.9.2024 9:49 (mr.potter).
 
1 0 hvala 0
14 godina
offline
Re: Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešk
mr.potter kaže...
 1. Znam koji su problemi danas naći dobrog (tj. bilo kakvog) viličaristu
 2. ovo je odlična tržišna niša za proboj na svjetska tržišta. Problematika, koliko god bila kompleksna, je lakše rješiva od taxija (ipak se radi o okolini koju je moguće ograničiti i kontrolirati)

1. Glupost na ². Ima viličarista ali nitko ne želi raditi za crkavicu! Takvu izjavu može dati samo netko tko traži istog, (kao i mnoge druge majstore), ali ga ne želi platiti.

2. Istina, svako državno ulaganje je isplativije od ulaganja u lažne proizvode i firme

Poruka je uređivana zadnji put pet 6.9.2024 18:37 (sisko93).
14 godina
offline
Re: Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešk
sisko93 kaže...
mr.potter kaže...
 1. Znam koji su problemi danas naći dobrog (tj. bilo kakvog) viličaristu
 2. ovo je odlična tržišna niša za proboj na svjetska tržišta. Problematika, koliko god bila kompleksna, je lakše rješiva od taxija (ipak se radi o okolini koju je moguće ograničiti i kontrolirati)

1. Glupost na ². Ima viličarista ali nitko ne želi raditi za crkavicu! Takvu izjavu može dati samo netko tko traži istog, (kao i mnoge druge majstore), ali ga ne želi platiti.

 

Čak bi se teoretski s tobom mogao složiti, no život je nešto drugo (isto bi trebalo reći onda i za robotaxi). Kada radiš u velikoj tvrtki (>250), onda postoji sustav plaća koji ne dozvoljava da plaćaš viličaristu znatno više od ostatka službe (niti je to zaslužio). Prije se sposobniji radnik proizvodnje prekvalificirao u viličaristu, a to mu je bio i napredak u platnom rangu. Sad bi viličaristi htjeli bili u rangu profi vozača kamiona. U pravilu sada kad god možemo (proces to dopušta) uzimamo u najam ručne elektropaletare, pa radnici sami dovoze robu, a već planiramo ići sa samovoznim sustavom za dostavu.  S obzirom da je nestala baza dobrih radnika (nije samo plaća, nego rad u smjenama sa redovitim radnim vremenom), samo starija ekipa na viličarima je ozbiljnija, a ostalo je neopisivo: štete na viličarima i objektima prelaze njihova primanja, pojednici imaju problem sa alkoholom i supstancama, nedolazak na posao nakon burnog vikenda i sl..

Treaba otići na neki gospodarski sajam (npr. najbliži ozbiljniji u Celju) pa vidjeti da je fokus na automatizaciji svega, a naročito internog transporta.

15 godina
offline
Re: Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešk
mr.potter kaže...

Čak bi se teoretski s tobom mogao složiti, no život je nešto drugo (isto bi trebalo reći onda i za robotaxi). Kada radiš u velikoj tvrtki (>250), onda postoji sustav plaća koji ne dozvoljava da plaćaš viličaristu znatno više od ostatka službe (niti je to zaslužio). Prije se sposobniji radnik proizvodnje prekvalificirao u viličaristu, a to mu je bio i napredak u platnom rangu. Sad bi viličaristi htjeli bili u rangu profi vozača kamiona. U pravilu sada kad god možemo (proces to dopušta) uzimamo u najam ručne elektropaletare, pa radnici sami dovoze robu, a već planiramo ići sa samovoznim sustavom za dostavu.  S obzirom da je nestala baza dobrih radnika (nije samo plaća, nego rad u smjenama sa redovitim radnim vremenom), samo starija ekipa na viličarima je ozbiljnija, a ostalo je neopisivo: štete na viličarima i objektima prelaze njihova primanja, pojednici imaju problem sa alkoholom i supstancama, nedolazak na posao nakon burnog vikenda i sl..

Treaba otići na neki gospodarski sajam (npr. najbliži ozbiljniji u Celju) pa vidjeti da je fokus na automatizaciji svega, a naročito internog transporta.

 Postoji jedan još bitniji sustav, zove se ponuda i potražnja. Ako nećeš platiti radnika, nema radnika. A onda računaš, jel jeftinije ponuditi veću plaću, ili automatizirati posao.

15 godina
offline
Re: Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešk
mr.potter kaže...
sisko93 kaže...
mr.potter kaže...
 1. Znam koji su problemi danas naći dobrog (tj. bilo kakvog) viličaristu
 2. ovo je odlična tržišna niša za proboj na svjetska tržišta. Problematika, koliko god bila kompleksna, je lakše rješiva od taxija (ipak se radi o okolini koju je moguće ograničiti i kontrolirati)

1. Glupost na ². Ima viličarista ali nitko ne želi raditi za crkavicu! Takvu izjavu može dati samo netko tko traži istog, (kao i mnoge druge majstore), ali ga ne želi platiti.

 

Čak bi se teoretski s tobom mogao složiti, no život je nešto drugo (isto bi trebalo reći onda i za robotaxi). Kada radiš u velikoj tvrtki (>250), onda postoji sustav plaća koji ne dozvoljava da plaćaš viličaristu znatno više od ostatka službe (niti je to zaslužio). Prije se sposobniji radnik proizvodnje prekvalificirao u viličaristu, a to mu je bio i napredak u platnom rangu. Sad bi viličaristi htjeli bili u rangu profi vozača kamiona. U pravilu sada kad god možemo (proces to dopušta) uzimamo u najam ručne elektropaletare, pa radnici sami dovoze robu, a već planiramo ići sa samovoznim sustavom za dostavu.  S obzirom da je nestala baza dobrih radnika (nije samo plaća, nego rad u smjenama sa redovitim radnim vremenom), samo starija ekipa na viličarima je ozbiljnija, a ostalo je neopisivo: štete na viličarima i objektima prelaze njihova primanja, pojednici imaju problem sa alkoholom i supstancama, nedolazak na posao nakon burnog vikenda i sl..

Treaba otići na neki gospodarski sajam (npr. najbliži ozbiljniji u Celju) pa vidjeti da je fokus na automatizaciji svega, a naročito internog transporta.

 Tipicno za trziste rada u hrvatistanu a nazalost je tako krenulo i na zapadu...

Poslodavac kaze da radnik nije zasluzio? Dobar radnik je preskup? A kako to da dobar bmw, ferari itd. nije preskup? 

14 godina
offline
Re: Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešk
konjRR kaže...

 Tipicno za trziste rada u hrvatistanu a nazalost je tako krenulo i na zapadu...

Poslodavac kaze da radnik nije zasluzio? Dobar radnik je preskup? A kako to da dobar bmw, ferari itd. nije preskup? 

odosmo skroz u offtopic, iako sam htio naglasati važnost automatizacije i u internoj logisitici ,a ne samo u vanjskom transportu.

 

Nije to tipično za hrvatstan, no je to odvijek tako bilo u kapitalizmu. Ako ti proizvod, usluga ili informacija nije konkuretna, propadaš (izuzev "svijetlih" primjera vječnih potencijala u koje netko ulaže)

Nisam poslodavac, no radim u velikom privatnom sustavu koji prodaje gotovi proizvod u kojem se zna točno učešće logističkog troška. Dakle plaća se rad a ne radnik (npr. plaćaš keramičara po kvadratu, a ne kakav je keramičar). Dobar radnik će napraviti više/kvalitetnije od lošijeg i za to može (ja kažem mora) biti plaćen. Postoje norme za izračun potrebnog broja radnika (opet na osnovu količine rada u jedinici vremena), kao i sistematizacija složenosti posla u kojem, začudo, viličarista nije na vrhu. Tamo su iskusni majstori, inženjeri, menagment i sl.

Evo, nemam ništa protiv da ti neka nova firma odradi dostavu manjeg paketa i naplati npr. 200 eur, pa kad se požališ, a on krene, mi vrhunski plaćamo šofere, vilčariste, skladištare, a ti odmah sav sretan da konačno nešto ide bolje u hrvatistanu.

I da, kod nas nitko ne vozi službene ferarije i vrhunske BMWe. A sa svojom plaćom nek si kupe što žele.

15 godina
offline
Re: Domaća robotička tvrtka Gideon dobila stratešk
mr.potter kaže...
konjRR kaže...

 Tipicno za trziste rada u hrvatistanu a nazalost je tako krenulo i na zapadu...

Poslodavac kaze da radnik nije zasluzio? Dobar radnik je preskup? A kako to da dobar bmw, ferari itd. nije preskup? 

odosmo skroz u offtopic, iako sam htio naglasati važnost automatizacije i u internoj logisitici ,a ne samo u vanjskom transportu.

 

Nije to tipično za hrvatstan, no je to odvijek tako bilo u kapitalizmu. Ako ti proizvod, usluga ili informacija nije konkuretna, propadaš (izuzev "svijetlih" primjera vječnih potencijala u koje netko ulaže)

Nisam poslodavac, no radim u velikom privatnom sustavu koji prodaje gotovi proizvod u kojem se zna točno učešće logističkog troška. Dakle plaća se rad a ne radnik (npr. plaćaš keramičara po kvadratu, a ne kakav je keramičar). Dobar radnik će napraviti više/kvalitetnije od lošijeg i za to može (ja kažem mora) biti plaćen. Postoje norme za izračun potrebnog broja radnika (opet na osnovu količine rada u jedinici vremena), kao i sistematizacija složenosti posla u kojem, začudo, viličarista nije na vrhu. Tamo su iskusni majstori, inženjeri, menagment i sl.

Evo, nemam ništa protiv da ti neka nova firma odradi dostavu manjeg paketa i naplati npr. 200 eur, pa kad se požališ, a on krene, mi vrhunski plaćamo šofere, vilčariste, skladištare, a ti odmah sav sretan da konačno nešto ide bolje u hrvatistanu.

I da, kod nas nitko ne vozi službene ferarije i vrhunske BMWe. A sa svojom plaćom nek si kupe što žele.

 Na zapadu su se davno radnici izborili, cak imas i jedan poznati praznik, za prava i nekakave takve gluposti. Ali su se prestali boriti pa su prava poceli gubiti. 

Na zapadu se nekada dobar radnik cijenio i placao. Dobar radnik je povecavao konkurentnost svoje firme.

Danas sistematizacija, hr, marketing i sl. povecava konkuretnost svoje firme, a rad i radnik postaju nebitni.

Banalziriam stvari, samo i jesu banalne. Hoces dobrog radnika plati dobro. Zar moze jednostavnije? Ako dobar proizvod kosta cemu se cuditi sto dobar radnik kosta? Pa dobar radnik proizvodi dobar rad. A rad je proizvod koji poslodavac kupuje placom a radnik prodaje. Sistematizacija sa time ima k veze. Sistematizacija ne mijenja trzisnu ponudu i potraznju a ni stvarnu potrebu. I onda netko kaze sistematizacija? Koji k? U nekakvoj drzavnoj agenciji, ministarstvu i sl. me i nebi cudilo da netko zatupi sa sistematizacijom ali u privatnom kapitalistickom sektoru? To samo pokazuje da pravog trzisnog kapitalizma tu nema nego nego samo kancerogenog crony kapitalizma. 

I onda kaze ma daj kako to pa sistematizacija kaze da je to jednostavan rad a norma kaze da rade malo pa kako to da nema radnika? Kako to da rade lose? Kako to? Pa sitematizacija i normativi kazu... 

Ali nema veze tu su agencije za uvoz neplaca i sl. i neogranicene kvote pa ce to zadovoljiti sistematizaciju i norme? Mozda? 

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice