Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

poruka: 28
|
čitano: 3.697
|
moderatori: vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
Ovo je tema za komentiranje sadržaja Bug.hr portala. U nastavku se nalaze komentari na "Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv".
12 godina
offline
Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

Jos koji mjesec pa krece domino

Moj PC  
1 0 hvala 0
11 godina
offline
Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

Tak će i Rimac završit sa svojim prodavanjem magle.

Moj PC  
6 23 hvala 0
11 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr

Rimceve tehnologije koriste Koenigsegg, Pininfarina, Aston Martin i Jaguar u svojim elektricnim/hibridnim vozilima. Porsche i Hyundai ulazu u tvrtku. Al' hej... ajmo pljuvat po svemu 'Rvackom.

Bolje da 850 ljudi dobije otkaz, al nek narod bude zadovoljan.  

  

12 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Ak je rimac uspio iz prcije prodat svima foru i skupit miljune stranih investicija nemajuci nikakvu tehnologiju, onda je jos 5 sposobniji nego sto izgleda...
5 godina
offline
Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

Sto se tiće Nikole, podsječa na onaj film film Tucker the man and his dream ni oni nisu isprva imali učinkovit prototip, a i bilo je problema prije predstavljanja  :D 

 

 
1 0 hvala 0
5 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Memphis kaže...

Tak će i Rimac završit sa svojim prodavanjem magle.

 Neznam čemu takav pesimizam, valjda zato jer si ne mozes priustiti njegov automobil pa pluvaš po njemu ? 

Kakvu točno maglu prodaje Rimac ? Zbog čega mislis da nije pošteno pogazio konkurenciju sa svojim dosadašnjim konceptima ? 

 

8 godina
offline
Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

RiMaC nEpRoDaJe AuToMoBiLe VeĆ tEhNoLoGiJu! Šta nisu prvi C2 trebali bit na cesti krajem 2020. 9 mjeseci prošlo od Ženeve gdje je trebao bit predstavljen finalna verzija, vidim nije do sada predstavljena.

Jedino za čega je C1 dobar je upravo za taj drag race i time se najviše hvale. A šta se desi u zavojima to nikako da pokažu. Ako netko hoće 1/4 mile auto uzet će Demona za 1/20 cijene.

 

Edit: Zašto Porsche i Hyundai ulažu u Rajmaka. Pa vrlo jednostavno, jer im to snižava njihovu prosječnu emisiju Co2 i jeftinije im je kupit malo dionica nego plaćat kazne. Ista situacija sa Fiatom/Teslom.

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.12.2020 17:10 (ZooZ).
Moj PC  
10 3 hvala 1
9 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
T700 kaže...
Memphis kaže...

Tak će i Rimac završit sa svojim prodavanjem magle.

 Neznam čemu takav pesimizam, valjda zato jer si ne mozes priustiti njegov automobil pa pluvaš po njemu ? 

Kakvu točno maglu prodaje Rimac ? Zbog čega mislis da nije pošteno pogazio konkurenciju sa svojim dosadašnjim konceptima ? 

 

 Pesimizam je jel je nastao prokletim nofcem, a svi znamo kaj je Karma.

Usput Sretan Božić .

8 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
ZooZ kaže...

RiMaC nEpRoDaJe AuToMoBiLe VeĆ tEhNoLoGiJu! Šta nisu prvi C2 trebali bit na cesti krajem 2020. 9 mjeseci prošlo od Ženeve gdje je trebao bit predstavljen finalna verzija, vidim nije do sada predstavljena.

Jedino za čega je C1 dobar je upravo za taj drag race i time se najviše hvale. A šta se desi u zavojima to nikako da pokažu. Ako netko hoće 1/4 mile auto uzet će Demona za 1/20 cijene.

 

Edit: Zašto Porsche i Hyundai ulažu u Rajmaka. Pa vrlo jednostavno, jer im to snižava njihovu prosječnu emisiju Co2 i jeftinije im je kupit malo dionica nego plaćat kazne. Ista situacija sa Fiatom/Teslom.

U jednoj recenici kazes da ne proizvode automobile, a u drugoj da Porsche ulaze u kompaniju radi snizavanja flotnog prosjeka co2? 

 

 

Teorije su ti kontradiktorne same po sebi, a da ne govorim kako se se malkice prevario s matematikom. Porsche je samo prosle godine prodao skoro 300 tisuca automobila 

9 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
KingNothing kaže...

 

Bolje da 850 ljudi dobije otkaz, al nek narod bude zadovoljan.  

  

 Bolje da se zaplijeni sve i vrati oštećenim osobama ono za što su ostali zakinuti kroz ukradene plaće i izvlacenja iz firme i puste poreze državi.

Ovih 850 ljudi bi radili negdje drugo, lopovi bi bili u ćuzi, a nitko nebi bio pokraden.

Ali ne, poznatim lopovima daj svu lovu koju ne trebaju imat, svu industriju i sve funkcije bez ikakve pravde, da se debi*lni narod može tapsat kako nam iza mrvice daju. Puna mi stvar ovakvog izd*kavanja na puste Rimce, Todoriće, Mamiće i Sanadere.

Ubi bene, ibi patria.
Poruka je uređivana zadnji put čet 24.12.2020 18:36 (Et_Tu_Brute?).
8 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr

A gdje sam ja napisao da ne proizvode automobile? Govorim da im C2 u gadnom zaostatku.Siguran sam da će proizvest C2, ali bi priča mogla biti kao i sa C1. Taj što je razbijen, 3-4 kod Rimca u tvornici stoje i ostatak kod onog doktora u Floridi što ima udio u Rimcu.

8 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr

Ako se dobro sjecam planira se proizvesti svega 200tinjak C2 primjeraka, s tim da se nece prodati svi u 1 godini sigurno, niti ce Porsche povecati udio na 100%. Pojasni mi opet molim te kako funkcionira ono oko flotnog co2? 

 

Izgleda da po tvojoj teoriji Rimac C2, ne da nema emisija, nego na 100 kilometara uvlaci 100 grama co2 iz atmosfere, pretvara ga u pitku vodu i transporira direktno u Afriku. Sta si lupio i ostao ziv 

11 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
T700 kaže...
Memphis kaže...

Tak će i Rimac završit sa svojim prodavanjem magle.

 Neznam čemu takav pesimizam, valjda zato jer si ne mozes priustiti njegov automobil pa pluvaš po njemu ? 

Kakvu točno maglu prodaje Rimac ? Zbog čega mislis da nije pošteno pogazio konkurenciju sa svojim dosadašnjim konceptima ? 

 

 Nije to nikakav pesimizam nego relanost. I električni automobili me ne zanimaju a najmanje njegov, ne znam zašto ljudi misle ako misli drugačije da netko nema što želi ili je zavidan? Koje su to fore? Šatro demokratske? Čovjek ima bolji PR nego "izume" koje je ionako većinom "otkupio" od drugih i prodaje pod svoje, mislim treba i to znat. Koju konkurenciju? "Proizveo" jedan auto pomeo konkurenciju? Pa takvi razni koncepti se rade ko na traci. Daj nemoj bureke prodavat. A da ne pričam o realizaciji njegovih planova o tome kak se stalno nešto gradi, kak će proizvest 5 primjeraka ovog, pet onog, šatro nešto je prodao nekim no name kupcima i sl. od toga nismo vidjeli ništa. Sve je kao pod nekim veom tajne. Ta priča se proteže u medijima već jedno 10 godina. A to kaj su investitori uložili je normalna stvar, svi proizvođači ulažu u razne startupove ako od njih uspije 10% zaradit će veliku lovu. I nije rimac jedini u HR u koje su Porsche i ostali investirali.

 

Nemam ništa protiv ako je netko sposoban zaradit lovu i na Hype to je njegova sposobnost.

13 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Mitch kaže...

Jos koji mjesec pa krece domino

 Misliš na ovaj EV hype, generalno na meme stocks ili možda SPAC-ove?

Saćemi Bill Gayts ćitat muesli preko ugrađženog ćipa
Poruka je uređivana zadnji put čet 24.12.2020 20:05 (nixass).
11 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
KingNothing kaže...

Rimceve tehnologije koriste Koenigsegg, Pininfarina, Aston Martin i Jaguar u svojim elektricnim/hibridnim vozilima. Porsche i Hyundai ulazu u tvrtku. Al' hej... ajmo pljuvat po svemu 'Rvackom.

Bolje da 850 ljudi dobije otkaz, al nek narod bude zadovoljan.  

  

Pa tebi je to pljuvanje kad ne znaš koristi svoj mozak nego čitaš novinske članke.

Kojih 850 ljudi? Di su? Jedino ako ne rade na crno ... i to možda negdje u kini. Pročitaj malo njegova financijska izvješća u kojem ti piše broj zaposlenih a ne plaćene PR članke. Nema ih 1/4 tog broja u sve 4 firme. Neki tip je imao blog koji je pisao o njegovim dionicama i financijskim izvješćima pa po traži na netu, bilo je aktualno kad je bila "afera" u medijima o rimčevim prosječnim plaćama. Mislim ako te zanima ...

13 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Predator003 kaže...

Ako se dobro sjecam planira se proizvesti svega 200tinjak C2 primjeraka, s tim da se nece prodati svi u 1 godini sigurno, niti ce Porsche povecati udio na 100%. Pojasni mi opet molim te kako funkcionira ono oko flotnog co2? 

 

Izgleda da po tvojoj teoriji Rimac C2, ne da nema emisija, nego na 100 kilometara uvlaci 100 grama co2 iz atmosfere, pretvara ga u pitku vodu i transporira direktno u Afriku. Sta si lupio i ostao ziv 

 I C1 je planiran u 88 primjeraka, pa?

 

 

13 godina
offline
Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

Ja mislio tema Nikola kad ono Rimac 

U besptičju i krava zvuči kao slavuj!
Moj PC  
10 0 hvala 1
13 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Da, imamo tehnoloških firmi napretek, 850 ljudi će naći posao samo tako. Da ti možda ne nudiš posao nekima od njih? Pomirite se s time da nisu svi stvoreni da budu poduzetnici.
Ajd manite se ćorava posla, tema je Nikola, ne Rimac.
Sretan Božić
The best is yet to come, and wont that be fine You think youve seen the sun, but you aint seen it shine
8 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Memphis kaže..

Pa tebi je to pljuvanje kad ne znaš koristi svoj mozak nego čitaš novinske članke.

Kojih 850 ljudi? Di su? Jedino ako ne rade na crno ... i to možda negdje u kini. Pročitaj malo njegova financijska izvješća u kojem ti piše broj zaposlenih a ne plaćene PR članke. Nema ih 1/4 tog broja u sve 4 firme. Neki tip je imao blog koji je pisao o njegovim dionicama i financijskim izvješćima pa po traži na netu, bilo je aktualno kad je bila "afera" u medijima o rimčevim prosječnim plaćama. Mislim ako te zanima ...

 Neznam šta imaš protiv Mate ali dobro. Možda si jedan od onih koji samo žele krš i kamen u Hrvatskoj, da svi žive u i voze jad i tugu kao i vi. 

 

Odi, firma na lokaciji Svete Nedjelje je otvorena za posjetitelje, detaljni financijski izvještaji su javni i to na Matinom osobnom yt kanalu, Rimac automobili yt kanal ima najdetaljniji opis stvaranja hyper automobilia, a uz to i električni. 

 

Kao što si i rekao, nezanimaju te električni automobili te se može pretpostavit da nemaš ni znanja oko toga, nezapošljavaš ni jednog čovjeka, a jedino što si sastavio je svoj PC. 

 

Sad ima i više od 900 ljudi, a ti pričaš o svojoj teoriji s takvom sigurnošću kao da cijele dane provodiš brojajući Rimčeve inženjere i radnike po lokacijama. 

 

 

Za ostale koje zanima više, pogledajte Rosbergovu turu po Rimcu te kao osoba koja ima znanja i iskustva o tim temama, naspram ove komentar ekipe, je kupio auto jer očigledno ništa nevalja, ni firma ni auto.

 

 

 

 

 

 

 

Crypto nova poljoprivreda
Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 1:03 (NeroX).
11 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
NeroX kaže...
Memphis kaže..

Pa tebi je to pljuvanje kad ne znaš koristi svoj mozak nego čitaš novinske članke.

Kojih 850 ljudi? Di su? Jedino ako ne rade na crno ... i to možda negdje u kini. Pročitaj malo njegova financijska izvješća u kojem ti piše broj zaposlenih a ne plaćene PR članke. Nema ih 1/4 tog broja u sve 4 firme. Neki tip je imao blog koji je pisao o njegovim dionicama i financijskim izvješćima pa po traži na netu, bilo je aktualno kad je bila "afera" u medijima o rimčevim prosječnim plaćama. Mislim ako te zanima ...

 Neznam šta imaš protiv Mate ali dobro. Možda si jedan od onih koji samo žele krš i kamen u Hrvatskoj, da svi žive u i voze jad i tugu kao i vi. 

 

Odi, firma na lokaciji Svete Nedjelje je otvorena za posjetitelje, detaljni financijski izvještaji su javni i to na Matinom osobnom yt kanalu, Rimac automobili yt kanal ima najdetaljniji opis stvaranja hyper automobilia, a uz to i električni. 

 

Kao što si i rekao, nezanimaju te električni automobili te se može pretpostavit da nemaš ni znanja oko toga, nezapošljavaš ni jednog čovjeka, a jedino što si sastavio je svoj PC. 

 

Sad ima i više od 900 ljudi, a ti pričaš o svojoj teoriji s takvom sigurnošću kao da cijele dane provodiš brojajući Rimčeve inženjere i radnike po lokacijama. 

 

 

Za ostale koje zanima više, pogledajte Rosbergovu turu po Rimcu te kao osoba koja ima znanja i iskustva o tim temama, naspram ove komentar ekipe, je kupio auto jer očigledno ništa nevalja, ni firma ni auto.

 

 

 

 

 

 

 

 Ne da mi se uopće ulazit u rasprave sa takvim primitivnim spodobama i načinom razgovora da nitko ništa u životu ne zna osim MR i da će te on izvuć iz krša i neimaštine. Te da je jedino on poduzetnik u HR koji nešto radi i zapošljava.

 

Al bitno je da si se ti tak stručan našao prozivat sijanje jada i tuge al se nisi sjetio kako je Rimčev stari pridonio tome pronevjerivši silne milione kn. Al nećemo o tome jer to je tabu tema u HR kad se postavljaju pitanja o porijeklu novca pogotov ako su političari povezani sa time.

 

I nemam ništa protiv nikoga a najmanje njega. Želim mu samo najbolje a to je da konačno završi jednom nešto što već godinama toliko reklamira i najavljulje te da uspije u tome. A to ćemo sa sigurnošću znat onda kad to jednom napravi od početka do kraja.

Poruka je uređivana zadnji put pet 25.12.2020 2:54 (Memphis).
12 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Moja teza je ovakva, mislim da ce krenut selloff s Teslom jer ce izlazit ekipa koja je usla na splitu i SP500 entry. Onda ce kroz tri cetiri kvartala ic earningsi koji ce pokazat da VW grupa i japanci dobro pariraju u EV prodaji, onda ce krenut izlazak iz Tesle i potpuno iz Nikole i ulazit ce se u SBE i NIO jos jace...

Uglavnom ima dosta tog dry powdera i kratkotrajno alociranog kapitala koji izlazi iz BTCa pa ulazi u EV i green energy stocks (SEDG, ENPH, TSLA, NIO, HYLN itd)...dok se to ili ne spuha ili ne raspodjeli ostat ce ovaj bubble...

Ali hebiga, market moze ostat iracionalan duze nego sto cemo ti i ja bankrotirat :)
8 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Memphis kaže..

 

 Ne da mi se uopće ulazit u rasprave sa takvim primitivnim spodobama i načinom razgovora da nitko ništa u životu ne zna osim MR i da će te on izvuć iz krša i neimaštine. Te da je jedino on poduzetnik u HR koji nešto radi i zapošljava.

 

Al bitno je da si se ti tak stručan našao prozivat sijanje jada i tuge al se nisi sjetio kako je Rimčev stari pridonio tome pronevjerivši silne milione kn. Al nećemo o tome jer to je tabu tema u HR kad se postavljaju pitanja o porijeklu novca pogotov ako su političari povezani sa time.

 

I nemam ništa protiv nikoga a najmanje njega. Želim mu samo najbolje a to je da konačno završi jednom nešto što već godinama toliko reklamira i najavljulje te da uspije u tome. A to ćemo sa sigurnošću znat onda kad to jednom napravi od početka do kraja.

 

Ne frajeru zabunio si se, rekao sam da ti ne zapošljavaš i da si nitko i ništa, a ne ostatak Hrvatske. I imaš pravo, tabu je pričati o nečemu što samo kruži među teoretičarima zavjere kao i chemtrails i čipovi u cjepivu.

 

Ostanimo realni, Mate je netko i nešto, njegovi zaposlenici su netko i nešto, dobavljaći, partneri i kupci su netko i nešto dok si ti nitko i ništa, jedan srditi anonimni komentar na netu. I prati vijesti, nemoj promašiti najavu auta 

Crypto nova poljoprivreda
11 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
NeroX kaže...
Memphis kaže..

 

 Ne da mi se uopće ulazit u rasprave sa takvim primitivnim spodobama i načinom razgovora da nitko ništa u životu ne zna osim MR i da će te on izvuć iz krša i neimaštine. Te da je jedino on poduzetnik u HR koji nešto radi i zapošljava.

 

Al bitno je da si se ti tak stručan našao prozivat sijanje jada i tuge al se nisi sjetio kako je Rimčev stari pridonio tome pronevjerivši silne milione kn. Al nećemo o tome jer to je tabu tema u HR kad se postavljaju pitanja o porijeklu novca pogotov ako su političari povezani sa time.

 

I nemam ništa protiv nikoga a najmanje njega. Želim mu samo najbolje a to je da konačno završi jednom nešto što već godinama toliko reklamira i najavljulje te da uspije u tome. A to ćemo sa sigurnošću znat onda kad to jednom napravi od početka do kraja.

 

Ne frajeru zabunio si se, rekao sam da ti ne zapošljavaš ida si nitko i ništa, a ne ostatak Hrvatske. I imaš pravo, tabu je pričati o nečemu što samo kruži među teoretičarima zavjere kao i chemtrails i čipovi u cjepivu.

 

Ostanimo realni, Mate je netko i nešto, njegovi zaposlenici su netko i nešto, dobavljaći, partneri i kupci su netko i nešto dok si ti nitko i ništa, jedan srditi anonimni komentar na netu. I prati vijesti, nemoj promašiti najavu auta 

Upravo si potvrdio ono što sam ti napisao. I za todorića poduzetničkog Mesiju HR su mnogi bili nitko i ništa ....  al šta ćeš narod voli promociju velikih poduzetnika sa šatro startom iz garaže, novcem imućnih roditelja, kriminalne prošlosti koji će nas ko stoku izvest u bolje sutra. Ne brini, pratima ja Rimca od doba dok još ti nisi znao za njega.

Poruka je uređivana zadnji put sub 26.12.2020 20:55 (Memphis).
5 godina
offline
Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

Dajte već jednom prestanite o porijeklu Rimčeva kapitala! Kad bi na taj način mislili onda bismo trebali zatvoriti sve tvornice u Hrvatskoj i na svijetu. Od čega potječe kapital Engleske? Od gusarenja, pljačka španjolskih galeona koji su opet bili krcati zlatom što su ih Španjolci opljačkali od Indijanaca. I još: od seljaka koji su istjerani sa svoga posljeda. Američki kapital potječe od rada robova. Ruski od rada kmetova i logoraša u gulagu. Problem je s Hrvatskom što kod nas nikad nije došlo do prave akumulacije kapitala. To znači da dižemo proizvodnju na inozemni dug, a to opet vodi u korupciju onih koji potpisuju ugovore o stranim ulaganjima, tj. političara. Nema čistog novca. 

 
0 2 hvala 0
12 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
danen kaže...

Dajte već jednom prestanite o porijeklu Rimčeva kapitala! Kad bi na taj način mislili onda bismo trebali zatvoriti sve tvornice u Hrvatskoj i na svijetu. Od čega potječe kapital Engleske? Od gusarenja, pljačka španjolskih galeona koji su opet bili krcati zlatom što su ih Španjolci opljačkali od Indijanaca. I još: od seljaka koji su istjerani sa svoga posljeda. Američki kapital potječe od rada robova. Ruski od rada kmetova i logoraša u gulagu. Problem je s Hrvatskom što kod nas nikad nije došlo do prave akumulacije kapitala. To znači da dižemo proizvodnju na inozemni dug, a to opet vodi u korupciju onih koji potpisuju ugovore o stranim ulaganjima, tj. političara. Nema čistog novca. 

Iskreno na Rimac mi se uopce ne dize niti spusta, tako mi je svejedno ne mogu utjecati na to.

 

Medutim kao netko u financijskom sektoru, potpuno objektivno je jako bitno porijeklo kapitala. Em zbog izlaza ranih investitora i potencijalnih legalnih problema, em radi toga sto taj njegov kapital je mozda unistio nesto sasvim produktivno, a trenutno nije u najproduktivnijoj namjeni. 

 

Kao 1., da sam VC/GE/PE firma koja ubacuje 40 milja eura (kolika je sporna brojka iz HZ Cargo) u nesto, prije bih gledao nesto u dolini i Kini nego u HR, a kamoli da bih gledao firmu Rimac kao koncept.

Kao 2., bootstraping kapital koji je on imao rano se ne moze mjeriti cak ni s najboljim trenutnim unicornima (recimo Stripe, Revolut, Scale.ai, Asana, Airbnb), Rimac ih sve sije u magnitudi x10...covjek je imao kesa za skurit na pocetku kao rijetko koji startup.

Kao 3., ima velik broj relativno profitabilnijih firmi di je taj novac mogao biti investiran, cak i u HR.

Kao 4., citav sektor u kojem se nalazi ima tzv "elevated multiples", alias za bubble, i svaki dolar ovdje je mozda 3-4x rizicniji nego u obicnoj tech/b2b/internet industriji.

Kao 5., Porscheova investicija je cista diversifikacija s njihove strane na strane tehnologije, sirenje na IP trzistu i prakticki "set and forget". Za par godina ce vidjet koje od tih investicija su se isplatile i sto se isplati integrirati. To je arbitraza u smislu da Rimcu dize vrijednost, bez internog katalizatora rasta. Samo je brand Porsche i taj influx kapitala digao valuaciju, a promet/profit zasad ostaje nepromjenjen. Nisu nesto dodali svojom ekspertizom, dali su im runway ali ne i sastojke. 

 

Buduci da je Rimac privatna firma nemoguce je vidjeti koliko gube novaca ili su u profitu. Samo pretpostavljam da gube jer su firma u svojim pocecima, ali isto tako ne vidim neki profitabilan put u skoroj buducnosti, barem ne ako ostane u HR.

 

Takoder, Rimcev payroll je i dalje manji nego HZ Cargo kad je prakticki unisten bio...odnosno zaposljavaju manje ljudi na manjoj medijan placi. PR, marketing i par ranih inzinjera na batkama tamo dobro zaraduje, ostalo sve je iskoristavanje hrv. zakona o radu i prilicno jeftina radna snaga...aka placaju ispod trzista na dosta rola trenutno, barem se tako pise.

Poruka je uređivana zadnji put pon 28.12.2020 3:01 (Mitch).
8 mjeseci
offline
Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

Čini se da su htjeli nasanjkati GM da ih kupi i da se tako spase,

na njihovu žalost nisu uspjeli,

 

školski primjer kako funkcioniraju startupi danas.

 
0 0 hvala 0
8 godina
offline
Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog proizv

Rimac ne proizvodi on je jednostavno spona kineskih baterija i kontrolera sa eu usa trzistem. Ne znam detalje ali doslovno sto se meni cini  da se tu dogada je da kinezi imaju tehnologiju za baterije a valjda se ne zeli da se prikazuje da eu posluje na baterijama s kinom tu uskace rajmek koji je zapravo middle man posrednik izmedu njih dvoje. 

Uz sve nesto kao i razvija i sve skupa izgleda legit ali od tih auta nema ništa a i od njega lako moguce izborom bidena nema ništa jer mislim da ce usa eu kina dozivit promjene u trgovackim odnosima.... A onda im rimac vjerojatno nece trebat pa zato sad i nesto pokušava da se napravi iako cisto sumnjam da ce studenti i radnici bez trunke iskustva napravit autonomna vozila ili nesto drugo. 

Moj PC  
0 0 hvala 0
13 godina
offline
Re: Još jedan težak udarac za Nikolu, nesuđenog pr
Mitch kaže...

Buduci da je Rimac privatna firma nemoguce je vidjeti koliko gube novaca ili su u profitu. Samo pretpostavljam da gube jer su firma u svojim pocecima, ali isto tako ne vidim neki profitabilan put u skoroj buducnosti, barem ne ako ostane u HR.

 

Takoder, Rimcev payroll je i dalje manji nego HZ Cargo kad je prakticki unisten bio...odnosno zaposljavaju manje ljudi na manjoj medijan placi. PR, marketing i par ranih inzinjera na batkama tamo dobro zaraduje, ostalo sve je iskoristavanje hrv. zakona o radu i prilicno jeftina radna snaga...aka placaju ispod trzista na dosta rola trenutno, barem se tako pise.

 

A i glupo je da je privatna firma, kad je od države već 3-4 puta dobio ovoliko novca:

 

https://www.telegram.hr/biznis-tech/rimac-automobili-su-dobili-novih-62-milijuna-kuna-poticaja-s-kojima-planiraju-razvijati-nove-baterijske-sustave/

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice