Links - Iskustvo s reklamacijom diska

poruka: 30
|
čitano: 10.423
|
moderatori: vincimus, Lazarus Long
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
17 godina
offline
Links - Iskustva

 

 

Dragi forumaši,

 

Htio bi Vam ispričati svoje „divno“ iskustvo sa firmom Links tako da znate što Vas čeka u slučaju bad sectora na HDD.

Dakle, u 12mj sam primjetio da nešto nije u redu sa mojim WD Caviar Black 500GB starom 4 godine, koji sam kupio u Linksu.

Testiram sa WD Data LifeGuardom = fail, testiram sa HD Tune Pro = fail, HD Sentinel = fail. Slike 1,2,3 priložene.

 

Pošaljem u Links 31.12.13 HDD, javljaju se nakon samo 25 dana da je disk u redu. Pritom sam ih upozorio da sam napravio low-level format i da nakon ponovnog testiranja i meni pokazuje da je disk odjednom zdrav i da nema više bad sectore (priložio slike ali to ništa ne znači očito). Oni ponavljaju kao papige da će testirat sa službenim alatom i ako prođe neće ga mjenjat. Tako je i bilo, dođem ja po HDD u Links, testiram doma, sve uredno kao što je i meni bilo. Vrag mi neda mira, i ja kontaktiram WD support i pitam kako je moguće da je disk odjednom zdrav i nakon sporih njihovih odgovora (stvarno treba strpljenja za njih, razmak između odgovora po 10-15 dana) i tamo dobivam izvrstan odgovor kako su bad sectori samo zapravo skriveni, pročitajte mail/sliku 4 koja je priložena.

 

To isto šaljem Linksu u nadi da će „progledati“, naravno da ne žele ni čuti za to, ljudi moji koja je to grabavela za jedan disk, napisao sam im kao da ide njima iz džepa. Pa WD mjenja disk ne oni, oni ga samo trebaju poslati. Jedino što su mi ponudili je „opsežno“ testiranje u Zagrebu, citiram „Poslat ćemo disk u naš centralni servis u Zagrebu na dodatno i opsežno testiranje koje osim WD alata podrazumijeva i ostale standardne operacije nad diskom kao što je formatiranje, kopiranje podataka i korištenje istog za OS.
Ako svi testovi prođu bez greške, disk ćemo Vam vratiti, a u protivnom zamijeniti novim.“ 

 

Znači Links uopće nije certificirani servis da bi mogli napraviti iole ozbiljniju dijagnostiku osim one što može napravit bilo koji average Joe ovdje sa foruma. Ali za odbijanje zamjene tu itekako certificirani i to je ono što me vrijeđa.

Uključio ja Državni inspektorat u cijelu priču, nažalost oni nisu mogli pomoći, a obrazloženje je:

 

„Utvrđeno je kako je prodavatelj postupio u skladu sa danim jamstvom od 60 mjeseci od dana kupnje ( 31.12.2009.g.) te je riješio reklamaciju proizvoda o čemu je predočen dokument primka br. xy izdana dana 30.12.2013.g. i preuzeta od strane kupca 24.01.2014.g. , te dostavljeno očitovanje prodavatelja od dana 21.02.2014.g. Uvidom u navedeno  razvidni su rezultati testiranja diska:  hard disk ispravan. Prema očitovanju prodavatelja, u dogovoru sa ovlaštenim servisom tvrde diskove proizvođača Western Digital-a tvrtka LINKS D.O.O. testira službenim alatima proizvođača za dijagnostiku, s ciljem da se reklamacija kupca riješi u što je moguće kraćem roku.“

 

Znači ništa od njih, što Links kaže to je kamen, stijena, zid i tu sve staje.

 

Idem ja dalje, nakon izvjesnog vremena , šaljem HDD direktno u Njemačku u njihov sabirni centar  i stiže mi novi disk u roku 10 dana.

 

Bez ikakvih pitanja, tlake, mučenja...

 

Nakraju, nisam rekao da sam BIO vjeran kupac u Linksu, članska kartica, ostavio lijepu svotu novaca tokom godina, dovodio druge ljude po laptope i kompnente da ih kupe upravo tamo jer sam bio zadovoljan, ali ne više. Karticu sam im poslao poštom prerezanu pa si mogu razmazivat termalnu pastu na procesore u svom „servisu“.

 

Totalni revolt, to bahato ponašanje njihovo, oni su najpametniji, nitko drugi nezna ništa, obećao sam im „reklamu“ na bug on lineu, ovo pismo ide dalje na sve mail adrese zaštite potrošača da znaju kako otprilike reagirati, a novine ću isto obavit pa ćemo se čitati i dalje.

A sve su mogli riješiti elegantno...ali valjda je bolje balkan way...naišli su na krivog.

 

Cheers,

 

 

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 24.7.2014 14:34 (Atomic).
Moj PC  
7 16 hvala 0
15 godina
offline
Links - Iskustva

Da ti pravo kažem, ne vidim što su krivo napravili {#}.

 

Ako inspektorat nije pronašao neki problem...

 

Možda su ti i trebali izaći u susret (mada zapravo nisu obvezni raditi ništa što po zakonu ne moraju, i inspektorat je reko da su napravili sve ok, al aj...), ali neznam čemu tolki sad dišpet i gnjev za jedan disk star 4 godine reda vrijednosti 450kn... Ako si 10 godina kod njih kupovao, pa statistički ti se morala desit neka piydarija.

 

I neznam šta je tu sad bahato od njih.. pa ako su postupili prema pravilima, šta se imaš ljutit. Možda ta pravila nisu dovoljno dobra, ali nisu zato oni krivi, tuži se na inspektorat..

 

Očito to nisu mogli riješiti problem (da su mogli bi ga riješili) u tom slučaju se obratiš višoj instanci (u ovom slučaju WD) i direktno riješiš problem, nemaš se šta ljutit na Links. To je firma koja ima zaposlenih sto ljudi (ili 15 nebitno), fala bogu da možeš naletit na boljeg ili lošijeg / uslužnijeg itd.- zaposlenika. Šta ti je sad ceo Links kriv, pogotovo kad odjel prodaje nema veze sa servisom, reklamacijama itd.

 

Još si dobio novi HDD od WDa (nisi oštećen) pa mi stvarno nije jasno šta se bakčaš s tim glupostima oko tužakanja po novinama i forumima.

11.0010010000111111011010101000100010000101101000110000100011010001100010011
Moj PC  
8 7 hvala 0
12 godina
offline
Re: Links - Iskustva

Ako znaju da postoji rizik od ponovne ne ispravnosti nekog predmeta,bilo bi ok to i zamjenit.

Bolje spriječit nego lječit,zar ne?


npr. Logitech.

Napukne ti dio zvucnika i ti ih zamolis da ti posalju taj dio,pa bi si ugradio.

Oni ne da posalju dio,vec nove zvucnike+plate shipping. 

Oni imaju XY kupaca i brinu se za svakog.

Links ima manje od 50t kupaca i brinu se za "kriticne".

 

 

Eto,sve pokvareniji narod.Nije ni čudo da propadamo.

Prestanite stavljati zarez,tamo gdje je odavno trebala biti tocka!
17 godina
offline
Re: Links - Iskustva
ivan dragi kaže...

Da ti pravo kažem, ne vidim što su krivo napravili {#}.

 

Ako inspektorat nije pronašao neki problem...

 

Možda su ti i trebali izaći u susret (mada zapravo nisu obvezni raditi ništa što po zakonu ne moraju, i inspektorat je reko da su napravili sve ok, al aj...), ali neznam čemu tolki sad dišpet i gnjev za jedan disk star 4 godine reda vrijednosti 450kn... Ako si 10 godina kod njih kupovao, pa statistički ti se morala desit neka piydarija.

 

I neznam šta je tu sad bahato od njih.. pa ako su postupili prema pravilima, šta se imaš ljutit. Možda ta pravila nisu dovoljno dobra, ali nisu zato oni krivi, tuži se na inspektorat..

 

Očito to nisu mogli riješiti problem (da su mogli bi ga riješili) u tom slučaju se obratiš višoj instanci (u ovom slučaju WD) i direktno riješiš problem, nemaš se šta ljutit na Links. To je firma koja ima zaposlenih sto ljudi (ili 15 nebitno), fala bogu da možeš naletit na boljeg ili lošijeg / uslužnijeg itd.- zaposlenika. Šta ti je sad ceo Links kriv, pogotovo kad odjel prodaje nema veze sa servisom, reklamacijama itd.

 

Još si dobio novi HDD od WDa (nisi oštećen) pa mi stvarno nije jasno šta se bakčaš s tim glupostima oko tužakanja po novinama i forumima.

Dragi Ivane,

 

neznam dali ti je jučer nedostajalo koncentracije ili nešto drugo ali daj ponovno pročitaj tekst (više puta ako ti treba) pa ti možda bude jasnije...

 

Inspektorat je SAMO pročitao "nalaz" od Linksa i priklonio se njihovom stručnom papiru koji je baziran na jednostavnim testovima - EOD.

 

Ne ljutim se ja što se meni dogodila piydarija kako ti kažeš, pa normalno je da se komponente kvare ali ne priznavanje kvara je ono što me iznerviralo.

 

"Tuži se na inspektorat" - ček je ovo već bilo u mom tekstu ili? onaj dio da sam uključio inspektorat u cijelu priču? si malo fulao?

 

"Očito to nisu mogli riješiti problem (da su mogli bi ga riješili) u tom slučaju se obratiš višoj instanci (u ovom slučaju WD) i direktno riješiš problem, nemaš se šta ljutit na Links. To je firma koja ima zaposlenih sto ljudi (ili 15 nebitno), fala bogu da možeš naletit na boljeg ili lošijeg / uslužnijeg itd.- zaposlenika. Šta ti je sad ceo Links kriv, pogotovo kad odjel prodaje nema veze sa servisom, reklamacijama itd." - ovo mi govori da imaš veze sa Linksom i sad si jadan povrijeđen - kako slatko. Mogli su riješiti problem tako da su rekli: "ok, konju dosadni MI ćemo poslat disk u dojčland ti se samo strpi". TO JE RIJEŠENJE KAKO GA JA VIDIM, A NE GURANJE GLAVE U PJESAK I KLANJANJE NJIHOVIM TESTOVIMA KOJI NE VRIJEDE PIŠLJIVA BOBA.

 

" Još si dobio novi HDD od WDa (nisi oštećen) pa mi stvarno nije jasno šta se bakčaš s tim glupostima oko tužakanja po novinama i forumima." - ma vidi frajera!!! ja bi sad kao trebao bit zadovoljan peasant jer sam dobio disk nakon 7mj (ok 2mj je moje odugovlačenje) znači 5mj.

To je tebi CUSTOMER SERVICE? što živiš u rupi? ispod kamena? pa ovakvo ponašanje prema kupcima je jedino moguće u našem turkmenistanu. Iz iskustva znam kako se van zemlje rješavaju takve stvari (Njemačka, Austrija=direktna zamjena na licu mjesta u trgovini pod uvjetom da imaju na lageru u tom trenutku) i dosta mi je balkan mentaliteta i što smo zadovoljni sa krušnim mrvicama (a plaćamo istu cijenu kao i vani za proizvode), evo ti prvi.

 

Sorry ako sam uvrijedio tvoju vrijednu firmu koja se hvali o miljunskim prihodima a plaća ljude kao robove (bez brige bio sam na razgovoru za posao jednom davno pa isto ne laprdam bezveze).

 

Živjeli!

 

13 godina
offline
Re: Links - Iskustva

Atomic, žao mi zbog raspleta dogadjaja; ali iskreno se nadam da ces zapamtiti jednom za svagda! HDD sa bad sektorima ne ide u low level format ako ima garanciju! {#} {#}

Go to work, send your kids to school, follow fashion, act normal, walk on the pavements, watch T.V., save for your old age, obey the law. Repeat after me; I am free
16 godina
protjeran
offline
Re: Links - Iskustva

Koji tipični korisnik nevjerovatno. Odi na PCEskpert forum, tamo je thread baš za takve kao što si ti.

Optužuješ situaciju na balkanstvo, a ti si najveći balkanac u priči.

 

Doveo si inspektorat koji je tu da provjeri da li je sve po zakonu, oni to utvrde.. ali NE, to ne vrijedi pišljiva boba. A da su rekli suprotno onda bi bili bog i batina. Balkanac, da.

 

Kaj ti misliš da ti je WD zamjenio disk jer je neispravan???  Zamjenili su disk jer mogu i ne košta ih. A ne zato jer su ti dužni. Tako važno si stavio sliku njihovog odgovora a nisi ni shvatio da je odgovor relativan. "depends on number of bad sectors" i "could fix". Ali balkanca to ne zadovoljava. A činjenica da diskovi imaju dodatne sektora da se u slučaju malog broja bad sectora s službenim alatom problem popravi? To te isto ne interesira. Koji je točan broj bad sectora u tim slučajevima, jel znaš? Ja ne, iskreno. Ali ja se ne guram..

WD zamjeni disk jer njih to košta valjda $4 ako išta.. a trgovca košta cijenu cijelog diska iz prostog razloga što JE ISPRAVAN. Oni ga pošalju dobavljaču koji napravi isto što i trgovac te utvrdi da radi, i vrati im disk. Ali balkanca ni to ne zanima. 

Isto kao i ovaj genije s Logitechom... vi smatrate da se tako rješavaju svi problemi? Aj da vidim kak vodite biznis na taj način.. propali bi za pol godine. Pogle HG Spot, kaj misliš zakaj ih više nema? Zbog balkanaca.

 

U svakom slučaju.. samo ti njih reklamiraj, reklama je reklama ..a nisu tu di su danas jer su loši kao što ih ti opisuješ :)

 

Lijepo ti je Ivan rekao.. dobio si novi disk, ali ne, oni su se namjerili na krivog.. upravo si dokazao koliko si iznad situacije i koliko nisi s blakana.

17 godina
offline
Re: Links - Iskustva
Fou Yuck kaže...

Koji tipični korisnik nevjerovatno. Odi na PCEskpert forum, tamo je thread baš za takve kao što si ti.

Optužuješ situaciju na balkanstvo, a ti si najveći balkanac u priči.

 

Doveo si inspektorat koji je tu da provjeri da li je sve po zakonu, oni to utvrde.. ali NE, to ne vrijedi pišljiva boba. A da su rekli suprotno onda bi bili bog i batina. Balkanac, da.

 

Kaj ti misliš da ti je WD zamjenio disk jer je neispravan???  Zamjenili su disk jer mogu i ne košta ih. A ne zato jer su ti dužni. Tako važno si stavio sliku njihovog odgovora a nisi ni shvatio da je odgovor relativan. "depends on number of bad sectors" i "could fix". Ali balkanca to ne zadovoljava. A činjenica da diskovi imaju dodatne sektora da se u slučaju malog broja bad sectora s službenim alatom problem popravi? To te isto ne interesira. Koji je točan broj bad sectora u tim slučajevima, jel znaš? Ja ne, iskreno. Ali ja se ne guram..

WD zamjeni disk jer njih to košta valjda $4 ako išta.. a trgovca košta cijenu cijelog diska iz prostog razloga što JE ISPRAVAN. Oni ga pošalju dobavljaču koji napravi isto što i trgovac te utvrdi da radi, i vrati im disk. Ali balkanca ni to ne zanima. 

Isto kao i ovaj genije s Logitechom... vi smatrate da se tako rješavaju svi problemi? Aj da vidim kak vodite biznis na taj način.. propali bi za pol godine. Pogle HG Spot, kaj misliš zakaj ih više nema? Zbog balkanaca.

 

U svakom slučaju.. samo ti njih reklamiraj, reklama je reklama ..a nisu tu di su danas jer su loši kao što ih ti opisuješ :)

 

Lijepo ti je Ivan rekao.. dobio si novi disk, ali ne, oni su se namjerili na krivog.. upravo si dokazao koliko si iznad situacije i koliko nisi s blakana.

 

Još jedan pacijent...stari, ja odoh lijepo na godišnji 3 tjedna a ti samo laprdaj...ja sam pokazao svoju stranu priče i ostajem pri tome. Gadovi su teški u ovom slučaju, disk nije ispravan (dokazi su tu, pa ne izmišljam), inspektorat postupa po komadu papira i ništa dodatno ne provjerava, da su ovi napisali da je pao sa jupitera ovi bi to prepisali...haters gonna hate

 

Boh,

16 godina
neaktivan
offline
Re: Links - Iskustva
Jovanka kaže...

Atomic, žao mi zbog raspleta dogadjaja; ali iskreno se nadam da ces zapamtiti jednom za svagda! HDD sa bad sektorima ne ide u low level format ako ima garanciju! {#} {#}

ja isto ne kužim tko ide spašavat disk od bad sectora (fizička oštećenja na ploči), to se odmah baca. ili ako imaš znanja izparticiraš disk do uništenih sektora i koristiš samo dio koji nije uništen. u nadi da neće dalje se uništit, i naravno na takav disk ne stavljaš nikakve podakte koji su bitni, a definitivno ne sistemski dio.

15 godina
offline
Re: Links - Iskustva
Atomic kaže...
ovo mi govori da imaš veze sa Linksom i sad si jadan povrijeđen - kako slatko. Mogli su riješiti problem tako da su rekli: "ok, konju dosadni MI ćemo poslat disk u dojčland ti se samo strpi". TO JE RIJEŠENJE KAKO GA JA VIDIM, A NE GURANJE GLAVE U PJESAK I KLANJANJE NJIHOVIM TESTOVIMA KOJI NE VRIJEDE PIŠLJIVA BOBA.

 

" Još si dobio novi HDD od WDa (nisi oštećen) pa mi stvarno nije jasno šta se bakčaš s tim glupostima oko tužakanja po novinama i forumima." - ma vidi frajera!!! ja bi sad kao trebao bit zadovoljan peasant jer sam dobio disk nakon 7mj (ok 2mj je moje odugovlačenje) znači 5mj.

To je tebi CUSTOMER SERVICE? što živiš u rupi? ispod kamena? pa ovakvo ponašanje prema kupcima je jedino moguće u našem turkmenistanu. Iz iskustva znam kako se van zemlje rješavaju takve stvari (Njemačka, Austrija=direktna zamjena na licu mjesta u trgovini pod uvjetom da imaju na lageru u tom trenutku) i dosta mi je balkan mentaliteta i što smo zadovoljni sa krušnim mrvicama (a plaćamo istu cijenu kao i vani za proizvode), evo ti prvi.

 

Sorry ako sam uvrijedio tvoju vrijednu firmu koja se hvali o miljunskim prihodima a plaća ljude kao robove (bez brige bio sam na razgovoru za posao jednom davno pa isto ne laprdam bezveze).

O bože.

 

Radim u agenciji za nekretnine, jedino što sam ikad kupio u linksu je grafička od 1000kn koju mi je frend išao kupit tako da nikad u životu nisam ni prismrdio linksu. Nit sam ikad išao na njihov web shop! Osobno kupujem sve u ADMu i jedino i isključivo kod njih, a uspoređujem s Futurom.

 

Možeš pitat tu po forumu, neki znaju točno di radim (ovi iz teme Što se događa.. itd).. to što sam objektivniji (jer si ti nadrkan pa sigurno nisi objektivan) ne znači da radim (ili da sam vlasnik) Linksa. U biti zovi links pa pitaj jel tamo radi neki Ivan Dragi pa se sam uvjeri.

 

Ono što znam jest da firme ala Links, ADM, Futura IT itd, nisu turkmenistan firme već se radi o koreknim firmama koje eto imaju i tu nesreću da im zaposlenici znaju zaribat. To je ljudski i normalno. Od 1000 kupaca koji uđu godišnje, moraju negdje zasrat. Tvoja nesreća je što si to ti. S obzirom na to da si maltene jedini koji se ovako žesti na njih, smatram da su u pravilu korekni i da nema veće čete kupaca koja bi ih polila benzinom i zapalila.

 

Kužim ja tebe, imaš neko loše iskustvo i sad bi da se cjela zemlja okrene da bi bio zadovoljan sam sa sobom i da dokažeš da si u pravu. Osobno me boli đon tko je u pravu, al da bi znao cijelu sliku moram čut i srugu stranu, sorry faco šta ne uzimam tvoj post kao 100% točan i sa potpunim informacijama. Momak u temi "kupnja u EU" je čekao 70-80 dana na napajanje kupljeno u Njemačkoj (Computer universe) pa nije ni A rekao protiv njih, a šta da im i radi? Da odleti tamo i da se prijeti? Poslao je poštom, pa su oni slali nekamo i dok je to sve stiglo, a jbg, prođe vrijeme.

 

Neznam na kakvo se ponašanje pozivaš, ako su pokupili taj disk i zaključili da je sve s njim u redu, i vratili ga nazad skupa s nalazom, pa šta da ti rade više. Šta si išao radit low format? Šta je sad links kriv jer je radio kako i inače radi pa je ispalo da je sve ok? Šta su zbog tvog neznanja trebali testirat "neslužbenim alatom" pa da još više zaseru pa da im WD ne odobri garanciju. Možda neznaju, možda nežele, možda nesmiju. Šta znaš.

 

Krivo si shvatio. Nisam rekao da se tužiš inspektoratu (to si napravio) nego da se tužišNA inspektorat. Nije kriv links što je zakon ili pravilnik kakav je, ako je INSPEKTORAT potvrdio da je Links napravio sve po peesu, šta je Links kriv?

 

Ljepo ti je kolega F youck objasnio, WD ima tih diskova miljardu i sedam pa ih košta koliko i poštarina da to pošalju novog samo da te skinu s qrca. Links kao službeni diler bi se izhebo ko isus da dokaže da je disk pokvaren (jer po nalazima ispada da nije) i da dobiju službenu zamjenu nazad.

 

Jedino što je links mogao (a nije morao) je da umjesto tebe pošalju disk u WD, al brate nisi mutav to znaš i sam poslati, ili su ti bar trebali reć odmah da pošalješ u WD ako smatraš da ga se mora zamjenit (što links nemože jer je po njiovim nalazima disk ok).

 

Al otvori brate sam svoj dućkas s IT robom pa nam postavi Dojič standarde i uveseli ljude o svom trošku.

 

Schillaj se malo na wcu dok si na godišnjem, nemoj tu po forumu širit neurozis i napadat ljude jer komentiraju u slobodnoj državi šta god oće. (ic fakin forum duuh).

11.0010010000111111011010101000100010000101101000110000100011010001100010011
17 godina
offline
Links - Iskustva

Još jedno dobro iskustvo sa Linksom je iza mene. Naime, bio sam u potrazi za kućnim NAS-om i unatoč nekim negativnim kritikama na neweggu sam se odlučio uzeti WD MyCloud i dodatnu usb3.0 ladicu za hdd. Ladica uopće nije radila a WD MyCloud je bio praktično neupotrebljiv s obzirom da se stalno gubio sa lokalne mreže, a i kad je radio, radio je to što je sporije mogao. :) Idući dan sam nazvao lokalni Links u SB da probamo nešto odraditi na moje zadovoljstvo. Monika je na brzinu nazvala servis u centralu i nije prošlo niti pola sata od mog poziva a već sam dobio pozitivan odgovor da mogu zamijeniti komponente. Happy end još jednom. D-Link 372L odrađuje posao za čistu četvorku plus. :) Bila bi petica samo da je nešto tiši ventilator ali i to se da riješiti sa nekim zamjenskim nadam se.

 
0 0 hvala 0
16 godina
neaktivan
offline
Re: Links - Iskustva

Odlično je kako na prvoj slici piše:

 

At this point, warranty replacement of the disk is not yet possible, only if the health drops further.

 

{#}

16 godina
offline
Links - Iskustva

Ja sam imao ogromnih problema sa reklamacijom laptopa kod njih ...trajalo je mjesecima...

Frka85
Poruka je uređivana zadnji put pon 4.8.2014 20:48 (stručnjak).
Moj PC  
2 1 hvala 0
17 godina
moderator
offline
Links - Iskustva

U pitanju je jedna od dvije stvari - ili je low-level formatiranje doista poništilo bad sektore ili je stvar u tome da si moderni hard diskovi znaju "popraviti" određen broj bad sektora - ako se ne varam, diskovi to rade automatski (a ne bih se iznenadio da to naprave i tijekom low-level formatiranja). Naime, na modernim diskovima postoji neki broj rezervnih sektora i u slučaju da se pojavi koji bad sektor na disku, sam disk će taj sektor remapirati tako da kad se zatraži čitanje ili pisanje bad sektora, on će zapravo čitati/pisati jedan od rezervnih sektora. To može dovesti do blagog pada performansi (ovisno koliko je sektora tako realocirano), a važnija stvar je ta da kad disk jednom počne dobivati bad sektore, da će se to obično i nastaviti. Isprva će ih disk realocirati, a kad popuni rezervne sektore, onda više neće moći "skrivati" bad sektore.

 

Treba na umu imati i još jednu stvar, a to je - što je uopće bad sektor? Bad sektor je jednostavno sektor kojeg disk u nekom trenutku nije mogao pročitati ili nije mogao zapisati na njega i onda je taj sektor označen kao bad (neispravan). Postoji dakle mogućnost da se to zbog nekog razloga dogodilo tada i samo tada, odnosno da u budućnosti neće biti problema s čitanjem ili zapisivanjem tog sektora. Znači, ako si ti low-level formatiranjem poništio oznake za bad sektore, a ti sektori su u naknadnim čitanjima/zapisivanjima OK, onda se tvoj disk doista može smatrati ispravnim, barem u tom trenutku.

 

Atomic - gdje su screenshotovi kartice Health, odnosno SMART podataka? Pa da se vidi broj realociranih sektora (reallocated sector count), ako je takvih uopće bilo?

 

Što se tiče tvoje ljutnje na firmu u kojoj si kupio disk - zaista je ne razumijem. Disk si si sam "popravio" low-level formatiranjem (tko ti je rekao da to radiš, pogotovo kad još imaš garanciju na disk?!) i dao si im naočigled ispravan disk! Zašto si im ga uopće i nosio na servis? Što je još gore, na servis si dao disk za koji si znao da će prilikom uobičajenih testiranja ispasti ispravan (jer je i tebi tako ispao!)! I sad se na njih ljutiš što su došli do istog rezultata do kojeg si i ti došao - da disk na testiranju ispada ispravan. WTF?!

 

Znaš što si trebao napraviti? Scandisk/chkdsk uz uključenu opciju Scan for and attempt recovery of bad sectors. Tada bi ti se detaljno provjerio čitav disk i ukoliko bi bilo pronađeno bad sektora, Scandisk/chkdsk bi ih takvima i označio i mogao bi na servis predati disk s vidljivim bad sektorima. Ako ne bi bilo pronađeno nečitljivih sektora, onda bi taj disk (u tom trenutku) mogao smatrati ispravnim.

 

Ovo ti je škola za ubuduće, da ne radiš stvari u koje nisi upućen, te ujedno škola što se tiče garancije. Proizvod je neispravan i imaš garanciju? SERVIS, a nikakakav tvoj nestručan pokušaj popravljanja! Ja sam recimo pred koji mjesec kupio vanjski WD-ov disk i za tjedan dana utvrdio da ne mogu s njega pročitati nekakve podatke. Odskeniram ga HD Tuneom i ima nečitljive dijelove. Pokušam ga formatirati (obično formatiranje) - došao do 86% i tu stao - nije mogao formatirati do kraja. I što sad? Ništa - na servis. I kroz koji tjedan poslali mail da si mogu doći po novi disk. Nije bilo nikakvih problema. Zašto? Zato jer sam im predao evidentno neispravan disk, za razliku od tebe, koji si im predao disk koji je na uobičajenim testovima ispravan.

 
9 0 hvala 1
17 godina
offline
Re: Links - Iskustva
ivan dragi kaže...
Atomic kaže...
ovo mi govori da imaš veze sa Linksom i sad si jadan povrijeđen - kako slatko. Mogli su riješiti problem tako da su rekli: "ok, konju dosadni MI ćemo poslat disk u dojčland ti se samo strpi". TO JE RIJEŠENJE KAKO GA JA VIDIM, A NE GURANJE GLAVE U PJESAK I KLANJANJE NJIHOVIM TESTOVIMA KOJI NE VRIJEDE PIŠLJIVA BOBA.

 

" Još si dobio novi HDD od WDa (nisi oštećen) pa mi stvarno nije jasno šta se bakčaš s tim glupostima oko tužakanja po novinama i forumima." - ma vidi frajera!!! ja bi sad kao trebao bit zadovoljan peasant jer sam dobio disk nakon 7mj (ok 2mj je moje odugovlačenje) znači 5mj.

To je tebi CUSTOMER SERVICE? što živiš u rupi? ispod kamena? pa ovakvo ponašanje prema kupcima je jedino moguće u našem turkmenistanu. Iz iskustva znam kako se van zemlje rješavaju takve stvari (Njemačka, Austrija=direktna zamjena na licu mjesta u trgovini pod uvjetom da imaju na lageru u tom trenutku) i dosta mi je balkan mentaliteta i što smo zadovoljni sa krušnim mrvicama (a plaćamo istu cijenu kao i vani za proizvode), evo ti prvi.

 

Sorry ako sam uvrijedio tvoju vrijednu firmu koja se hvali o miljunskim prihodima a plaća ljude kao robove (bez brige bio sam na razgovoru za posao jednom davno pa isto ne laprdam bezveze).

O bože.

 

Radim u agenciji za nekretnine, jedino što sam ikad kupio u linksu je grafička od 1000kn koju mi je frend išao kupit tako da nikad u životu nisam ni prismrdio linksu. Nit sam ikad išao na njihov web shop! Osobno kupujem sve u ADMu i jedino i isključivo kod njih, a uspoređujem s Futurom.

 

Možeš pitat tu po forumu, neki znaju točno di radim (ovi iz teme Što se događa.. itd).. to što sam objektivniji (jer si ti nadrkan pa sigurno nisi objektivan) ne znači da radim (ili da sam vlasnik) Linksa. U biti zovi links pa pitaj jel tamo radi neki Ivan Dragi pa se sam uvjeri.

 

Ono što znam jest da firme ala Links, ADM, Futura IT itd, nisu turkmenistan firme već se radi o koreknim firmama koje eto imaju i tu nesreću da im zaposlenici znaju zaribat. To je ljudski i normalno. Od 1000 kupaca koji uđu godišnje, moraju negdje zasrat. Tvoja nesreća je što si to ti. S obzirom na to da si maltene jedini koji se ovako žesti na njih, smatram da su u pravilu korekni i da nema veće čete kupaca koja bi ih polila benzinom i zapalila.

 

Kužim ja tebe, imaš neko loše iskustvo i sad bi da se cjela zemlja okrene da bi bio zadovoljan sam sa sobom i da dokažeš da si u pravu. Osobno me boli đon tko je u pravu, al da bi znao cijelu sliku moram čut i srugu stranu, sorry faco šta ne uzimam tvoj post kao 100% točan i sa potpunim informacijama. Momak u temi "kupnja u EU" je čekao 70-80 dana na napajanje kupljeno u Njemačkoj (Computer universe) pa nije ni A rekao protiv njih, a šta da im i radi? Da odleti tamo i da se prijeti? Poslao je poštom, pa su oni slali nekamo i dok je to sve stiglo, a jbg, prođe vrijeme.

 

Neznam na kakvo se ponašanje pozivaš, ako su pokupili taj disk i zaključili da je sve s njim u redu, i vratili ga nazad skupa s nalazom, pa šta da ti rade više. Šta si išao radit low format? Šta je sad links kriv jer je radio kako i inače radi pa je ispalo da je sve ok? Šta su zbog tvog neznanja trebali testirat "neslužbenim alatom" pa da još više zaseru pa da im WD ne odobri garanciju. Možda neznaju, možda nežele, možda nesmiju. Šta znaš.

 

Krivo si shvatio. Nisam rekao da se tužiš inspektoratu (to si napravio) nego da se tužišNA inspektorat. Nije kriv links što je zakon ili pravilnik kakav je, ako je INSPEKTORAT potvrdio da je Links napravio sve po peesu, šta je Links kriv?

 

Ljepo ti je kolega F youck objasnio, WD ima tih diskova miljardu i sedam pa ih košta koliko i poštarina da to pošalju novog samo da te skinu s qrca. Links kao službeni diler bi se izhebo ko isus da dokaže da je disk pokvaren (jer po nalazima ispada da nije) i da dobiju službenu zamjenu nazad.

 

Jedino što je links mogao (a nije morao) je da umjesto tebe pošalju disk u WD, al brate nisi mutav to znaš i sam poslati, ili su ti bar trebali reć odmah da pošalješ u WD ako smatraš da ga se mora zamjenit (što links nemože jer je po njiovim nalazima disk ok).

 

Al otvori brate sam svoj dućkas s IT robom pa nam postavi Dojič standarde i uveseli ljude o svom trošku.

 

Schillaj se malo na wcu dok si na godišnjem, nemoj tu po forumu širit neurozis i napadat ljude jer komentiraju u slobodnoj državi šta god oće. (ic fakin forum duuh).

Ne kužiš ti mene očito, netreba mi okretanje čitave zemlje da bi bio zadovoljan. Prikazao sam svoj dio priče i pritom rekao TOČNO što su oni radili i kako su se ponašali tako da ne ispadne samo moja strana priče, ako te toliko interesira kad se već toliko baviš ovom temom možda da pošalješ neki dopis u Links pa da vidiš i tu stranu medalje kad očito u svojem poslu sa nekretninama i nemaš baš previše posla.

Low level format jer bio napravljen iz JEDNOG JEDINOG RAZLOGA, utuvi si to u svoju glavu: privatnost podataka! Ništa više, ništa ja nisam pokušao popraviti, pokušao sam zaštiti svoju privatnost i pritom napravio sranje, ali isto tako napravio dokaze (slike) prije toga koje oni ne priznaju.

Za ovo napadanje ljudi na forumu...da nisam spreman na diskusiju nebih ni postao ništa na forumu.

17 godina
offline
Re: Links - Iskustva
mbaksa kaže...

U pitanju je jedna od dvije stvari - ili je low-level formatiranje doista poništilo bad sektore ili je stvar u tome da si moderni hard diskovi znaju "popraviti" određen broj bad sektora - ako se ne varam, diskovi to rade automatski (a ne bih se iznenadio da to naprave i tijekom low-level formatiranja). Naime, na modernim diskovima postoji neki broj rezervnih sektora i u slučaju da se pojavi koji bad sektor na disku, sam disk će taj sektor remapirati tako da kad se zatraži čitanje ili pisanje bad sektora, on će zapravo čitati/pisati jedan od rezervnih sektora. To može dovesti do blagog pada performansi (ovisno koliko je sektora tako realocirano), a važnija stvar je ta da kad disk jednom počne dobivati bad sektore, da će se to obično i nastaviti. Isprva će ih disk realocirati, a kad popuni rezervne sektore, onda više neće moći "skrivati" bad sektore.

 

Treba na umu imati i još jednu stvar, a to je - što je uopće bad sektor? Bad sektor je jednostavno sektor kojeg disk u nekom trenutku nije mogao pročitati ili nije mogao zapisati na njega i onda je taj sektor označen kao bad (neispravan). Postoji dakle mogućnost da se to zbog nekog razloga dogodilo tada i samo tada, odnosno da u budućnosti neće biti problema s čitanjem ili zapisivanjem tog sektora. Znači, ako si ti low-level formatiranjem poništio oznake za bad sektore, a ti sektori su u naknadnim čitanjima/zapisivanjima OK, onda se tvoj disk doista može smatrati ispravnim, barem u tom trenutku.

 

Atomic - gdje su screenshotovi kartice Health, odnosno SMART podataka? Pa da se vidi broj realociranih sektora (reallocated sector count), ako je takvih uopće bilo?

 

Što se tiče tvoje ljutnje na firmu u kojoj si kupio disk - zaista je ne razumijem. Disk si si sam "popravio" low-level formatiranjem (tko ti je rekao da to radiš, pogotovo kad još imaš garanciju na disk?!) i dao si im naočigled ispravan disk! Zašto si im ga uopće i nosio na servis? Što je još gore, na servis si dao disk za koji si znao da će prilikom uobičajenih testiranja ispasti ispravan (jer je i tebi tako ispao!)! I sad se na njih ljutiš što su došli do istog rezultata do kojeg si i ti došao - da disk na testiranju ispada ispravan. WTF?!

 

Znaš što si trebao napraviti? Scandisk/chkdsk uz uključenu opciju Scan for and attempt recovery of bad sectors. Tada bi ti se detaljno provjerio čitav disk i ukoliko bi bilo pronađeno bad sektora, Scandisk/chkdsk bi ih takvima i označio i mogao bi na servis predati disk s vidljivim bad sektorima. Ako ne bi bilo pronađeno nečitljivih sektora, onda bi taj disk (u tom trenutku) mogao smatrati ispravnim.

 

Ovo ti je škola za ubuduće, da ne radiš stvari u koje nisi upućen, te ujedno škola što se tiče garancije. Proizvod je neispravan i imaš garanciju? SERVIS, a nikakakav tvoj nestručan pokušaj popravljanja! Ja sam recimo pred koji mjesec kupio vanjski WD-ov disk i za tjedan dana utvrdio da ne mogu s njega pročitati nekakve podatke. Odskeniram ga HD Tuneom i ima nečitljive dijelove. Pokušam ga formatirati (obično formatiranje) - došao do 86% i tu stao - nije mogao formatirati do kraja. I što sad? Ništa - na servis. I kroz koji tjedan poslali mail da si mogu doći po novi disk. Nije bilo nikakvih problema. Zašto? Zato jer sam im predao evidentno neispravan disk, za razliku od tebe, koji si im predao disk koji je na uobičajenim testovima ispravan.

Kao što napisah prije, low-level format je napravljen radi zaštite podataka što privatnih što poslovnih, nadam se da je to svima razumljivo (vidim da baš i nije).

Ništa ja nisam probao popravljati to je isključivo tvoja konstatacija!

 

Slika ti je u prilogu ali je nažalost napravljena poslije low-level formata.

17 godina
moderator
offline
Re: Links - Iskustva
Atomic kaže...

 

Kao što napisah prije, low-level format je napravljen radi zaštite podataka što privatnih što poslovnih, nadam se da je to svima razumljivo (vidim da baš i nije).

Čime si obavio to low-level formatiranje? DBAN te ne bi zadovoljio?

 

Atomic kaže...

 

Ništa ja nisam probao popravljati to je isključivo tvoja konstatacija!

Low-level formatiranje koristi se u svrhu ispravljanja grešaka na disku ili nečeg sličnog. Za brisanje podataka u svrhu zaštite privatnosti koriste se programi specijalizirani za to, poput DBAN-a, koji će disk jednostavno u nekoliko prolaza prepisati s nekoliko različitih uzoraka kako bi maksimalno otežali mogućnost čitanja podataka s diska.

 

A sad - ako ti govoriš "low level formatiranje", a zapravo misliš na ovo što radi DBAN - onda si sam prouzročio moju konstataciju. {#}

 

Atomic kaže...

 

Slika ti je u prilogu ali je nažalost napravljena poslije low-level formata.

A kakva bi bila prije? Nažalost, to nikad nećemo znati, zar ne?

 

Kao što i sam vidiš, disk ti je prema SMART podacima bio zdrav ko dren. Kad se uzme u obzir i softverski read-olny "pregled površine", vidi se da si na servis odnio disk s izvrsnim SMART podacima i bez bad sektora.

 

 

Uglavnom, ovo sad je "beating the dead horse". Taj disk više nemaš - da ga imaš mogao bi obaviti checkdisk s uključenom opcijom za traženjem bad sektora pa bi nam to dalo potpuniju sliku.

17 godina
offline
Re: Links - Iskustva
mbaksa kaže...

Čime si obavio to low-level formatiranje? DBAN te ne bi zadovoljio?

 

Obavljeno HD-Tuneom opcija Zero Fill

Poruka je uređivana zadnji put čet 14.8.2014 20:08 (Atomic).
17 godina
offline
Re: Links - Iskustva

Low-level formatiranje koristi se u svrhu ispravljanja grešaka na disku ili nečeg sličnog. Za brisanje podataka u svrhu zaštite privatnosti koriste se programi specijalizirani za to, poput DBAN-a, koji će disk jednostavno u nekoliko prolaza prepisati s nekoliko različitih uzoraka kako bi maksimalno otežali mogućnost čitanja podataka s diska.

A sad - ako ti govoriš "low level formatiranje", a zapravo misliš na ovo što radi DBAN - onda si sam prouzročio moju konstataciju. {#}

Frajeru, lako biti general nakon bitke i secirati slovo po slovo, poanta mog low-level formata je napisana u postu prije, koliko je meni poznato low-level format ne popravlja ili po tvojemu ispravlja greške nego i samo prekriva. Nisam ni htio ić toliko u dubinu sa tim brisanjem diska, vjerujem da ljudi u linksu imaju pametnijeg posla nego kopat po mojim "važnim" podacima ALI doza zdravog opreza je uvijek prisutna.

A kakva bi bila prije? Nažalost, to nikad nećemo znati, zar ne?

Želiš reći da ne govorim istinu, aka nešto skrivam?

Kao što i sam vidiš, disk ti je prema SMART podacima bio zdrav ko dren. Kad se uzme u obzir i softverski read-olny "pregled površine", vidi se da si na servis odnio disk s izvrsnim SMART podacima i bez bad sektora.

Napravljeno NAKON low-level formata! Čitaj post!

Uglavnom, ovo sad je "beating the dead horse". Taj disk više nemaš - da ga imaš mogao bi obaviti checkdisk s uključenom opcijom za traženjem bad sektora pa bi nam to dalo potpuniju sliku.

Slažem se, živio ti meni, čitaj malo pažljivije postove ipak si moderator.

Još da mi je citiranje uspjelo di bi mi bio kraj...

Poruka je uređivana zadnji put čet 14.8.2014 20:10 (Atomic).
17 godina
moderator
offline
Re: Links - Iskustva
Atomic kaže...
mbaksa kaže...

Čime si obavio to low-level formatiranje? DBAN te ne bi zadovoljio?

 

Obavljeno HD-Tuneom opcija Zero Fill

Drugim riječima, nisi napravio low-level formatiranje. Taj zero fill ti nije mogao poništiti hard bad sektore, što će reći da su ti bad sektori bili soft tipa (prema SMART-u nemaš realociranih sektora). Pa ako je s diskom sve bilo u redu nakon zero filla i punog formatiranja, takav disk se može smatrati posve ispravnim.

 

Atomic kaže...

Nisam ni htio ić toliko u dubinu sa tim brisanjem diska, vjerujem da ljudi u linksu imaju pametnijeg posla nego kopat po mojim "važnim" podacima ALI doza zdravog opreza je uvijek prisutna.

Posve u redu je da si pregazio disk nulama prije predavanja na servis. Bilo bi još bolje da si to napravio s DBAN-om ako ti je baš bilo toliko stalo do privatnosti jer zero fill je nije idealna metoda za to - zero fill se primarno koristi za rješavanje datotečnih problema, za uklanjanje problematičnih boot managera i sl.

 

Stvar je samo u tome što si nakon toga trebao obaviti checkdisk i dati mu na potraži soft (logičke) bad sektore.

 

Sad meni spotčitavaš da je lako biti general nakon bitke, a ti si išao u bitku totalno razoružan! Dao si naizgled ispravan disk na servis.

 

Atomic kaže...

Želiš reći da ne govorim istinu, aka nešto skrivam?

Odakle ti sad to? Ajde kad već imaš tako dobro pamćenje, onda reci koliko je prije gaženja diska nulama bilo realociranih (i pending) sektora i koji sve SMART parametri su bili žuti ili crveni.

 

Atomic kaže...

Napravljeno NAKON low-level formata! Čitaj post!

Ti parametri ne bi trebali ovisiti o softveru - to su parametri koje sam disk, na razini hardvera/firmwarea, bilježi u svoju memoriju. U tome i je cijela poanta. To nas dovodi do pretpostavke da ili si imao samo soft bad sektore i/ili si eventualno imao nestabilne (pending) sektore koji su se ustabilili zakon zero-filla. Shvaćaš sad u čem je stvar?

 

Poruka je uređivana zadnji put čet 14.8.2014 20:56 (mbaksa).
9 godina
neaktivan
offline
Re: Links - Iskustva

Ti parametri ne bi trebali ovisiti o softveru - to su parametri koje sam disk, na razini hardvera/firmwarea, bilježi u svoju memoriju. U tome i je cijela poanta. To nas dovodi do pretpostavke da ili si imao samo soft bad sektore i/ili si eventualno imao nestabilne (pending) sektore koji su se ustabilili zakon zero-filla. Shvaćaš sad u čem je stvar?

 

Imam jedno jako slično pitanje i zato ne otvaram novu temu. Kako reklamirati isptavni proizvod?

U mom slučaju u pitanju je grafička kartica, trgovina LINKS.HR.

 

Grafička je 100 % ispravna, kupljena prije par mjeseci, a problem je pištanje zavojnica:

Imam rezoluciju

1600x1200x85 Hz i tad se pištanje čuje, a ta rezolucija ne NATIVE.

 

Kad promijenim refresh rate na 1600x1200x95 Hz pištanje prestane.

To je isto dešavalo i sa modelom gtx 660, a sad imam noviju karticu i jaču.

Dešava se uvijek na istoj rezoliciji.

 

Kad se promijeni cijela razolucija na veću ili manju pištanje prestane. Uputila sam email sa upitom i dobila odgovor da je rezolucija prejaka za moju grafičku i da je zato pištanje prisutno, ali naravno to nema veze s mozgom.

 

Sve radi na jačim rezolucijama. Ne mogu prelakirati zavojnice jer gubim garanciju.

Slažem se da je proizvod ispravan i da mi zamijene GPU opet bi ista stvar bila, kako spriječiti neugodno pištanje?

 

Kao da sam u nekoj tamo trafo stanici.

 

17 godina
moderator
offline
Re: Links - Iskustva
Karamarko kaže...

Kako reklamirati isptavni proizvod?

Nikako?

 

Karamarko kaže...

Grafička je 100 % ispravna, kupljena prije par mjeseci, a problem je pištanje zavojnica:

Imam rezoluciju

1600x1200x85 Hz i tad se pištanje čuje, a ta rezolucija ne NATIVE.

 

Kad promijenim refresh rate na 1600x1200x95 Hz pištanje prestane.

Zašto onda ne ostaviš na tom refresh rateu? Pa još bolje da ti je refresh rate malo viši.

 

Karamarko kaže...

Uputila sam email sa upitom i dobila odgovor da je rezolucija prejaka za moju grafičku i da je zato pištanje prisutno, ali naravno to nema veze s mozgom.

Naravno.

 

Karamarko kaže...

Sve radi na jačim rezolucijama. Ne mogu prelakirati zavojnice jer gubim garanciju.

Slažem se da je proizvod ispravan i da mi zamijene GPU opet bi ista stvar bila, kako spriječiti neugodno pištanje?

Kupiš neki normalni IPS LCD monitor. 

9 godina
neaktivan
offline
Re: Links - Iskustva
mbaksa kaže...

Nikako?

 

Zašto onda ne ostaviš na tom refresh rateu? Pa još bolje da ti je refresh rate malo viši.

 

Kupiš neki normalni IPS LCD monitor. 

Nikako, naravno.

 

85 Hz mi je default, nativna rezolucija je 1600x1200x85 Hz i promjena mi stvara problem u nekim igricama, kad oni učitaju rezoluciju desktopa, ali ostave refresh rate 85 Hz i ne mogu promijeniti.

 

Kupila bi, ali naravno volim 4:3, a takvog nema.

Ovo što imam je logično CRT.

 

Zbog čega se ne pripazi malo kod BIOS-a grafičke ili kod drivera te postavke, pa trebalo bi raditi na default rezolucijama?

17 godina
moderator
offline
Re: Links - Iskustva
Karamarko kaže...
85 Hz mi je default, nativna rezolucija je 1600x1200x85 Hz i promjena mi stvara problem u nekim igricama, kad oni učitaju rezoluciju desktopa, ali ostave refresh rate 85 Hz i ne mogu promijeniti.

Jedna od ozbiljnih boljki CRT-ova je upravo to što je osvježavanje ekrana vezano uz frekvenciju slanja slika iz grafičke kartice. Kod LCD monitora bi jednostavno ostavila na 60 Hz i gotova stvar.

 

Karamarko kaže...
Kupila bi, ali naravno volim 4:3, a takvog nema.

Možda je vrijeme da iskusiš i nešto drugo. 4:3 su u osnovi dobri samo za surfanje - za manje-više sve ostalo bolji su 16:9 ili 16:10 (takvi su danas nažalost jako rijetki i skuplji su). Pogotovo za igranje. 

 

Karamarko kaže...
Zbog čega se ne pripazi malo kod BIOS-a grafičke ili kod drivera te postavke, pa trebalo bi raditi na default rezolucijama?

Nisam te tu baš skužio. Misliš za ovo zujanje zavojnice? Nisam siguran da tu baš nešto posebno mogu napraviti - to bi možda trebalo nešto na hardverskoj razini srediti.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Links - Iskustva
mbaksa kaže...

Možda je vrijeme da iskusiš i nešto drugo. 4:3 su u osnovi dobri samo za surfanje - za manje-više sve ostalo bolji su 16:9 ili 16:10 (takvi su danas nažalost jako rijetki i skuplji su). Pogotovo za igranje. 

 

Nisam te tu baš skužio. Misliš za ovo zujanje zavojnice? Nisam siguran da tu baš nešto posebno mogu napraviti - to bi možda trebalo nešto na hardverskoj razini srediti.

Jednostavno obožavam 4:3 format, a monitor je 22" (zauzima mi pola stola). LCD je puno praktičniji i nije mi problem dati 1500 kn za kvalitetan monitor koji bi mi bio i praktičniji, ali jednostavno ne mogu na 16:9.

 

Baš nikako ne mogu na widescreen, kao da pola slike fali. To je dobro samo u fifi (widescreen), ali baš ne igram nogometne simulacije jer sam cura i nije mi do toga.

 

Za ovo zujanje zavojnice... Mislila sam da se nešto u postavkama može napraviti, po internetu sam čitala da se zujanje pojavilo nekima sa novim driverima, a meni je na svim driverima. Na žalost baš na onoj rezoluciji koju koristim.

 

Probala sam uzeti veće rezolucije, manje i sve savršeno radi, samo na 1600x1200x85 Hz. Mogu samo taj refresh rate promijeniti. Čak ni clockanje same frekvencije GPU ili memorije GPU ne pomaže.

17 godina
moderator
offline
Re: Links - Iskustva
Karamarko kaže...
Jednostavno obožavam 4:3 format, a monitor je 22" (zauzima mi pola stola). LCD je puno praktičniji i nije mi problem dati 1500 kn za kvalitetan monitor koji bi mi bio i praktičniji, ali jednostavno ne mogu na 16:9.

 

Baš nikako ne mogu na widescreen, kao da pola slike fali. To je dobro samo u fifi (widescreen), ali baš ne igram nogometne simulacije jer sam cura i nije mi do toga.

Fakat mi nije jasno što igraš. Za sve imalo novije igre se praktički podrazumijeva da ćeš ih igrati u 16:9 omjeru.

 

Predugo si valjda na omjeru 4:3 pa si se tako navikla, ali kako si se navikla, tako se možeš i odviknuti i naviknuti na nešto drugo.  Uostalom, kad ti se monitor pokvari, i morat ćeš. 

 

Karamarko kaže...
Za ovo zujanje zavojnice... Mislila sam da se nešto u postavkama može napraviti, po internetu sam čitala da se zujanje pojavilo nekima sa novim driverima, a meni je na svim driverima. Na žalost baš na onoj rezoluciji koju koristim.

Zavojnice sudjeluju u napajanju grafičke kartice. Moguće je da su se baš pri toj rezoluciji i frekvenciji osvježavanja potrefili neki faktori zbog kojih onda zavojnice zuje. Ako bi promjena u driveru ili BIOS-u utjecala na neki od tih faktora, onda bi naravno utjecala i na zujanje.

 

Možda bi ti pomogla zamjena napajanja nekim drugim modelom.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Links - Iskustva
mbaksa kaže...

Fakat mi nije jasno što igraš. Za sve imalo novije igre se praktički podrazumijeva da ćeš ih igrati u 16:9 omjeru.

 

 

 

Možda bi ti pomogla zamjena napajanja nekim drugim modelom.

Igram gta 5 i mad max, na rezoluciji 1600x1200x95 Hz.

 

Postavke za GTA 5 u prilogu, napajanje je fortron raider 550 W, a GPU je gtx 960 g1 gaming.

 

 

17 godina
moderator
offline
Re: Links - Iskustva

A gle... Možeš probati zamijeniti napajanje drugim modelom. Ili možeš prodati ovu grafičku karticu i kupiti drugu. Nemaš što previše drugo za napraviti.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Links - Iskustva
mbaksa kaže...

A gle... Možeš probati zamijeniti napajanje drugim modelom. Ili možeš prodati ovu grafičku karticu i kupiti drugu. Nemaš što previše drugo za napraviti.

 Prije sam imala gpu MSI gtx 660 - ista stvar. Sve je relativno novo, sad bi trebala prodati napajanje jer nije do grafe?

 

 Sve komponente su jako nove, osim DDR3 memorije. Napajanje je staro oko pola godine, koliko bi mogla dobiti za njega? Fortron Raider FSP napajanje 550 W, račun, garancija 60 mj.?

17 godina
moderator
offline
Re: Links - Iskustva
Karamarko kaže...
Prije sam imala gpu MSI gtx 660 - ista stvar. Sve je relativno novo, sad bi trebala prodati napajanje jer nije do grafe?

 

 Sve komponente su jako nove, osim DDR3 memorije. Napajanje je staro oko pola godine, koliko bi mogla dobiti za njega? Fortron Raider FSP napajanje 550 W, račun, garancija 60 mj.?

Nemam pojma kak se kreću cijene napajanja. A gle - ili napajanje ili možda da prijeđeš na AMD-ovu grafičku karticu. Nažalost, nećeš znati hoće li ti drugo napajanje ili druga grafička kartica riješiti problem dok ne probaš.

9 godina
neaktivan
offline
Re: Links - Iskustva

Za sada ću ostati na refresh rate 95 Hz, jer dok držim na 85 Hz čuje se pištanje. Više bi htjela 85 Hz jer je na 95 Hz slika nekako mutnija (valjda zbog starosti monitora).

1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice