Namjeravam kupiti prijenosno računalo preko stranice http://www.ekupi.hr/
Kakava su vaša iskustva s tom trgovinom?
Namjeravam kupiti prijenosno računalo preko stranice http://www.ekupi.hr/
Kakava su vaša iskustva s tom trgovinom?
Ima li itko iskustva s njima?
Cijene mi izgledaju prilično jeftine, pa se mislim uzet CF karticu.
Iskustva, netko?
Ima li itko iskustva s njima?
Cijene mi izgledaju prilično jeftine, pa se mislim uzet CF karticu.
Iskustva, netko?
Jedno pozitivno od mene u smislu cijene i brzine dostave.
ima li iko iskustva s aukcijama
i pogotovo 300kn autorizacije?
jel se to svakako vraca?
Odlični su.
kupio monitor, sve ok, dobio 200 kn popusta na neke stvari
Kupio prosle godine u 3 mjesecu laptop, uhvatio ga na akciji za dobru cijenu, platio pouzecem, kasnije ubo i dodatnu garanciju, sve 5 :)
Hej ne vidim nigdje da se može plaćati paypalom.............jel zna netko da li može?
Iskustvo s Ekupijem kad se sve zbroji i oduzme je dobro 3-4 puta sam narucio djelove za racunalo i sve je stiglo 100% ispravno i brzo. Ali imam i jedno loše koje mi se je danas dogodilo, nakon što sam cistio racunalo od prasine da ga pripremim za ove vrucine primjetio sam da je ventilator od napajanje zaglavio u pa sam ga lagano pritisnuo prema gore(unutra) da se odglavi. Nakon ciscenja sam upalio racunalo i docekala me grozna buka ventilatora koji grebe po metalu. I nazalost to je bio ventilator od prakticki novog napajanja koji je grebao po fan grillu. Danas cu kontaktirati Ekupi da mi to poprave ili zamjene sa drugim napajanjem pa vam javim kako sam prosao. To mi je prvo negativno iskustvo s njima, a nadam se i zadnje...
Kod E-kupi,naručila sam preko prijatelja robu, za koju je pisalo da je po uplati,slijedeći dan, moguće ju osobno preuzeti na skladištu u Rugvici. Platim. Nazovem slijedeći dan, po šifri sa uplatnice, kažu na telefon, da je uplata vidljiva ,stigla, i da pričekam mail,s njihovim, računom . Pa da onda,s računom s maila, idem po robu. Naravno mail s računom, nije došao. Pišem ja mail, pitam ,gdje je račun? E tu se ,nakon uplate, na račun E-kupi, priča mijenja. Robe nema. Nema na skladištu. Odgovaraju iz E-kupi, mailom , da roba na skladište stiže za SEDAM dana. Pitam kako to ,da nema robe, ako je u ponudi bio datum podizanja robe ,a uplata je vidljiva,na isti taj datum? Pa znate, pišu, i krene neka njihova, bla-bla, priča. Sad ću pričekati tih par dana. Gledajući po forumima,moglo bi biti problema. Nastavak slijedi.
Imam priliku uzeti novi procesor s 3g garancije ispod cijene - kupljen u ekupi...pošto dosta ljudi se žali na njihov sustav reklamacija, ne znam bi li mi to bio pametan potez iako bih dosta uštedio.
Uzeti ili ne?
I jesi na kraju kupio ?
I jesi na kraju kupio ?
Nisam, očekivao sam neki odg ovdje ali ništa. Još razmišljam hoću ili neću
Da, teško je tu biti pametan.
sretno u odluci
Da, teško je tu biti pametan.
sretno u odluci
Hvala, više naginjem tome da ga kupim. Ne znam koliko često procesori završavaju na reklamaciji, imam intelov koji goni već 7 godina bez problema
Da si napisao o kojem procesoru i kojoj svoti novca se radi možda bi i dobio odgovor.
Mislim da je riječ o cca 200-250 kuna manje za jedan I5-6500 ili 6600 od najjeftinijeg na nabavi.
Mislim da je riječ o cca 200-250 kuna manje za jedan I5-6500 ili 6600 od najjeftinijeg na nabavi.
da, i5-6500 za 250kn manju cijenu od nabavne
Čemu opće razmišljaš? 250kn je lijepa ušteda, procesori se ionako rijetko kvare, a i da ga kupiš u dućanu vjerojatno će ići u isti servis (MRServis) kada većina shopova ionako od njih uzima robu (MSAN).
Kupio sam kod njih graficku prije 3 godine još uvijek radi. Matičnu sam kupio prije godinu dana, isto tako, radi. Dostava je dva, tri dana. Račun dobiješ u digitalnom obliku tak da se ne moraš brinut ak ga izgubiš. Samo čuvaj kutiju i u njoj garancijski list. Cijene im baš i nisu nešta osim ak nemaju neku dobru akciju.
Kupio tv u ekupi sa 2+3 dodatne godine jamstva. Trebao sam dobiti potvrdu o aktivaciji u roku od mjesec dana, ali nisam. Sad jeli to od datuma kad sam naručio ili od kad mi je dostavljeno? Jer za narudžbu mi je rok istekao ovaj ponedjeljak, a rok od dostave mi istječe u petak. Zanima me dali da još malo pričekam ili da šaljem mail?
Salji upit
Poslao sam upit i u razmaku od par sati dobio 2 maila sa 2 potvrde o aktivaciji.
Loše iskustvo sa zamjenom komponente koja nije radila.
Pošto mi je blizu robu sam predao u njihovom skladištu. Zvao sam nakon tjedan dana, nema problema biti će zamjenjeno sa novim, stiže za tjedan dana.
Nakon tjedan dana zovem, sve je ok kao stiglo u skladište. Dođem tamo i traže me neki papir koji mi nisu ni spomenuli preko telefona, ne mogu bez toga preuzeti novo.
I od onda jadno da nemože biti jadnije, podrška preko telefona odjednom ne zna nikakve informacije da li mogu preuzeti novo ili ne, navodna potvrda koja mi treba ne stiže na mail.
Imam pravo na povrat novca u 14 dana, ali nakon ovog nikad više ekupi...
Može li netko reći razliku između ova dva diska? Koliko vidim isti su po svemu osim po garanciji i cijeni. Može li garancija utjecati na konačni iznos? Koliko sam upoznat PRO verzija ide na 120mj garancije.
https://www.ekupi.hr/SSD-disk-Samsung-256GB-850-Pro-Series-Basic-459236.aspx 1368,86kn
https://www.ekupi.hr/Samsung-SSD-850-PRO-256-GB-MZ-7KE256BW-SSD-disk-908893.aspx 1210,96
Normalno da garancija moze utjecat na cijenu.. Stovise, i trebala bi. Diskove nisam pogledao dal su isti.
Kupio Acer laptop i prvim paljenjem uočavam probijanje pozadinskog osvjetljenja u 4 veće točke (žućkasto). Odmai ih kontaktiram , oni sutradan pošalju kurira da skupi. Nakon 3 tjedna (ne znam čemu tako dugo) dolazi novi laptop. Opet probijanje osvjetljenja, ali u samo jednoj točki.
Gledam reviewe i skupljih modela, velikoj većini probija. To mi je skroz čudno jer imam malo stariji laptop koji nema 0- ništa vidljivo!
Ima li smisla opet vraćati laptop ili se navikniti?
Pozdrav, ima li netko ili zna aktualan kod za 10% kupnju preko ekupi?