T-Com smeće

poruka: 301
|
čitano: 113.336
|
moderatori: Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
12 godina
neaktivan
offline
T-Com smeće

T-Com je smeće kao i njihova oprema. Za dvoje umirovljenika je dosta Start paket od 1 GB. Dobili su router,podesio sam ga i stavio WPA2-PSK enkripciju WLAN mreže. Sve je bilo lijepo, do prije 3 mjeseca kad su počeli stizati veći računi. Prije par dana sam pogledao račun i vidim 500 kn!!!! 21 potrošenih GB!!! Komp je paljen 1 u tom nesretnom mjesecu i to da bi se pogledala web stranica mjesne zajednice jednog sela. To je bilo 5 minuta i onda je ugašen komp. Pogledao sam u postavke routera i vidio da se SSID mreže sam promijenio,te da je enkripcija mreže nestala. Kako i zašto,nezna se. Korisnici tog kompa nisu dovoljno obrazovani za to,tako da oni nisu krivci.

Zvao sam T-Com, oni kažu da je bila WEP enkripcija,iako se dobro sjećam da sam postavio WPA2-PSK. Uglavno ništa se nije riješilo. Pokušavao sam naći log routera da vidim tko se spajao na WLAN mrežu,no u postavkama je prikazano samo zadnja 2 sata aktivnosti.

Znači ostao mi je pristup fileovima routera,što sam trebao napraviti preko SSH-a,ali je to T-Com zaključao za razliku od ostalih ISP-ova koji koriste/su koristili taj router (riječ je o Gigaset SX763 routeru).

Slao sam mail T-Comu, C/P ću tu:

 

1. mail:

 

 

Poštovani,

 

Dana 13.07. 2011.dobili smo račun za Internet usluge za 6/2011. u kojem je vidljiv MAXadsl promet od 21GB, te je ukupan račun za navedeni mjesec iznosio sa PDV om 488,88 kn.

Istog dana kontaktirali smo agenta Vašeg T -Com centra koji je provjerio isto stanje i u vašem  sustavu.

 

Obzirom da nas nitko do sada nije upozorio kakvu vrstu zaštite router ima, a obavješteni smo da je ista bila slaba i da je stoga „ provaljena“, zahtjevamo da se ranije spomenuti iznos računa poništi!

 

Također smo istog dana od agenta T Com centra ( uz napomenu da je bio izrazito ljubazan) saznali da nam  potrošnja za 7 mjesec do danas iznosi 6 GB, što također nije moguće s naše strane.

 

Uvidom u našu dosadašnju potrošnju vidljivo je da su nam mjesečni iznosi potrošnje  bili od 1-2 GB.

 

Nakon svega navedenog, potrudili smo se podići razinu  zaštite routera na višu , te je sada ona WPA2-PSK.

Moramo napomenuti da se ovdje radi o računu dvoje umirovljenika koji nemaju informatičku naobrazbu za ovako velike Internet račune. Pomoć u svezi zaštite routera potražili smo od informatički obazovanije populacije.

 

Nadamo se da ćete uvažiti naš prigovor, radi nastavka uspješne obostrane suradnje, posebice što šira obitelj i prijatelji koriste Vaše usluge.

 

 

 

 

Odgovor:

 

 

Poštovani gospodine xxxxxx,

nastavno na Vaš e-mail u kojem u kojem iznosite nezadovoljstvo količinom obračunatog MAXadsl prometa na računu Internet usluga za mjesec lipanj 2011. godine.

Detaljnom provjerom baze podataka nepokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d. utvrđeno je kako je osporavani Internet promet ostvaren korištenjem Vašeg MAXadsl korisničkog računa 'rcetina9' te kako je isti ispravno obračunat na predmetnom računu, sukladno odabranom MAXadsl Start korisničkom paketu.

U cilju sprječavanja eventualnih sličnih situacija, koristimo priliku skrenuti pozornost kako do povećanog Internet prometa može doći na više načina, a najčešće je riječ o nezaštićenoj bežičnoj mreži, posjećivanju Internet stranica s interaktivnim sadržajima, programima za razmjenu datoteka ili mrežnim igrama.

Ukoliko Internet vezu ostvarujete bežičnim putem, potrebno je postaviti sigurnosne postavke na način da je drugim korisnicima onemogućeno spajanje putem Vašeg korisničkog računa, što će zasigurno onemogućiti neovlašteno korištenje Vašeg Internet prometa. Napominjemo da Vam je uz modem poslan i Vodič s uputama za korištenje, kao i uputama za instalaciju potrebnih zaštita od neovlaštenog upada na Vaše računalo. U spomenutom Vodiču možete pronaći dodatne informacije o unosu računalnih postavki, budući da je isto isključivo u domeni korisničke odgovornosti.

Količina Internet prometa može se povećati i prilikom korištenja programa koji služe za razmjenu svih vrsta datoteka (filmova, glazbe, software-a, itd.) tzv. „Peer to peer“ programa kao što su:  Torrent, Limewire itd. Za ilustraciju, prijenos podataka potreban za preuzimanje filma kreće se između 700 Mb -1,5 GB, dok je za prosječan glazbeni album potreban promet između 70-300 MB. Također, i drugi korisnici mogu isti album ili film preuzimati od vas, pa samim time količina prenesenih podataka (download-upload) raste. I u ovom slučaju, količina prenesenih podataka ovisi o kvaliteti, formatu te dužini trajanja pojedinih sadržaja.

Bitno je spomenuti i Internet stranice s interaktivnim sadržajem, kao što su Youtube, Facebook, Myspace i druge, potrebno je imati na umu kako svaki pregled, preuzimanje ili postavljanje video ili audio uradaka, odnosno slika na navedenih stranica zahtjeva prijenos podataka. Količina ostvarenog Internet prometa ovisi o dužini, formatu i kvaliteti sadržaja koji se postavljaju na stranice. Bitno je spomenuti kako na većini stranica, uz sadržaj koji se gleda i sluša, ne postoji obavijest o 'težini' istoga, pa korisnici stoga najčešće nemaju osjećaj koliko prometa ostvaruju.

U slučaju služenja mrežnim igrama instaliranim na računalu, količina ostvarenog prometa ovisi o učestalosti njihova korištenja te o konfiguraciji igre, koje u većini slučajeva zahtijevaju preuzimanje i slanje većih količina podataka.

Također, savjetujemo Vam da količinu svog iskorištenog MAXadsl prometa, odnosno detaljan ispis ostvarenih spajanja na Internet, pratite na Moj T-Com portalu, https://mojt-com.t.ht.hr. Na isti način ili putem Službe za korisnike možete zatražiti promjenu paketa MAXadsl prometa na onaj koji će najviše odgovarati Vašim potrebama.   

Sve dodatne informacije možete zatražiti besplatnim pozivom na broj telefona Službe na korisnike – 0800 9000.    

Na ovaj odgovor imate pravo pritužbe Povjerenstvu za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem Sektora za usluge privatnim korisnicima u roku 30 dana nakon primitka istog na niže navedene kontakte.

S poštovanjem

Voditelj u Sektoru za usluge privatnim korisnicima
Ivan Pavlić

Hrvatski Telekom d.d.
Sektor za usluge privatnim korisnicima
p.p. 21, 10020 Zagreb
Kontakt broj: 0800 9000
Telefax broj: 0800 9393
e-mail: racun@t.ht.hr
web: www.t-com.hr

 

Od sada korisnička podrška i na Facebooku. Pronađite nas na http://www.facebook.com/HrvatskiTelekom

 

Moj odgovor na taj mail:

 

 

Poštovani,

 

Mislim da niste shvatili prethodno pismo u kojem je navedeno da ovaj korisnički račun koriste 2 umirovljenika koji ne posjećuju Facebook, Myspace, YouTube,niti downloadaju glazbu i filmove sa torrenta ili LimeWirea  (servis koji je ugašen prije par mjeseci), niti igraju mrežne igre. Sve što se naveli u vašem pismu djeluje kao uobičajeni način na koji odgovarate,očito na iste česte pritužbe. Zaštita mreže je postojala,ali je nestala nakon par mjeseci zbog zasad nejasnog razloga (dvoje korisnika nisu informatički obrazovani za tako što) . Vaš agent službe za korisnike je rekao da je zaštita bila WEP,no ona je bila promijenjena u WPA2-PSK, te je zatim nestala što su očito iskoristili ljudi u okolici koji su koristili naš Internet račun.

Postavljamo pitanje kako je uopće moguće da se očekuje bilo kakva regulacije zaštite od strane korisnika,ako paralelno veliki dio regulacije sustava vršite vi sami.

Računalo je jednom upaljeno tijekom 6. mjeseca  i to da se vide vijesti jedne mjesne zajednice što se može dokazati pregledom povijesti pregledavanja stranica na ovom računalu.

 

Također su logovi spajanja na WLAN mrežu i ostali fileovi zaključani unutar routera, tj. ne može im se pristupiti putem SSH-a, jer ste ih vi tj. vaša tvrtka zaključali, što onemogućava uvid u korištenje WLAN mreže. Navedeno je za sada JAKO VAŽNO KAO ODGOVOR NA SADAŠNJI PROBLEM.

Mislim da ovakva politika poslovanja i zaključavanja uređaja ne koristi niti vama, niti vašim korisnicima.

 

Uostalom, ugovor sa vašom tvrtkom uskoro nam ističe, te ga u slučaju ovakvog vašeg postupanja i ne prihvaćanja naše primjedbe isti nećemo produžiti.

Vaš prijedlog o eventualnoj promjeni paketa ostvarit ćemo sa nekom od drugih konkurentnih tvrtki.

Također ovakvo vaše postupanje proslijedit ćemo mjerodavnim tijelima. ( između ostalog dnevnom tisku što danas ima dovoljnu težinu kod odluke korisnika, postoje forumi na kojim već sada dovoljno raspravljaju o ovakvim problemima)

 

Nadam se da je u ovom pismu jasnije da ne želimo snositi troškove internet računa 6. i 7. mjeseca, do trenutka sadašnje regulacije zaštite WLAN mreže.

Aktualni račun je mali, koliko možete izgubiti gubitkom nekolicine korisnika.

Kulturan i ljudski način postupanja jedino je na čemu počivaju velike tvrtke!

 

 

 

Njihov odgovor:

 

 

Poštovani gospodine xxxxx,

nastavno na Vaš E-mail u vezi ostvarenog MAXadsl prometa u lipnju 2011. godine sa telefonskog priključka broj xxxxxxxx želimo Vas izvijestiti da smo izvršili detaljnu provjeru.

Naime, uvidom u bazu podataka evidentirano je da Vam je po prethodnom prigovoru broj xxxxx/xx od 14.07.2011. godine detaljno pojašnjeno povećanje ostvarenog MAXadsl prometa.
Kao što Vam je u prethodnom prigovoru pojašnjen, detaljnom provjerom baze podataka nepokretne elektroničke komunikacijske mreže Hrvatskog Telekoma d.d. utvrđeno je kako je osporavani Internet promet ostvaren korištenjem Vašeg MAXadsl korisničkog računa 'rcetina9' te kako je isti ispravno obračunat na predmetnom računu za lipanj 2011. godine, sukladno odabranom MAXadsl Start korisničkom paketu.

Nadalje, utvrđeno je kako je dana 19.05.2011. i 14.06.2011. godine na Vašu E-mail adresu xxxxxxxx@st.t-com.hr upućena obavijest o prekoračenju dvostruke prosječne mjesečne potrošnje Internet prometa, budući da HT d.d. prati potrošnju svojih korisnika, a sukladno postojećim zakonskim obvezama.

Slijedom navedenog, Vaš prigovor nismo u mogućnosti prihvatiti, a budući da ne postoje razlozi kojima bi se moglo opravdati smanjenje potraživanja, molimo za razumijevanje ove odluke.

Ovim putem želimo Vas obavijestiti da račun za srpanj 2011. godine nismo u mogućnosti uzeti u redovan postupak obrade budući da isti još nije fakturiran.
Molimo Vas da nas kontaktirate prilikom ispostavljanja računa za srpanj 2011. godine ukoliko primijetite nepravilnosti po istom.

Napominjemo, prigovori na iznose računa i kakvoću pruženih Usluga Hrvatskog Telekoma d.d., podnose se službi za korisnike Hrvatskog Telekoma d.d. u pisanom obliku (uključujući i elektronskim putem) i to u roku od 30 dana od datuma dospijeća računa na naplatu, odnosno od dana obavljanja Usluge Hrvatskog Telekoma d.d. za koju se podnosi prigovor na kvalitetu. Ukoliko prigovor na iznos računa nije podnesen sukladno navedenom, smatra se, da je iznos računa prihvaćen.

Ovim putem također napominjemo ukoliko niste zadovoljni dobivenim odgovorima imate mogućnost žalbe Povjerenstva za pritužbe u drugostupanjskom postupku putem Sektora za usluge privatnim korisnicima te Vas molimo da daljnje prigovore uputite na kontakte i instance navedene u tom odgovoru.

Iskreno se nadamo kako će te razumjeti i uvažiti naše obrazloženje.

Za sve ostale informacije možete nam se obratiti na besplatni broj telefona Službe za korisnike 08009000.

S poštovanjem

Voditelj u Sektoru za usluge privatnim korisnicima
Ivan Pavlić 

 

Tu je razgovor prekinut sa ovim tipom koji odgovara kao na pokretnoj traci, odgovori su isti kao jaje jajetu,gledao sam po internetu,skoro pa identični odgovori.

Ovime želim pokazati koliko smeće je T-Com. Ne žele pomoći korisnicima, i ne odgovaraju na postavljena pitanja. Ovime je označen početak kraja mojeg ugovora sa T-Comom. Ne želim više imati išta s njima,prelazim na optimu. Preporučavam da i vi isto učinite.

 

Poruka je uređivana zadnji put sub 16.7.2011 19:32 (lzgr).
 
76 0 hvala 37
12 godina
offline
Re: T-Com smeće
Dva generička odgovora. Izuzetno neprofesionalno i bezobrazno od njih.

Osobno nisam imao takvih problema i osim prvog odgovora nikad nisam dobio generički.
Na žalost, nisu prema svima ugodni, te potpuno razumijem tvoju frustraciju.

Užas.
Ne uči me, ne govori mi, o svemu znam sve - bez pameti!
 
35 0 hvala 1
12 godina
odjavljen
offline
T-Com smeće

Dosao susjed/unuk... na kavu i dok nisu gledali resetirao {#}.

Sto se t-coma tice, ne znam sto bi napisao. Nisam imao nikakvih problema s njima, osim jednom kada sam podigao malo glas, pa je opet sve rijeseno na obostrano zadovoljstvo.

 

Moj PC  
3 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: T-Com smeće
lzgr kaže...

 

ako si promijenio SSID i stavio WPA2-PSK, nema teoretske šanse (u zagrebu) da probiju password ako nije defaultni.

 

također, može bit da se nisu znali služiti računalom na određenim stranicama pa su poskidali i nabijali promet na sve živo

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
12 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
Mitch kaže...
lzgr kaže...

 

ako si promijenio SSID i stavio WPA2-PSK, nema teoretske šanse (u zagrebu) da probiju password ako nije defaultni.

 

također, može bit da se nisu znali služiti računalom na određenim stranicama pa su poskidali i nabijali promet na sve živo

Gle,pogledao sam history, jedna jedina stranica. Di bi ti nabio 21 GB na ovoj stranici?

 

Ništa nije po defaultu,sve je promijenjeno,system password routera, stavio sam WPA2-PSK.

 

Ovo je u Splitu,ali neznam kakve to ima veze.

11 godina
offline
T-Com smeće

Ja sam sklopio ugovor s njima od 15GB, prije nego što sam prešao na flat. Jednom sam baš pratio promet, znači prekinuo i ponovno spojio i onda pogledao promet i pazio sam da ne pređe 15gb i nije, došao je do 14.89 i to sam resetirao ruter i onda provjerio i nisam više ni palio računalo. Pogledam sutradan 1. i promet je 16.37 GB.

Xanzzu jer je danas teško biti orginalan.
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.7.2011 19:40 (Xanzzu).
Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: T-Com smeće
lzgr kaže...

Gle,pogledao sam history, jedna jedina stranica. Di bi ti nabio 21 GB na ovoj stranici?

 

Ništa nije po defaultu,sve je promijenjeno,system password routera, stavio sam WPA2-PSK.

 

Ovo je u Splitu,ali neznam kakve to ima veze.

veza jest to što jedina osoba (za koju je dokazano) koja je znala probit WPA2-PSK je živjela u Zagrebu, sad je još uvijek tamo samo u Remetincu :)

 

ali ako je to jedina stranica onda ne znam....pogledaj log od rutera, tamo ti pise koliko je racunala bilo spojeno u zadnjih desetak dana ja mislim

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
12 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
Mitch kaže...
lzgr kaže...

Gle,pogledao sam history, jedna jedina stranica. Di bi ti nabio 21 GB na ovoj stranici?

 

Ništa nije po defaultu,sve je promijenjeno,system password routera, stavio sam WPA2-PSK.

 

Ovo je u Splitu,ali neznam kakve to ima veze.

veza jest to što jedina osoba (za koju je dokazano) koja je znala probit WPA2-PSK je živjela u Zagrebu, sad je još uvijek tamo samo u Remetincu :)

 

ali ako je to jedina stranica onda ne znam....pogledaj log od rutera, tamo ti pise koliko je racunala bilo spojeno u zadnjih desetak dana ja mislim

Napisao sam da je log samo od zadnja 2 sata, a ostalo je unutar routera,čemu se ne može pristupit jer je T-Com zaključao SSH na tom routeru.

10 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
Xanzzu kaže...

Ja sam sklopio ugovor s njima od 15GB, prije nego što sam prešao na flat. Jednom sam baš pratio promet, znači prekinuo i ponovno spojio i onda pogledao promet i pazio sam da ne pređe 15gb i nije, došao je do 14.89 i to sam resetirao ruter i onda provjerio i nisam više ni palio računalo. Pogledam sutradan 1. i promet je 16.37 GB.

tak i kad sam ja imo 1gb promet 
pratio sam svaki Mb
kod prijave su mi skidali promet po nekih 20 mb
i ono prvjerim imoa sam 998.7 Mb

i dođe račun 1000,1 Mb 20 kn je 1 gb +20 kn što sam prešo 0,1 Mb
ma smeće 

12 godina
offline
Re: T-Com smeće
Ako su u Splitu, nek pređu na H1.

u H1 imaju flat internet 3mbit i telefon za 99 kn mjesečno
R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
12 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
Mitch kaže...
Ako su u Splitu, nek pređu na H1.

u H1 imaju flat internet 3mbit i telefon za 99 kn mjesečno

I IPTV hoće.

 

Optima sve to ima za 260 kn.

10 godina
neaktivan
offline
T-Com smeće

Meni se slična stvar dogodila. Jedan dan 12gb, sutradan 14. Nitko nije koristio net osim mene. Nisam se bunila jer je već bio kraj mjeseca tako da nisam prešla paket.

The more you live, the less you die. (Janis Joplin)
 
3 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
T-Com smeće

a ovdje gdje sam ja u Čazmi pola mreža nema sve ide preko t-coma
h1 sam zvao i rekli su da provode taj flat al da se nezna još kad će doć na moju lokaciju
i sad mogu sam ovim gamadima davat hrpu para

al t-com je najskulji na tržištu
nek postave cijene interneta kao što su u njemačkoj 10 eura flat sa 10 mb brzinom 

Moj PC  
2 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
T-Com smeće

 

Očigledno, ovo nije slučajno...

Ja imam malo drugačiji slučaj ali isto tako pokazuje na koji način ta firma posluje...

 

Prodali su mi Max tv gdje je zbog slabe propusnosti (pretpostavljam) trebalo po 3-4 sekunde?! za promjenu programa... ali to nije sve.... internet veza je stalno pucala... i nakon 2 godine zivkanja i moljakanja da mi nešto promjene kažu mi slijedeće.... "ukoliko želite da Vam se kvar popravi MORATE potpisati novi ugovor na 2 godine????!!!!!!" - dakle ja uredno plaćam i nikad ne kasnim, oni mi 2 godine ne isporučuju svoj proizvod kako bi trebalo i onda mi traže produljenje na još dvije ukoliko želim  da ga poprave????!!!!!

Zahvalio sam im se na toj velikodušnoj ponudi... prešao na Optima telekom i smanjio troškove za 50 %, nemam nikakvih problema s internetom i IPTV-om, kod prvog problema poslali su mi svog inženjera koji je kvar uklonio i NISU tražili produljenje ugovora na još 2 godine iako mi ugovor uskoro istječe....

 

Pametnom dosta!

 

S obzirom da je T Com velika firma oni su iznad zakona i omogućeno im je da se ovako ponašaju prema svojim klijentima i zato ih gube.....

 
10 0 hvala 2
10 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
Klonfis kaže...

 

Očigledno, ovo nije slučajno...

Ja imam malo drugačiji slučaj ali isto tako pokazuje na koji način ta firma posluje...

 

Prodali su mi Max tv gdje je zbog slabe propusnosti (pretpostavljam) trebalo po 3-4 sekunde?! za promjenu programa... ali to nije sve.... internet veza je stalno pucala... i nakon 2 godine zivkanja i moljakanja da mi nešto promjene kažu mi slijedeće.... "ukoliko želite da Vam se kvar popravi MORATE potpisati novi ugovor na 2 godine????!!!!!!" - dakle ja uredno plaćam i nikad ne kasnim, oni mi 2 godine ne isporučuju svoj proizvod kako bi trebalo i onda mi traže produljenje na još dvije ukoliko želim  da ga poprave????!!!!!

Zahvalio sam im se na toj velikodušnoj ponudi... prešao na Optima telekom i smanjio troškove za 50 %, nemam nikakvih problema s internetom i IPTV-om, kod prvog problema poslali su mi svog inženjera koji je kvar uklonio i NISU tražili produljenje ugovora na još 2 godine iako mi ugovor uskoro istječe....

 

Pametnom dosta!

 

S obzirom da je T Com velika firma oni su iznad zakona i omogućeno im je da se ovako ponašaju prema svojim klijentima i zato ih gube.....

imo sam sličan problem
grom mi drapio blizu kuće i pregorili mi lan portovi na modemu
čeko sam ih 2 tjedan da dođu promjenut ruter i uzmu mi siemensov i daju mi thomsonov a na njemu mi je pucala veza svakih pol sata

pa sam ih ponovo zvao da mi donesu drugi ruter siemensov
i donesli su ga za tjedan dana nakon poziva i htjeli mi naplatit a ja sam im odbrusio kao da je njivo zadaća da ja kao njihov korisnik moram bit zadovoljan sa njihovom uslugom i da je sa njihove strane veselje da mi taj kvar riješe bez naknade kako bi dalje ostao kod njih i tako su se pokupili

al fkt neznam šta je sa njima 

10 godina
neaktivan
offline
T-Com smeće

Krivo mi je što uopće moram čekati kraj ugovora (inače moram platiti 80kn x br.preostalih mjeseci).

The more you live, the less you die. (Janis Joplin)
 
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
GigaGirl kaže...

Krivo mi je što uopće moram čekati kraj ugovora (inače moram platiti 80kn x br.preostalih mjeseci).

znam kako ti je
koliko ti je još ostalo 

12 godina
offline
T-Com smeće

Dok ovo čitam ne mogu se ne osjećati neizmjerno sretno što više nisam kod njih.

Stvarno, upoznat sam i s načinom poslovanja i samom politikom, i sve što mogu reći je da mi se GADE.

 

Sad za 150kn dobivam kabelsku, telefon i 10/10 optiku.

 

A ovaj potpisani, Ivan Pavić, je najveća svjetska kretenčina, dokazano.

Nema teoretske šanse da stupite s njim u kontakt, i to mi je neka briga o korisnicima....

"Yesterday is a history, tommorow a mistery, but today is a gift. Thats why it's called present"
Moj PC  
6 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće

5 mjeseci = 400kn

The more you live, the less you die. (Janis Joplin)
11 godina
offline
Re: T-Com smeće

@ Izgr,

ISP ima puni pristup routeru, može po želji promijeniti postavke.

S WPA2 je problem što nije defaultni kod reseta. To je opet odgovornost ISPa jer po zakonu (unazad godinu i pol) mora osigurati adekvatnu zaštitu. Neznanje nije opravdanje, ali u ovom slučaju je krivac ISP. Jedini problem je dokazivost...

U posljednja 2 mjeseca, je veći broj takvih korisnika, koji praktički po mjesec dana ni ne upale računalo, ipak dobiju identičan račun na 500kn / 21GB..  slučajnisti ...

Interesantna sitnica, pogledaj pospis spajanja, logove na tcom-user. Vidjet ćeš da si u pravu. ... (prosli tjedan upravo time je poznanica rješila problem jer drugih logova na routeru nema, ISP ih je resetirao..).

Tako da nemoraš tražiti krivca u dometu WEPa. Nije to uzrok nego tcom i naivni korisnici....

C64/TurboModul-OpenSourceProject.org.cn.部分作品为网上收集整理,供开源爱好者学习使用
Poruka je uređivana zadnji put sub 16.7.2011 20:19 (ihush).
10 godina
neaktivan
offline
T-Com smeće

Ma iskreno razmišljam o tome da stvarno odem i platim im koliko god treba samo da više nemam ovakvih zezancija. U zadnja 2 tjedna veza je pukla najmanje 10 puta dnevno. Nitko ne bude na netu, a promet i dalje raste. Čak sam jedno vrijeme držala i brojač prometa na laptopu, ali ne možeš ti njima dokazati. Oni kažu kako je software sklon pogreškama.

The more you live, the less you die. (Janis Joplin)
 
0 0 hvala 0
12 godina
neaktivan
offline
T-Com smeće

to je jos ok,mom frendu u rijeci doso racun 900kn,puno gigabajta,a imo je 5gb opciju tadasnju

i gledamo mi ispise,kad ono u 3 dana se skinulo 13gb,a sta je najbolje u to vrijeme je bio na skijanju...ipak je to rijesio sa t-comom i sada ima flat 

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
Moj PC  
0 0 hvala 0
11 godina
offline
T-Com smeće

Stvarno me to impresionira kako neki muku muče s T-Comom dok drugi poput mene nikada nisu imali ikakvih ozbiljnijih problema.

Kad mi je ruter krepao čovjek mi je nakon 2 dana došao i stavio novi. Jest da je malo smrdio po alkoholu ali napravio je posao pa nemam zamjerki.

Drugi put mi je veza pucala dnevno po 10 puta, ako ne i više, isti čovjek je došao i skužio da je problem u šalteru, zamijenio ga, i do danas radi kako treba.

 

Čini se da sam ja jedan od sretnijih korisnika, jest da su preskupi ali dokle god mi sve štima ne bunim se.

Moj PC  
22 0 hvala 0
12 godina
offline
Re: T-Com smeće


Ovime je označen početak kraja mojeg ugovora sa T-Comom. Ne želim više imati išta s njima,prelazim na optimu. Preporučavam da i vi isto učinite.

 

Jasno mi je da mnogi ljudi imaju problema s t-comom, ja osobno ne ali mnogi imaju. Ipak ti si već neznam koja osoba po redu koja nudi ljudima isto riješenje, a to je prelazak na drugu mrežu. To nije tako jednostavno. Veći dio Hrvatske nema pokriće ni jednom drugom mrežom osim t-coma (uključujući i mene). Najlakše bi bilo preći na drugu mrežu, ali to za većinu ljudi nije moguće pa nemaju drugog izbora nego "boriti se " s t-comom.

Da se Facebook server sruši 90% mladih palo bi u tesku depresiju. Ako si u onih 10% koji bi im se smijali stavi ovo u sign.
10 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće

Nisam ni ja imala problema do prije par mjeseci. Budem na faxu i nema šanse da je itko išta skidao. Roditelji odu na net pročitati vijesti i koriste mail i to je to. Dođem kući, pogledam promet - 7-8gb.

 

2. put prazna kuća, mi kod rodbine u Zagrebu, dođem kući i provjerim promet 1,6gb.

 

Nije mi do sada nikada smetalo jer pazim da ne prijeđem taj paket pa onda mi je svejedno jer uvijek platim jednako. Ali živcira me što se takvim glupostima služe i još su preskupi.

The more you live, the less you die. (Janis Joplin)
10 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
lzgr kaže...

Ne želim više imati išta s njima,prelazim na optimu. Preporučavam da i vi isto učinite.

 

  Poštovani,što se Optime tiče dogodit će Vam ISTA ILI JOŠ GORA SITUACIJA.Dakle,osobni primjer - mojim roditeljima kojima internet služi kako bi pogledali kada je slijedeća epizoda Suza Bospora i sl. ističe ugovorna obveza sa Optimom i naziva ih njihov agent.Obzirom je ugovor na oca,a majka se non-stop javlja na telefon oni uporno odbijaju razgovarati sa njom i traže njega iz dana u dan,što je već postalo iritantno.Kada se otac javio ( koji ne zna niti kako se računalo pali) oni razgovaraju s njim i ??? TELEFONSKIM PUTEM ??? dobivaju njegov pristanak na produženje ugovora na još dvije godine što i produžuju ! Znači,putem telefona produžuju ugovor - bez ikakvog pisanog dokumenta,potpisa!! Moj otac da bi ih se riješio je ( sasvim logično) na sva njihova pitanja odgovarao sa da,da,može,može.Niti zna niti razumije što su ga pitali!Dolaskom kući ja ih zovem i pitam ih ( u međuvremenu stigao dopis kući kako je ugovor produžen na još dvije godine) kako je to moguće produžiti telefonski i znaju li oni uopće s kime su razgovarali????Kažu oni znaju - sa vlasnikom - ???? - rekoh,znate li s kime sada razgovarate - na prvi mah tajac - na što im kažem - e pa sad razgovarate sa vlasnikom!Tip mi je rekao,kao OK,onda očito nismo razgovarali sa vlasnikom odn. to je bio netko drugi,ali vi ste produljenjem ugovora dobili ovo,ono i ovo - ja im kažem da to meni uopće ne treba i da želim da se ugovor vrati na stanje koje je bilo prije ovog novog ugovora.Uglavnom,jadno i katastrofalno profesionalno - sažetim riječima - sramota!Telefonskim putem,sa osobom koja pojma nema o čemu razgovaraju...užas-  Optima telekom - jer svi volimo fer...moš mislit...

10 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
Igor kaže...


Ovime je označen početak kraja mojeg ugovora sa T-Comom. Ne želim više imati išta s njima,prelazim na optimu. Preporučavam da i vi isto učinite.

 

Jasno mi je da mnogi ljudi imaju problema s t-comom, ja osobno ne ali mnogi imaju. Ipak ti si već neznam koja osoba po redu koja nudi ljudima isto riješenje, a to je prelazak na drugu mrežu. To nije tako jednostavno. Veći dio Hrvatske nema pokriće ni jednom drugom mrežom osim t-coma (uključujući i mene). Najlakše bi bilo preći na drugu mrežu, ali to za većinu ljudi nije moguće pa nemaju drugog izbora nego "boriti se " s t-comom.

tak mi je i samom

borim se kad bi država uložila da se telekomunikacijske infrastrukture malo prošire po središnjoj HRV

11 godina
offline
T-Com smeće

Pa da, tako sam i ja telefonski produžio ugovor za T-Com. 

Malo jest čudno ali tako je.

Moj PC  
1 0 hvala 0
10 godina
offline
T-Com smeće

S T-comom nikad problema. Kratki spoj u kući bio, cijela linija otišla. Zvao u ponedjeljak navečer, utorak bio na selu do četvrtka. Serviser je svaki dan dolazio provjerit jesmo li kod kuće.

 

T-mobile(ista stvar)- Otac imao jupi tarifu. Nakon što je isteklo 2 godine mislio je da se tarifa prekida i nije platio 2 računa. Poslan je prigovor, odbijen(to mogu prihvatit) i platili smo dva računa. Sad smo mislili da je konačno prekinuto, kad ono računi dolaze još 4 mjeseca zaredom. Opet prigovor poslan, odbijeno, i opet đubrad šalje račune za svaki naredni mjesec.

R.I.P. EnlightenedPhoenix 24.6.2011.
Moj PC  
0 0 hvala 0
10 godina
neaktivan
offline
Re: T-Com smeće
dedaa kaže...

Pa da, tako sam i ja telefonski produžio ugovor za T-Com.

Malo jest čudno ali tako je.

  Po toj logici JA se mogu javiti u tvoje ime,predstaviti se da sam ti i sastaviti ugovor u tvoje ime kakav god želim,a da ti pojma nemaš???Naručiti sve žive usluge koje postoje i produžiti ugovor na max broj godina koliko je moguće???Da ne govorim do čega to dovodi ukoliko nekome želiš napraviti bilo kakvu štetu...Užas...

Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice