Neznam kuda bi točno spadala ova tema, ali ima veze sa zaradom na internetu točnije sa stranim kladionicama. Znači dobio sam neke novce na jednoj online kladionici. I išao sam napraviti isplatu i nema novca neko vrijeme pa sam išao kontaktirati službu za korisnike kladionice. Nakon par dana čekanja oni mi šalju ARN broj. To je broj kojim moja banka može pronaći uplatu i potom mi staviti novce na račun, ali problem je da kad sam došao na banku oni nemaju blage veze što je taj broj. I to sad traje nekoliko tjedana u kojima ja kontaktiram i kladionicu i banku, ali i jedni i drugi mi govore istu stvar. Banka nema pojma što je to, a kladionica mi govori da je to broj koji koriste banke u cijelom svijetu da pronađu transakcije. Moje pitanje je da li je netko možda imao neko takvo iskustvo i na koji način ste to riješili. Hvala puno onima koji mogu pomoći.
Arn broj
- poruka: 5
- |
- čitano: 7.354
- |
- moderatori:
Lazarus Long, pirat, XXX-Man, DrNasty, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
To ti je broj po kojem se prate kartične transakcije, pa ti je najbolje odmah se obratiti kartičnom odjelu unutar banke (po mogućnosti putem maila).
Ja znam što je taj broj, ali oni nemaju pojma. Znači u poslovnici su me gledali kao da su vidjeli duha kad sam im dao taj broj i kaže meni žena da ona ne zna što da napravi s tim brojem. Također sam i zvao službu za korisnike njihovu i live centar. Prekjučer sam im poslao i mail da ne mogu vjerovati da jedna tako "moderna" banka kao što se oni vole reklamirati nema pojma o nečemu što koriste sve banke na svijetu.
Naletio sam na raspravu, Visa je imala problema prije par godina. Ako ti lova ne sjedne na račun, nakon nekog perioda se vraća uplatitelju.
Odgovorili mi na mail da nema prometa po mom računu, a to sam i sam mogao vidjeti jer imam mobilno bankarstvo. Zvao ih i tražio odjel za kartično plaćanje i nisam dobio ništa osim bezobrazluka njihove službe za korisnike. Doslovno me žena počela napadati u stilu da što ja imam njih zvati i kontaktirati. Najgora služba za korisnike na koju sam naletio i totalna nekompetentnost za rješavanje problema. Svi koji se razmišljate oko banke koju uzeti izbjegavajte zagrebačku banku ako ne morate. Ja sam zbog posla morao uzeti zagrebačku banku, a tko ne mora neka izbjegava u širokom luku.