Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk

poruka: 12
|
čitano: 3.700
|
moderatori: pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
1
+/- sve poruke
ravni prikaz
starije poruke gore
8 godina
neaktivan
offline
Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk

Znači, zanima me mogu li C4D i ZB zamijeniti Autodesk alate, tj kada bi se sastale dvije ekipe, svaka ima po 20 članova, jedna ekipa ima ZB i C4D a druga May-u i 3D Max, koja od te dvije ekipe bi imala bolje efekte u svojim filmovima... znam da je ZB jako moćan, ali u njemu se ne može (bar koliko ja znam) izraditi vatra, voda, dim itd..

 

 

 
0 0 hvala 0
16 godina
online
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk

Sve te aplikacije imaju i brdo plug-inova a filmovi imaju budžete da nije problem napisati ni nešto novo posebno za konkretan film, tako da mi se pitanje čini preširoko.

Također, i ovo za ekipe je previše hipotetski jer teško da ćeš naći ljude koji jednako dobro vladaju svakim od alata ... na koncu, ima i ona stara "boj ne bije mač već srce u junaka" :)

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk
Mladen kaže...

Sve te aplikacije imaju i brdo plug-inova a filmovi imaju budžete da nije problem napisati ni nešto novo posebno za konkretan film, tako da mi se pitanje čini preširoko.

Također, i ovo za ekipe je previše hipotetski jer teško da ćeš naći ljude koji jednako dobro vladaju svakim od alata ... na koncu, ima i ona stara "boj ne bije mač već srce u junaka" :)

 

 A koliko bi trebalo vremena pojedincu sa znanjem u c++ da napiše takav program da uključuje modeliranje, animaciju, simulaciju vatre/vode/dima, kompaktibilnost sa game engin.ovima itd...

14 godina
neaktivan
offline
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk
četvrtko kaže...

Znači, zanima me mogu li C4D i ZB zamijeniti Autodesk alate, tj kada bi se sastale dvije ekipe, svaka ima po 20 članova, jedna ekipa ima ZB i C4D a druga May-u i 3D Max, koja od te dvije ekipe bi imala bolje efekte u svojim filmovima... znam da je ZB jako moćan, ali u njemu se ne može (bar koliko ja znam) izraditi vatra, voda, dim itd..

 

 

 ZBrush je napravljen za sculpting. Vatra, dim i voda su particle effects i za to nije ni rađen.

Po meni, ako krećeš iz nule, uvati se Blendera. Bar on ima budućnost, kod Autodeska odijela odlučuju šta ide dalje (RIP XSI), pa ko zna šta će im Excel tablice reć. Plus, napredak hardwarea jednostavno ne može pratit neoptimizirani bloatware zvan MAX. Mayu ne znam, nisan koristia, ali otkad ih je Autodesk preuzea bilo je plača. Sa Cinemom 4D san naučia 3D i to je po meni super program. Pogotovo za one man army projekte. Ima za njega VRay i RealFLOW plugin, tako da praktički nema granica šta se može napravit.

Al na kraju, apsolutno je nebitno koji alat koristiš. U početku se to  svodi na šta ti najviše paše, kasnije ti poso diktira aplikaciju (tako je mene odvuko od C4D u MAX). Nekoć davno su postojale znatne prednosti jedne u odnosu na drugu aplikaciju, ali danas su sve te 3D aplikacije dovoljno moćne.

I never learned from a man who agreed with me. - Robert A. Heinlein
Poruka je uređivana zadnji put sub 17.12.2016 10:08 (Mad_Badger).
8 godina
neaktivan
offline
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk

Znači u C4D-u mogu izraditi razne 3d likove (zgrade, robote, aute itd) kopaktibilan je sa game enginovima (?) i mogu u njemu izraditi particl effects ?

14 godina
neaktivan
offline
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk
četvrtko kaže...

Znači u C4D-u mogu izraditi razne 3d likove (zgrade, robote, aute itd) kopaktibilan je sa game enginovima (?) i mogu u njemu izraditi particl effects ?

 Šta god ti srce želi xD Kompaktibilnost sa game engineima ti je samo stvar pravilnog exporta i importa.

I never learned from a man who agreed with me. - Robert A. Heinlein
8 godina
neaktivan
offline
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk

Eh, sada na onaj dio o programiranju ovakve vrste software-a (C4D), koliko bi vremena i iskustva trebalo pojedincu da ga napravi u c++, također kakva seve oprema, ako je uopće ima,  ili da pitam na neki drugi dio foruma?

12 godina
offline
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk

Ako si expert, onda nekoliko godina :)

http://csgstudio.net/

 

8 godina
neaktivan
offline
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk

OK, hvala

 

16 godina
online
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk
četvrtko kaže...

Eh, sada na onaj dio o programiranju ovakve vrste software-a (C4D), koliko bi vremena i iskustva trebalo pojedincu da ga napravi u c++, također kakva seve oprema, ako je uopće ima,  ili da pitam na neki drugi dio foruma?

Kao da jedan zidar gradi čitavu zgradu ... teoretski moguće ali u praksi suludo :)

Isto vrijedi i za plug-inove koji po kompleksnosti mogu biti u razini kompletnih aplikacija (koncept plug-ina im samo omogućava da se integriraju u Cinemu, odnosno bilo koju drugu osnovnu aplikaciju).

 

Da ne davim sad poviješću, samo kratko ... braća Christian i Phillip Losch su krenuli 1989., na natječaj magazina Chip su prijavili FastRay za Amigu na čemu je kasnije nastala Cinema4D. Prvih par verzija je bilo samo za Amigu a 1996. su na CeBitu predstavili verziju 4.1 i za Windowse i Mac (mogu fotkat CD ako nekog zanima :)). U međuvremenu ih je kupio Nemetschek (mislim da imaju ~70% udjela), razvojni tim je narastao na stotine ljudi što je uz puno dobrih stvari donijelo i neke tipično korporacijske, negativne.

 

Ne znam što bi ti još moglo dočarati o kolikom opsegu posla i kompleksnosti se tu radi (a to vrijedi i za ostale 3D aplikacije), ali npr. Cinema od R12 u sebi ima i čitav Python kao jedan od alata za skriptiranje odnosno izradu nekih jednostavnijih pluginova, uz Coffee iz prijašnjih verzija (u grubo, nekakav mješanac jave i c-a).

 

Poruka je uređivana zadnji put ned 18.12.2016 16:39 (Mladen).
16 godina
offline
Re: Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk
četvrtko kaže...

Znači, zanima me mogu li C4D i ZB zamijeniti Autodesk alate, tj kada bi se sastale dvije ekipe, svaka ima po 20 članova, jedna ekipa ima ZB i C4D a druga May-u i 3D Max, koja od te dvije ekipe bi imala bolje efekte u svojim filmovima... znam da je ZB jako moćan, ali u njemu se ne može (bar koliko ja znam) izraditi vatra, voda, dim itd..

 

 

 Cinema, Maya i Max su programi koji više-manje rade jedno te isto i koriste se za generalno modeliranje, texturiranje, animaciju i rendanje. Zbrush je pak drugi tip alata i nije direktno zamjena za jedan od ova tri, jer mu je primarna namjena sculpting i 3D painting. Tako da uz njega, moraš u večini slučajeva koristiti i jedan od ova 3 (ili neki drugi nespomenuti) 3D software.

A koji od ova dva tima bi radio bolje efekte? Onaj koji ima sposobnije i iskusnije artiste, ali da imaju jednako sposobne artiste, mislim da neka drastična razlika ne bi bila.

 

Načelno, što se tiće toga koji program koristiti, razlika je jedino u rasporedu UI elemenata i različitim nazivima za iste stvari, tako da je jedino bitno znanje o modeliranju koje ima onaj koji koristi program. A ako imaš znanje, prebacivanje iz programa u program je relativno kratki proces od par mjseci. Ali, moja preporuka bi bila ili Blender zato jer je free i ima poprilično zdravu i rastuču zajednicu, ili 3ds max radi toga što se koristi u podosta studija (možda je nešto lakše naći posao) i za njega imaš možda najviše dostupnih materijala na netu (od tutoriala, pa do gotovih 3D modela i paketa), što zna biti podosta presudno kad 3D izađe iz sfere hobija u sferu posla.

četvrtko kaže...

Eh, sada na onaj dio o programiranju ovakve vrste software-a (C4D), koliko bi vremena i iskustva trebalo pojedincu da ga napravi u c++, također kakva seve oprema, ako je uopće ima,  ili da pitam na neki drugi dio foruma?

 Da pojedinac napravi takav software, trebalo bi mu puno, puno godina napornog rada (vjerojatno bi broj godina bio dvoznamenkasti).

http://www.dd3d-studio.com/
7 godina
neaktivan
offline
Cinema 4D & ZBrush vs Autodesk

bolje da si uzeo primjer c4d i houdini  za vfx na filmovima

jer maya je super s svim pluginovima (sad ima arnold i bitfrost kao mini houdini) ali vfx studiji jos  koriste houdini za vfx

 

c4d je swiss nozic sve ima i sve se moze napraviti ali ,kao sto je gore receno

 

nebitan alat kad ga neznas i iskoristiti kvalitetno

tj ako nema maste mozes imati i sve alate svjeta vfx ce biti smece

 

inace pokusaj uklopiti c4d s houdinijem  i moces sve

 

 
1 0 hvala 1
1
Nova poruka
E-mail:
Lozinka:
 
vrh stranice