postovani
molio bih vas ako mi mozete malo reci kakvog utjecaja na kvalitetu slike kod grafičke kartice imaju:
Količina memorije (128 MB, 256MB, 512MB, 1GB, 2GB)
Vrsta grafičkog čipa
Sabirnica (ISA, PCI, AGP, PCI Express)
Unaprijed hvala
postovani
molio bih vas ako mi mozete malo reci kakvog utjecaja na kvalitetu slike kod grafičke kartice imaju:
hvala na odgovoru ali mislio sam malo detaljiju raspravu oko prethodnog pitanja
hvala
to ti je..reklo bi se: vise sveg bolje.brzi gpu(imas raspon od 400mhz pa do skoro neograniceno kako se cini u zadnje vrijeme :D), vise memorije (1gb,2gb..), brza memorija(gddr3,gdd5..) itd. cim vise tog sveg to ti je graficka brza a s tim ti se i kvaliteta slike povecava...ali trebas i naravno ekran i racunalo koje moze izvuci maksimum iz graficke ;)
Reklo bi se, kakvo pitanje, takvi i odgovori
Naravno da ti kvaliteta slike ovisi (uz sam grafički čip - memorija ti nije tolko bitna) o monitoru/TV-u na kojem imaš izlaz
ukratko, brzina grafičke kartice ovisi o kvaliteti slike, jer što je grafička brža možeš staviti više detalja, veću rezoluciju i brzina izvođenja igre je bolja (više slika u sekundi - fps)
postovani
molio bih vas ako mi mozete malo reci kakvog utjecaja na kvalitetu slike kod grafičke kartice imaju:
Jel ti mislis na kvalitetu staticne slike (obicne slike), u normalnom radu i kvalitetu slike recimo u filmovima? Ili kvalitetu slike u igrama? Ako je prvo, svaka danasnja kartica + dobae ekrann = super slika Ako je drugo, onda sto brza, pa sto vise memorije + dobar ekran = super slika
postovani
molio bih vas ako mi mozete malo reci kakvog utjecaja na kvalitetu slike kod grafičke kartice imaju:
Kvaliteta 2D statične slike ima veze gotovo jedino s grafičkim čipom, ali i to su jako male razlike. Što se tiće performanski:
Tip memorije: noviji (veći broj uz GDDR) je bolji, ali ta ovisnost je posredna. Glavni parametar je propusnost memorijske sabirnice. On ovisi o tipu memorije, frekvenciji i širini sabirnice. Bolje je više, ali previše je besmisleno jer čip ne može obraditi toliko podataka (iako mislim da danas na tržištu ne postoji grafička koja ima preveliku propusnost).
Količina memorije: igra veliku ulogu, ali također može biti besmisleno stavljati preveliku količinu memorije uz malu propusnost.
Vrsta čipa: Sama vrsta čipa, cijevovodi, shaderi, frekvencija igraju ogromnu ulogu.
Sabirnica: ISA i PCI su zastarijele i odavno izvan upotrebe (ISA potpuno, a PCI se još koristi za ostale uređaje, iako i on izumire). AGP je prva sabirnica koja je donijela dovoljnu propusnosti i još neke novotarije potrebne za 3D grafiku. AGP je danas na samom istrebljenju. PCI Express je unaprijeđena verzija PCI sabirnice, iako bi rekao da ima više sličnosti s AGP nego s PCI sabirnicom. Od ove 4 navedene PCI Express je jedina serijska sabirnica. Razvoj sabirnica je pratio razvoj kartica i potrebe za brzinom. Razlike u sabirnicama istog tipa imaju utjecaj, ali puno manji (npr PCIe 16x i PCIe 2.0 16x).
hvala mrblc na odgovoru, molim te mozes li mi jos malo pojasnit vezano za graficke cipove, cjevovodi shaderi i slično. da li isto tako integrirani grafički sustav bitno kasni za čipovima na samim karticama
hvala mrblc na odgovoru, molim te mozes li mi jos malo pojasnit vezano za graficke cipove, cjevovodi shaderi i slično. da li isto tako integrirani grafički sustav bitno kasni za čipovima na samim karticama
Aj samo reci jel pitas u smislu igara/zahtjevnig grafickih aplikacija ili opcenito za normalan rad, gledanje slika i filmova?
sorry, mislim pri izvođenju 3d aplikacija ili igara, odnosno tamo gdje se izvlaci maksimum same grafičke kartice