motor ne baca iskru na svjećici a instalacija mu je u dreku bil mogli malo objasnit ..
Zongshen 150 ccm
- poruka: 3
- |
- čitano: 3.462
- |
- moderatori:
DrNasty, pirat, Lazarus Long, XXX-Man, vincimus
- +/- sve poruke
- ravni prikaz
- starije poruke gore
Ovo je informaticki forum a ne forum mehanicara.
Ovdje neces dobiti nikakav konkretan odgovor,pokusaj negdje drugo.
Ako imas univerzali instrument vrlo lako dijagnosticiras problem. Koliko elektronika ima zica?
prvo provjeri žice dal dobro vode ( da nisu puknute negdje )
kreni od elektronike ( CDI )
u elektroniku bi trebale ići dvije žice koje dolaze sa dekla bočnog (magneta) pick-up, obično je zajedno sa 3 žice koje idu u regler.
mjerenjem izmjeničnog napona na cdi-u tih dviju žica bi trebao kod verglanja imati nekih 0,3 V,
ako nemaš, ili su žice prekinute, ili pick-up ne radi ( on daje signal kad treba okinut iskru na svjećicu )
dalje, od CDI prema bobini bi trebala ići jedna žica ( druga na bobini je masa ), mjerenjem izmjeničnog napona na tim žicama bi trebao imati 50-ak v za vrijeme verglanja,
ako imaš taj napon, nevalja svjećica ili bobina. ako nemaš, nevaljaju žice (masa i žica sa cdi-a) ili sljedeće...
e sad ovisi o izvedbi, sami CDI mora imati svoj izvor (plus i minus), treba ustanoviti koje bi to žice bile, i provjeriti da li postoji napon na njima kada se uključi brava, i eventualno ima signal za gašenje, koji ovisi o izvedbi, obično bude na masi kada se vozilo treba ugasiti - npr, kada se spusti bočni nogar, taj se "signal" kratko spoji s masom (primjer jedan samo) i koliko god verglo i sve bilo ispravno, ak je taj "signal" u stanju gašenja, neće bit iskre.. to sad ovisi o izvedbi elektronike,
ako cdi ima izvor napajanja, i signal gašenja je u stanju da može paliti, dobiva impulse sa pick-upa , a ne daje izlaz na bobinu i provjereno sve žice valjaju, tada je cdi otišo